Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 39160000-1 Шкільні меблі (меблі для закладів освіти)
Очікувана вартість
3 467 405,00 UAH
UA-2018-02-23-000493-b 6fbd9c53a7c240c88c2d4f6c8002125c
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Толок Анастасія Геннадіївна

380442422339 tolok_n@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485490
Вебсайт: http://2422171.kiev.ua
Місцезнаходження: 03087, Україна , Київ обл., Київ, вулиця Пітерська, 12
Контактна особа: Толок Анастасія Геннадіївна
380442422339
tolok_n@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 лютого 2018 11:41
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2018 12:00
Початок аукціону: 19 березня 2018 11:20
Очікувана вартість: 3 467 405,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 337,03 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

ДК 021-2015 39160000-1 Шкільні меблі (меблі для закладів освіти)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3202 штуки
меблі для закладів освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2018
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 лютого 2018 13:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2018 12:57
Перелік змін (2).docx
28 лютого 2018 12:56
ТД Меблі.doc
28 лютого 2018 13:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2018 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2018 12:57
Перелік змін (2).docx
28 лютого 2018 12:56
ТД Меблі.doc
23 лютого 2018 12:34
ТД Меблі.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Еквівалент товару
Дата подання: 23 лютого 2018 17:06
Дата відповіді: 23 лютого 2018 19:29
Чи може учасник запропонувати еквівалент товару, який на декілька сантиметрів відрізняється від зазначеного в Технічних вимогах? На скільки сантиметрів максимум допускається відхилення від розмірів, зазначених в Технічних вимогах?
Відповідь: Всі розміри відповідно до тендерної документації.
Щодо свідоцтв про визнання відповідності педагогічним виогам
Дата подання: 26 лютого 2018 09:54
Дата відповіді: 26 лютого 2018 10:14
Шановний замовнику, у відповідь на вимогу UA-2018-02-23-000493-b.c1 щодо умов тендерної документації, які порушують права учасників, а саме – вимоги надання свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам на ліжко дитяче одномісне з натурального дерева розмірів 2000см Х 800см, які не має жодне з підприємств-виробників, ви повідомили наступне. «даний сертифікат ми вимагаємо на меблі для навчальних закладів. Оскільки не лише проводимо закупівлю ліжок одномісних, а також учнівських стінок». Роз’ясніть, будь ласка: 1) чи означає це, що Замовник не вимагає надання учасниками у складі тендерної документації свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам на ліжка? 2) чи означає це, що Замовник вимагає надання у складі тендерної документації свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам тільки на учнівські стінки? 3) чи вважає Замовник, що ліжка дитячі це меблі для навчальних закладів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Габаритні розміри
Дата подання: 27 лютого 2018 15:27
Дата відповіді: 28 лютого 2018 12:52
Доброго дня! Вкажіть будь ласка габаритні розміри "Ліжко дитяче одномісне з натурального дерева (2000 см x 800 см)."
Відповідь: Будуть внесені зміни. Дякуємо за зауваження.
Розміри
Дата подання: 27 лютого 2018 15:57
Дата відповіді: 28 лютого 2018 12:52
Шановний замовнику, в Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що розмір парти двухмістної антисколіозної 1200 мм x 595 мм x 0 мм. Вкажіть, будь-ласка, коректно останній параметр розміру.
Відповідь: Будуть внесені зміни. Дякуємо за запитання.
Размеры
Дата подання: 01 березня 2018 14:20
Дата відповіді: 05 березня 2018 10:44
Добрый день! Хочу обратить внимание Заказчика, на то, что большинство документов, которые подтверждают соответствие ученической мебели качественным характеристикам, выдаются только на продукцию определённых размеров. Поэтому, многие участники конечно могут качественно изготовить предмет закупки, но не могут предоставить документы на товар точь в точь такого же размера, как Вы требуете. Невозможно сертифицировать абсолютно все возможные размеры товара и угадать, что будет требовать очередной заказчик. Таким образом, существенно сужается круг участников Вашей закупки. Прошу пересмотреть условия тендерной документации и предоставить возможность участниками или предлагать товар, который отличается хотя бы на +- 50 мм от предмета закупки или предоставлять квалификационные документы на тот же вид продукции, но немного другого размера, не существенно отличающегося от требований.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання! Уточніть про які саме документи йде мова?
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-23-000493-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Меблі-Техностиль", Код ЄДРПОУ:35659221
Дата подання: 23 лютого 2018 16:14
Умови тендерної документації порушують права учасників
Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам.
Зазначаємо, що відповідно до Переліку підприємств-виробників (постачальників), що мають чинні свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на меблі для дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів (станом на 31 січня 2018 року), розміщеному на офіційному сайті Інституту модернізації змісту освіти imzo.gov.ua, чинні свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на ліжко дитяче одномісне з натурального дерева розмірів 2000см Х 800см, не має жодне з підприємств-виробників.
У п.1 Розділу 3 Тендерної документації зазначено, що неспроможність подати всю інформацію, що вимагається документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції.
Таким чином, жоден з учасників не може бути визнаний переможцем за результатом торгів.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо внести зміни до Додатку 3 до тендерної документації та усунути вимоги, які позбавляють можливості учасників стати переможцями процедури закупівлі.
У випадку невнесення змін ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 лютого 2018 19:47
Шановний учаснику даний сертифікат ми вимагаємо на меблі для навчальних закладів. Оскільки не лише проводимо закупівлю ліжок одномісних, а також учнівських стінок.
Вимога/скарга не задоволена.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-02-23-000493-b.a2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Приватне мале підприємство "Геліка", Код ЄДРПОУ:13319677
Дата подання: 07 березня 2018 09:05
Оскарження умов закупівлі до АМКУ
Скарга щодо закупівлі № UA-2018-02-23-000493-b на дії Замовника Управлінням освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації проводиться закупівля UA-2018-02-23-000493-b, предметом якої є ДК 021-2015 39160000-1 Шкільні меблі (меблі для закладів освіти). Відповідно до Тендерної документації (Додаток 3) для підтвердження якості та відповідності шкільних меблів, учасником має бути надано сертифікати якості та відповідності державним стандартам, ДСТУ, ГОСТ, та Свідоцтва «Про визнання відповідності педагогічним вимогам». Відповідно до п.п.2.6, 2.7, 2.8, 2.9, 2.11 Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України загальний строк отримання свідоцтв «Про визнання відповідності педагогічним вимогам» та грифів МОН складає понад 3 місяці. Для учасника неможливо отримати відповідні свідоцтва чи грифи до кінцевого строку подання тендерної пропозиції, оскільки він не може знати, які саме вироби будуть закуповуватися замовником і заздалегідь отримати відповідні свідоцтва чи грифи. Також, при отриманні Свідоцтва передбачається вказання чітких параметрів та розмірів всіх деталей виробу, при їх зміні – вимоги стають нікчемні, що свідчить про можливість їх отримання під конкретного виробника. Отже, відповідні документи на конкретні вироби, що є предметом закупівлі, могли отримати лише ті учасники, які були повідомлені Замовником заздалегідь про вид та технічні характеристики виробів, що будуть предметом закупівлі. Інститут модернізації змісту освіти надає роз’яснення про те, що отримання Свідоцтв «Про визнання відповідності педагогічним вимогам» є добровільним, а не обов’язковим для виробників. Вимоги про обов’язкову наявність таких свідоцтв у виробників не встановлено жодним нормативним актом чинного законодавства України та суперечить європейським нормам, які взяла на себе Україна в рамках Зони вільної торгівлі, зокрема сертифікатам EN 1729-1:2016, EN 1729-2+A1:2016, PN-F-06009:2001, PN-EN 14073-2:2006. Відповідно до ч.4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Рішенням Антимонопольного комітету України №7733-р/пк-пз від 02.11.2017р. згідно аналогічної скарги по закупівлі UA-2017-10-06-000232-c (Замовник закупівлі - Департамент освіти і науки Донецької обласної державної адміністрації) було встановлено, що умови Замовника щодо надання учасниками в складі тендерної пропозиції копій свідоцтв про визнання відповідності педагогічним умовам можуть виконати лише суб’єкти господарювання, які на момент оприлюднення оголошення про проведення Процедури закупівлі вже мали в наявності свідоцтва «Про визнання відповідності педагогічним вимогам» товару, технічні характеристики якого визначені у Документації, та відомі такому учаснику, що є дискримінацією та порушує положення ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Рішення було прийнято на користь Скаржника та його вимоги були задоволені. Відповідно до Тендерної документації однією з основних вимог до виготовлення меблів є використання круглої труби діаметром не менше 27мм, товщина металу не менше 1,2 мм. На сьогоднішній день в Україні для виготовлення меблів для закладів освіти передбачається використання круглої труби діаметром від 15мм до 32мм, що регламентується ДСТУ, ГОСТ. Дані вироби пройшли сертифікацію та випробування в «Інституті меблів» та отримали сертифікат відповідності. Вивчивши досконало вироби інших виробників, ми виявили, що тільки один виробник використовує в своїх виробах зазначену в ТД трубу, його меблі представлені в описовій частині та лише він має педагогічні вимоги із вказанням чітких параметрів та розмірів в даних закупівлях. Використання круглої труби діаметром від 20мм виробниками на сьогоднішній день закріплено в ГОСТ, ДСТУ та Європейських сертифікатах PN-EN 1729-1:2016, PN-EN 1729-2+A1:2016, PN-F-06009:2001, PN-EN 14073-2:2006. Тому, вважаємо, що вимоги про наявність в учасників Свідоцтв «Про визнання відповідності педагогічним вимогам» та використання для виготовлення меблів круглої труби тільки діаметром не менше 27мм є дискримінаційними та порушують принципи здійснення публічних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме такі як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Зважаючи на вищевикладене, просимо: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації усунути дискримінаційні умови та привести тендерну документацію у відповідність з вимогами чинного законодавства
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 13.03.2018 № 2208.pdf
Дата публікації: 14 березня 2018 18:23
Номер скарги: UA-2018-02-23-000493-b.b3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "Меблі-Техностиль", Код ЄДРПОУ:35659221
Дата подання: 27 березня 2018 17:15
Скарга на дії Замовника
Скарга та докази долучені окремо
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 29.03.2018 №2861.pdf
Дата публікації: 30 березня 2018 14:19
Номер скарги: UA-2018-02-23-000493-b.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Меблі-Техностиль", Код ЄДРПОУ:35659221
Дата подання: 30 березня 2018 15:48
Скарга на дії Замовника
Скарга і документи додані
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 квітня 2018 16:15
рішення від 03.04.2018 № 3071 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 04 квітня 2018 16:15
Рішення від 18.04.2018 № 3650.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2018 20:52
Коментар замовника щодо усунення порушення: Проведено повторну кваліфікацію
Дата виконання рішення замовником: 24 квітня 2018 16:38
Номер скарги: UA-2018-02-23-000493-b.b5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ « Торгівельно-Виробнича Компанія «НВІ ГРУП», Код ЄДРПОУ:39489408
Дата подання: 04 травня 2018 18:23
Скарга на дії Замовника
Скарга на дії Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 травня 2018 14:06
Рішення від 07.05.2018 № 4286 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 08 травня 2018 14:06
Рішення від 23.05.2018 № 4923.pdf
Дата публікації: 29 травня 2018 18:41
Коментар замовника щодо усунення порушення: Проведено повторну кваліфікацію
Дата виконання рішення замовником: 31 травня 2018 17:15

Документи подані скаржником

07 березня 2018 09:05
Квитанція про сплату.PDF
07 березня 2018 09:05
Скарга до АМКУ 493_b.PDF

Документи Органу Оскарження

14 березня 2018 18:23
рішення від 13.03.2018 № 2208.pdf

Документи подані скаржником

27 березня 2018 17:15
1. Скарга.PDF
27 березня 2018 17:15
3. Договір 1.pdf
27 березня 2018 17:15
4. Договір 2.pdf
27 березня 2018 17:15
5. Договір 3.pdf
27 березня 2018 17:15
2. Платіжне доручення.PDF

Документи Органу Оскарження

30 березня 2018 14:19
Рішення від 29.03.2018 №2861.pdf

Документи подані скаржником

30 березня 2018 15:48
1. Скарга.PDF
30 березня 2018 15:48
2. Договір 1.pdf
30 березня 2018 15:48
3. Договір 2.PDF
30 березня 2018 15:48
Платіжне доручення.PDF

Документи подані замовником

24 квітня 2018 16:33
SCAN_20180424_161254681.pdf

Документи подані скаржником

04 травня 2018 18:23
Скарга
04 травня 2018 18:23
Платіжне доручення

Документи подані замовником

31 травня 2018 17:15
SCAN_20180531_143902518.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 березня 2018 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль" 2 949 996,00
UAH з ПДВ
2 932 658,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ « Торгівельно-Виробнича Компанія «НВІ ГРУП» 3 460 590,00
UAH з ПДВ
2 939 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мелащенко Олександр Володимирович 3 467 342,00
UAH з ПДВ
2 940 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 квітня 2018 17:07
Електронний підпис
26 квітня 2018 17:04
Протокол №11 (оригінал).PDF
26 квітня 2018 17:04
Наказ 14 (оригінал).PDF
26 квітня 2018 17:04
МВС Сідельник.PDF
26 квітня 2018 17:04
МВС Сасько.pdf
26 квітня 2018 17:04
ДФС.PDF
26 квітня 2018 17:04
Довідка.PDF
26 квітня 2018 17:04
Довідка п.2 ч.1 ст.17.PDF
20 березня 2018 17:20
Електронний підпис
12 березня 2018 11:21
Електронний підпис
12 березня 2018 11:09
4.1 Договір.PDF
12 березня 2018 10:56
7 фото виробів.PDF
12 березня 2018 10:56
6 свідоцтво.PDF
12 березня 2018 10:56
18 ІSO 9001 14001.PDF
12 березня 2018 10:56
8 Протокол, наказ.PDF
12 березня 2018 10:56
6 Паспорт, ІПН.PDF
12 березня 2018 10:56
5 Статут.pdf
12 березня 2018 10:56
4.2 Договір.PDF
12 березня 2018 10:56
4.1 Договір.pdf
12 березня 2018 10:56
3.1 Штатний розпис 2018.pdf
12 березня 2018 10:56
5 повноваження.PDF
12 березня 2018 10:56
4 проект договору.PDF
12 березня 2018 10:56
3 техн, як, кіль хар-ки.PDF
12 березня 2018 10:56
2 інформ довідка.PDF
12 березня 2018 10:56
1 цінова.PDF

Публічні документи

27 березня 2018 10:20
Довідув МВС
27 березня 2018 10:20
Цінова пропозиція
27 березня 2018 10:20
Довідка ДПІ
12 березня 2018 11:16
Додаток_Промінь.pdf
12 березня 2018 09:54
Авторизаційний лист.pdf
12 березня 2018 09:54
Аналогiчний договiр.pdf
12 березня 2018 09:54
Дилерський контракт.pdf
12 березня 2018 09:54
Довідки.pdf
12 березня 2018 09:54
Копії санітарних книжок.pdf
12 березня 2018 09:54
Проект договору.pdf
12 березня 2018 09:54
Сертифiкат ISO 9001_2009.pdf
12 березня 2018 09:54
Сертифiкат ISO 14001_2006.pdf
12 березня 2018 09:54
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

06 березня 2018 22:34
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
06 березня 2018 22:34
Лист-згода.pdf
06 березня 2018 22:34
Лист-гарантія.pdf
06 березня 2018 22:34
Установчі документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Меблі-Техностиль"

ТОВ « Торгівельно-Виробнича Компанія «НВІ ГРУП»

ФОП Мелащенко Олександр Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Меблі-Техностиль"
#35659221
Рішення скасоване 2 932 658,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2018 12:50
ТОВ « Торгівельно-Виробнича Компанія «НВІ ГРУП»
#39489408
Рішення скасоване 2 939 000,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2018 12:50
ТОВ "Меблі-Техностиль"
#35659221
Рішення скасоване 2 932 658,00
UAH з ПДВ
31 травня 2018 09:35
ТОВ "Меблі-Техностиль"
#35659221
Відхилено 2 932 658,00
UAH з ПДВ
31 травня 2018 15:23
ТОВ « Торгівельно-Виробнича Компанія «НВІ ГРУП»
#39489408
Відхилено 2 939 000,00
UAH з ПДВ
31 травня 2018 15:30
ФОП Мелащенко Олександр Володимирович
#2813307030
Відхилено 2 940 000,00
UAH з ПДВ
31 травня 2018 15:52

Документи

26 березня 2018 18:17
Електронний підпис
26 березня 2018 17:47
SCAN_20180326_171504033_9.pdf
19 березня 2018 11:47
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

26 березня 2018 18:27
Електронний підпис
26 березня 2018 18:26
SCAN_83 20180326_171504033_8(4).pdf

Документи

24 квітня 2018 16:35
Електронний підпис
24 квітня 2018 16:32
SCAN_20180424_160007524_2.pdf

Документи

31 травня 2018 15:22
Електронний підпис
31 травня 2018 15:21
SCAN_149 20180531_143758433_3.pdf

Документи

31 травня 2018 15:29
Електронний підпис
31 травня 2018 15:29
SCAN_150 20180531_143758433_2.pdf

Документи

31 травня 2018 15:51
Електронний підпис
31 травня 2018 15:32
SCAN_151 20180531_143758433.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
31 травня 2018 15:52
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі