Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до системи кулькової очистки для енергоблоків №№ 3, 4 ВП РАЕС
Spare parts for ball cleaning system for Units № 3, № 4 of Rivne NPP
Очікувана вартість
51 882 768,00 UAH
UA-2018-02-22-000423-a 4ed6f7704a274326806ee860d24d32fa
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Худенко Ірина Валентинівна

+380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Контактна особа: Худенко Ірина Валентинівна
+380442069767
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: SE NNEGC “Energoatom”
National ID: 24584661
Contact point: Khudenko Irina
+380442069767
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 лютого 2018 14:00
Звернення за роз’ясненнями: до 07 травня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 травня 2018 11:00
Початок аукціону: 05 червня 2018 15:31
Очікувана вартість: 51 882 768,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 51 882,77 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 518827.68 UAH
Publication date: 22 лютого 2018 14:00
Enquiries until: 07 травня 2018 11:00
Complaints submission until: до 13 травня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 травня 2018 11:00

Information

Estimated total value: 51 882 768 UAH including VAT
Minimal lowering step: 51 883 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
122 од.
Запасні частини до системи кулькової очистки для енергоблоків №№3, 4 ВП РАЕС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42110000-3 — Турбіни та мотори

Spare parts for ball cleaning system for Units № 3, № 4 of Rivne NPP
CPV: 42110000-3
Період постачання: по 28 лютого 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 квітня 2018 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2018 15:30
ТД-5453-4.doc
25 квітня 2018 15:30
5453- перелік ЗТД-4.docx
18 квітня 2018 16:05
5453- перелік ЗТД-3.docx
23 березня 2018 15:09
Додаток 2 - інформ про тех характ - 2.docx
23 березня 2018 15:09
5453- перелік ЗТД-2.docx
22 березня 2018 10:03
5453- перелік ЗТД-1.docx
22 лютого 2018 13:57
Додаток 5 - митні платежі.docx
22 лютого 2018 13:57
Додаток 3 - проект договору.tif
22 лютого 2018 13:57
Додаток 6 - мат-тех база.DOCX
22 лютого 2018 13:57
Додаток 4 - досвід виконання.docx
22 лютого 2018 13:57
Додаток 1 - тенд пропоз цінова.docx
22 лютого 2018 13:57
5453-витяг з протоколу ТК.pdf
25 квітня 2018 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2018 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2018 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2018 10:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2018 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2018 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2018 15:30
ТД-5453-4.doc
18 квітня 2018 16:05
ТД-5453-3.doc
23 березня 2018 15:09
ТД-5453-2.doc
22 березня 2018 10:03
ТД-5453-1.doc
22 лютого 2018 14:07
ТД-5453.doc
22 лютого 2018 13:57
5453.doc
25 квітня 2018 15:30
5453- перелік ЗТД-4.docx
18 квітня 2018 16:05
5453- перелік ЗТД-3.docx
23 березня 2018 15:09
Додаток 2 - інформ про тех характ - 2.docx
22 лютого 2018 13:57
Додаток 2 - інформ про тех характ.docx
23 березня 2018 15:09
5453- перелік ЗТД-2.docx
22 березня 2018 10:03
5453- перелік ЗТД-1.docx
22 лютого 2018 13:57
Додаток 5 - митні платежі.docx
22 лютого 2018 13:57
Додаток 3 - проект договору.tif
22 лютого 2018 13:57
Додаток 6 - мат-тех база.DOCX
22 лютого 2018 13:57
Додаток 4 - досвід виконання.docx
22 лютого 2018 13:57
Додаток 1 - тенд пропоз цінова.docx
22 лютого 2018 13:57
5453-витяг з протоколу ТК.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Підтвердження повноважень
Дата подання: 07 травня 2018 09:46
Дата відповіді: 08 травня 2018 09:10
Наша компанія - є нерезидентом України та планує участь у даних торгах. У якості підтвердження повноважень посадової особи учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції плануємо надати виписку із торгового реєстру. Саме тому просимо Вас повідомити яка має бути актуальність виписки, а саме за скільки календарних днів до дати подання вона повинна бути видана?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»:Основною вимогою замовника щодо даної виписки є її актуальність на дату (момент) подання пропозиції учасником торгів. У будь якому випадку виписка має бути видана в поточному році та має містити актуальну інформацію на дату подачі пропозиції учасником
докази оплати гарантії
Дата подання: 07 травня 2018 09:49
Дата відповіді: 08 травня 2018 09:11
Відповідно до ТД учасник надає договір страхування, на підставі якого була видана страхова гарантія та докази її оплати (платіжне доручення, прибутковий касовий ордер, чек). Просимо вказати, чи необхідна печатка банка на на підтвердженні сплати - платіжному дорученні, у випадку, якщо документ формується автоматично банківською системою після списання коштів з рахунка?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»:Печатка банка на підтвердженні сплати – платіжному дорученні, у випадку, якщо документ формується автоматично банківською системою після списання коштів з рахунка не потрібна.
Аналогічні договори
Дата подання: 07 травня 2018 09:54
Дата відповіді: 08 травня 2018 09:17
Відповідно до ТД учасник має надати підтвердження виконання аналогічних договорів. Просимо повідомити мінімальну к-сть договорів, які має зазначити учасник для того, щоб відповідати вимогам ТД, та зазначии дану інформацію у ТД.
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: Для підтвердження виконання аналогічних договорів, учасник торгів має вказати у «Довідці про досвід виконання аналогічних договорів» (додаток 4 до ТД) як мінімум 1 (один) договір за яким була виконана поставка аналогічної продукції.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-22-000423-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: КОРПОРАЦІЯ "ТЕХНОСТАНДАРТ", Код ЄДРПОУ:33414489
Дата подання: 06 березня 2018 11:34
щодо подовження строків постачання продукції
Наша компанія, як офіційний представник виробника продукції що закуповується : UA-2018-02-22-000423-a «Запасні частини до системи кулькової очистки для енергоблоків №№ 3, 4 ВП РАЕС», ознайомившись з тендерною документацією, помітили, що строки постачання продукції мають суперечлеві данні та дискримінаційний характер. Вказано, що аукціон відбудеться 2.05.2018р.. А строки постачання продукції поз.1-17 у Додатку 2 до ТД - до 31 травня 2018р. Цього терміну недостатньо, щоб підписати договір (згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" це робиться впродовж 20 днів), виробити продукцію (на це піде не менше 5 місяців), поставити та розмитнити товар (на це піде 7-10 днів).
Тому просимо вас переглянути та змінити вимоги щодо терміну постачання продукції з перенесенням строків постачання позицій 1-17 (Додатку 2 до ТД) на грудень 2018р.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 березня 2018 15:17
Рішенням тендерного комітету 23.03.2018 внесені відповідні зміни до тендерної документації

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-02-22-000423-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ-ІРБІС", Код ЄДРПОУ:40730232
Дата подання: 21 березня 2018 18:11
Скарга
Порушення у сфері публічних закупівель.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 березня 2018 20:47
Рішення від 26.03.2018 № 2689,лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 березня 2018 20:47
Рішення від 10.04.2018 №3268.pdf
Дата публікації: 13 квітня 2018 19:53
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.04.2018 № 3268-р/пк-пз тендерним комітетом ДП "НАЕК "Енергоатом" внесено відповідні зміни до тендерної документації
Дата виконання рішення замовником: 19 квітня 2018 10:58

Документи подані скаржником

21 березня 2018 18:11
Сканировать40001.PDF
21 березня 2018 18:11
Скарга_кульки.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 30 травня 2018
UA-2018-02-22-000423-a4ed6f7704a274326806ee860d24d32fa
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Учасник Документи Рішення
WK Energo GmbH Документи
Допущено до аукціону
Документи
IEC Industrie Export GmbH Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

18 травня 2018 18:49

код ЄДРПОУ 45907 у ЄДР не знайдено.

30 травня 2018 13:37
Електронний підпис

Публічні документи

17 травня 2018 10:14
Електронний підпис
17 травня 2018 10:12
Технічна_частина.pdf
17 травня 2018 10:12
Тендерна_пропозиція.pdf
17 травня 2018 10:12
Договір_страхова+чек.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

WK Energo GmbH

IEC Industrie Export GmbH

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2018 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
WK Energo GmbH 51 873 300,27
UAH з ПДВ
51 873 300,27
UAH з ПДВ
Документи
IEC Industrie Export GmbH 51 880 301,25
UAH з ПДВ
51 880 301,25
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 травня 2018 10:14
Електронний підпис
17 травня 2018 10:12
Технічна_частина.pdf
17 травня 2018 10:12
Тендерна_пропозиція.pdf
17 травня 2018 10:12
Договір_страхова+чек.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

WK Energo GmbH

IEC Industrie Export GmbH

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
WK Energo GmbH
#96534
Переможець 51 873 300,27
UAH з ПДВ
05 червня 2018 17:07

Документи

05 червня 2018 17:07
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2018 17:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
WK Energo GmbH
#96534
51 873 300,27
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 червня 2018 17:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2019 15:39
Додаткова угода 2 до договору 53-129-01-18-01429 (1).pdf зміни до договору
29 березня 2019 15:39
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2019 14:19
додаткова угода 1 до договору 53-129-01-18-01429 (1).pdf зміни до договору
25 січня 2019 14:18
Електронний підпис укладений
25 червня 2018 16:59
договір 53-129-01-18-01429.pdf укладений
25 червня 2018 16:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Функціоналом майданчика Smarttender.biz не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди щодо виключення з п. 5.12.1 контракту вимоги щодо надання Постачальником Ванатажоодержувачу копій креслень (ескізів креслень), інструкції з експлуатації та монтажу (оригінал) була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-18-01429
Договір:
Номер додаткової угоди: 53-129-01-18-01429
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у графу «Термін постачання» Специфікації № 1 та викдадення її в новій редакції: «до 30.04.19»
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-18-01429
Договір:
Номер додаткової угоди: 53-129-01-18-01429
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML