Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 09320000-8 "Пара, гаряча вода та пов'язана продукція” (постачання пари та гарячої води)
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2018-02-22-001939-c 7b0e17bb216249b6b460deb13890e19b
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Школа

+380679803516 stomat1.zt@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "ЖИТОМИРСЬКА МІСЬКА СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА № 1"
Код ЄДРПОУ: 13554651
Місцезнаходження: 10008, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Святослава Ріхтера, 2
Контактна особа: Олександр Школа
+380679803516
stomat1.zt@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
відповідно до ст.5 Закону України «Про природні монополії» повідомляємо, що на території м. Житомира, послуги з постачання пари та гарячої води як монополіст надає Комунальне підприємство «Житомиртеплокомуненерго» Житомирської міської ради, підтверджено відсутність конкуренції з технічних причин на вищезазначені послуги, які можуть бути надані тільки певними постачальниками, за відсутності при цьому альтернативи
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
1.Закон України «Про природні монополії» (ст. 5);
2.Розпорядження Антимонопольного комітету України від 28.11.2012 № 874-р «Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій»;
3.Зведений перелік суб’єктів природних монополій. Витяг з сайту Антимонопольного комітету України. станом на 31.01.2018р. .http://www.amc.gov.ua/amku/doccatalog/document?id=140207&schema=main

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2018 16:14
Оскарження наміру укласти договір: 28 лютого 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 гігакалорія
постачання пари та гарячої води
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, Житомир, Святослава Ріхтера,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

22 лютого 2018 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2018 16:01
протокол від 20.02.2018.PDF
22 лютого 2018 16:01
1 протокол переговорів.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТОМИРТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#35343771
Переможець 600 000,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2018 16:14

Документи

22 лютого 2018 16:14
Електронний підпис
22 лютого 2018 16:13
протокол від 20.02.2018.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 лютого 2018 16:14

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТОМИРТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#35343771
600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 лютого 2018 16:14
Електронний підпис
22 лютого 2018 16:13
протокол від 20.02.2018.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2019 16:32
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2019 12:24
додаткова угода тепло 2019 р.pdf зміни до договору
24 січня 2019 12:23
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2018 14:56
додаткова угода.FR12.pdf зміни до договору
22 грудня 2018 14:55
Електронний підпис укладений
01 березня 2018 16:26
договір 259.PDF укладений
01 березня 2018 16:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору продовжується на строк достаній для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі
Номер договору про закупівлю: 259
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода на суму 20 % від суми основного договору.
Номер договору про закупівлю: 259
Договір:
Номер додаткової угоди: №259
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 461 035,60
UAH з ПДВ