Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир - Чернівці км 24+600 – км 33+600, Житомирська область
GBN G.1-218-182:2011. Services in current mid-life repair of principal motor road in public use of H-03 Zhytomyr - Chernivtsi km 24+600 - km 33+600, Zhytomyr Oblast
GBN G.1-218-182:2011. Services in current mid-life repair of principal motor road in public use of H-03 Zhytomyr - Chernivtsi km 24+600 - km 33+600, Zhytomyr Oblast
Очікувана вартість
80 782 956,00 UAH
UA-2018-02-23-000608-b ● bb9be3f109f54dbb85ceecefcd417ce5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 03451526 |
Вебсайт: | http://zt.ukravtodor.gov.ua |
Місцезнаходження: | 10029, Україна , Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16 |
Контактна особа: |
Рудюк Вікторія Олексіївна 380412470529 vita1906@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Zhytomyr Oblast |
National ID: | 03451526 |
Contact point: |
Rudyuk Viktoriya Oleksiivna 380412470529 vita1906@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2018 12:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 березня 2018 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2018 09:00 |
Очікувана вартість: | 80 782 956,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 810 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 800000 UAH |
Publication date: | 23 лютого 2018 12:22 |
Enquiries until: | 16 березня 2018 09:00 |
Complaints submission until: | до 22 березня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 березня 2018 09:00 |
Information
Estimated total value: | 80 782 956 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 810 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир - Чернівці км 24+600 – км 33+600, Житомирська область
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир - Чернівці км 24+600 – км 33+600, Житомирська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10029, Україна, Житомирська область, автомобільна дорога загального користування державного значення Н-03 Житомир - Чернівці км 24+600 – км 33+600, _____
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
GBN G.1-218-182:2011. Services in current mid-life repair of principal motor road in public use of H-03 Zhytomyr - Chernivtsi km 24+600 - km 33+600, Zhytomyr Oblast
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 24 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2018 17:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2018 16:54 |
ТД Житомир - Чернівці км 24+600 - км 33+600 зі змінами.doc | |
15 березня 2018 16:53 |
Додаток 8 до ТД.docx | |
15 березня 2018 16:28 |
Додаток 6 до ТД.docx | |
15 березня 2018 16:28 |
Додаток 5 до ТД.docx | |
15 березня 2018 16:27 |
Додаток 4 до ТД.docx | |
15 березня 2018 16:27 |
Додаток 3 до ТД.docx | |
15 березня 2018 16:27 |
Додаток 2 до ТД.docx | |
15 березня 2018 16:27 |
Додаток 1 до ТД.docx | |
15 березня 2018 16:27 |
зміни до ТД Н-03 км 24+600 - км 33+600.pdf | |
15 березня 2018 16:27 |
Додаток 9 до ТД Проект договору.doc | |
15 березня 2018 16:26 |
Додаток 7 до ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічне завдання
Дата подання: 01 березня 2018 15:45
Дата відповіді: 03 березня 2018 13:57
запитання стосовно точкування аналогічне запитанню закупівлі : UA-2018-02-22-001338-b;
Відповідь: Документацією передбачено точкування для визначення осі дороги. Нанесення дорожньої розмітки за типами ліній - інші види робіт.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 02 березня 2018 14:00
Дата відповіді: 05 березня 2018 14:29
Звертаюсь до Вас, з приводу уточнення інформації щодо тендерної документації. В мене виникає питання, щодо надання послуг за предметом закупівлі, а саме можливості залучення техніки тільки яка є виключно власна, чи на підставі договору оренди/лізингу? І що означає термін «поставляється»? Залучення будівельних машин та перевезення вантажу автомобільним транспортом згідно договору надання послуг підпадає під термін «поставляється»?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно вимог розділу III част. 5 ТД для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям потрібно надати, зокрема, відомості про обладнання та матеріально-технічні бази, які необхідні для надання послуг (Додаток 3 ТД). До довідки включаються тільки обладнання та механізми, що будуть використовуватися при наданні послуг (при використанні орендованої техніки надати копії діючих договорів оренди з додатками, в яких повинно бути визначено перелік технічної бази, яка залучається).
До довідки включається власна техніка, орендується (у кого) чи лізинг (у кого) або поставляється (ким). Залучення будівельних машин та перевезення вантажу автомобільним транспортом згідно договору надання послуг підпадає під термін «поставляється».
У разі залучення до надання послуг субпідрядних організацій в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю до змісту тендерної пропозиції Учасника додаються:
• довідка, що повинна містити види послуг, які передбачається доручити субпідрядній організації з орієнтованою вартістю послуг у відсотках до ціни пропозиції (Додаток 6);
• документально підтверджена інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, кількість та кваліфікацію фахівців, довідка про виконання аналогічного договору.
До довідки включається власна техніка, орендується (у кого) чи лізинг (у кого) або поставляється (ким). Залучення будівельних машин та перевезення вантажу автомобільним транспортом згідно договору надання послуг підпадає під термін «поставляється».
У разі залучення до надання послуг субпідрядних організацій в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю до змісту тендерної пропозиції Учасника додаються:
• довідка, що повинна містити види послуг, які передбачається доручити субпідрядній організації з орієнтованою вартістю послуг у відсотках до ціни пропозиції (Додаток 6);
• документально підтверджена інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, кількість та кваліфікацію фахівців, довідка про виконання аналогічного договору.
Підтвердження наявності працівників
Дата подання: 02 березня 2018 14:02
Дата відповіді: 05 березня 2018 14:28
Якщо надавач послуг будівельних машин чи надавач послуг з перевезення вантажу автомобільним транспортом надає техніку учаснику торгів зі своїми механізаторами/ водіями, чи потрібно їх вказувати у таблиці (дод. №4) «Відомості про кваліфікаційний склад інженерно-технічного персоналу та механізаторів, яких буде залучено для надання послуг»
Відповідь: Згідно вимог розділу III част. 5 ТД для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям потрібно надати, зокрема, відомості про кваліфікаційний склад інженерно-технічного персоналу та механізаторів, яких буде залучено для надання послуг (Додаток 4 ТД). До відомості включається інженерно-технічний персонал та механізатори, які працюють в даній організації (постійно/тимчасово).
У разі залучення до надання послуг субпідрядних організацій в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю до змісту тендерної пропозиції Учасника додаються:
• довідка, що повинна містити види послуг, які передбачається доручити субпідрядній організації з орієнтованою вартістю послуг у відсотках до ціни пропозиції (Додаток 6);
• документально підтверджена інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, кількість та кваліфікацію фахівців, довідка про виконання аналогічного договору.
У разі залучення до надання послуг субпідрядних організацій в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю до змісту тендерної пропозиції Учасника додаються:
• довідка, що повинна містити види послуг, які передбачається доручити субпідрядній організації з орієнтованою вартістю послуг у відсотках до ціни пропозиції (Додаток 6);
• документально підтверджена інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, кількість та кваліфікацію фахівців, довідка про виконання аналогічного договору.
Технічне завдання
Дата подання: 05 березня 2018 10:26
Дата відповіді: 05 березня 2018 16:20
Відповідно ДСТУ 2587:2010 розділу 4 пункту 4.1.4 горизонтальну розмітку за номерами 1.1-1.11, 1.12-1.15 та 1.16-1.30 поділяють на поздовжню, поперечну та інші види відповідно. Тобто розмітка по типам ліній 1.1-1.11 відноситься до поздовжньої розмітки, а не до інших видів робіт, так як ви зазначаєте у відповіді на поставлене раніше запитання. Відповідно до ДСТУ-Н Б В.2.3-37:2016 розділу 5 пункту 5.3 попередню розмітку наносять перед влаштуванням нової розмітки та при повному зношенні старої розмітки перед її поновленням. Так як технічне завдання передбачає влаштування нового асфальтобетонного покриття, тому і розмітку потрібно наносити відповідно нормативних документів з влаштуванням попередньої розмітки. Прохання надати конкретну відповідь як буде наноситись розмітка без точкування?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Технічним завданням передбачено нанесення розмітки згідно з дотриманням чинних нормативних документів. Якщо виникають непередбачені роботи або передбачені не в повному обсязі, виконання таких робіт можливе за рахунок коштів на покриття ризиків, які включені в очікувану вартість.
Тендерна документація
Дата подання: 06 березня 2018 09:49
Дата відповіді: 12 березня 2018 11:30
Згідно статті 22 Закону України про публічні закупівлі, вимагаємо надати у відкритий доступ дефектний акт згідно СОУ 42.1-37641918-218:2014, матеріали інженерних вишукувань, результати діагностики та оцінки їхнього фактичного стану, що були використані для визначення обсягів даної закупівлі.
А також кошторисну документацію (ims) для більш детальної підготовки тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Для підготовки тендерної пропозиції на веб-порталі Уповноваженого органу розміщено тендерну документацію, що містить, зокрема, інструкцію з підготовки тендерної пропозиції та інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: технічне завдання з переліком робіт, які необхідно виконати (Додаток 7).
Тендерна документація
Дата подання: 06 березня 2018 15:35
Дата відповіді: 12 березня 2018 11:30
Вибачаюсь опечатка. Згідно статті 22 Закону України про публічні закупівлі, вимагаємо надати у відкритий доступ дефектний акт згідно СОУ 42.1-37641918-128:2014, матеріали інженерних вишукувань, результати діагностики та оцінки їхнього фактичного стану, що були використані для визначення обсягів даної закупівлі. А також кошторисну документацію (ims) для більш детальної підготовки тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Для підготовки тендерної пропозиції на веб-порталі Уповноваженого органу розміщено тендерну документацію, що містить, зокрема, інструкцію з підготовки тендерної пропозиції та інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: технічне завдання з переліком робіт, які необхідно виконати (Додаток 7).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-02-23-000608-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Дата подання: 15 березня 2018 13:14
Вимога про усунення недоліків
Вивчивши умови оголошення про проведення відкритих торгів UA-2018-02-23-000608-b та тендерної документації щодо закупівлі послуг «ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир - Чернівці км 24+600 – км 33+600, Житомирська область» наше підприємство виявило намір взяти участь в даній закупівлі. Разом з тим, умови тендерної документації місять положення, що суперечать діючим нормативним документам а саме:
- технічним завданням (додаток 7 до тендерної документації) враховане влаштування вирівнюючого шару асфальтобетонного покриття середньою товщиною 8 см, що в свою чергу суперечить ДБН В.2.3-4:2015 "Автомобільні дороги. Частина I. Проектування. Частина II. Будівництво." так як мінімальна товщина шару крупнозернистого асфальтобетону повинна бути не менше 10 см.
- згідно ДСТУ-Н Б В.2.3-38:2016 «Настанова з влаштування захисних шарів зносу покриття дорожнього одягу автомобільних доріг» п. 5.4.2 До укладання щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші виконують підґрунтовку поверхні бітумною емульсією. Для автомобільних доріг І-ІІ категорії підґрунтовку виконують шляхом розподілу полімермодифікованої катіонної бітумної емульсії, що відповідає вимогам ДСТУ БВ.2.7-129, в тендерній пропозиції вказано просто модифікованої емульсії (тобто будь чим, восками полімерами, ПАР…), модифікація полімером значно вплине на вартість емульсії .
- згідно ДБН В.2.3-4:2015 "Автомобільні дороги. Частина I. Проектування. Частина II. Будівництво." Додаток Л мінімально допустимий строк придатності асфальтобетонного покриття складає 3 роки, згідно додатку Л СОУ 42.1-37641918-128:2014 « гарантійний строк експлуатації на влаштоване покриття складає 3 роки, в технічному завданні 5 років, без обґрунтування на основі інженерних вишукувань існуючого покриття така вимога не відповідає нормативним документам!
- також в технічному завданні не врахована загальна протяжність точкування дорожньої розмітки.
Хочемо зауважити, що згідно «ГБН Г.1-218-182 2011. Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», поточний середній ремонт виконується комплексно відповідно до проектно-кошторисної або кошторисної документації, яка складається на підставі дефектного акту або матеріалів інженерних вишукувань чи обстежень та затверджується замовником.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно пункту 2 Статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник забезпечує вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю.
Відповідно до пункту 3 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник в тендерні документації зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
В пункті 6 розділу 3 тендерної документації зазначено, що Учасник – переможець процедури закупівлі, щодо якого прийнято рішення про намір укласти договір, додатково завантажує в електронну систему закупівель до поданої тендерної пропозиції наступні документи: Договірна ціна з усіма розрахунками, які є її складовими та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами) та СОУ 42.1-37641918-050:2012 (зі змінами).
Хочемо зазначити, що послуги будуть здійснюватися за окремо розробленим робочим проектом на поточний середні ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці км 24+600 – км 33+600, що має складний та спеціалізований характер. Не надання замовником додаткових документів та чітких роз’яснень щодо розбіжності окремих пунктів технічного завдання (додаток 7) з діючими нормативними документами, може призвести до неправильного розрахунку договірної ціни учасника та в подальшому у разі визначення такого учасника переможцем несе за собою ризик відхилення пропозиція переможця, як такої, що не відповідає умовам тендерної документації.
Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.1, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни з врахуванням наших зауважень щодо товщини влаштування крупнозернистої асфальтобетонної суміші, використання бітуму модифікованого полімерами при приготуванні щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей, використанні полімермодифікованої емульсії для підґрунтовки перед влаштуванням ЩМАС, врахувати загальну протяжність точкування дорожньої розмітки.
Надати для обґрунтування закладених в тендерну пропозицію рішень: дефектний акт згідно ГБН Г.1-218-182:2011 та СОУ 42.1-37641918-128:2014, матеріали інженерних вишукувань, результати діагностики та оцінки фактичного стану автомобільної дороги, що були використані для визначення обсягів даної закупівлі, і які могли спонукати науково-технічну раду Укравтодору до прийняття рішення в супереч вимогам діючих нормативних документів,протоколи засідання науково-технічної ради Укравтодору на які є посилання у відповідях до закупівлі. А також кошторисну документацію в програмному комплексі АВК, для більш детального ознайомлення з предметом закупівлі.
Також вимагаємо привести вимоги до гарантійних забов'язань по об’єкту у відповідність до ДБН В.2.3-4:2015 та СОУ 42.1-37641918-128:2014.
Також вимагаємо надати детальний перелік нормативних документів з шифром та назвою згідно яких необхідно виконувати роботи з поточного-середнього ремонту, та згідно яких буде проводитись приймання виконаних робіт в цілому, а особливо в розрізі влаштування вирівнюючого шару, який в тендерній документації прописаний з порушенням вимог ДБН В.2.3-4:2015. Згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 п. 10.1 Виробник гарантує відповідність асфальтобетонної суміші та виготовленого з неї асфальтобетону (за показниками якості) вимогам цього стандарту за умов дотримання правил транспортування, укладання і ущільнення суміші та правил експлуатації асфальтобетонних шарів.
Тобто замовник вже на етапі проектування та видачі технічного завдання зробив безліч помилок в розрізі невідповідності діючим нормативним документам, можливо навіть навмисно, прописавши в додатку 8 до тендерної документації « Гарантійний лист щодо виконання вимог тендерної документації» абзац 3 «У ціні тендерної пропозиції враховано весь перелік та обсяг послуг відповідно до технічного завдання, яке надано у складі тендерної документації. Ми погоджуємося з тим , що не врахована учасником вартість окремих робіт (послуг) не сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції» таким чином повісивши всі недоліки в проектуванні на підрядника.. Без надання обґрунтування вважаємо таке технічне завдання корупційним, таким, що не відповідає діючим нормативним документам, і сумніваємось в його погодженні науково-технічною радою Укравтодору. Що в свою чергу призведе до нецільвого використання державних коштів.
У разі невиконання вимог щодо надання необхідних документів предмета закупівлі ми будемо змушені звернутися до Органу оскарження – Антимонопольного комітету України, за захистом наших прав.
Розгорнути
Згорнути
- технічним завданням (додаток 7 до тендерної документації) враховане влаштування вирівнюючого шару асфальтобетонного покриття середньою товщиною 8 см, що в свою чергу суперечить ДБН В.2.3-4:2015 "Автомобільні дороги. Частина I. Проектування. Частина II. Будівництво." так як мінімальна товщина шару крупнозернистого асфальтобетону повинна бути не менше 10 см.
- згідно ДСТУ-Н Б В.2.3-38:2016 «Настанова з влаштування захисних шарів зносу покриття дорожнього одягу автомобільних доріг» п. 5.4.2 До укладання щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші виконують підґрунтовку поверхні бітумною емульсією. Для автомобільних доріг І-ІІ категорії підґрунтовку виконують шляхом розподілу полімермодифікованої катіонної бітумної емульсії, що відповідає вимогам ДСТУ БВ.2.7-129, в тендерній пропозиції вказано просто модифікованої емульсії (тобто будь чим, восками полімерами, ПАР…), модифікація полімером значно вплине на вартість емульсії .
- згідно ДБН В.2.3-4:2015 "Автомобільні дороги. Частина I. Проектування. Частина II. Будівництво." Додаток Л мінімально допустимий строк придатності асфальтобетонного покриття складає 3 роки, згідно додатку Л СОУ 42.1-37641918-128:2014 « гарантійний строк експлуатації на влаштоване покриття складає 3 роки, в технічному завданні 5 років, без обґрунтування на основі інженерних вишукувань існуючого покриття така вимога не відповідає нормативним документам!
- також в технічному завданні не врахована загальна протяжність точкування дорожньої розмітки.
Хочемо зауважити, що згідно «ГБН Г.1-218-182 2011. Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», поточний середній ремонт виконується комплексно відповідно до проектно-кошторисної або кошторисної документації, яка складається на підставі дефектного акту або матеріалів інженерних вишукувань чи обстежень та затверджується замовником.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно пункту 2 Статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник забезпечує вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю.
Відповідно до пункту 3 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник в тендерні документації зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
В пункті 6 розділу 3 тендерної документації зазначено, що Учасник – переможець процедури закупівлі, щодо якого прийнято рішення про намір укласти договір, додатково завантажує в електронну систему закупівель до поданої тендерної пропозиції наступні документи: Договірна ціна з усіма розрахунками, які є її складовими та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами) та СОУ 42.1-37641918-050:2012 (зі змінами).
Хочемо зазначити, що послуги будуть здійснюватися за окремо розробленим робочим проектом на поточний середні ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці км 24+600 – км 33+600, що має складний та спеціалізований характер. Не надання замовником додаткових документів та чітких роз’яснень щодо розбіжності окремих пунктів технічного завдання (додаток 7) з діючими нормативними документами, може призвести до неправильного розрахунку договірної ціни учасника та в подальшому у разі визначення такого учасника переможцем несе за собою ризик відхилення пропозиція переможця, як такої, що не відповідає умовам тендерної документації.
Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.1, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни з врахуванням наших зауважень щодо товщини влаштування крупнозернистої асфальтобетонної суміші, використання бітуму модифікованого полімерами при приготуванні щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей, використанні полімермодифікованої емульсії для підґрунтовки перед влаштуванням ЩМАС, врахувати загальну протяжність точкування дорожньої розмітки.
Надати для обґрунтування закладених в тендерну пропозицію рішень: дефектний акт згідно ГБН Г.1-218-182:2011 та СОУ 42.1-37641918-128:2014, матеріали інженерних вишукувань, результати діагностики та оцінки фактичного стану автомобільної дороги, що були використані для визначення обсягів даної закупівлі, і які могли спонукати науково-технічну раду Укравтодору до прийняття рішення в супереч вимогам діючих нормативних документів,протоколи засідання науково-технічної ради Укравтодору на які є посилання у відповідях до закупівлі. А також кошторисну документацію в програмному комплексі АВК, для більш детального ознайомлення з предметом закупівлі.
Також вимагаємо привести вимоги до гарантійних забов'язань по об’єкту у відповідність до ДБН В.2.3-4:2015 та СОУ 42.1-37641918-128:2014.
Також вимагаємо надати детальний перелік нормативних документів з шифром та назвою згідно яких необхідно виконувати роботи з поточного-середнього ремонту, та згідно яких буде проводитись приймання виконаних робіт в цілому, а особливо в розрізі влаштування вирівнюючого шару, який в тендерній документації прописаний з порушенням вимог ДБН В.2.3-4:2015. Згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 п. 10.1 Виробник гарантує відповідність асфальтобетонної суміші та виготовленого з неї асфальтобетону (за показниками якості) вимогам цього стандарту за умов дотримання правил транспортування, укладання і ущільнення суміші та правил експлуатації асфальтобетонних шарів.
Тобто замовник вже на етапі проектування та видачі технічного завдання зробив безліч помилок в розрізі невідповідності діючим нормативним документам, можливо навіть навмисно, прописавши в додатку 8 до тендерної документації « Гарантійний лист щодо виконання вимог тендерної документації» абзац 3 «У ціні тендерної пропозиції враховано весь перелік та обсяг послуг відповідно до технічного завдання, яке надано у складі тендерної документації. Ми погоджуємося з тим , що не врахована учасником вартість окремих робіт (послуг) не сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції» таким чином повісивши всі недоліки в проектуванні на підрядника.. Без надання обґрунтування вважаємо таке технічне завдання корупційним, таким, що не відповідає діючим нормативним документам, і сумніваємось в його погодженні науково-технічною радою Укравтодору. Що в свою чергу призведе до нецільвого використання державних коштів.
У разі невиконання вимог щодо надання необхідних документів предмета закупівлі ми будемо змушені звернутися до Органу оскарження – Антимонопольного комітету України, за захистом наших прав.
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 березня 2018 16:55
ДБН В.2.3-4:2015 надає вимоги до будівництва та реконструкцій. У нас поточній середній ремонт. Відповідно до класифікації робіт влаштування нижнього шару покриття документацією не передбачено. Шар із крупнозернистого асфальтобетону є вирівнюючим та слугує тільки для вирівнювання профілю і має середню товщину 8 см.
Згідно з додатком В ДСТУ Б В.2.7-119:2011, передбачено використання крупнозернистих асфальтобетонних сумішей при влаштуванні вирівнюючих шарів, середня товщина яких більше ніж 6 см.
Документацією передбачено при приготуванні ЩМА-20 примінення бітумів нафтових дорожніх модифікованих полімерами та з адгезійними добавками.
Для приготування БМПА використовують наступні матеріали:
1) бітуми нафтові дорожні;
2) полімери, що відповідають вимогам чинних в Україні нормативних документів
3) адгезійні добавки на основі катіонних ПАР
та повинні відповідати вимогам ДСТУ Б В.2.7-135 та СОУ 42.1-37641918-067
Технічним завданням передбачено нанесення розмітки згідно з дотриманням чинних нормативних документів. Якщо виникають непередбачені роботи або передбачені не в повному обсязі, виконання таких робіт можливе за рахунок коштів на покриття ризиків, які включені в очікувану вартість.
Згідно СОУ 42.1-37641918-128:2014 «Настанова щодо прийняття робіт з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування» Додаток Л (Довідковий) Гарантійні строки експлуатації окремих конструктивних елементів об’єкта, на якому виконанні роботи з поточного середнього ремонту. Таблиця Л.1. Покриття з асфальтобетонних сумішей – встановлено гарантійний строк експлуатації 3 роки, при цьому треба звернути увагу на примітку. Зазначені гарантійні строки є довідковими і можуть бути уточнені за відповідним обґрунтуванням (з урахуванням залишкової працездатності інших конструктивних елементів, що не ремонтувалися) у договорі підряду.
Крім того, згідно ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина 1. Проектування. Частина ІІ. Будівництво.» Додаток Л (Довідковий) – мінімально допустимий строк експлуатаційної придатності елементів дороги, асфальтобетонне покриття, строк не менше ніж 3 роки. Тобто ДБН В.2.3-4:2015 встановлені мінімальні строки експлуатації елементів автомобільної дороги, а не конкретний строк 3 роки.
З врахуванням наведених нормативних документів, рішенням колегії Укравтодору від 16.01.2018 року №1, пункт 5.2 при укладанні договорів на виконання будівельно-ремонтних робіт гарантійний термін на асфальтобетонне покриття повинен становити 5 років, що не заперечує ДБН В.2.3-4:2015, тому замовником прийнято рішення в проекті договору встановити гарантійні терміни експлуатації обьекта 5 років.
Приймання виконаних робіт буде проводитись згідно СОУ 42.1-37641918-128:2014 «Настанова щодо прийняття робіт з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування» та з врахуванням посилань, які містяться в СОУ 42.1-37641918-128:2014.
Розгорнути
Згорнути
Згідно з додатком В ДСТУ Б В.2.7-119:2011, передбачено використання крупнозернистих асфальтобетонних сумішей при влаштуванні вирівнюючих шарів, середня товщина яких більше ніж 6 см.
Документацією передбачено при приготуванні ЩМА-20 примінення бітумів нафтових дорожніх модифікованих полімерами та з адгезійними добавками.
Для приготування БМПА використовують наступні матеріали:
1) бітуми нафтові дорожні;
2) полімери, що відповідають вимогам чинних в Україні нормативних документів
3) адгезійні добавки на основі катіонних ПАР
та повинні відповідати вимогам ДСТУ Б В.2.7-135 та СОУ 42.1-37641918-067
Технічним завданням передбачено нанесення розмітки згідно з дотриманням чинних нормативних документів. Якщо виникають непередбачені роботи або передбачені не в повному обсязі, виконання таких робіт можливе за рахунок коштів на покриття ризиків, які включені в очікувану вартість.
Згідно СОУ 42.1-37641918-128:2014 «Настанова щодо прийняття робіт з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування» Додаток Л (Довідковий) Гарантійні строки експлуатації окремих конструктивних елементів об’єкта, на якому виконанні роботи з поточного середнього ремонту. Таблиця Л.1. Покриття з асфальтобетонних сумішей – встановлено гарантійний строк експлуатації 3 роки, при цьому треба звернути увагу на примітку. Зазначені гарантійні строки є довідковими і можуть бути уточнені за відповідним обґрунтуванням (з урахуванням залишкової працездатності інших конструктивних елементів, що не ремонтувалися) у договорі підряду.
Крім того, згідно ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина 1. Проектування. Частина ІІ. Будівництво.» Додаток Л (Довідковий) – мінімально допустимий строк експлуатаційної придатності елементів дороги, асфальтобетонне покриття, строк не менше ніж 3 роки. Тобто ДБН В.2.3-4:2015 встановлені мінімальні строки експлуатації елементів автомобільної дороги, а не конкретний строк 3 роки.
З врахуванням наведених нормативних документів, рішенням колегії Укравтодору від 16.01.2018 року №1, пункт 5.2 при укладанні договорів на виконання будівельно-ремонтних робіт гарантійний термін на асфальтобетонне покриття повинен становити 5 років, що не заперечує ДБН В.2.3-4:2015, тому замовником прийнято рішення в проекті договору встановити гарантійні терміни експлуатації обьекта 5 років.
Приймання виконаних робіт буде проводитись згідно СОУ 42.1-37641918-128:2014 «Настанова щодо прийняття робіт з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування» та з врахуванням посилань, які містяться в СОУ 42.1-37641918-128:2014.
ДБН В.2.3-4:2015 надає вимоги до будівництва та реконструкцій. У нас поточній середній ремонт. Відповідно до класифікації робіт влаштування нижнього шару покриття документацією не передбачено. Шар із крупнозернистого асфальтобетону є вирівнюючим та слугує тільки для вирівнювання профілю і має середню товщину 8 см.
Згідно з додатком В ДСТУ Б В.2.7-119:2011, передбачено використання крупнозернистих асфальтобетонних сумішей при влаштуванні вирівнюючих шарів, середня товщина яких більше ніж 6 см.
Документацією передбачено при приготуванні ЩМА-20 примінення бітумів нафтових дорожніх модифікованих полімерами та з адгезійними добавками.
Для приготування БМПА використовують наступні матеріали:
1) бітуми нафтові дорожні;
2) полімери, що відповідають вимогам чинних в Україні нормативних документів
3) адгезійні добавки на основі катіонних ПАР
та повинні відповідати вимогам ДСТУ Б В.2.7-135 та СОУ 42.1-37641918-067
Технічним завданням передбачено нанесення розмітки згідно з дотриманням чинних нормативних документів. Якщо виникають непередбачені роботи або передбачені не в повному обсязі, виконання таких робіт можливе за рахунок коштів на покриття ризиків, які включені в очікувану вартість.
Згідно СОУ 42.1-37641918-128:2014 «Настанова щодо прийняття робіт з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування» Додаток Л (Довідковий) Гарантійні строки експлуатації окремих конструктивних елементів об’єкта, на якому виконанні роботи з поточного середнього ремонту. Таблиця Л.1. Покриття з асфальтобетонних сумішей – встановлено гарантійний строк експлуатації 3 роки, при цьому треба звернути увагу на примітку. Зазначені гарантійні строки є довідковими і можуть бути уточнені за відповідним обґрунтуванням (з урахуванням залишкової працездатності інших конструктивних елементів, що не ремонтувалися) у договорі підряду.
Крім того, згідно ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина 1. Проектування. Частина ІІ. Будівництво.» Додаток Л (Довідковий) – мінімально допустимий строк експлуатаційної придатності елементів дороги, асфальтобетонне покриття, строк не менше ніж 3 роки. Тобто ДБН В.2.3-4:2015 встановлені мінімальні строки експлуатації елементів автомобільної дороги, а не конкретний строк 3 роки.
З врахуванням наведених нормативних документів, рішенням колегії Укравтодору від 16.01.2018 року №1, пункт 5.2 при укладанні договорів на виконання будівельно-ремонтних робіт гарантійний термін на асфальтобетонне покриття повинен становити 5 років, що не заперечує ДБН В.2.3-4:2015, тому замовником прийнято рішення в проекті договору встановити гарантійні терміни експлуатації обьекта 5 років.
Приймання виконаних робіт буде проводитись згідно СОУ 42.1-37641918-128:2014 «Настанова щодо прийняття робіт з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування» та з врахуванням посилань, які містяться в СОУ 42.1-37641918-128:2014.
Згідно з додатком В ДСТУ Б В.2.7-119:2011, передбачено використання крупнозернистих асфальтобетонних сумішей при влаштуванні вирівнюючих шарів, середня товщина яких більше ніж 6 см.
Документацією передбачено при приготуванні ЩМА-20 примінення бітумів нафтових дорожніх модифікованих полімерами та з адгезійними добавками.
Для приготування БМПА використовують наступні матеріали:
1) бітуми нафтові дорожні;
2) полімери, що відповідають вимогам чинних в Україні нормативних документів
3) адгезійні добавки на основі катіонних ПАР
та повинні відповідати вимогам ДСТУ Б В.2.7-135 та СОУ 42.1-37641918-067
Технічним завданням передбачено нанесення розмітки згідно з дотриманням чинних нормативних документів. Якщо виникають непередбачені роботи або передбачені не в повному обсязі, виконання таких робіт можливе за рахунок коштів на покриття ризиків, які включені в очікувану вартість.
Згідно СОУ 42.1-37641918-128:2014 «Настанова щодо прийняття робіт з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування» Додаток Л (Довідковий) Гарантійні строки експлуатації окремих конструктивних елементів об’єкта, на якому виконанні роботи з поточного середнього ремонту. Таблиця Л.1. Покриття з асфальтобетонних сумішей – встановлено гарантійний строк експлуатації 3 роки, при цьому треба звернути увагу на примітку. Зазначені гарантійні строки є довідковими і можуть бути уточнені за відповідним обґрунтуванням (з урахуванням залишкової працездатності інших конструктивних елементів, що не ремонтувалися) у договорі підряду.
Крім того, згідно ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина 1. Проектування. Частина ІІ. Будівництво.» Додаток Л (Довідковий) – мінімально допустимий строк експлуатаційної придатності елементів дороги, асфальтобетонне покриття, строк не менше ніж 3 роки. Тобто ДБН В.2.3-4:2015 встановлені мінімальні строки експлуатації елементів автомобільної дороги, а не конкретний строк 3 роки.
З врахуванням наведених нормативних документів, рішенням колегії Укравтодору від 16.01.2018 року №1, пункт 5.2 при укладанні договорів на виконання будівельно-ремонтних робіт гарантійний термін на асфальтобетонне покриття повинен становити 5 років, що не заперечує ДБН В.2.3-4:2015, тому замовником прийнято рішення в проекті договору встановити гарантійні терміни експлуатації обьекта 5 років.
Приймання виконаних робіт буде проводитись згідно СОУ 42.1-37641918-128:2014 «Настанова щодо прийняття робіт з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування» та з врахуванням посилань, які містяться в СОУ 42.1-37641918-128:2014.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-02-23-000608-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Дата подання: 21 березня 2018 19:47
Дата подання: 21 березня 2018 19:47
Порушення порядку проведення процедури закупівлі
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2018-02-23-000608-b Службою автомобільних доріг у Житомирській області проводиться закупівля послуг «ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир - Чернівці км 24+600 – км 33+600, Житомирська область (код ДК 021:2015 – 45233142-6. Ремонт доріг)», очікуваною вартістю 80 782 956,00 гривень з ПДВ.
На виконання вимог ст.10, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовником оприлюднено тендерну документацію на закупівлю товару із подальшими змінами.
Разом з тим, в оприлюдненій на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель тендерній документації зі змінами, Замовником встановлено вимоги, які суперечать чинному законодавству з питань публічних закупівель, нормативним документам у сфері проектування, будівництва та ремонту автомобільних доріг та порушують процедуру закупівлі, у зв’язку з чим їх не усунення зумовлює порушення наших законних прав брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку їх проведення.
Відповідно до ст.5 Закону, Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом та не можуть встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Разом з тим, умови тендерної документації, зокрема технічне завдання (додаток 7 до тендерної документації) місять положення, що суперечать діючим нормативним документам а саме:
- в Додатку 7 до тендерної документації зазначено необхідність влаштування вирівнюючого шару асфальтобетонного покриття середньою товщиною 8 см, що суперечить вимогам ДБН В.2.3-4:2015 "Автомобільні дороги. Частина I. Проектування. Частина II. Будівництво.", та п. 5.4.2. ДСТУ-Н Б В.2.3-38:2016 «Настанова з влаштування захисних шарів зносу покриття дорожнього одягу автомобільних доріг», так як, згідно даних нормативних документів, мінімальна товщина шару крупнозернистого асфальтобетону повинна бути не менше 10 см.;
- згідно ДБН В.2.3-4:2015 "Автомобільні дороги. Частина I. Проектування. Частина II. Будівництво." Додаток Л, мінімально допустимий строк придатності асфальтобетонного покриття складає 3 роки, також згідно додатку Л СОУ 42.1-37641918-128:2014 «Настанова щодо прийняття робіт з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування» гарантійний строк експлуатації на влаштоване покриття складає 3 роки. Однак, згідно проекту договору (Додаток 9 до тендерної документації) гарантійний строк експлуатації на влаштоване покриття – не менше 5 років. Слід зазначити, що без обґрунтування на основі інженерних вишукувань існуючого покриття, така вимога не відповідає вищезазначеним нормативним документам.;
- також зазначаємо, що в Додатку 7 до тендерної документації, не вірно вказана загальна протяжність точкування дорожньої розмітки (не відповідає протяжності нанесення ліній різних типів горизонтальної дорожньої розмітки). Що в свою чергу, не дає можливості учасникам правильно здійснити розрахунки вартості нанесення дорожньої розмітки та відповідно вірно розрахувати ціну свої пропозиції.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників;максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно п. 2 ст. 5 Закону Замовник забезпечує вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю. Відповідно до п. 3 ст.22 Закону Замовник в тендерні документації зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
В пункті 6 розділу 3 тендерної документації зазначено, що Учасник – переможець процедури закупівлі, щодо якого прийнято рішення про намір укласти договір, додатково завантажує в електронну систему закупівель до поданої тендерної пропозиції наступні документи: Договірна ціна з усіма розрахунками, які є її складовими та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами) та СОУ 42.1-37641918-050:2012 (зі змінами).
Оскільки, тендерною документацією вимагається надання договірної ціни у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами), то Замовником в порушення вимоги пункту 6.2.2 даного нормативного документу, не надано (не оприлюднено) відомість обсягів робіт, що закуповуються Замовником, відомість ресурсів до неї або затверджену проектну документацію.
Хочемо зазначити, що послуги будуть здійснюватися за окремо розробленим робочим проектом на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці км 24+600 – км 33+600, що має складний та спеціалізований характер. Не надання замовником додаткових документів та чітких роз’яснень, щодо розбіжності окремих пунктів технічного завдання (Додаток 7) з діючими нормативними документами, може призвести до неправильного розрахунку договірної ціни учасника та в подальшому у разі визначення такого учасника переможцем, несе за собою ризик відхилення пропозиції переможця, як такої, що не відповідає умовам тендерної документації.
Замовник вже на етапі проектування та розробки технічного завдання зробив безліч помилок в розрізі невідповідності діючим нормативним документам, можливо навіть навмисно, прописавши в Додатку 8 до тендерної документації « Гарантійний лист щодо виконання вимог тендерної документації», а саме абзац 3: «У ціні тендерної пропозиції враховано весь перелік та обсяг послуг відповідно до технічного завдання, яке надано у складі тендерної документації. Ми погоджуємося з тим, що не врахована учасником вартість окремих робіт (послуг) не сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції» таким чином повісивши всі недоліки в проектуванні на підрядника.
Хочемо зауважити, що згідно «ГБН Г.1-218-182 2011. Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», поточний середній ремонт виконується комплексно відповідно до проектно-кошторисної або кошторисної документації, яка складається на підставі дефектного акту або матеріалів інженерних вишукувань чи обстежень та затверджується замовником.
Без оприлюднення дефектних актів згідно ГБН Г.1-218-182:2011 та СОУ 42.1-37641918-128:2014, матеріалів інженерних вишукувань, результатів діагностики та оцінки фактичного стану автомобільної дороги, а також кошторисної документації учасники не можуть чітко розрахувати свою цінову пропозицію та гарантувати якість виконаних робіт.
Також вимагаємо надати детальний перелік нормативних документів з шифром та назвою згідно яких необхідно виконувати роботи з поточного-середнього ремонту, та згідно яких буде проводитись приймання виконаних робіт в цілому, а особливо в розрізі влаштування вирівнюючого шару, який в тендерній документації прописаний з порушенням вимог ДБН В.2.3-4:2015. Адже, згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 п. 10.1 «Виробник гарантує відповідність асфальтобетонної суміші та виготовленого з неї асфальтобетону (за показниками якості) вимогам цього стандарту за умов дотримання правил транспортування, укладання і ущільнення суміші та правил експлуатації асфальтобетонних шарів».
Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція.
Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
Усунення вище перелічених вимог сприятиме зростанню конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.1, 8, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», -
П Р О Ш У:
1. 1 Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Службу автомобільних доріг у Житомирській області внести зміни до тендерної документації на закупівлю послуг «ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир - Чернівці км 24+600 – км 33+600, Житомирська область (код ДК 021:2015 – 45233142-6. Ремонт доріг)» та усунути вищевказані невідповідності тендерної документації вимогам законодавства.
3. Повідомити сторін про дату, час та місце розгляду скарги.
Додатки:
1. Документ про здійснення оплати за подання скарги на 1 арк.
Директор ПП «Автомагістраль» М. Скоростецький
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 березня 2018 20:19
Рішення від 26.03.2018 № 2676 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 березня 2018 20:18
Інформація про резолютивну частину рішення від 10.04.2018 № 3281pdf.pdf
Дата публікації: 11 квітня 2018 22:07
Рішення від 10.04.2018 № 3281.pdf
Дата публікації: 13 квітня 2018 19:50
Номер скарги: UA-2018-02-23-000608-b.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Дата подання: 10 травня 2018 09:55
Дата подання: 10 травня 2018 09:55
СКАРГА на дії Замовника
Приватне підприємство «Автомагістраль» (далі – ПП «Автомагістраль») приймає участь у відкритих торгах на закупівлю «ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир - Чернівці км 24+600 – км 33+600, Житомирська область (код ДК 021:2015 – 45233142-6. Ремонт доріг)», що проводяться Службою автомобільних доріг у Житомирській області (далі – Замовник), згідно оголошення оприлюдненого на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua № UA-2018-02-23-000608-b.
За результатами розгляду тендерних пропозицій на відповідність поданих пропозицій кваліфікаційним та технічним вимогам, Замовником було завантажено Протокол розгляду тендерних пропозицій на закупівлю послуг ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир - Чернівці км 24+600 – км 33+600, Житомирська область (код ДК 021:2015 – 45233142-6. Ремонт доріг) №92 від 05.05.2018 року (далі – Протокол №92 від 05.05.2018 р.) в ЦБД на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro. Відповідно до Протоколу №92 від 05.05.2018 р., Замовником було прийнято рішення щодо відхилення тендерних пропозицій ПП «Автомагістраль», ПП «Київшляхбуд», ПП «Полтавабудцентр», а також щодо визнання тендерних пропозицій ТОВ «ШРБУ-48», ТОВ «ШБ «Альтком» такими, що відповідають кваліфікаційним і технічним вимогам тендерної документації та допущення їх до участі у електронному аукціоні.
ПП «Автомагістраль» не погоджується з прийнятими Замовником рішеннями та вважає їх такими, що суперечать Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
І. Щодо неправомірної дискваліфікації тендерної пропозиції ПП «Автомагістраль».
Згідно з Протоколом №92 від 05.05.2018 р. тендерну пропозицію ПП «Автомагістраль» було відхилено за наступних підстав:
1) Згідно частини 5 Розділу ІІІ Тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічні бази», потрібно надати відомості про обладнання та матеріально-технічні бази, які необхідні для надання послуг (Додаток 3 тендерної документації). Відповідно до Додатку 3 тендерної документації до довідки включаються тільки обладнання та механізми, що будуть використовуватись при наданні послуг, а при використанні орендованої техніки у складі пропозиції вимагалось надати копії діючих договорів оренди з додатками, в яких повинно бути визначено перелік технічної бази, яка залучається.
На виконання частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації, ПП «Автомагістраль» надано відомості про обладнання та матеріально-технічні бази, які необхідні для надання послуг із зазначенням обладнання, яке ПП «Автомагістраль» буде залучати для надання послуг.
В п.46 Відомостей ПП «Автомагістраль» зазначено, що товариство має 2 шт. обладнання «Установка гідравлічна для забивання стояків бар’єрного огородження», яке орендоване у ПП «Єврошляхстандарт».
На виконання вимог частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації ПП «Автомагістраль» у складі пропозиції надано Договір оренди №07/12-17 від 07.12.2017 р., який укладений із ПП «Єврошляхстандарт». Згідно умов Договору оренди №07/12-17 від 07.12.2017 р. ПП «Єврошляхстандарт» надає ПП «Автомагістраль» дорожньо-будівельні механізми, автотранспорт та обладнання разом із обслуговуючим персоналом. Вартість наданих послуг вказана в Додатку №1 «Специфікація» до Договору оренди №07/12-17 від 07.12.2017 р.
Відповідно до Додатку №1 «Специфікація» до Договору оренди №07/12-17 від 07.12.2017 р. ПП «Єврошляхстандарт» надає ПП «Автомагістраль» в оренду обладнання «Установка гідравлічна для забивання стояків бар’єрного огородження GAYK HRE 1000» у кількості 1 шт.
Враховуючи вищевикладене, тендерний комітет встановив, що ПП «Автомагістраль» зазначено необхідну кількість обладнання «Установка гідравлічна для забивання стояків бар’єрного огородження» у розмірі 2 шт. для надання послуг, а згідно Договору оренди №07/12-17 від 07.12.2017 р. ПП «Автомагістраль» орендує лише 1 шт. обладнання, що не відповідає вимогам тендерної документації, та Замовником встановлено факт зазначення у тендерній пропозиції недостовірної інформації Учасником.
ПП «Автомагістраль» не погоджується з цим, оскільки дії Замовника мають ознаки упередженого ставлення до оцінки тендерної пропозиції Учасника. Помилка, яку виявив Замовник мала бути визнана формальною (несуттєвою), оскільки вона не впливає на зміст пропозиції ПП «Автомагістраль». Замовником в тендерній документації не було встановлено обмежень щодо кількості та переліку техніки, яка має бути у Учасників, тому рішення Замовника щодо нібито неможливості ПП «Автомагістраль» якісно надавати послуги з використанням однієї «Установки гідравлічної для забивання стояків бар’єрного огородження» замість двох, є безпідставними та суперечать вимогам п.1 ст.3 Закону.
2) Відповідно до вимог частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати опис аналогічного предмету закупівлі договору, форма якого передбачена Додатком 5, копію аналогічного договору з додатками та додатковими угодами та копії довідок КБ-2в, останньої КБ-3, позитивний відгук, який повинен зокрема включати інформацію про фактичні основні види та обсяги виконаних робіт (наданих послуг), відсутність претензій.
Пунктом 6 Опису аналогічного предмету закупівлі договору (Додаток 5 тендерної документації) передбачено зазначення «Вартість договору».
ПП «Автомагістраль» зазначено вартість виконаного аналогічного договору №41Д-16 від 27.07.2016 р., який укладено із Службою автомобільних доріг у Київській області, у розмірі 7 114 879,82 грн. з ПДВ.
Однак, згідно Додаткової угоди №2 від 09.12.2016 р. та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за серпень 2016 року вартість договору становить 6 152 432,06 грн. з ПДВ.
ПП «Автомагістраль» аналогічно невірно вказано суми договорів № 44Д-16 від 01.08.2016 р. та №43Д-16 від 01.08.2016 р. у Описі, який надано Учасником.
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет встановив, що ПП «Автомагістраль» невірно зазначено суми аналогічних договорів, що не відповідає вимогам тендерної документації та Замовником встановлено факт зазначений у тендерній пропозиції недостовірної інформації Учасником.
ПП «Автомагістраль» не погоджується з цим, оскільки дії Замовника мають ознаки упередженого ставлення до оцінки тендерної пропозиції Учасника. Помилка, яку виявив Замовник мала бути визнана формальною (несуттєвою), оскільки вона не впливає на зміст пропозиції ПП «Автомагістраль». Також, в тендерній документації Замовником не встановлено інструкцій та вимог щодо заповнення форми «Опис аналогічного предмету закупівлі договору», а саме не встановлено вимоги вказувати вартість фактично наданих послуг за виконаним договором.
3) Замовник вказує, що між ним та ПП «Автомагістраль» було укладено договір №87 від 08.08.2017 р. про надання послуг із поточного середнього ремонту автомобільної дороги Р-18 Житомир-Попільня-Сквира-Володарка-Ставище на ділянці км 4+222 – км 10+300.
За результатами наданих послуг було здійснено контроль за станом автомобільних доріг та якістю дорожніх робіт ДП «Науково-технічний центр «Дорожній контроль якості». Згідно звіту ДП «Науково-технічний центр «Дорожній контроль якості» про надання послуг щодо здійснення контролю за якістю дорожніх робіт від 28.02.2018 р. на автомобільній дорозі Р-18 Житомир-Попільня-Сквира-Володарка-Ставище на ділянці км 4+222 – км 10+300 було виявлено наступні недоліки:
- викришування верхнього шару покриття;
- лущення верхнього шару покриття;
- поперечні тріщини на покритті;
- виступ в’яжучого матеріалу;
- розкриття поперечних технологічних стиків;
- руйнування узбіччя.
Товщина вирівнюючого шару покриття згідно проектно – кошторисної документації та договору про надання послуг складала 8 см. У ході перевірки було встановлено, що товщина влаштованого вирівнюю чого шару складає 5 – 7,5 см.
Також було встановлено інші недоліки, які містяться у Звіті від 28.02.2018 р. та протоколі випробування №18 від 14.02.2018 р.
Службою автомобільних доріг у Житомирській області не здійснювалась оплата неякісних робіт, а також було застосовано усі необхідні механізми, які передбачені договором №87 від 08.08.2017 р.
Враховуючи вищевикладене, Замовник зробив висновок, що у ПП «Автомагістраль» відсутній позитивний досвід виконання договорів.
ПП «Автомагістраль» не погоджується з цим, оскільки дії Замовника мають ознаки упередженого ставлення до оцінки тендерної пропозиції Учасника. В тендерній пропозиції ПП «Автомагістраль» надає позитивний відгук №11с/799 від 09.03.2017 року щодо успішного виконання договорів №44Д-16 від 01.08.2016 р., №43Д-16 від 01.08.2016 р., №41Д-16 від 27.07.2016 р. Також, звертаємо Вашу увагу, що претензії Замовника щодо Договору №87 від 08.08.2017 р., який не є частиною тендерної пропозиції ПП «Автомагістраль» не є підставою для відхилення тендерної пропозиції ПП «Автомагістраль».
Підсумовуючи все зазначене вище, відхилення тендерної пропозиції ПП «Автомагістраль» є незаконним та суперечить вимогам пункту 1 статті 3 та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону.
ІІ. Щодо неправомірного визнання тендерних пропозицій ТОВ «ШРБУ-48», ТОВ «ШБ «Альтком» такими, що відповідають кваліфікаційним і технічним вимогам тендерної документації та допущення їх до участі у електронному аукціоні.
Розглянувши документи, надані ТОВ «ШРБУ-48», ТОВ «ШБ «Альтком», ми вважаємо, що прийняте Замовником рішення щодо відповідності пропозицій ТОВ «ШРБУ-48», ТОВ «ШБ «Альтком» кваліфікаційним вимогам тендерної документації та допущення їх до участі у електронному аукціоні суперечить Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки, тендерні пропозиції цих Учасника не відповідають вимогам тендерної документації.
Більш детально скаргу викладено у прикриплінених файлах.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 травня 2018 15:49
Рішення від 14.05.2018 № 4504.pdf
Дата публікації: 15 травня 2018 15:48
Інформація про резолютивну частину рішення від 31.05.2018 № 5195.pdf
Дата публікації: 01 червня 2018 16:42
Рішення від 31.05.2018 № 5195.pdf
Дата публікації: 05 червня 2018 19:30
Коментар замовника щодо усунення порушення: протокол розгляду та відміни торгів №119 від 07.06.18р. (на рішення АМКУ №5195 від 31.05.18)
Дата виконання рішення замовником: 07 червня 2018 20:06
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 07 червня 2018
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 03451526 |
Місцезнаходження: | 10029, Україна, Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ ШРБУ-48 | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВШЛЯХБУД" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ ШРБУ-48 | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВШЛЯХБУД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни
07 червня 2018 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій