ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир - Чернівці км 21+000 – км 23+300, Житомирська область
GBN G.1-218-182:2011. Services in current mid-life repair of principal motor road in public use of H-03 Zhytomyr - Chernivtsi km 21+000 - km 23+300, Zhytomyr Oblast
Очікувана вартість
17 137 956,00 UAH
UA-2018-02-23-000521-b c0305a2f80494099b8ced51f024dfc73
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Прекваліфікація
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 03451526
Вебсайт замовника: http://zt.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження замовника: 10029, Україна, Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16
Контактна особа замовника: Рудюк Вікторія Олексіївна
380412470529
vita1906@ukr.net
Official name: Motor Road Service in Zhytomyr Oblast
National ID: 03451526
Contact point: Rudyuk Viktoriya Oleksiivna
380412470529
vita1906@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 16 березня 2018 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 березня 2018 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 березня 2018 09:00
Початок аукціону: 02 травня 2018 12:14
Очікувана вартість: 17 137 956,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 170 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99 %
Publication date: 23 лютого 2018 11:51
Enquiries until: 16 березня 2018 08:00
Complaints submission until: до 21 березня 2018 23:00
Time limit for receipt of tenders: 26 березня 2018 09:00

Information

Estimated total value: 17 137 956 UAH including VAT
Minimal lowering step: 170 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,99 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 200 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир - Чернівці км 21+000 – км 23+300, Житомирська область
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир - Чернівці км 21+000 – км 23+300, Житомирська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10029, Україна, Житомирська область, автомобільна дорога загального користування державного значення Н-03 Житомир - Чернівці км 21+000 – км 23+300, _____
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

GBN G.1-218-182:2011. Services in current mid-life repair of principal motor road in public use of H-03 Zhytomyr - Chernivtsi km 21+000 - km 23+300, Zhytomyr Oblast
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 24 грудня 2018

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

15 березня 2018 16:42
Електронний цифровий підпис
15 березня 2018 16:38
зміни до ТД Н-03 км 21+000 - км 23+300.pdf
15 березня 2018 15:52
Додаток 6 до ТД.docx
15 березня 2018 15:51
Додаток 2 до ТД.docx
15 березня 2018 15:51
Додаток 4 до ТД.docx
15 березня 2018 15:50
Додаток 5 до ТД.docx
15 березня 2018 15:50
Додаток 3 до ТД.docx
15 березня 2018 15:50
Додаток 1 до ТД.docx
15 березня 2018 15:42
Додаток 9 до ТД Проект договору.doc
15 березня 2018 15:42
Додаток 8 до ТД.docx
15 березня 2018 15:42
Додаток 7 до ТД.docx
15 березня 2018 15:42
ТД Житомир - Чернівці км 21+000 - км 23+300 зі змінами.doc
15 березня 2018 16:42
Електронний цифровий підпис
23 лютого 2018 12:16
Електронний цифровий підпис
15 березня 2018 16:38
зміни до ТД Н-03 км 21+000 - км 23+300.pdf
15 березня 2018 15:43
ТД Житомир - Чернівці км 21+000 - км 23+300 зі змінами.doc
15 березня 2018 15:52
Додаток 6 до ТД.docx
23 лютого 2018 11:52
Додаток 6 до ТД.docx
15 березня 2018 15:51
Додаток 2 до ТД.docx
23 лютого 2018 11:52
Додаток 2 до ТД.docx
15 березня 2018 15:51
Додаток 4 до ТД.docx
23 лютого 2018 11:52
Додаток 4 до ТД.docx
15 березня 2018 15:50
Додаток 5 до ТД.docx
23 лютого 2018 11:52
Додаток 5 до ТД.docx
15 березня 2018 15:50
Додаток 3 до ТД.docx
23 лютого 2018 11:52
Додаток 3 до ТД.docx
15 березня 2018 15:50
Додаток 1 до ТД.docx
23 лютого 2018 11:52
Додаток 1 до ТД.docx
15 березня 2018 15:42
Додаток 9 до ТД Проект договору.doc
23 лютого 2018 11:52
Додаток 9 до ТД Проект договору.doc
15 березня 2018 15:42
Додаток 8 до ТД.docx
23 лютого 2018 11:52
Додаток 8 до ТД.docx
15 березня 2018 15:42
Додаток 7 до ТД.docx
23 лютого 2018 11:52
Додаток 7 до ТД.docx
15 березня 2018 15:42
ТД Житомир - Чернівці км 21+000 - км 23+300 зі змінами.doc
23 лютого 2018 11:51
ТД Житомир - Чернівці км 21+000 - км 23+300.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 01 березня 2018 15:21
Дата відповіді: 03 березня 2018 13:56
запитання стосовно точкування аналогічне запитанню закупівлі : UA-2018-02-22-001338-b
Відповідь: Документацією передбачено точкування для визначення осі дороги. Нанесення дорожньої розмітки за типами ліній - інші види робіт.
Технічне завдання
Дата подання: 05 березня 2018 10:26
Дата відповіді: 05 березня 2018 16:20
Відповідно ДСТУ 2587:2010 розділу 4 пункту 4.1.4 горизонтальну розмітку за номерами 1.1-1.11, 1.12-1.15 та 1.16-1.30 поділяють на поздовжню, поперечну та інші види відповідно. Тобто розмітка по типам ліній 1.1-1.11 відноситься до поздовжньої розмітки, а не до інших видів робіт, так як ви зазначаєте у відповіді на поставлене раніше запитання. Відповідно до ДСТУ-Н Б В.2.3-37:2016 розділу 5 пункту 5.3 попередню розмітку наносять перед влаштуванням нової розмітки та при повному зношенні старої розмітки перед її поновленням. Так як технічне завдання передбачає влаштування нового асфальтобетонного покриття, тому і розмітку потрібно наносити відповідно нормативних документів з влаштуванням попередньої розмітки. Прохання надати конкретну відповідь як буде наноситись розмітка без точкування?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічним завданням передбачено нанесення розмітки згідно з дотриманням чинних нормативних документів. Якщо виникають непередбачені роботи або передбачені не в повному обсязі, виконання таких робіт можливе за рахунок коштів на покриття ризиків, які включені в очікувану вартість.
Тендерна документація
Дата подання: 06 березня 2018 09:49
Дата відповіді: 12 березня 2018 11:31
Згідно статті 22 Закону України про публічні закупівлі, вимагаємо надати у відкритий доступ дефектний акт згідно СОУ 42.1-37641918-218:2014, матеріали інженерних вишукувань, результати діагностики та оцінки їхнього фактичного стану, що були використані для визначення обсягів даної закупівлі. А також кошторисну документацію (ims) для більш детальної підготовки тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для підготовки тендерної пропозиції на веб-порталі Уповноваженого органу розміщено тендерну документацію, що містить, зокрема, інструкцію з підготовки тендерної пропозиції та інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: технічне завдання з переліком робіт, які необхідно виконати (Додаток 7).
Тендерна документація
Дата подання: 06 березня 2018 15:36
Дата відповіді: 12 березня 2018 11:31
Вибачаюсь опечатка. Згідно статті 22 Закону України про публічні закупівлі, вимагаємо надати у відкритий доступ дефектний акт згідно СОУ 42.1-37641918-128:2014, матеріали інженерних вишукувань, результати діагностики та оцінки їхнього фактичного стану, що були використані для визначення обсягів даної закупівлі. А також кошторисну документацію (ims) для більш детальної підготовки тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для підготовки тендерної пропозиції на веб-порталі Уповноваженого органу розміщено тендерну документацію, що містить, зокрема, інструкцію з підготовки тендерної пропозиції та інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: технічне завдання з переліком робіт, які необхідно виконати (Додаток 7).
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-23-000521-b.c1
Статус:
Відхилено
Дата подання: 15 березня 2018 13:15
Вимога про усунення недоліків
Вивчивши умови оголошення про проведення відкритих торгів UA-2018-02-23-000608-b та тендерної документації щодо закупівлі послуг «ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир - Чернівці км 21+000 – км 23+300, Житомирська область» наше підприємство виявило намір взяти участь в даній закупівлі. Разом з тим, умови тендерної документації місять положення, що суперечать діючим нормативним документам а саме:
- технічним завданням (додаток 7 до тендерної документації) враховане влаштування вирівнюючого шару асфальтобетонного покриття середньою товщиною 8 см, що в свою чергу суперечить ДБН В.2.3-4:2015 "Автомобільні дороги. Частина I. Проектування. Частина II. Будівництво." так як мінімальна товщина шару крупнозернистого асфальтобетону повинна бути не менше 10 см.
- згідно ДСТУ-Н Б В.2.3-38:2016 «Настанова з влаштування захисних шарів зносу покриття дорожнього одягу автомобільних доріг» п. 5.4.2 До укладання щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші виконують підґрунтовку поверхні бітумною емульсією. Для автомобільних доріг І-ІІ категорії підґрунтовку виконують шляхом розподілу полімермодифікованої катіонної бітумної емульсії, що відповідає вимогам ДСТУ БВ.2.7-129, в тендерній пропозиції вказано просто модифікованої емульсії (тобто будь чим, восками полімерами, ПАР…), модифікація полімером значно вплине на вартість емульсії .
- згідно ДБН В.2.3-4:2015 "Автомобільні дороги. Частина I. Проектування. Частина II. Будівництво." Додаток Л мінімально допустимий строк придатності асфальтобетонного покриття складає 3 роки, згідно додатку Л СОУ 42.1-37641918-128:2014 « гарантійний строк експлуатації на влаштоване покриття складає 3 роки, в технічному завданні 5 років, без обґрунтування на основі інженерних вишукувань існуючого покриття така вимога не відповідає нормативним документам!
- також в технічному завданні не врахована загальна протяжність точкування дорожньої розмітки.
Хочемо зауважити, що згідно «ГБН Г.1-218-182 2011. Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», поточний середній ремонт виконується комплексно відповідно до проектно-кошторисної або кошторисної документації, яка складається на підставі дефектного акту або матеріалів інженерних вишукувань чи обстежень та затверджується замовником.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно пункту 2 Статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник забезпечує вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю.
Відповідно до пункту 3 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник в тендерні документації зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
В пункті 6 розділу 3 тендерної документації зазначено, що Учасник – переможець процедури закупівлі, щодо якого прийнято рішення про намір укласти договір, додатково завантажує в електронну систему закупівель до поданої тендерної пропозиції наступні документи: Договірна ціна з усіма розрахунками, які є її складовими та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами) та СОУ 42.1-37641918-050:2012 (зі змінами).
Хочемо зазначити, що послуги будуть здійснюватися за окремо розробленим робочим проектом на поточний середні ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці км 21+000 – км 23+300, що має складний та спеціалізований характер. Не надання замовником додаткових документів та чітких роз’яснень щодо розбіжності окремих пунктів технічного завдання (додаток 7) з діючими нормативними документами, може призвести до неправильного розрахунку договірної ціни учасника та в подальшому у разі визначення такого учасника переможцем несе за собою ризик відхилення пропозиція переможця, як такої, що не відповідає умовам тендерної документації.
Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.1, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни з врахуванням наших зауважень щодо товщини влаштування крупнозернистої асфальтобетонної суміші, використання бітуму модифікованого полімерами при приготуванні щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей, використанні полімермодифікованої емульсії для підґрунтовки перед влаштуванням ЩМАС, врахувати загальну протяжність точкування дорожньої розмітки.
Надати для обґрунтування закладених в тендерну пропозицію рішень: дефектний акт згідно ГБН Г.1-218-182:2011 та СОУ 42.1-37641918-128:2014, матеріали інженерних вишукувань, результати діагностики та оцінки фактичного стану автомобільної дороги, що були використані для визначення обсягів даної закупівлі, і які могли спонукати науково-технічну раду Укравтодору до прийняття рішення в супереч вимогам діючих нормативних документів,протоколи засідання науково-технічної ради Укравтодору на які є посилання у відповідях до закупівлі. А також кошторисну документацію в програмному комплексі АВК, для більш детального ознайомлення з предметом закупівлі.
Також вимагаємо привести вимоги до гарантійних забов'язань по об’єкту у відповідність до ДБН В.2.3-4:2015 та СОУ 42.1-37641918-128:2014.
Також вимагаємо надати детальний перелік нормативних документів з шифром та назвою згідно яких необхідно виконувати роботи з поточного-середнього ремонту, та згідно яких буде проводитись приймання виконаних робіт в цілому, а особливо в розрізі влаштування вирівнюючого шару, який в тендерній документації прописаний з порушенням вимог ДБН В.2.3-4:2015. Згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 п. 10.1 Виробник гарантує відповідність асфальтобетонної суміші та виготовленого з неї асфальтобетону (за показниками якості) вимогам цього стандарту за умов дотримання правил транспортування, укладання і ущільнення суміші та правил експлуатації асфальтобетонних шарів.
Тобто замовник вже на етапі проектування та видачі технічного завдання зробив безліч помилок в розрізі невідповідності діючим нормативним документам, можливо навіть навмисно, прописавши в додатку 8 до тендерної документації « Гарантійний лист щодо виконання вимог тендерної документації» абзац 3 «У ціні тендерної пропозиції враховано весь перелік та обсяг послуг відповідно до технічного завдання, яке надано у складі тендерної документації. Ми погоджуємося з тим , що не врахована учасником вартість окремих робіт (послуг) не сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції» таким чином повісивши всі недоліки в проектуванні на підрядника.. Без надання обґрунтування вважаємо таке технічне завдання корупційним, таким, що не відповідає діючим нормативним документам, і сумніваємось в його погодженні науково-технічною радою Укравтодору. Що в свою чергу призведе до нецільвого використання державних коштів.
У разі невиконання вимог щодо надання необхідних документів предмета закупівлі ми будемо змушені звернутися до Органу оскарження – Антимонопольного комітету України, за захистом наших прав.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 березня 2018 16:53
ДБН В.2.3-4:2015 надає вимоги до будівництва та реконструкцій. У нас поточній середній ремонт. Відповідно до класифікації робіт влаштування нижнього шару покриття документацією не передбачено. Шар із крупнозернистого асфальтобетону є вирівнюючим та слугує тільки для вирівнювання профілю і має середню товщину 8 см.
Згідно з додатком В ДСТУ Б В.2.7-119:2011, передбачено використання крупнозернистих асфальтобетонних сумішей при влаштуванні вирівнюючих шарів, середня товщина яких більше ніж 6 см.

Документацією передбачено при приготуванні ЩМА-20 примінення бітумів нафтових дорожніх модифікованих полімерами та з адгезійними добавками.
Для приготування БМПА використовують наступні матеріали:
1) бітуми нафтові дорожні;
2) полімери, що відповідають вимогам чинних в Україні нормативних документів
3) адгезійні добавки на основі катіонних ПАР
та повинні відповідати вимогам ДСТУ Б В.2.7-135 та СОУ 42.1-37641918-067
Технічним завданням передбачено нанесення розмітки згідно з дотриманням чинних нормативних документів. Якщо виникають непередбачені роботи або передбачені не в повному обсязі, виконання таких робіт можливе за рахунок коштів на покриття ризиків, які включені в очікувану вартість.
Згідно СОУ 42.1-37641918-128:2014 «Настанова щодо прийняття робіт з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування» Додаток Л (Довідковий) Гарантійні строки експлуатації окремих конструктивних елементів об’єкта, на якому виконанні роботи з поточного середнього ремонту. Таблиця Л.1. Покриття з асфальтобетонних сумішей – встановлено гарантійний строк експлуатації 3 роки, при цьому треба звернути увагу на примітку. Зазначені гарантійні строки є довідковими і можуть бути уточнені за відповідним обґрунтуванням (з урахуванням залишкової працездатності інших конструктивних елементів, що не ремонтувалися) у договорі підряду.
Крім того, згідно ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина 1. Проектування. Частина ІІ. Будівництво.» Додаток Л (Довідковий) – мінімально допустимий строк експлуатаційної придатності елементів дороги, асфальтобетонне покриття, строк не менше ніж 3 роки. Тобто ДБН В.2.3-4:2015 встановлені мінімальні строки експлуатації елементів автомобільної дороги, а не конкретний строк 3 роки.
З врахуванням наведених нормативних документів, рішенням колегії Укравтодору від 16.01.2018 року №1, пункт 5.2 при укладанні договорів на виконання будівельно-ремонтних робіт гарантійний термін на асфальтобетонне покриття повинен становити 5 років, що не заперечує ДБН В.2.3-4:2015, тому замовником прийнято рішення в проекті договору встановити гарантійні терміни експлуатації обьекта 5 років.
Приймання виконаних робіт буде проводитись згідно СОУ 42.1-37641918-128:2014 «Настанова щодо прийняття робіт з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування» та з врахуванням посилань, які містяться в СОУ 42.1-37641918-128:2014.
Розгорнути Згорнути
ДБН В.2.3-4:2015 надає вимоги до будівництва та реконструкцій. У нас поточній середній ремонт. Відповідно до класифікації робіт влаштування нижнього шару покриття документацією не передбачено. Шар із крупнозернистого асфальтобетону є вирівнюючим та слугує тільки для вирівнювання профілю і має середню товщину 8 см.
Згідно з додатком В ДСТУ Б В.2.7-119:2011, передбачено використання крупнозернистих асфальтобетонних сумішей при влаштуванні вирівнюючих шарів, середня товщина яких більше ніж 6 см.

Документацією передбачено при приготуванні ЩМА-20 примінення бітумів нафтових дорожніх модифікованих полімерами та з адгезійними добавками.
Для приготування БМПА використовують наступні матеріали:
1) бітуми нафтові дорожні;
2) полімери, що відповідають вимогам чинних в Україні нормативних документів
3) адгезійні добавки на основі катіонних ПАР
та повинні відповідати вимогам ДСТУ Б В.2.7-135 та СОУ 42.1-37641918-067
Технічним завданням передбачено нанесення розмітки згідно з дотриманням чинних нормативних документів. Якщо виникають непередбачені роботи або передбачені не в повному обсязі, виконання таких робіт можливе за рахунок коштів на покриття ризиків, які включені в очікувану вартість.
Згідно СОУ 42.1-37641918-128:2014 «Настанова щодо прийняття робіт з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування» Додаток Л (Довідковий) Гарантійні строки експлуатації окремих конструктивних елементів об’єкта, на якому виконанні роботи з поточного середнього ремонту. Таблиця Л.1. Покриття з асфальтобетонних сумішей – встановлено гарантійний строк експлуатації 3 роки, при цьому треба звернути увагу на примітку. Зазначені гарантійні строки є довідковими і можуть бути уточнені за відповідним обґрунтуванням (з урахуванням залишкової працездатності інших конструктивних елементів, що не ремонтувалися) у договорі підряду.
Крім того, згідно ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина 1. Проектування. Частина ІІ. Будівництво.» Додаток Л (Довідковий) – мінімально допустимий строк експлуатаційної придатності елементів дороги, асфальтобетонне покриття, строк не менше ніж 3 роки. Тобто ДБН В.2.3-4:2015 встановлені мінімальні строки експлуатації елементів автомобільної дороги, а не конкретний строк 3 роки.
З врахуванням наведених нормативних документів, рішенням колегії Укравтодору від 16.01.2018 року №1, пункт 5.2 при укладанні договорів на виконання будівельно-ремонтних робіт гарантійний термін на асфальтобетонне покриття повинен становити 5 років, що не заперечує ДБН В.2.3-4:2015, тому замовником прийнято рішення в проекті договору встановити гарантійні терміни експлуатації обьекта 5 років.
Приймання виконаних робіт буде проводитись згідно СОУ 42.1-37641918-128:2014 «Настанова щодо прийняття робіт з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування» та з врахуванням посилань, які містяться в СОУ 42.1-37641918-128:2014.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-02-23-000521-b.b2
Статус:
Розглянута
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Дата подання: 21 березня 2018 19:47
Порушення порядку проведення процедури закупівлі
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2018-02-23-000521-b Службою автомобільних доріг у Житомирській області проводиться закупівля послуг «ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир - Чернівці км 21+000 – км 23+300, Житомирська область (код ДК 021:2015 – 45233142-6. Ремонт доріг)», очікуваною вартістю 17 137 956,00 гривень з ПДВ. На виконання вимог ст.10, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовником оприлюднено тендерну документацію на закупівлю товару із подальшими змінами. Разом з тим, в оприлюдненій на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель тендерній документації зі змінами, Замовником встановлено вимоги, які суперечать чинному законодавству з питань публічних закупівель, нормативним документам у сфері проектування, будівництва та ремонту автомобільних доріг та порушують процедуру закупівлі, у зв’язку з чим їх не усунення зумовлює порушення наших законних прав брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку їх проведення. Відповідно до ст.5 Закону, Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом та не можуть встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, умови тендерної документації, зокрема технічне завдання (додаток 7 до тендерної документації) місять положення, що суперечать діючим нормативним документам а саме: - в Додатку 7 до тендерної документації зазначено необхідність влаштування вирівнюючого шару асфальтобетонного покриття середньою товщиною 8 см, що суперечить вимогам ДБН В.2.3-4:2015 "Автомобільні дороги. Частина I. Проектування. Частина II. Будівництво.", та п. 5.4.2. ДСТУ-Н Б В.2.3-38:2016 «Настанова з влаштування захисних шарів зносу покриття дорожнього одягу автомобільних доріг», так як, згідно даних нормативних документів, мінімальна товщина шару крупнозернистого асфальтобетону повинна бути не менше 10 см.; - згідно ДБН В.2.3-4:2015 "Автомобільні дороги. Частина I. Проектування. Частина II. Будівництво." Додаток Л, мінімально допустимий строк придатності асфальтобетонного покриття складає 3 роки, також згідно додатку Л СОУ 42.1-37641918-128:2014 «Настанова щодо прийняття робіт з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування» гарантійний строк експлуатації на влаштоване покриття складає 3 роки. Однак, згідно проекту договору (Додаток 9 до тендерної документації) гарантійний строк експлуатації на влаштоване покриття – не менше 5 років. Слід зазначити, що без обґрунтування на основі інженерних вишукувань існуючого покриття, така вимога не відповідає вищезазначеним нормативним документам.; - також зазначаємо, що в Додатку 7 до тендерної документації, не вірно вказана загальна протяжність точкування дорожньої розмітки (не відповідає протяжності нанесення ліній різних типів горизонтальної дорожньої розмітки). Що в свою чергу, не дає можливості учасникам правильно здійснити розрахунки вартості нанесення дорожньої розмітки та відповідно вірно розрахувати ціну свої пропозиції. Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників;максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно п. 2 ст. 5 Закону Замовник забезпечує вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю. Відповідно до п. 3 ст.22 Закону Замовник в тендерні документації зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. В пункті 6 розділу 3 тендерної документації зазначено, що Учасник – переможець процедури закупівлі, щодо якого прийнято рішення про намір укласти договір, додатково завантажує в електронну систему закупівель до поданої тендерної пропозиції наступні документи: Договірна ціна з усіма розрахунками, які є її складовими та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами) та СОУ 42.1-37641918-050:2012 (зі змінами). Оскільки, тендерною документацією вимагається надання договірної ціни у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами), то Замовником в порушення вимоги пункту 6.2.2 даного нормативного документу, не надано (не оприлюднено) відомість обсягів робіт, що закуповуються Замовником, відомість ресурсів до неї або затверджену проектну документацію. Хочемо зазначити, що послуги будуть здійснюватися за окремо розробленим робочим проектом на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир - Чернівці км 21+000 – км 23+300, що має складний та спеціалізований характер. Не надання замовником додаткових документів та чітких роз’яснень, щодо розбіжності окремих пунктів технічного завдання (Додаток 7) з діючими нормативними документами, може призвести до неправильного розрахунку договірної ціни учасника та в подальшому у разі визначення такого учасника переможцем, несе за собою ризик відхилення пропозиції переможця, як такої, що не відповідає умовам тендерної документації. Замовник вже на етапі проектування та розробки технічного завдання зробив безліч помилок в розрізі невідповідності діючим нормативним документам, можливо навіть навмисно, прописавши в Додатку 8 до тендерної документації « Гарантійний лист щодо виконання вимог тендерної документації», а саме абзац 3: «У ціні тендерної пропозиції враховано весь перелік та обсяг послуг відповідно до технічного завдання, яке надано у складі тендерної документації. Ми погоджуємося з тим, що не врахована учасником вартість окремих робіт (послуг) не сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції» таким чином повісивши всі недоліки в проектуванні на підрядника. Хочемо зауважити, що згідно «ГБН Г.1-218-182 2011. Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», поточний середній ремонт виконується комплексно відповідно до проектно-кошторисної або кошторисної документації, яка складається на підставі дефектного акту або матеріалів інженерних вишукувань чи обстежень та затверджується замовником. Без оприлюднення дефектних актів згідно ГБН Г.1-218-182:2011 та СОУ 42.1-37641918-128:2014, матеріалів інженерних вишукувань, результатів діагностики та оцінки фактичного стану автомобільної дороги, а також кошторисної документації учасники не можуть чітко розрахувати свою цінову пропозицію та гарантувати якість виконаних робіт. Також вимагаємо надати детальний перелік нормативних документів з шифром та назвою згідно яких необхідно виконувати роботи з поточного-середнього ремонту, та згідно яких буде проводитись приймання виконаних робіт в цілому, а особливо в розрізі влаштування вирівнюючого шару, який в тендерній документації прописаний з порушенням вимог ДБН В.2.3-4:2015. Адже, згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 п. 10.1 «Виробник гарантує відповідність асфальтобетонної суміші та виготовленого з неї асфальтобетону (за показниками якості) вимогам цього стандарту за умов дотримання правил транспортування, укладання і ущільнення суміші та правил експлуатації асфальтобетонних шарів». Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення вище перелічених вимог сприятиме зростанню конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.1, 8, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», - П Р О Ш У: 1. 1 Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Службу автомобільних доріг у Житомирській області внести зміни до тендерної документації на закупівлю послуг «ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир - Чернівці км 21+000 – км 23+300, Житомирська область (код ДК 021:2015 – 45233142-6. Ремонт доріг)» та усунути вищевказані невідповідності тендерної документації вимогам законодавства. 3. Повідомити сторін про дату, час та місце розгляду скарги. Додатки: 1. Документ про здійснення оплати за подання скарги на 1 арк. Директор ПП «Автомагістраль» М. Скоростецький
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Не задоволена
Прийнято до розгляду: 26 березня 2018 20:34
Дата рішення: 16 квітня 2018 17:09
Рішення від 26.03.2018 № 2683+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 березня 2018 20:33
Лист про перенесення UA-2018-02-23-000521-b.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2018 19:16
Рішення від 11.04.2018№ 3371.pdf
Дата публікації: 16 квітня 2018 17:09

Документи подані скаржником

21 березня 2018 19:47
Підтвердження оплати.pdf
21 березня 2018 19:47
Скарга Н-03 км 21+000 - км 23+300.pdf
21 березня 2018 19:47
Платіжне доручення 1729.pdf

Документи подані замовником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

UA-2018-02-23-000521-bc0305a2f80494099b8ced51f024dfc73
Найменування замовника: Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 03451526
Місцезнаходження замовника: 10029, Україна, Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16
Учасник Документи Рішення
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" Документи
Очікується рішення
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" Документи
Очікується рішення
ТОВ ШРБУ-48 Документи
Очікується рішення
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" Документи
Очікується рішення
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВШЛЯХБУД" Документи
Очікується рішення

Публічні документи

26 березня 2018 08:52
sign.p7s
26 березня 2018 08:39
sign.p7s
25 березня 2018 21:09
sign.p7s
23 березня 2018 19:14
sign.p7s
23 березня 2018 19:06
27_Копія ліцензії_.pdf
23 березня 2018 19:06
25_Технічне завдання.pdf
23 березня 2018 19:06
24_Гарантійний лист.pdf
23 березня 2018 19:06
21_Копія Статуту.pdf
23 березня 2018 19:06
18_Проект договору.pdf
23 березня 2018 19:06
15_Довіреність.pdf
23 березня 2018 19:06
11_Гарантійний лист ст. 17.pdf
23 березня 2018 19:06
9_Акти Кб2в та Кб3 на п.р._.pdf
23 березня 2018 19:06
0_Реєстр документів.pdf

Публічні документи

24 березня 2018 21:03
sign.p7s
24 березня 2018 20:54
23. Проект договору.pdf
24 березня 2018 20:53
18. Статут від 01.12.2017.pdf
24 березня 2018 20:53
15. ШБ Альтком 5289-13 p7s.7z
24 березня 2018 20:53
15. ШБ Альтком 5289-13 medoc.7z
24 березня 2018 20:53
0. Реєстр.pdf

Публічні документи

25 березня 2018 18:43
sign.p7s
25 березня 2018 17:13
Дозвола.pdf
25 березня 2018 17:13
Ліцензія з додатком.pdf
25 березня 2018 17:13
Банківська гарантія.rar
25 березня 2018 17:13
КБ2в КБ3.pdf
25 березня 2018 17:13
Статут.pdf
25 березня 2018 17:13
Довідки та листи.pdf
25 березня 2018 17:13
Реєстр.pdf

Публічні документи

25 березня 2018 17:30
Приказ.rar
25 березня 2018 17:30
Доверенность.rar
25 березня 2018 17:30
Банківська ліцензія.rar
25 березня 2018 17:30
27. Істотні умови.pdf
25 березня 2018 17:30
23. Довідка про санкції.pdf
25 березня 2018 17:30
19. Відгуки.pdf
25 березня 2018 17:30
15. Лабораторія.pdf

Публічні документи

26 березня 2018 08:37
sign.p7s
26 березня 2018 08:36
Кваліфікація км 21-23.pdf
26 березня 2018 08:36
Гарантія.rar
26 березня 2018 08:36
Форми КБ Частина 6.pdf
26 березня 2018 08:36
Форми КБ Частина 5.pdf
26 березня 2018 08:36
Форми КБ Частина 4.pdf
26 березня 2018 08:36
Форми КБ Частина 3.pdf
26 березня 2018 08:36
Форми КБ Частина 2.pdf
26 березня 2018 08:36
Форми КБ Частина 1.pdf
26 березня 2018 08:36
Строк дії пропозиції.pdf
26 березня 2018 08:36
Ст.17.pdf
26 березня 2018 08:36
Реєстр.pdf
26 березня 2018 08:36
працівники.pdf
26 березня 2018 08:36
Обладнання.pdf
26 березня 2018 08:36
Лист-пояснення.pdf
26 березня 2018 08:36
Код доступу до статуту.pdf
26 березня 2018 08:36
Інф. про учасника.pdf
26 березня 2018 08:36
Док-ти на директора.pdf
26 березня 2018 08:35
Довкілля.pdf
26 березня 2018 08:35
1.7 Cтатут КШБ.pdf

Актуальні тендери

До пошуку