Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 85120000-6 - Лікарська практика та супутні послуги (лот 1 – Послуги з впровадження ургентних коронарографій мешканцям м. Кременчука з гострим інфарктом міокарда (з використанням витратних матеріалів Учасника); лот 2 – Послуги з впровадження ургентних стентувань мешканцям м. Кременчука з гострим інфарктом міокарда (з використанням витратних матеріалів Учасника))
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2018-02-22-000489-a 4b23f9b899254ba0b00b3c7e0ac2777b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кущій Ірина Валеріївна

+380533653842 kremenlik@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне медичне підприємство "Лікарня інтенсивного лікування " Кременчуцька"
Код ЄДРПОУ: 41318879
Місцезнаходження: 39602, Україна , Полтавська обл., Кременчук, вул. Павлова, 2
Контактна особа: Кущій Ірина Валеріївна
+380533653842
kremenlik@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
cт. 35, п 4. Двократна відміна тендера через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізнялися від вимог, визначених у тендерній документації

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2018 14:57
Оскарження наміру укласти договір: 05 березня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

22 лютого 2018 14:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги з впровадження ургентних коронарографій мешканцям м. Кременчука з гострим інфарктом міокарда (з використанням витратних матеріалів Учасника)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 875 000,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

125 посл
лот 1 - Послуги з впровадження ургентних коронарографій мешканцям м. Кременчука з гострим інфарктом міокарда (з використанням витратних матеріалів Учасника)
ДК 021:2015: 85120000-6 — Лікарська практика та супутні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39602, Україна, Полтавська область, місто Кременчук, вул. Павлова, 2
Дата доставки: 06 березня 2018  —  31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬФА-МЕДИКА"
#38576693
Переможець 874 993,75
UAH
22 лютого 2018 14:57

Документи

22 лютого 2018 14:57
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 лютого 2018 14:57

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬФА-МЕДИКА"
#38576693
874 993,75
UAH
Документи

Документи

22 лютого 2018 14:57
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 квітня 2019 15:08
Електронний підпис укладений
08 січня 2019 16:22
Додаткова угода 4 Альфа медика.pdf зміни до договору
08 січня 2019 16:19
Додаткова угода Альфа Медика 2.pdf зміни до договору
08 січня 2019 16:19
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 10:30
Додаткова угода 3 Альфа Медика.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 10:27
Електронний підпис укладений
13 березня 2018 16:12
Дод угода 1 до дог 131.pdf зміни до договору
13 березня 2018 16:10
Електронний підпис укладений
07 березня 2018 08:45
Додаткова угода №1 до договору №131 від 06.03.2018 року зміни до договору
07 березня 2018 08:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 131
Договір:
Номер додаткової угоди: 131
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до част. 5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" для проведення процедури закупівлі на початку 2019року
Номер договору про закупівлю: 131
Договір:
Номер додаткової угоди: 131
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року,в обсязі,що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі.укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 131
Договір:
Номер додаткової угоди: 131
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 березня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 782 577,35
UAH