Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо (четвертина задня куряча охол., яловичина охол., печінка яловича охол., філе куряче охол., кролятина охол.).
Очікувана вартість
394 600,00 UAH
UA-2018-02-22-000864-b 83b885d616af442289ec84569d65a69d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ненько Марина Анатоліївна

380523627721 svitlosvita-debet-kredit2013@yandex.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Світловодської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143979
Місцезнаходження: 27500, Україна , Кіровоградська обл., Світловодськ, Героїв України (Леніна) 4
Контактна особа: Ненько Марина Анатоліївна
380523627721
svitlosvita-debet-kredit2013@yandex.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2018 14:15
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2018 15:00
Початок аукціону: 12 березня 2018 11:58
Очікувана вартість: 394 600,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,76%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4600 кілограми
М'ясо (четвертина задня куряча охол., яловичина охол., печінка яловича охол., філе куряче охол., кролятина охол.).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27500, Україна, Кіровоградська область, Світловодськ, Героїв України, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 березня 2018 13:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2018 13:11
Додаток 5.docx
22 лютого 2018 14:32
оголошення.docx
22 лютого 2018 14:29
Додаток 7.docx
22 лютого 2018 14:28
Додаток 6.docx
22 лютого 2018 14:27
Додаток 4.docx
22 лютого 2018 14:24
Додаток 3.docx
22 лютого 2018 14:23
Додаток 2.docx
22 лютого 2018 14:22
Додаток 1.docx
22 лютого 2018 14:20
Тендерна документація 2017 рік.docx
01 березня 2018 13:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2018 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2018 13:11
Додаток 5.docx
22 лютого 2018 14:27
Додаток 5.docx
22 лютого 2018 14:32
оголошення.docx
22 лютого 2018 14:29
Додаток 7.docx
22 лютого 2018 14:28
Додаток 6.docx
22 лютого 2018 14:27
Додаток 4.docx
22 лютого 2018 14:24
Додаток 3.docx
22 лютого 2018 14:23
Додаток 2.docx
22 лютого 2018 14:22
Додаток 1.docx
22 лютого 2018 14:20
Тендерна документація 2017 рік.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2018 12:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА 394 146,00
UAH
304 200,00
UAH
Документи
ФОП Головко Юрій Іванович 350 950,00
UAH
323 000,00
UAH
Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович 359 904,00
UAH
323 999,00
UAH
Документи
Фізична Особа Підприємець Громов Сергій Олександрович 371 500,00
UAH
324 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

13 березня 2018 22:13
цінова за результатом.pdf
09 березня 2018 14:31
кач.pdf
09 березня 2018 14:31
світловодськ мясо 2.pdf
09 березня 2018 14:31
готово до подачі.rar

Публічні документи

22 березня 2018 20:46
Довідка з ОДПІ
22 березня 2018 20:46
Довідка з МВС
10 березня 2018 11:43
Тендерна пропозиція.pdf
10 березня 2018 11:43
Довідка 4.pdf
10 березня 2018 11:43
Лист-згода.pdf
10 березня 2018 11:43
Копія паспорту.pdf
10 березня 2018 11:43
Копія ідент. кода.pdf
10 березня 2018 11:43
Копія витягу з ЄДР.pdf
10 березня 2018 11:43
Довідка 5.pdf
10 березня 2018 11:43
Довідка 3.pdf
10 березня 2018 11:43
Гарант. лист.pdf

Публічні документи

09 березня 2018 13:50
скани мясо.pdf
09 березня 2018 13:50
техн.pdf

Публічні документи

09 березня 2018 15:30
Паспорт.pdf
09 березня 2018 15:30
податковий код.pdf
09 березня 2018 15:30
Витяг з ЄДР лист 5.pdf
09 березня 2018 15:30
Витяг з ЄДР лист 4.pdf
09 березня 2018 15:30
Витяг з ЄДР лист 3.pdf
09 березня 2018 15:30
Витяг з ЄДР лист 2.pdf
09 березня 2018 15:30
Витяг з ЄДР лист 1.pdf
09 березня 2018 15:30
Гарантійний лист.pdf
09 березня 2018 15:30
Довідка 6.pdf
09 березня 2018 15:30
Лист-згода.pdf
09 березня 2018 15:30
Проект договору лист 4.pdf
09 березня 2018 15:30
Проект договору лист 3.pdf
09 березня 2018 15:30
Проект договору лист 2.pdf
09 березня 2018 15:30
Проект договору лист 1.pdf
09 березня 2018 15:30
Згода що до умов.pdf
09 березня 2018 15:30
Довідка 5.pdf
09 березня 2018 15:30
Сертифікат якості.pdf
09 березня 2018 15:30
Єкспертний висновок.pdf
09 березня 2018 15:30
Декларація виробника 2.pdf
09 березня 2018 15:30
Декларація виробника 1.pdf
09 березня 2018 15:30
Копія санкнижки лист 4.pdf
09 березня 2018 15:30
Копія санкнижки лист 3.pdf
09 березня 2018 15:30
Копія санкнижки лист 2.pdf
09 березня 2018 15:30
Копія санкнижки лист 1.pdf
09 березня 2018 15:30
Тех.вимоги лист 3.pdf
09 березня 2018 15:30
Тех.вимоги лист 2.pdf
09 березня 2018 15:30
Тех.вимоги лист 1.pdf
09 березня 2018 15:30
Довідка 4.pdf
09 березня 2018 15:30
Тендерна пропозиція.pdf
09 березня 2018 15:30
Копія договору 23п лист 3.pdf
09 березня 2018 15:30
Копія договору 23п лист 2.pdf
09 березня 2018 15:30
Копія договору 23п.pdf
09 березня 2018 15:30
Копія договору 28 лист 3.pdf
09 березня 2018 15:30
Копія договору 28 лист 2.pdf
09 березня 2018 15:30
Копія договору 28.pdf
09 березня 2018 15:30
Копія договору 27п лист 3.pdf
09 березня 2018 15:30
Копія договору 27п лист 2.pdf
09 березня 2018 15:30
Копія договору 27п.pdf
09 березня 2018 15:30
Довідка 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА

ФОП Головко Юрій Іванович

ФОП Сергієнко Володимир Іванович

Фізична Особа Підприємець Громов Сергій Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА
#2707716424
Відхилено 304 200,00
UAH
15 березня 2018 15:30
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Головко Юрій Іванович
#2279409756
Переможець 323 000,00
UAH
19 березня 2018 15:01

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

15 березня 2018 15:22
Електронний підпис
15 березня 2018 15:14
Протокол № 24 рішення.PDF
12 березня 2018 12:32
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

19 березня 2018 15:00
Електронний підпис
19 березня 2018 14:58
Протокол № 26 рішення.PDF
15 березня 2018 15:30
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2018 15:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Головко Юрій Іванович
#2279409756
323 000,00
UAH
Документи

Документи

19 березня 2018 15:00
Електронний підпис
19 березня 2018 14:58
Протокол № 26 рішення.PDF
15 березня 2018 15:30
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 лютого 2019 13:50
Дод.угода № 7 від 27.02.2019 (договір № 22 від 02.04.18).PDF зміни до договору
27 лютого 2019 13:49
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 11:53
дод.угода № 6 (мясо).PDF зміни до договору
29 грудня 2018 11:53
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2018 16:08
дод.угода № 5 (дог.№ 22 від 20.12.18 м'ясо).PDF зміни до договору
20 грудня 2018 16:07
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2018 13:12
дод.угода № 4 від 17.12.18 (догов. № 22 від 02.04.18).PDF зміни до договору
17 грудня 2018 13:12
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2018 16:48
дод.угода № 3 від 16.10.2018(м'ясо).pdf зміни до договору
16 жовтня 2018 16:47
Електронний підпис зміни до договору
23 серпня 2018 14:20
дод. угода № 2 від 23.08.2018 (м'ясо).PDF зміни до договору
23 серпня 2018 14:19
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2018 16:01
дод.угода №1 від26.06.2018 (мясо).PDF зміни до договору
26 червня 2018 16:00
Електронний підпис укладений
02 квітня 2018 13:46
договір № 22 (м'ясо).PDF укладений
02 квітня 2018 13:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи збільшення ринкових цін на м'ясо (що підтверджує експертний висновок з Кіровоградської РТПП від 22.06.2018 р. ) та беручи до уваги: лист ФОП Головко Ю.І. від 22.06.2018 р.; протокол засідання тендерного комітету управління освіти від 25.06.2018 р., керуючись ст. 36, п.4, пп 2 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2018 р., та розділ І п. 1.5 пп 2 договору № 22 від 02.04.2018 р. сторони вирішили з 26.06.2018 р. збільшити ціну за одиницю товару: - Четвертина задня куряча охолод.(до 10%) – з 51,20 грн/кг до 56,30 грн/кг, - Печінка яловича охолод. (до 10%) – з 47,80 грн/кг до 52,50 грн/кг, - Філе куряче охолод. (до 10%) – з 80,00 грн/кг до 88,00 грн/кг, - Яловичина охолод. (до 10%) – з 115,60 грн/кг до 127,00 грн/кг, Кількість товару по договору з врахуванням змін становить: - Четвертина задня куряча охолод. – 909,41 кг, - Печінка яловича охолод. – 1365,72 кг, - Філе куряче охолод. – 727,27 кг, - Яловичина охолод. – 728,19 кг.
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи збільшення ринкових цін на м'ясо (що підтверджує експертний висновок з Кіровоградської РТПП від 06.08.2018 р. ) та беручи до уваги: лист ФОП Головко Ю.І. від 23.08.2018 р.; протокол засідання тендерного комітету управління освіти від 23.08.2018 р., керуючись ст. 36, п.4, пп 2 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2018 р., та розділ І п. 1.5 пп 2 договору № 22 від 02.04.2018 р. сторони вирішили з 23.08.2018 р. збільшити ціну за одиницю товару: - Печінка яловича охолод. (до 10%) – з 52,50 грн/кг до 57,00 грн/кг, - Яловичина охолод. (до 10%) – з 127,00 грн/кг до 137,00 грн/кг Кількість товару по договору з врахуванням змін становить: - Печінка яловича охолод. – 1257,90 кг, - Яловичина охолод. – 675,04 кг.
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи збільшення ринкових цін на м'ясо (що підтверджує експертний висновок з Кіровоградської РТПП від 12.10.2018 р. ) та беручи до уваги: лист ФОП Головко Ю.І. від 12.10.2018 р.; протокол засідання тендерного комітету управління освіти від 16.10.2018 р., керуючись ст. 36, п.4, пп 2 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р., та розділ І п. 1.5 пп 2 договору № 22 від 02.04.2018 р. сторони вирішили з 16.10.2018 р. збільшити ціну за одиницю товару: - Печінка яловича охолод. (до 10%) – з 57,00 грн/кг до 62,00 грн/кг, - Яловичина охолод. (до 10%) – з 137,00 грн/кг до 150,00 грн/кг, - Четвертина задня куряча охолод. (до 10%) – з 56,30 грн/кг до 61,00 грн/кг Кількість товару по договору з врахуванням змін становить: - Печінка яловича охолод. – 1156,45 кг, - Яловичина охолод. – 616,53 кг, - Четвертина задня куряча охолод. – 839,35 кг.
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи збільшення ринкових цін на м'ясо (що підтверджує експертний висновок з Кіровоградської РТПП від 12.12.2018 р. ) та беручи до уваги: лист ФОП Головко Ю.І. від 13.12.2018 р.; протокол засідання тендерного комітету управління освіти від 14.12.2018 р., керуючись ст. 36, п.4, пп 2 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р., та розділ І п. 1.5 пп 2 договору № 22 від 02.04.2018 р. сторони вирішили з 17.12.2018 р. збільшити ціну за одиницю товару: - Яловичина охолод. (до 10%) – з 150,00 грн/кг до 165,00 грн/кг, - Філе куряче охолоджене (до 10%) – з 88,00 грн/кг до 96,50 грн/кг Кількість товару по договору з врахуванням змін становить: - Яловичина охолод. – 560,48 кг, - Філе куряче охолоджене – 663,21 кг.
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи фактичні обсяги споживання та згідно пп 1.3 Договору № 22 від 02.04.2018 р. сторони вирішили: - зменшити суму договору на : 135 386,29 грн (Сто тридцять п’ять тисяч триста вісімдесят шість грн 29 коп) Загальна сума договору з врахуванням змін становить: 187 613,71 грн (Сто вісімдесят сім тисяч шістсот тринадцять грн 71 коп)
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно пп 10.3. п 10 Договору № 22 від 02.04.2018 р. сторони вирішили: - продовжити дію договору № 22 від 02.04.2018 р. на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року. - Загальна сума додаткової угоди складає: 37 520,00 грн ( Тридцять сім тисяч п’ятсот двадцять грн 00 коп)
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи фактичні обсяги споживання та згідно пп 1.3 Договору № 22 від 02.04.2018 р. сторони вирішили: - зменшити суму договору на: 2 154,50 грн (Дві тисячі сто п’ятдесят чотири грн 50 коп) без ПДВ Загальна сума договору з врахуванням змін становить: 222 979,21 грн (Двісті двадцять дві тисячі дев’ятсот сімдесят дев’ять грн 21 коп) без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 квітня 2018 — 28 лютого 2019
Сума оплати за договором: 222 979,21
UAH