Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту (бланки посвідчень)
Очікувана вартість
4 070 400,00 UAH
UA-2018-02-23-000370-c ad68905460e0444ba208bbcdee032b44
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Гаврилович

+380442894046
+380442896207
gavrilovich@mlsp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство соціальної політики України
Код ЄДРПОУ: 37567866
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Киев, м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Контактна особа: Вікторія Гаврилович
+380442894046,+380442896207
gavrilovich@mlsp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 лютого 2018 10:15
Звернення за роз’ясненнями: до 11 березня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 березня 2018 17:00
Початок аукціону: 22 березня 2018 12:28
Очікувана вартість: 4 070 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 704,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 122000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
133000 штука
Бланки посвідчень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київ, Київ, Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2018
ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 березня 2018 10:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2018 10:11
Перелік змін до ТД.docx
13 березня 2018 10:11
ТД Бланки зі змінами.docx
13 березня 2018 10:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2018 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2018 10:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2018 10:11
Перелік змін до ТД.docx
05 березня 2018 16:39
Перелік змін до ТД.docx
13 березня 2018 10:11
ТД Бланки зі змінами.docx
05 березня 2018 16:39
ТД Бланки зі змінами.docx
23 лютого 2018 10:15
ТД Бланки .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно предмета закупівлі
Дата подання: 01 березня 2018 09:36
Дата відповіді: 05 березня 2018 14:22
В тендерній документації назва бланку "Посвідчення дружини (чоловіка), опікуна дітей із числа (ліквідаторів, потерпілих) категорії_, смерть якого пов’язана з Чернобильською катастрофою" не відповідає назві бланку відповідно до Постанови, якою він затверджений (Постанова Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2001 р. № 1105), тобто у назві блану пропущено слово "ПОМЕРЛОГО". Просимо привести у відповідність тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, в назві бланку посвідчення була допущена технічна помилка, а саме пропущено слова «померлого громадянина», тобто повна назва «Посвідчення дружини (чоловіка), опікуна дітей померлого громадянина із числа (ліквідаторів, потерпілих) категорії ____, смерть якого пов’язана з Чорнобильською катастрофою».
Нова редакція технічної специфікації на виготовлення бланків «Посвідчення дружини (чоловіка), опікуна дітей померлого громадянина із числа (ліквідаторів, потерпілих) категорії ____, смерть якого пов’язана з Чорнобильською катастрофою».
Стосовно висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар
Дата подання: 01 березня 2018 10:21
Дата відповіді: 05 березня 2018 14:25
Розділом 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації, передбачено, що тендерна пропозиція учасника повинна містити "чинний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, який є предметом закупівлі". Відповідно до норм наказу Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів від 23.12.2016 №517 термін видачі висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи становить 30 (тридцять) днів. Тендерна документація оприлюднена замовником 23.02.2018. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 12.03.2018. Відповідно, загальний строк для підготовки учасником тендерної пропозиції становить 16 календарних днів, що вдвічі менше ніж законодавчо встановлений строк отримання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи, а відповідно така вимога тендерної документації виключає для учасника можливість отримання та подання у складі тендерної пропозиції висновку санітарно-епідеміологічної експертизи у визначеному законодавством порядку. Таким чином, вищевказана вимога тендерної документації є дискримінаційною та порушує основні принципи здійснення закупівель. Враховуючи вищевикладене, з метою забезпечення рівності та добросовісної конкуренції всіх потенційних учасників закупівлі, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та усунути положення та виключити з тендерної документації вимогу щодо надання учасником висновку санітарно-епідеміологічної експертизи або продовжити строк надання тендерних пропозицій на строк, достатній для отримання учасниками висновку санітарно-епідеміологічної експертизи у встановленому законодавством порядку.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розділом 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено надання учасниками чинного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, який є предметом закупівлі. У разі, коли продукція не підлягає обов`язковій санітарно-епідеміологічній експертизі, Учасник повинен надати відповідний лист уповноваженого органу про необов’язковість експертизи.
Дана вимога зазначена в Тендерній документації у зв’язку з тим, що бланки використовує велика кількість людей та для унеможливлення впливання санітарно-епідеміологічних факторів на здоров’я людей.
Так, державна санітарно-епідеміологічна експертиза - це вид професійної діяльності органів, установ і закладів державної санітарно-епідеміологічної служби, що полягає у комплексному вивченні об'єктів експертизи з метою виявлення можливих небезпечних факторів у цих об'єктах, установленні відповідності об'єктів експертизи вимогам санітарного законодавства, а в разі відсутності відповідних санітарних норм - в обґрунтуванні медичних вимог щодо безпеки об'єкта для здоров'я та життя людини;
Об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти будівництва, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Таким чином, об'єктом державної санітарно-епідеміологічної експертизи є діяльність, технологія, продукція та сировина підприємства, установи чи організації, а не товар, який є предметом закупівлі (бланки посвідчень). Отже, дана вимога не є дискримінаційною та не порушує основні принципи здійснення закупівель.
Також Замовником, у вимогах Тендерної документації передбачено, що у разі, коли продукція не підлягає обов`язковій санітарно-епідеміологічній експертизі, Учасник повинен надати відповідний лист уповноваженого органу про необов’язковість експертизи.
Стосовно невідповідності специфікації на бланки у тендерній документації
Дата подання: 01 березня 2018 13:57
Дата відповіді: 05 березня 2018 14:38
При опрацюванні Додатку № 1-7 ТД Міністерства соціальної політики України на закупівлю бланків посвідчень, виявлено невідповідності у технічних специфікаціях на ряд бланків, зокрема: 1. Посвідчення батьків багатодітної сім'ї – текстова частина бланка викладена в технічній специфікації ТД не відповідає Постанові КМУ від 23.12.2015 № 1099, якою затверджено бланк посвідчення. 2. Посвідчення дитини з багатодітної сім'ї - кількість сторінок бланка та текстова частина правого форзаца в технічній специфікації ТД не відповідає Постанові КМУ від 11.05.2016 № 337, якою затверджено бланк посвідчення. 3. Посвідчення дружини (чоловіка), опікуна дитини з числа (ліквідаторів, потерпілих) категорія ____, смерть якого пов'язана з Чорнобильською катастрофою – назва бланка викладена в технічній специфікації ТД не відповідає Постанові КМУ від 21.08.2001 № 1105, якою затверджено бланк посвідчення. 4. Посвідчення потерпілого від Чорнобильської каитастрофи категорія 3 Серія Б – фарбовість бланка, затвердженого Мінсоцполітики України становить 4 фарби, в технічній специфікації ТД викладено 3 фарби. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Допущено технічні помилки у Технічних специфікаціях на виготовлення бланків: «Посвідчення батьків багатодітної сім'ї», «Посвідчення дитини з багатодітної сім'ї» , «Посвідчення дружини (чоловіка), опікуна дітей із числа (ліквідаторів, потерпілих) категорії ___, смерть якого пов’язана з Чорнобильською катастрофою», «Посвідчення потерпілого від Чорнобильської катастрофи, категорія 3, серія Б» тому внесено зміни в тендерну документацію.
Щодо технічної помилки у технічній специфікації
Дата подання: 06 березня 2018 14:12
Дата відповіді: 13 березня 2018 10:14
Допущено технічні помилки у технічній специфікації на виготовлення бланка «Посвідчення батьків багатодітної сім'ї», зокрема: 1. В п.8 технічної специфікації «Текстова частина» посилання на Наказ Міністерства соціальної політики України від 24.02.2014 № 92. На сьогодні бланк затверджено Постановою КМУ від 23.12.2015 року № 1099. 2. В п.3 Технічної специфікації «Нумерація»: вказано лівий внутрішній бік обкладинки. Згідно Постанови КМУ від 23.12.2015 року № 1099 нумерація на 1 сторінці (виконана зі знаком «№» та шести цифр високим способом друку). 3. В п.6 «Графічне зображення»: на сторінці 1 після серії БС, виконаної офсетним способом друку, номер посвідчення виконано захисною фарбою зі знаком «№» та шести цифр високим способом друку. Відсутня лінія для номера посвідчення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У Технічний специфікації на виготовлення бланків: «Посвідчення батьків багатодітної сім'ї» допущено технічні помилки, які викладені в зверненні.
Виходячи з вищевказаного, внесено зміни в Тендерну документацію і оприлюднено її у вигляді нової редакції.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-23-000370-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ДП "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів", Код ЄДРПОУ:16286441
Дата подання: 01 березня 2018 10:23
Стосовно висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар
Розділом 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації, передбачено, що тендерна пропозиція учасника повинна містити "чинний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, який є предметом закупівлі".
Відповідно до норм наказу Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів від 23.12.2016 №517 термін видачі висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи становить 30 (тридцять) днів.
Тендерна документація оприлюднена замовником 23.02.2018. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 12.03.2018. Відповідно, загальний строк для підготовки учасником тендерної пропозиції становить 16 календарних днів, що вдвічі менше ніж законодавчо встановлений строк отримання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи, а відповідно така вимога тендерної документації виключає для учасника можливість отримання та подання у складі тендерної пропозиції висновку санітарно-епідеміологічної експертизи у визначеному законодавством порядку.
Таким чином, вищевказана вимога тендерної документації є дискримінаційною та порушує основні принципи здійснення закупівель.
Враховуючи вищевикладене, з метою забезпечення рівності та добросовісної конкуренції всіх потенційних учасників закупівлі, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та усунути положення та виключити з тендерної документації вимогу щодо надання учасником висновку санітарно-епідеміологічної експертизи або продовжити строк надання тендерних пропозицій на строк, достатній для отримання учасниками висновку санітарно-епідеміологічної експертизи у встановленому законодавством порядку.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 березня 2018 14:32
Вимогами Тендерної документації, а саме: Розділом 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, передбачено надання учасниками чинного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, який є предметом закупівлі. У разі, коли продукція не підлягає обов`язковій санітарно-епідеміологічній експертизі, Учасник повинен надати відповідний лист уповноваженого органу про необов’язковість експертизи.
У зв’язку з тим, що бланки використовує велика кількість людей, для унеможливлення впливання санітарно-епідеміологічних факторів на здоров’я людей дана вимога зазначена в Тендерній документації.
Так, державна санітарно-епідеміологічна експертиза - це вид професійної діяльності органів, установ і закладів державної санітарно-епідеміологічної служби, що полягає у комплексному вивченні об'єктів експертизи з метою виявлення можливих небезпечних факторів у цих об'єктах, установленні відповідності об'єктів експертизи вимогам санітарного законодавства, а в разі відсутності відповідних санітарних норм - в обґрунтуванні медичних вимог щодо безпеки об'єкта для здоров'я та життя людини;
Об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти будівництва, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Таким чином, об'єктом державної санітарно-епідеміологічної експертизи є діяльність, технологія, продукція та сировина підприємства, установи чи організації, а не товар, який є предметом закупівлі (бланки посвідчень). Отже, дана вимога не є дискримінаційною та не порушує основні принципи здійснення закупівель.
Також Замовником, у вимогах Тендерної документації передбачено, що у разі, коли продукція не підлягає обов`язковій санітарно-епідеміологічній експертизі, Учасник повинен надати відповідний лист уповноваженого органу про необов’язковість експертизи.
Номер вимоги: UA-2018-02-23-000370-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ДП "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів", Код ЄДРПОУ:16286441
Дата подання: 06 березня 2018 15:26
щодо продовження строку надання тендерних пропозицій
З метою забезпечення рівності та добросовісної конкуренції всіх потенційних учасників закупівлі, ми зверталися з вимогою внести зміни до тендерної документації та продовжити строк надання тендерних пропозицій на строк, достатній для отримання учасниками висновку санітарно-епідеміологічної експертизи у встановленому законодавством порядку.
Відповідно до норм наказу Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів від 23.12.2016 №517 термін видачі висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи становить 30 (тридцять) днів.
Тендерна документація оприлюднена замовником 23.02.2018. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій, з врахуванням продовженого строку, становить 16.03.2018. Відповідно, загальний строк для підготовки учасником тендерної пропозиції (з врахування змін до тендерної документації) становить 21 календарний день, що є значно меншим ніж законодавчо встановлений строк для отримання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи. Саме таку невідповідність строків ми вважаємо дискримінаційною, оскільки визначений тендерною документацією строк для підготовки та подання тендерних пропозицій не дає можливість учасникам отримати у встановленому законодавством порядку висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Враховуючи вищевикладене, для забезпечення основних принципів державних закупівель, визначених Законом України "Про публічні закупівлі", вимагаємо продовжити строк подання тендерних пропозицій учасниками на строк, достатній для отримання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 березня 2018 10:17
Строк подачі тендерних пропозицій, визначений Замовником обумовлений довготривалим періодом (60 робочих днів) виготовлення Продукції.
Вимогами Тендерної документації, а саме: Розділом 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, передбачено надання учасниками чинного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, який є предметом закупівлі. У разі, коли продукція не підлягає обов`язковій санітарно-епідеміологічній експертизі, Учасник повинен надати відповідний лист уповноваженого органу про необов’язковість експертизи.
Об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти будівництва, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Таким чином, об'єктом державної санітарно-епідеміологічної експертизи є діяльність, технологія, продукція та сировина підприємства, установи чи організації, а не товар, який є предметом закупівлі (бланки посвідчень).
Також Замовником, у вимогах Тендерної документації передбачено, що у разі, коли продукція не підлягає обов`язковій санітарно-епідеміологічній експертизі, Учасник повинен надати відповідний лист уповноваженого органу про необов’язковість експертизи.
Таким чином, дана вимога не є дискримінаційною та не порушує основні принципи здійснення закупівель.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 березня 2018 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП Київська офсетна фабрика 4 019 640,00
UAH з ПДВ
2 488 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИДАВНИЧИЙ ДІМ "САМ" 4 062 780,00
UAH з ПДВ
2 488 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів" 2 488 440,00
UAH з ПДВ
2 488 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 березня 2018 15:13
Електронний підпис
30 березня 2018 14:59
Остаточна пропозиція
30 березня 2018 13:05
Довідка ст. 17 Закону
30 березня 2018 13:05
Довідка ЄДР
30 березня 2018 13:05
Довідка ДФС
30 березня 2018 13:05
Довідка МВС
30 березня 2018 13:05
Довідка МВС
21 березня 2018 12:58
Електронний підпис
21 березня 2018 12:53
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

21 березня 2018 15:32
Електронний підпис
21 березня 2018 15:31
пропозиція.pdf
21 березня 2018 15:31
документи кваліфікації.pdf

Публічні документи

21 березня 2018 12:53
Електронний підпис
21 березня 2018 12:47
Лист згода.pdf
21 березня 2018 12:47
ISO Сертифікати.pdf
21 березня 2018 12:47
Висновки.pdf
21 березня 2018 12:47
Технічна специфікація.pdf
21 березня 2018 12:47
Проект Договору.pdf
21 березня 2018 12:47
Відомості про Учасника.pdf
21 березня 2018 12:47
Тендерна пропозиція.pdf
21 березня 2018 12:47
Копія Статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП Київська офсетна фабрика

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИДАВНИЧИЙ ДІМ "САМ"

ДП "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП Київська офсетна фабрика
#05450185
Переможець 2 488 100,00
UAH з ПДВ
27 березня 2018 14:57

Документи

27 березня 2018 14:57
Електронний підпис
22 березня 2018 12:55
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2018 14:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП Київська офсетна фабрика
#05450185
2 488 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 березня 2018 14:57
Електронний підпис
22 березня 2018 12:55
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 серпня 2018 15:58
Електронний підпис зміни до договору
13 квітня 2018 09:45
ПЗД 1.doc зміни до договору
13 квітня 2018 09:43
Електронний підпис укладений
10 квітня 2018 10:53
договір.pdf укладений
10 квітня 2018 10:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): "3.1. Загальна вартість Продукції за цим Договором визначається відповідно до Специфікації (додаток 1 до цього Договору) та становить 2 488 056 грн. 00 коп., в тому числі ПДВ – 414 676 грн. 00 коп.» 1.1. Викласти Додаток № 1 до Договору у редакції, що додається".
Номер договору про закупівлю: 07-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 07-ВТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 квітня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 488 056,00
UAH з ПДВ