Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сир сичужний та кисломолочний сир
Очікувана вартість
319 540,00 UAH
UA-2018-02-22-000901-b ● 16107f528f704661bd1338aa884998c6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міське управління освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької області |
Код ЄДРПОУ: | 02142827 |
Місцезнаходження: | 85200, Україна , Донецька обл., Торецьк, вул. Освіти, 8 |
Контактна особа: |
Забабон Оксана Вікторівна 380501554155 hozgrgoroo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2018 14:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2018 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2018 00:00 |
Початок аукціону: | 12 березня 2018 13:44 |
Очікувана вартість: | 319 540,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 597,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Сир сичужний та кисломолочний сир для закладів дошкільної освіти м.Торецьк
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5156 кілограми
Сир сичужний та кисломолочний сир для закладів дошкільної освіти м.Торецьк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85200, Україна, Донецька область, Торецьк, заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2018 14:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2018 14:28 |
тендерна документація.doc |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-02-22-000901-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Вітренко Юрій Петрович, Код ЄДРПОУ:2680904152
Дата подання: 07 квітня 2018 23:35
Дата подання: 07 квітня 2018 23:35
СКАРГА На дії Замовника на підставі ст.18 Закону України "Про публічні закупівлі"
22 лютого 2018 року Міське управління освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької області (надалі- Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднив оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю Код ДК 021-2015 (CPV): 15540000-5 - Сирні продукти (Сир сичужний та кисломолочний сир для закладів дошкільної освіти м.Торецьк) (UA-2018-02-22-000901-b).
12 березня 2018 року відбувся електронний аукціон, за результатами якого найбільш економічно вигідною була визначена пропозиція учасника
ФОП Кокозей Ірина Олександрівна, код ЄДРПОУ 2837309764
Відповідно до ч.4 ст. 28 Закону України "Про публічні закупівлі" після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Відповідно до ч.6 ст. 28 Закону України "Про публічні закупівлі" за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом.
21 березня 2018 року замовником на веб-порталі Уповноваженого органу розміщено повідомлення про намір укласти договір з ФОП Кокозей Ірина Олександрівна.
29 березня 2018 року замовником оприлюднене рішення про відхилення пропозиції ФОП Кокозей Ірина Олександрівна (протокол №71 від 29.03.2018) у звязку з відмовою ФОП Кокозей Ірина Олександрівна укладати договір.
29.03.2018 13:36 Замовником було оприлюднене повідомлення про намір укласти договір з ФОП Туренок Антоніна Володимирівна, код ЄДРПОУ 2595806225.
Скаржник не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
ФОП Вітренко Ю.П. виражає свою незгоду із неправомірним прийняттям рішення про визначення переможцем ФОП Туренок Антоніна Володимирівна, вважає, що рішення прийняте Замовником про намір укласти договір з ФОП Туренок Антоніна Володимирівна порушує порядок проведення процедури закупівлі, основні норми та принципи Закону, є необгрунтованим, поспішним. у звязку з тим, що пропозиція ФОП Туренок Антоніна Володимирівна (далі за текстом -Учасник) не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме.
По-перше, відповідно п. 1.1 Додатку 3 до тендерної документації документальним підтвердженням відповідності учасників встановленим критеріям кваліфікаційним критеріям є довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, складена на фірмовому бланку учасника (у разі наявності), згідно Таблиці № 1.
Пунктом 1.2 Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що для підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасник повинен надати, згідно Таблиці №1 копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (іншої одиниці техніки, якщо право власності на неї підлягає реєстрації), копія договору оренди спеціалізованого автомобільного транспорту або договору перевезення чи надання послуг з перевезення продуктів харчування, у разі коли учасник орендує спеціалізований автомобільний транспорт чи користується послугами з перевезення.
У складі пропозиції учасника надано договір найму №1-02 від 01.02.2018 про передачу у користування специфікованого автомобілю. Модель автомобілю ГАЗ 33021-212.
Копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, наданого у складі пропозиції Учасником, нерозбірлива, нечитаєма. Не можливо розгледіти хто є власником транспортного засобу.
Також у складі пропозиції міститься договір найму №12-а від 25.02.2018 про передачу у користування специфікованого автомобіля з водієм марки - модель ГАЗ 3302, призначення СП - 7 (транспортування продуктів харчування та продовольчої сировини, хлібний фургон).
Згідно свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, наданого у складі пропозиції Учасником, ГАЗ 3302 є вантажним фургоном хлібним.
Предметом договору є - Сирні продукти (Сир сичужний та кисломолочний сир для закладів дошкільної освіти м.Торецьк). Транспортування і зберігання сирів здійснюють згідно з правилами перевезення і зберігання вантажів, які не витримують перепадів температур. Для перевезення сирів автомобільним транспортом використовують авторефрижератори, автомобілі з ізотермічними кузовами. Відповідно до Додатоку 19 до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затвердженого Наказом Міністерства транспорту України № 363 від 14.10.1997 (зі змінами та доповненнями) температура повітря в кузові авторефрижератора при перевезенні сиру - не вище +8 град.C . Учасником надано у складі пропозиції документи на автомобільний транспорт, який не відповідає правилам перевезення сирів.
Тому, в Учасника відсутнє обладнання, яке використовується при поставці предмету закупівлі.
Тобто, Учасник не відповідає встановленим кваліфікаційним критеріям та ст. 16 Закону.
По-друге, відповідно п. 1.2 Додатку 3 до тендерної документації для підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасник повинен надати, згідно Таблиці №1 копії правовстановлюючих документів (зі всіма додатками, дійсними на дату подання Учасником пропозиції) підтверджуючих наявність у Учасника власних та/або орендованих складських приміщень пристасованих для зберігання продуктів харчування, які є предметом закупівлі, у тому числі з зазначенням площ та адрес розташованих приміщень.
У складі пропозиції Учасника міститься "Договор аренды нежилого помещения от 05.02.2018" (мова оригіналу) відповідно до якого ФОП Рибак І.А. (орендодавець) зобов'язується передати Учаснику складське приміщення розташоване за адресою: м.Торецьк, вул. Фестивальна, 1.
Учасником не надано копій правовстановлюючих документів, які б підтверджували право власності орендодавця складського приміщення. Тобто, на яких саме правах орендодавець надає складське приміщення, розташоване за адресою м.Торецьк, вул. Фестивальна, 1 Учаснику.
Тобто, в Учасника відсутня матеріально-технічна база для виконання вимог Замовника.
По-третє, пропозиція учасника містить договір найму №1-02 спеціалізованих транспортних засобів від 01.02.2018 (далі за текстом – договір найму авто), відповідно до якого ФОП Рибак І.А. передає у користування Учаснику специфікований автомобіль ГАЗ 33021-212.
Відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб ― підприємців» інформацію про вид діяльності фізичної особи підприємця обов’язково зазначають у Єдиному державному реєстрі юридичних та фізичних осіб (далі -ЄДР). Тобто, у разі здійснення послуг найму, оренди авто, перевезення, ФОП Рибак І.А. необхідно мати код КВЕД 49.41 Вантажний автомобільний транспорт.
Відповідно до запису в ЄДР ФОП Рибак І.А. не має права надавати в найм (оренду) вантажний автомобільний транспорт, бо в ЄДР ФОП Рибак І.А. відсутній запис про вид діяльності за кодом КВЕД 49.41 Вантажний автомобільний транспорт.
Тому, договір найму (оренди) вантажного автомобільного транспорту є нікчемним.
Тобто, у звязку з невідповідністю договору вимогам чинного законодавства, нікчемністю цього договору, в Учасника відсутній автомобільний транспорт для постачання товару, що є предметом закупівлі.
Учасником не виконано вимог тендерної документації.
В четверте, відповідно до п.4.11 Додатку 3 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження її відповідності вимогам замовника повинен надати оригінали експлуатаціцних дозволів на власні та/або орендовані потужності (об'єкти) з виробництва, переробка або реалізації харчових продуктів, передбачених ст.23 Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” від 23.12.1997 року № 771/97-вр. та/або оригінали повідомлень компетентного органу про реєстрацію потужностей відповідно до ст.25 Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” від 23.12.1997 року № 771/97-вр. Учасник повинен бути оператором потужностей (об'єктів) які він використовує у господарській діяльності або орендує.
Відповідно до рішення про державну реєстрацію потужностей від 21.02.2018 за №03-03/387, завантаженого Учасником, вид діяльності, що планується Учасником здійснювати з використанням потужностей - зберігання. Тобто, Учасник може лише зберігати продукти харчування. Для того, щоб здійснювати транспортування та реалізацію харчових продуктів необхідно щоб в реєстрі потужностей було зазначено вид діяльності - транспортування, реалізація, зберігання харчових продуктів.
Крім того, автомобільний транспорт є потужністю з реалізації харчових продуктів. Учасником не надано експлуатаційний дозвіл на орендовані автомобільні транспорти та/або оригінал повідомлення компетентного органу про реєстрацію автотранспортного засобу.
Тобто, Учасником не виконано вимог тендерної документації.
По-п'яте, відповідно до п.2 частнини 1 "1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" Розділу 3 "Інструкції з підготовки тендерної пропозиції" учасникам необхідно завантажити файли з інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (згідно Додатку 2).
У складі пропозиції Учасника міститься лише сканований Додаток 2 тенденої доументації Замовника. У складі відсутня технічна специфікація на товар, який пропонується Учасником.
Тобто, пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації.
В шосте, Учасником у складі пропозиції надані де-які копії документів (аналогічний договір, витяг ЄДРПОУ, паспорт тощо), але вищевказані документи завірені неналежним чином.
Згідно з п. 5.27 Національного стандарту України Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації "Вимоги до оформлювання документів" (ДСТУ 4163-2003), затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 7 квітня 2003 р. №55, на копіях документів зазначається фраза "Згідно з оригіналом", підпис та розшифровка підпису, печатка (в разі наявності) та дата завірення документа.
В наданих учасником копіях документів відсутня дата завірення копії.
Тобто, пропозиція учасника не відповідає вимогам діючого законодавства.
В сьоме, в складі пропозиції Учасником завантажено документи (договори найму транспортних засобів №1-02 від 01.02.2018 та №12-а від 25.02.2018). Договір №1-02 від 01.02.2018 укладено між ФОП Рибак І.А. (Орендодавець) та ФОП Туренок А.В. (Орендар), згідно якого Орендодавець надає Орендарю специфікований автомобіль ГАЗ 33021-212, державний реєстраційний номер АН 54-58 АХ. Договір №12-а від 25.02.2018 укладено між ПрАТ "Торецький хлібокомбінат" (Орнедодавець) та ФОП Туренок А.В. (Орендар), згідно якого Орендодавець надає Орендарю специфікований автомобіль ГАЗ 3302, державний реєстраційний номер АН 07-64 НА. Тобто, Учасник для перевезення продукції буде використовувати два автомобілі (про що зазначено Учасником у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази).
Відповідно до п. 1.2 Додатку 3 до тендерної документації для підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасник повинен надати, згідно Таблиці №1 копію діючого договору на проведення дезінфекції транспортних засобів, які будуть використовуватись для перевезення продукції.
Учасником у складі надано "Договор №01/18 на оказание услуг по санитарной обработке от 04.01.2018" (мова оригіналу), відповідно до якого ТОВ "Азовсанпроф" зобов'язується здійснити послуги з дератизації та дезинсекції транспортних засобів ПрАТ "Торецький хлібокомбінат".
В складі пропозиції Учасника відсутній договір на проведення дезінфекції транспортного засобу, а саме специфікованого автомобілю ГАЗ 33021-212, державний реєстраційний номер АН 54-58 АХ
Учасником у складі пропозиції надано копію діючого договору на проведення дезінфекції лише одного транспортного засобу, а саме специфікованого автомобілю ГАЗ 3302, державний реєстраційний номер АН 07-64 НА.
Учасником не виконано вимог тендерної документації, не надано копію діючого договору на проведення дезінфекції транспортних засобів, які будуть використовуватись для перевезення продукції.
Тобто, пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, відповідно до п. 1, п.4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція має бути відхилена замовником в зв’язку тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 16, 18, 28 Закону України "Про публічні закупівлі", -
ПРОШУ:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою.
4. Заборонити Замовнику на час розгляду даної скарги вчиняти будь-які дії відносно закупівлі сирів.
5. Зобов'язати замовника - Міське управління освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької області, код ЄДРПОУ 02142827 скасувати своє Рішення про намір укласти договір від 29.03.2018, відповідно до якого переможцем визначено ФОП Туренок Антоніна Володимирівна, ІПН 2595806225, а тендерну пропозицію подану даним учасником - відхилити.
6. Зобовязати замовника - Міське управління освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької області, код ЄДРПОУ 02142827 розглянути наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Додатки:
1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету.
2. Роздруковка безкоштовного запиту МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ щодо ФОП Рибак І.А.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 квітня 2018 21:51
Рішення від 11.04.2018 №3352+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 12 квітня 2018 21:50
Інформація про резолютивну частину рішення від 27.04.2018 № 4032.pdf
Дата публікації: 02 травня 2018 16:30
Рішення від 27.04.2018 № 4032.pdf
Дата публікації: 04 травня 2018 21:08
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення Органу оскарження було відхилено пропозицію від ФОП Туренок А.В.
Дата виконання рішення замовником: 10 травня 2018 16:39
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2018 14:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Кокозей Ірина Олександрівна |
231 600,00
UAH з ПДВ
|
231 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Туренок Антоніна Володимирівна |
304 050,00
UAH з ПДВ
|
282 390,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Вітренко Юрій Петрович |
302 390,00
UAH з ПДВ
|
302 390,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Кокозей Ірина Олександрівна #2837309764 |
Рішення скасоване |
231 600,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2018 13:26
|
ФОП Кокозей Ірина Олександрівна #2837309764 |
Відхилено |
231 600,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2018 13:31
|
ФОП Туренок Антоніна Володимирівна #2595806225 |
Рішення скасоване |
282 390,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2018 16:40
|
ФОП Туренок Антоніна Володимирівна #2595806225 |
Відхилено |
282 390,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2018 16:46
|
ФОП Вітренко Юрій Петрович #2680904152 |
Переможець |
302 390,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2018 16:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 квітня 2019 11:34
|
доп.угода №1 від 29.03.2019 р..pdf | зміни до договору |
02 квітня 2019 11:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 січня 2019 15:23
|
додаткова угода №7 від 16.01.2019 р..pdf | зміни до договору |
16 січня 2019 15:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2018 11:07
|
додаткова угода №6 від 29.12.2018 р..pdf | зміни до договору |
29 грудня 2018 11:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2018 21:03
|
додаткова угода № бн від 28.12.2018 р.JPG | зміни до договору |
28 грудня 2018 21:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2018 14:43
|
додаткова угода №5 від 23.11.2018 р..jpg | зміни до договору |
27 листопада 2018 14:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 жовтня 2018 13:18
|
додаткова угода №1 від 08.10.2018 р.JPG | зміни до договору |
08 жовтня 2018 13:17
|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2018 08:29
|
договір №10-т від 22.05.2018 р..pdf | укладений |
22 травня 2018 08:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 10-т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару. |
Номер договору про закупівлю: | 10-т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 10-т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Подовження строку дії договору, в обсязі, що не перевищує 20%. |
Номер договору про закупівлю: | 10-т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 16 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників (зміна реквізитів) |
Номер договору про закупівлю: | 10-т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зменшення суми договору. |
Номер договору про закупівлю: | 10-т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |