Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2018-02-22-002391-c ba137c7b4b524d348af0bc25e8d3b7d7
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Купчинська

+380988494435
+380677503403
+380958504985
info@rv.minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне територіальне управління юстиції у Рівненській області
Код ЄДРПОУ: 34922678
Вебсайт: http://rivnejust.gov.ua
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Замкова, 29
Контактна особа: Лариса Купчинська
+380988494435,+380677503403,+380958504985
info@rv.minjust.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2018 17:38
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2018 12:00
Початок аукціону: 13 березня 2018 15:58
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 пачка
папір офісний А4 80 г/м2 - папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м. Рівне, Замкова, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 березня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 рулон
факс-папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м. Рівне, Замкова, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 березня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 лютого 2018 17:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2018 17:38
ТД папір.doc
22 лютого 2018 17:38
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-22-002391-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ОФІСМАКС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:39256337
Дата подання: 01 березня 2018 14:51
Щодо вилучення дискримінаційних вимог з Тендерної документації
Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «ОФІСМАКС УКРАЇНА» має намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2018-02-22-002391-c на закупівлю ДК 021:2015-30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне», а саме: папір офісний А4 80 г/м2 – папір для друку, факс папір, замовник – Головне територіальне управління юстиції у Рівненській області.
Уважно ознайомившись з тендерною документацією вищевказаної закупівлі, було виявлено, що технічні вимоги до предмету закупівлі - папір офісний А4 80 г/м2 – папір для друку згідно Додатку 2 до Тендерної документації були встановлені для конкретного виробника паперу (THE NAVIGATOR COMPANY), НАДАТИ АНАЛОГ ЗГІДНО ВСТАНОВЛЕНИХ ПАРАМЕТРІВ – НЕМОЖЛИВО. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками (в межах одного класу) не будуть відповідати одному або кільком параметрам.
Для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції просимо Вас змінити вимоги до технічних характеристик паперу офісного А4 80 г/м2 – паперу для друку, що пропонується на відкриті торги та зазначені в Додатку №2 до Тендерної документації, а саме вказати наступні параметри:
п.3. Товщина паперу, мікрон ISO 534 – 104; п. 5. Непрозорість, % ISO 2471 – min 91,0.
Також, просимо вилучити п.3 Додатку 2 Тендерної документації, щодо надання документів для підтвердження якості паперу, а саме: подання завірених мокрою печаткою виробника, або його офіційного представника в Україні копії сертифікатів ISO – 9001 (система управління якістю), ISO 14001 (система екологічного управління), виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі, оскільки дана вимога є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, адже обмежує пропозицію на факс-папір лише одним виробником.
При цьому хочемо зазначити, що Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи видані Державною санітарно-епідеміологічною службою України підтверджують вимоги діючого санітарного законодавства України.
З повагою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 березня 2018 14:23
Тендерним комітетом розглянуто звернення ТОВ «Компанія «Офісмакс Україна», яке має намір прийняти участь у електронних торгах UA-2018-02-22-002391-c на закупівлю ДК 021:2015-30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне», з вимогою змінити вимоги до технічних характеристик паперу офісного А4 80 г/м2 – паперу для друку, що зазначені в додатку №2 до Тендерної документації, та вилучити п.3 додатку №2 до Тендерної документації щодо надання документів для підтвердження якості паперу, а саме: подання завірених мокрою печаткою виробника, або його офіційного представника в Україні копії сертифікатів ISO – 9001 (система управління якістю), ISO 14001 (система екологічного управління), виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі, та прийнято рішення відмовити у задоволенні вимог звернення з огляду на наступне.
Вимоги додатку №2 до тендерної документації "Технічні вимоги" встановлено з метою запобігання поширенню контрафактної продукції відповідно до норм чинного законодавства та спрямовано на придбання замовником виключно якісного товару відомих виробників, а не їх підробку. Дані вимоги не є дискримінаційними, повністю правомірні, встановлені замовником з метою закупівлі якісного товару, використання якого буде здійснюватись на високоякісній техніці, що чуттєва до неякісної продукції. Вимоги до предмету закупівлі відносяться до характеристик предмету закупівлі будь-якого виробника та мають суттєве значення для якості товару, якості відображення друку, швидкості відтворення друку, впливають на зношуваність техніки та впливають на забезпечення якості відображеного друкованого тексту, який повинен зберігатись при довготривалому використанні. Кожна характеристика паперу, її вимірювання та визначення регламентується стандартами міжнародної організації зі стандартизації, що є обов'язковою для всіх виробників паперу. Дані стандарти передбачають наявність певних допусків, однак вимога ТОВ «Компанія «Офісмакс Україна» вказати у додатку №2 до документації наступний параметр паперу для друку "п.3. Товщина паперу, мікрон ISO 534 – 104; " є необгрунтованою, оскільки у додатку №2 до документації замовником вказано наступне :
Папір офісний А4 80г/м²- папір для друку повинен відповідати наступним вимогам:

№ п/п Властивості, одиниці виміру Показники
3. Товщина паперу, мікрон ISO 534 104

Стосовно параметру паперу "5. Непрозорість, ISO 2471 - 93 %", вказаного у додатку №2 до документації, зазначаємо, що замовником встановлено саме ті технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі, які необхідні для застосування та використання у своїх виробничих цілях, проте учасник не обмежується жодним чином у наданні еквівалентної продукції, оскільки така можливість надається йому згідно з умовами тендерної документації.
Наявність в Україні таких виробників факс-паперу як ДП "Інфортест" (код ЄДРПОУ 13818788), ТОВ ВКП "Всесвіт" (код ЄДРПОУ 40750285), ТОВ "Український папір" (код ЄДРПОУ 25394112) (неповний перелік) спростовує, на думку замовника, твердження ТОВ «Компанія «Офісмакс Україна» про обмеженість пропозиції на факс-папір лише одним виробником, відтак, вимога замовника, вказана в п.3 додатку №2 до документації, щодо надання завірених мокрою печаткою виробника, або його офіційного представника в Україні копії сертифікатів ISO – 9001 (система управління якістю), ISO 14001 (система екологічного управління), виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі, не є дискримінаційною.
Також зазначаємо, що прийняття рішення стосовно участі чи не участі учасника в будь-якій процедурі державних закупівель вирішується безпосередньо учасником. Тому замовник жодним чином не впливає та ніяк не примушує учасників до участі або неприйняття участі в конкретній закупівлі. Питання щодо ведення будь-яких відносин між учасником та іншими суб'єктами, які наділені повноваженнями щодо надання будь-яких сертифікатів чи вирішення питань стосовно еквівалентності чи не еквівалентності того чи іншого товару, не відноситься до компетенції замовника та вирішується безпосередньо учасником самостійно.
Отже, Ваша вимога про внесення змін до тендерної документації у з'язку з наявністю дискримінаційних вимог, є безпідставною та необгрунтованою, тому не підлягає задоволенню замовником.
Номер вимоги: UA-2018-02-22-002391-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ОФІСМАКС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:39256337
Дата подання: 22 березня 2018 12:32
щодо кваліфікації учасника
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «ОФІСМАКС УКРАЇНА» уважно ознайомились з вимогами тендерної документації закупівлі № у ЦБД: UA-2018-02-22-002391-c від 22.02.2018 р., і хочемо зазначити наступне:
- пунктом 3 Додатку 2 Тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний А4 80 г/м2 – папір для друку, факс-папір) Замовником – Головним територіальним управлінням юстиції у Рівненській області встановлено Технічні вимоги для підтвердження якості паперу, Учасник повинен надати в складі пропозиції: «Завірені мокрою печаткою виробника, або його офіційного представника в Україні копії сертифікатів ISO – 9001 (система управління якістю), ISO – 14001 (система екологічного управління), виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі».
Проте, учасником ТзОВ «Український папір» вищевказані вимоги НЕ виконано, оскільки не надано копії сертифікату ISO – 14001 (система екологічного управління) на предмет закупівлі факс-папір.
Також, Замовником в останньому абзаці Додатку №2 «Технічні вимоги» Тендерної документації зазначено: «у разі, якщо товар, представлений на торги, не відповідатиме технічним та якісним вимогам Замовника або документи Учасника, надані в його пропозиції, не відповідатимуть вимогам цієї документації, пропозицію буде відхилено.
Отож враховуючи вищенаведене, Протокол розгляду тендерних пропозицій №25 від 19.03.2018 р. та рішення тендерного комітету про визначення переможцем учасника з найвищою ціновою пропозицією (перевитрати бюджетних коштів понад 70000,00 грн.) ТОВ «Український папір» прийнято з порушенням вимог процедури закупівлі, адже Замовник відхиляє тендерну пропозицію, в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації (пп.4 п.3 Розділ 5 Тендерної документації).
З огляду на вищевказане, просимо скасувати Протокол розгляду тендерних пропозицій №25 від 19.03.2018 р. та відхилити пропозицію ТОВ «Український папір» як таку, що не відповідає умовам Тендерної документації та ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 березня 2018 17:01
Замовника задовольняють технічні властивості запропонованого ТОВ "Український папір" товару (паперу для друку, факс-паперу), визначено тендерну пропозицію ТОВ "Український папір" такою, що відповідає вимогам тендерної документації, економічно вигідною та прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ "Український папір".

Документи

03 березня 2018 14:23
сканирование0095.pdf

Документи

27 березня 2018 17:01
сканирование0299.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-02-22-002391-c.b3
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ОФІСМАКС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:39256337
Дата подання: 29 березня 2018 18:32
Щодо кваліфікації учасника
Скарга відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» 13 березня 2018 року Головним територіальним управлінням юстиції у Рівненській області (далі – Замовник) було проведено аукціон на закупівлю «ДК 021:2015 – 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний А4 80 г/м2 – папір для друку, факс папір» (оголошення № у ЦБД: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-02-22-002391-c). За результатом проведеного аукціону учасником, який надав найбільш економічно вигідну пропозицію є Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «ОФІСМАКС УКРАЇНА» (надалі ТОВ «КОМПАНІЯ «ОФІСМАКС УКРАЇНА», проте відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій №22 від 16 березня 2018 року (Додаток №1) Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «КОМПАНІЯ «ОФІСМАКС УКРАЇНА» з підстав: ненадання установчих документів та завіреного мокрою печаткою виробника, або його офіційного представника в Україні копії сертифікатів ISO – 9001 (система управління якістю), ISO – 14001 (система екологічного управління), виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі». У зв’язку з відхиленням пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ «ОФІСМАКС УКРАЇНА» Замовник розглядав наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною, а саме пропозицію Фізичної особи-підприємця Чмирьов О.А., та згідно Протоколу розгляду тендерних пропозицій №24 від 19 березня 2018 року (Додаток №2) Замовник відхилив тендерну пропозицію мотивуючи наступним чином: «В тендерній документації замовника зазначено: «Якщо у складі пропозиції буде відсутній хоча б один з документів, зазначених у Додатку 1, то така пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації». Також хочемо зазначити, що відповідно до пп.4 п.3 розділ 5 Тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Наступною пропозицією до розгляду була пропозиція учасника ТзОВ «Український папір», якого незважаючи на порушення та неподані документи згідно Протоколу розгляду тендерних пропозицій №25 від 19 березня 2018 року (Додаток №3) визначено переможцем. 22 березня 2018 року ТОВ «КОМПАНІЯ «ОФІСМАКС УКРАЇНА» було подано вимогу Замовнику (Додаток №4), оскільки учасником ТзОВ «Український папір» НЕ ПОДАНО завіреного мокрою печаткою виробника, або його офіційного представника в Україні копії сертифікатів, а саме ISO – 14001 (система екологічного управління) на предмет закупівлі факс-папір, виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі» та НЕ ВИКОНАНО вимог встановлених Тендерною документацією. Замовником 27 березня 2018 року прийнято рішення відхилити подану вимогу ТОВ «КОМПАНІЯ «ОФІСМАКС УКРАЇНА» з наступною мотивацією: «Замовника задовольняють технічні властивості запропонованого ТОВ "Український папір" товару (паперу для друку, факс-паперу). Тендерну пропозицію ТОВ "Український папір" визначено такою, що відповідає вимогам тендерної документації, економічно вигідною та прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ "Український папір".». Відхилення вимоги ТОВ «КОМПАНІЯ «ОФІСМАКС УКРАЇНА» вважаємо необгрунтованим, а прийняте рішення про визначення переможцем ТОВ «Український папір» таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і як наслідок порушує право та законні інтереси інших учасників. Тендерна пропозиція учасника ТОВ "Український папір", а саме ненадання даним учасником повного комплекту документів відповідно до всіх вимог Тендерної документації повинна бути відхилена з підстав визначених п. 4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» аналогічно як на тих самих підставах відхилили тендерні пропозиції усіх інших учасників з більш економічно вигідними пропозиціями. Різниця вартості тендерних пропозицій між учасниками, яких було дискваліфіковано та учасником-переможцем становить більш як 70 000,00 (сімдесят тисяч гривень!!!!) (Додаток №5). При цьому зазначаємо, що відповідно до пп. 5.1.1. п. 1 розділу 5 Тендерної документації критерієм оцінки є лише ціна тендерної пропозиції. Замовником не було прийнято до уваги грубі порушення учасником вимог Тендерної документації та визначено переможцем на тих самих умовах згідно яких інших учасників дискваліфіковано. Враховуючи вищевикладене, просимо зобов’язати Замовника скасувати Протокол розгляду тендерних пропозицій №25 від 19 березня 2018 року, адже рішення тендерного комітету про визначення переможцем ТзОВ «Український папір» прийнято з порушенням вимог процедури закупівлі та у супереч принципам здійснення закупівлі ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовником недотримано: - принципу добросовісної конкуренції серед учасників, оскільки рішення про дискваліфкацію та про визначення переможцем прийнято на підставі неподаних документів усіма учасниками в повній мірі; - принципу максимальної економії та ефективності, оскільки цінова пропозиція учасника-переможця перевищує цінову пропозицію інших учасників на 70000,00 (сімдесят тисяч) гривень; - принципу недискримінації учасників, оскільки є очевидним надання переваги учаснику ТОВ «Український папір»; - принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, підтвердженням є повне ігнорування вимог поданих ТОВ «КОМПАНІЯ «ОФІСМАКС УКРАЇНА»; - принципу запобігання корупційним діям і зловживанням, оскільки переможцем визначено учасника пропозицією з найбільш економічно НЕВИГІДНОЮ тендерною пропозицією, яка НЕ відповідає умовам Тендерної документації Замовника. Додатки в доданих файлах: 1. Протоколу розгляду тендерних пропозицій №22 від 16 березня 2018 року (Додаток №1), 1 арк.; 2. Протоколу розгляду тендерних пропозицій №24 від 19 березня 2018 року (Додаток №2), 1 арк.; 3. Протоколу розгляду тендерних пропозицій №25 від 19 березня 2018 року (Додаток №3), 1 арк.; 4. Вимога від 22.03.2018 р., (Додаток №4), 1 арк; 5. Протокол розкриття (Додаток №5), 1 арк.; 6. Оригінал платіжного доручення №20 від 29.03.2018 р., з відміткою банку про зарахування коштів до державного бюджету, 1 арк.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 03 квітня 2018 21:58
Рішення від 02.04.2018 №2996 , лист замовнику.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2018 21:58
Рішення від 19.04.2018 №3714.pdf
Дата публікації: 24 квітня 2018 22:03

Документи подані скаржником

29 березня 2018 18:32
Платіжне доручення.pdf
29 березня 2018 18:32
Скарга.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2018 16:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ОФІСМАКС УКРАЇНА" 260 062,80
UAH з ПДВ
224 715,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЧМИРЬОВ ОЛЕГ АНДРІЙОВИЧ 299 952,00
UAH з ПДВ
224 715,44
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 299 520,00
UAH з ПДВ
299 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 березня 2018 11:59
ISO.pdf
12 березня 2018 11:59
img895.pdf
12 березня 2018 11:59
img894.pdf
12 березня 2018 11:59
img893.pdf
12 березня 2018 11:59
img892.pdf
12 березня 2018 11:59
img891.pdf
12 березня 2018 11:59
img890.pdf
12 березня 2018 11:59
img889.pdf
12 березня 2018 11:59
img888.pdf
12 березня 2018 11:59
img886.pdf
12 березня 2018 11:59
img885.pdf
12 березня 2018 11:59
img884.pdf
12 березня 2018 11:59
img883.pdf
12 березня 2018 11:59
img882.pdf
12 березня 2018 11:59
Статут ОФІСМАКС.pdf
12 березня 2018 11:59
Протокол №2 ОФІСМАКС.pdf
12 березня 2018 11:59
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

12 березня 2018 10:03
Пропозиція та ТЗ.PDF

Публічні документи

11 березня 2018 20:07
Електронний підпис
11 березня 2018 20:07
Документи частина 2.PDF
11 березня 2018 20:07
Документи частина 1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ОФІСМАКС УКРАЇНА"

ФОП ЧМИРЬОВ ОЛЕГ АНДРІЙОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ОФІСМАКС УКРАЇНА"
#39256337
Відхилено 224 715,00
UAH з ПДВ
16 березня 2018 16:05
ФОП ЧМИРЬОВ ОЛЕГ АНДРІЙОВИЧ
#1719305213
Відхилено 224 715,44
UAH з ПДВ
19 березня 2018 17:11
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 299 520,00
UAH з ПДВ
19 березня 2018 17:46
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

16 березня 2018 16:05
Електронний підпис
16 березня 2018 16:03
сканирование0288.pdf
13 березня 2018 16:25
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

19 березня 2018 17:11
Електронний підпис
19 березня 2018 17:10
сканирование0290.pdf
16 березня 2018 16:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

19 березня 2018 17:46
Електронний підпис
19 березня 2018 17:46
сканирование0291.pdf
19 березня 2018 17:11
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2018 17:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
299 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 березня 2018 17:46
Електронний підпис
19 березня 2018 17:46
сканирование0291.pdf
19 березня 2018 17:11
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 24 квітня 2018 17:39
Коментар щодо відміни: виконання рішення №3714-р/пк-пз від 19.04.2018 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Документи:
24 квітня 2018 17:39
Електронний підпис
24 квітня 2018 17:37
сканирование0100.pdf