Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Прилади охоронної сигналізації
Burglar alarm devices
Burglar alarm devices
Очікувана вартість
7 538 286,00 UAH
UA-2018-02-23-000254-a ● b69ad22c58e842828bd04c7c496a82bc
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Криворізький міський відділ Управління поліції охорони в Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 40109126 |
Місцезнаходження: | 50000, Україна , Дніпропетровська область обл., Кривий Ріг, вул. Свято-Миколаївська, 60 |
Контактна особа: |
Богданова Ольга Вікторівна +380968803909 tender40109126@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | KRYVORIZKYY MISKYY VIDDIL UPRAVLINNYA POLITSII OHORONI V DNIPROPETROVSKIY OBLASTI |
National ID: | 40109126 |
Contact point: |
Bohdanova Olha Viktorivna +380968803909 tender40109126@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2018 11:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 березня 2018 11:19 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2018 11:19 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2018 15:44 |
Очікувана вартість: | 7 538 286,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 37 691,43 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 23 лютого 2018 11:14 |
Enquiries until: | 16 березня 2018 11:19 |
Complaints submission until: | до 22 березня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 березня 2018 11:19 |
Information
Estimated total value: | 7 538 286 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 37 691 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Строк поставки товару з 16.04.2018 до 31.12.2018 є орієнтованим. Визначальним є строк, зазначений в тендерній документації, а саме – з моменту укладення договору і до 31 грудня 2018 року
The delivery period of the goods from 01.02.2018 to 31.12.2018 is oriented. The term specified in the tender documentation, from the moment of signing the agreement and until December 31, 2018, is determinative.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
185 од
Прилади охоронної сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Свято - Миколаївська, буд. 60
ДК 021:2015: 31620000-8 — Прилади звукової та візуальної сигналізації
Burglar alarm devices
CPV: 31620000-8
Період постачання:
з 16 квітня 2018 по 31 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 лютого 2018 11:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 лютого 2018 11:14 |
ТД прилади 2018 повтор.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-02-23-000254-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП Мідас КР ЮГ, Код ЄДРПОУ:40073226
Дата подання: 01 березня 2018 11:53
Звернення
Про внесення змін до тендерної документації
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 березня 2018 16:23
Шановний учасник!
На Вашу вимогу про внесення змін до тендерної документації відкритих торгів розміщене в електронній системі повідомляє, що вимога щодо відповідності міжнародному стандарту ISO 9001:2015 обгрунтована та законна.
Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, крім іншого, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Виходячи з цього, під час проведення відкритих торгів у тендерній документації замовником визначаються вимоги до предмета закупівлі шляхом зазначення інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. При цьому замовник керувався постановою Кабінету Міністрів України від 6 серпня 2014 р. N 385 «Про затвердження Державної стратегії регіонального розвитку на період до 2020 року», згідно якої основним пріоритетом у розвитку промисловості являється підвищення конкурентоспроможності продукції, посилення інноваційної направленості шляхом впровадження систем управління якості. Система ISO 9001:2015 є найкращим, загальновизнаним у світі застережним механізмом, який забезпечує якість продукції та сприяє підвищенню результативності роботи підприємства. Зважаючи на те, що закупівля здійснюється для забезпечення потреб державного органу, тому вимоги до якості предмету закупівлі досить високі, а ризик того, що на торгах не буде достатньої кількості учасників цілком відноситься на ризик замовника.
Також, зазначимо, що застосування системи ISO 9001:2015 здійснюється саме щодо системи менеджменту учасників, а не товару, який є предметом закупівлі.
На Вашу вимогу про внесення змін до тендерної документації відкритих торгів розміщене в електронній системі повідомляє, що вимога щодо відповідності міжнародному стандарту ISO 9001:2015 обгрунтована та законна.
Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, крім іншого, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Виходячи з цього, під час проведення відкритих торгів у тендерній документації замовником визначаються вимоги до предмета закупівлі шляхом зазначення інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. При цьому замовник керувався постановою Кабінету Міністрів України від 6 серпня 2014 р. N 385 «Про затвердження Державної стратегії регіонального розвитку на період до 2020 року», згідно якої основним пріоритетом у розвитку промисловості являється підвищення конкурентоспроможності продукції, посилення інноваційної направленості шляхом впровадження систем управління якості. Система ISO 9001:2015 є найкращим, загальновизнаним у світі застережним механізмом, який забезпечує якість продукції та сприяє підвищенню результативності роботи підприємства. Зважаючи на те, що закупівля здійснюється для забезпечення потреб державного органу, тому вимоги до якості предмету закупівлі досить високі, а ризик того, що на торгах не буде достатньої кількості учасників цілком відноситься на ризик замовника.
Також, зазначимо, що застосування системи ISO 9001:2015 здійснюється саме щодо системи менеджменту учасників, а не товару, який є предметом закупівлі.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 02 квітня 2018
Найменування: | Криворізький міський відділ Управління поліції охорони в Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 40109126 |
Місцезнаходження: | 50000, Україна, Дніпропетровська область обл., Кривий Ріг, вул. Свято-Миколаївська, 60 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ПАРАДОКС-ТЕКНОЛОДЖІ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГК ОРІОН» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП Мідас КР ЮГ | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ ТСБ Світтем | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2018 16:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГК ОРІОН» |
5 155 449,60
UAH з ПДВ
|
3 799 999,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТСБ Світтем |
4 384 995,30
UAH з ПДВ
|
3 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПАРАДОКС-ТЕКНОЛОДЖІ" |
5 600 305,80
UAH з ПДВ
|
5 600 305,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГК ОРІОН» #23718326 |
Переможець |
3 799 999,90
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2018 10:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2019 17:33
|
Звіт ОРІОН.jpg | укладений |
26 липня 2019 17:26
|
Звіт ОРІОН.jpg | укладений |
26 липня 2019 17:26
|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2019 17:24
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2018 16:15
|
Дод. угода на 2019 рік.jpg | зміни до договору |
27 грудня 2018 16:08
|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2018 16:32
|
Дод. угода 1 від 26.06.18.pdf | зміни до договору |
26 червня 2018 16:32
|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2018 12:20
|
Договір Оріон від 02.05.18.pdf | укладений |
02 травня 2018 12:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 червня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 26 червня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару на підставі п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 3162 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3162 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік в обсязі до 20% |
Номер договору про закупівлю: | 3162 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3162 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |