Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги щодо аудиту бухгалтерського обліку та фінансової звітності,
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2018-02-22-000157-b ● 82cb7ebe53e9476ba1d39f19ac9c970c
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Деснянського району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 04589645 |
Вебсайт: | http://www.facebook.com/kpuzndesn |
Місцезнаходження: | 02222, Україна , Київ обл., Київ, Електротехнічна 26 |
Контактна особа: |
Карп Евген Анатолійович 380445465886 KP_YZN_TEND@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 лютого 2018 09:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2018 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2018 09:00 |
Початок аукціону: | 28 лютого 2018 11:01 |
Очікувана вартість: | 25 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,80% |
Інформація про предмет закупівлі
Послуги щодо аудиту бухгалтерського обліку та фінансової звітності, детальний опис у Додатку №2
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги щодо аудиту бухгалтерського обліку та фінансової звітності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02222, Україна, Київ, Київ, вул. Електротехнічна, 26
ДК 021:2015: 79210000-9 — Бухгалтерські та аудиторські послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2018 14:45 |
оголошення_аудит_18.pdf |
22 лютого 2018 09:52 |
Додатки_аудит_2018.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-02-22-000157-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "АНАЛІТИК", Код ЄДРПОУ:14274505
Дата подання: 19 березня 2018 00:34
оскарження рішення щодо дискваліфікації
№ 164 від 19.03.2018
До Комунального підприємства по утриманню
зелених насаджень Деснянського району м.
Києва (Замовник)
Номер оголошення про проведення закупівлі:
UA-2018-02-22-000157-b
Учасник (Кандидат):
Приватне акціонерне товариство
«Аудиторська фірма «Аналітик»
ЄДРПОУ 14274505
Юридична адреса: 01042, м. Київ,
вул. Чигоріна 57А
Фактична адреса: 01001, м. Київ,
вул. Хрещатик 44
ВИМОГА
про усунення порушення у процесі проведенні закупівлі
та скасування рішення про відхилення пропозиції Кандидата
№69 від 15.03.2018р.
Нами, Приватним акціонерним товариством «Аудиторська фірма «Аналітик» (надалі Кандидат) було подано пропозицію для участі в закупівлі послуги фінансового аудиту, ідентифікатор UA-2018-02-22-000157-b, замовником якої є Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Деснянського району м. Києва (надалі Замовник).
Нами за результатами аукціону подано найнижчу цінову пропозицію на суму 11500,00 грн.
Відповідно до Протоколу (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата №69 від 15 березня 2018р. (надалі Рішення), Кандидата було дискваліфіковано з наступної підстави:
«З метою ретельного розгляду поданих Учасником документів було надіслано лист-запит до КП «Плесо» з проханням надати відгук про роботу співробітників ПрАТ «АФ «Аналітик». …отримано лист-відповідь від КП «Плесо», в якому зазначалося, що на КП «Плесо» за період 2014-2018 рік відсутні договори з ПрАТ «АФ «Аналітик» на виконання обов’язкового аудиту, тому надати відгук про роботу співробітникв не має можливості».
Проте, нами надавалися у складі цінової пропозиції документи, а саме:
- копія договору про надання аудиторських послуг, укладеного з КП «Плесо»;
- лист-відгук, підписаний колишнім директором КП «Плесо» Походієм П.І.
На підставі зазначеного, нами виконані всі вимоги даної закупівлі.
Відповідно до п. 9.2. Порядку здійснення допорогових закупівель електронного майданчика zakupki.Prom.ua, розміщеного за посиланням https://zakupki.prom.ua/regulations/gov (надалі - Порядок здійснення допорогових закупівель), виключними підставами дискваліфікації є наступні:
1) пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі;
2) Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
Інших підстав для дискваліфікації учасника не передбачено.
На підставі зазначеного, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 14.1 Порядку здійснення допорогових закупівель
Вимагаємо:
- Провести повторну оцінку Кандидата – Приватного акціонерного товариства «Аудиторська фірма «Аналітик»
- Скасувати Рішення про відхилення пропозиції Кандидата №69 від 15.03.2018р.
Голова правління Головач В.В.
Розгорнути
Згорнути
До Комунального підприємства по утриманню
зелених насаджень Деснянського району м.
Києва (Замовник)
Номер оголошення про проведення закупівлі:
UA-2018-02-22-000157-b
Учасник (Кандидат):
Приватне акціонерне товариство
«Аудиторська фірма «Аналітик»
ЄДРПОУ 14274505
Юридична адреса: 01042, м. Київ,
вул. Чигоріна 57А
Фактична адреса: 01001, м. Київ,
вул. Хрещатик 44
ВИМОГА
про усунення порушення у процесі проведенні закупівлі
та скасування рішення про відхилення пропозиції Кандидата
№69 від 15.03.2018р.
Нами, Приватним акціонерним товариством «Аудиторська фірма «Аналітик» (надалі Кандидат) було подано пропозицію для участі в закупівлі послуги фінансового аудиту, ідентифікатор UA-2018-02-22-000157-b, замовником якої є Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Деснянського району м. Києва (надалі Замовник).
Нами за результатами аукціону подано найнижчу цінову пропозицію на суму 11500,00 грн.
Відповідно до Протоколу (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата №69 від 15 березня 2018р. (надалі Рішення), Кандидата було дискваліфіковано з наступної підстави:
«З метою ретельного розгляду поданих Учасником документів було надіслано лист-запит до КП «Плесо» з проханням надати відгук про роботу співробітників ПрАТ «АФ «Аналітик». …отримано лист-відповідь від КП «Плесо», в якому зазначалося, що на КП «Плесо» за період 2014-2018 рік відсутні договори з ПрАТ «АФ «Аналітик» на виконання обов’язкового аудиту, тому надати відгук про роботу співробітникв не має можливості».
Проте, нами надавалися у складі цінової пропозиції документи, а саме:
- копія договору про надання аудиторських послуг, укладеного з КП «Плесо»;
- лист-відгук, підписаний колишнім директором КП «Плесо» Походієм П.І.
На підставі зазначеного, нами виконані всі вимоги даної закупівлі.
Відповідно до п. 9.2. Порядку здійснення допорогових закупівель електронного майданчика zakupki.Prom.ua, розміщеного за посиланням https://zakupki.prom.ua/regulations/gov (надалі - Порядок здійснення допорогових закупівель), виключними підставами дискваліфікації є наступні:
1) пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі;
2) Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
Інших підстав для дискваліфікації учасника не передбачено.
На підставі зазначеного, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 14.1 Порядку здійснення допорогових закупівель
Вимагаємо:
- Провести повторну оцінку Кандидата – Приватного акціонерного товариства «Аудиторська фірма «Аналітик»
- Скасувати Рішення про відхилення пропозиції Кандидата №69 від 15.03.2018р.
Голова правління Головач В.В.
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 березня 2018 13:55
Уважно ознайомившись зі змістом вимоги на рішення тендерного комітету Комунального підприємства по утриманню зелених насаджень Деснянського району м. Києва, про дискваліфікацію учасника ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «АУДИТОРСЬКА ФІРМА «АНАЛІТИК», закупівлі UA-2018-02-22-000157-b товарів код ДК 021:2015 – 79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги (послуги щодо аудиту бухгалтерського обліку та фінансової звітності згідно з законодавством України (у тому числі аудиту собівартості продукції (товарів, робіт, послуг) та аудиту щодо підтвердження достовірності, повноти та відповідності чинному законодавству та встановленим нормативам річної фінансової звітності за 2017 рік).
Тендерний комітет повідомляє Вам наступне.
В документації торгів було чітко зазначено перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника. Серед яких документ що підтверджує досвід проведення аудиту в комунальних підприємствах, відповідно до Розпорядження № 237 від 19.02.2003р. КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ «Про деякі питання діяльності підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва», протягом останніх 3-х років, Вами надана довідка про укладені договори з трьома комунальними підприємствами на проведення аудиту фінансової звітності за 2017 рік. Договори на момент подання документів, не виконані. Сам факт укладання договору не говорить про наявність досвіду проведення аудиту в комунальних підприємствах, відповідно до Розпорядження № 237 від 19.02.2003р. КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ «Про деякі питання діяльності підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва».
Відповідь КП «Плесо» про відсутність договорів з приватним акціонерним товариством «Аудиторська фірма «Аналітик» також підтверджується тим, що серед поданих Вами документів відсутній, згадуваний у Вашій Скарзі, договір про надання аудиторських послуг в КП «Плесо».
Враховуючі вище зазначене тендерний комітет вважає за доцільне залишити рішення про дискваліфікацію учасника - ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «АУДИТОРСЬКА ФІРМА «АНАЛІТИК», протокол №69 від 15.03.2018 року, без зміни.
Голова тендерного комітету,
головний інженер Кравченко О.П.
Тендерний комітет повідомляє Вам наступне.
В документації торгів було чітко зазначено перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника. Серед яких документ що підтверджує досвід проведення аудиту в комунальних підприємствах, відповідно до Розпорядження № 237 від 19.02.2003р. КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ «Про деякі питання діяльності підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва», протягом останніх 3-х років, Вами надана довідка про укладені договори з трьома комунальними підприємствами на проведення аудиту фінансової звітності за 2017 рік. Договори на момент подання документів, не виконані. Сам факт укладання договору не говорить про наявність досвіду проведення аудиту в комунальних підприємствах, відповідно до Розпорядження № 237 від 19.02.2003р. КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ «Про деякі питання діяльності підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва».
Відповідь КП «Плесо» про відсутність договорів з приватним акціонерним товариством «Аудиторська фірма «Аналітик» також підтверджується тим, що серед поданих Вами документів відсутній, згадуваний у Вашій Скарзі, договір про надання аудиторських послуг в КП «Плесо».
Враховуючі вище зазначене тендерний комітет вважає за доцільне залишити рішення про дискваліфікацію учасника - ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «АУДИТОРСЬКА ФІРМА «АНАЛІТИК», протокол №69 від 15.03.2018 року, без зміни.
Голова тендерного комітету,
головний інженер Кравченко О.П.
Номер вимоги: UA-2018-02-22-000157-b.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Аудиторська Фірма "Горизонталь", Код ЄДРПОУ:37878632
Дата подання: 20 березня 2018 11:58
Вимога про усунення порушення
Товариство з обмеженою відповідальністю
«Аудиторська фірма «ГОРИЗОНТАЛЬ»
61174, м. Харків, пр. Перемоги, 61, кв. 403 р /р 26009052246252 ПАТ КБ «ПриватБанк»
Код ЄДРПОУ 37878632, м.Київ, МФО 351533
тел./факс (057) 337-53-43; 095-54-36-288 код ЄДРПОУ банку 14360570
Е-mail: af-gorizontal@ukr.net
Вих. № 74 від 20.03.2018 Керівнику
Комунального підприємства по утриманню
зелених насаджень Деснянського району
м. Києва
Код ЄДРПОУ 04589645
Вимога щодо усунення порушення у процесі
проведення закупівлі (оскарження рішення по кваліфікації)
До Комунального підприємства по утриманню
зелених насаджень Деснянського району м. Києва (Замовник)
Номер оголошення про проведення закупівлі:
UA-2018-02-22-000157-b
Учасник (Кандидат):
Товариство з обмеженою відповідальністю
«Аудиторська фірма «Горизонталь»
ЄДРПОУ 37878632
Юридична (фактична) адреса: 61174, м. Харків ,
проспект Перемоги, буд.61, кв.403
ВИМОГА
про усунення порушення у процесі проведення закупівлі
та скасування рішення про відхилення пропозиції Кандидата
від 16.03.2018р. (Протокол № 76)
Нами, Товариство з обмеженою відповідальністю «Аудиторська фірма «Горизонталь»
було подано пропозицію для участі в закупівлі послуги щорічного аудиту, ідентифікатор закупівлі UA-2018-02-22-000157-b, замовником якої є Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Деснянського району м. Києва.
За результатами проведення аукціону нами було надано цінову пропозицію в сумі 19300,00 (дев’ятнадцять тисяч триста) гривень без ПДВ (учасник має статус платника єдиного податку за ставкою 5%, не є платником ПДВ).
Відповідно до Протоколу засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата від 16 березня 2018р. (надалі Рішення), Кандидата було дискваліфіковано з наступної підстави: «…пропозиція ТОВ «Аудиторська Фірма «Горизонталь» не відповідає кваліфікаційним критеріям та іншим умовам закупівлі, а саме:
• У Гарантійному листі Учасника відсутні гарантії виконання послуг у строки встановлені Замовником.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) під час проведення допорогової закупівлі (закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, встановлену в абз. 2, 3 ч. 1 цієї статті), замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених зазначеним Законом.
Принципи здійснення закупівель передбачені у статті 3 Закону, серед яких - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Ваше Рішення про дискваліфікацію Кандидата ґрунтується на формальних надуманих підставах, і свідчить про необ’єктивну та упереджену оцінку Вами тендерних пропозицій.
В Додатку № 2 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель «Технічні вимоги і якісні характеристики» строки виконання послуг Вами не встановлені.
Всі інші вимоги, які зазначені в розділах Додатку №2 до Оголошення Учасником дотримуються. В Протоколі засідання Комітету Замовника не виконання інших вимог не конкретизовано.
Разом з цим, в додатку 4 тендерної документації, яка міститься в Оголошенні про проведення закупівлі міститься Договір , в якому:
• пунктом 1.2 початок та кінець робіт Вами не визначається;
• пунктом 5.1. Термін аудиторської перевірки за Договором - не визначається.
• пунктом 8.2. Договору передбачено: Строк дії договору розпочинається з дати його укладення та закінчується 30 квітня 2018 року.
Нашою Пропозицією на електронні торги (вихідний номер 51 від 26.02.23018, а також Оновленою ціновою пропозицією на електронні торги (вихідний номер 73 від 15.03.2018 року), які складені за зразком, що вимагався Замовником, ми надали свою пропозицію згідно з технічними та іншими вимогами Замовника, зокрема зазначено, що «Вивчивши всі вимоги Замовника, на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги замовника та Договору на загальну суму 19300,00 грн.(вартість за результатами аукціону».
Разом з цим, в пункті 6 Довідки ( вихідний номер 53 від 26.02.2018) ми погоджуємося з умовами договору про проведення аудиту, що свідчить про гарантію виконання аудиту в строк до 30 квітня 2018 року. Довідка складена на фірмовому бланку, підписана керівником та скріплена печаткою фірми, що відповідає вимогам додатку 3 до оголошення, та є гарантією виконання завдання з аудиту в термін до 30 квітня 2018 року.
Інші строки надання аудиторських послуг Вами не встановлені.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) під час проведення допорогової закупівлі (закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, встановлену в абз. 2, 3 ч. 1 цієї статті), замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених зазначеним Законом.
Принципи здійснення закупівель передбачені у статті 3 Закону, серед яких - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Ваше Рішення про дискваліфікацію Кандидата ґрунтується на формальних надуманих підставах, і свідчить про необ’єктивну та упереджену оцінку Вами тендерних пропозицій.
На підставі зазначеного, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 14.1 Порядку здійснення допорогових закупівель,
Вимагаємо:
- провести повторну оцінку Кандидата – Товариство з обмеженою відповідальністю «Аудиторська фірма «Горизонталь» ;
- скасувати Рішення про відхилення пропозиції Кандидата від 16.03.2018року.
З повагою, Директор ТОВ «АФ «Горизонталь» К.Г.Колісник
Розгорнути
Згорнути
«Аудиторська фірма «ГОРИЗОНТАЛЬ»
61174, м. Харків, пр. Перемоги, 61, кв. 403 р /р 26009052246252 ПАТ КБ «ПриватБанк»
Код ЄДРПОУ 37878632, м.Київ, МФО 351533
тел./факс (057) 337-53-43; 095-54-36-288 код ЄДРПОУ банку 14360570
Е-mail: af-gorizontal@ukr.net
Вих. № 74 від 20.03.2018 Керівнику
Комунального підприємства по утриманню
зелених насаджень Деснянського району
м. Києва
Код ЄДРПОУ 04589645
Вимога щодо усунення порушення у процесі
проведення закупівлі (оскарження рішення по кваліфікації)
До Комунального підприємства по утриманню
зелених насаджень Деснянського району м. Києва (Замовник)
Номер оголошення про проведення закупівлі:
UA-2018-02-22-000157-b
Учасник (Кандидат):
Товариство з обмеженою відповідальністю
«Аудиторська фірма «Горизонталь»
ЄДРПОУ 37878632
Юридична (фактична) адреса: 61174, м. Харків ,
проспект Перемоги, буд.61, кв.403
ВИМОГА
про усунення порушення у процесі проведення закупівлі
та скасування рішення про відхилення пропозиції Кандидата
від 16.03.2018р. (Протокол № 76)
Нами, Товариство з обмеженою відповідальністю «Аудиторська фірма «Горизонталь»
було подано пропозицію для участі в закупівлі послуги щорічного аудиту, ідентифікатор закупівлі UA-2018-02-22-000157-b, замовником якої є Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Деснянського району м. Києва.
За результатами проведення аукціону нами було надано цінову пропозицію в сумі 19300,00 (дев’ятнадцять тисяч триста) гривень без ПДВ (учасник має статус платника єдиного податку за ставкою 5%, не є платником ПДВ).
Відповідно до Протоколу засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата від 16 березня 2018р. (надалі Рішення), Кандидата було дискваліфіковано з наступної підстави: «…пропозиція ТОВ «Аудиторська Фірма «Горизонталь» не відповідає кваліфікаційним критеріям та іншим умовам закупівлі, а саме:
• У Гарантійному листі Учасника відсутні гарантії виконання послуг у строки встановлені Замовником.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) під час проведення допорогової закупівлі (закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, встановлену в абз. 2, 3 ч. 1 цієї статті), замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених зазначеним Законом.
Принципи здійснення закупівель передбачені у статті 3 Закону, серед яких - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Ваше Рішення про дискваліфікацію Кандидата ґрунтується на формальних надуманих підставах, і свідчить про необ’єктивну та упереджену оцінку Вами тендерних пропозицій.
В Додатку № 2 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель «Технічні вимоги і якісні характеристики» строки виконання послуг Вами не встановлені.
Всі інші вимоги, які зазначені в розділах Додатку №2 до Оголошення Учасником дотримуються. В Протоколі засідання Комітету Замовника не виконання інших вимог не конкретизовано.
Разом з цим, в додатку 4 тендерної документації, яка міститься в Оголошенні про проведення закупівлі міститься Договір , в якому:
• пунктом 1.2 початок та кінець робіт Вами не визначається;
• пунктом 5.1. Термін аудиторської перевірки за Договором - не визначається.
• пунктом 8.2. Договору передбачено: Строк дії договору розпочинається з дати його укладення та закінчується 30 квітня 2018 року.
Нашою Пропозицією на електронні торги (вихідний номер 51 від 26.02.23018, а також Оновленою ціновою пропозицією на електронні торги (вихідний номер 73 від 15.03.2018 року), які складені за зразком, що вимагався Замовником, ми надали свою пропозицію згідно з технічними та іншими вимогами Замовника, зокрема зазначено, що «Вивчивши всі вимоги Замовника, на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги замовника та Договору на загальну суму 19300,00 грн.(вартість за результатами аукціону».
Разом з цим, в пункті 6 Довідки ( вихідний номер 53 від 26.02.2018) ми погоджуємося з умовами договору про проведення аудиту, що свідчить про гарантію виконання аудиту в строк до 30 квітня 2018 року. Довідка складена на фірмовому бланку, підписана керівником та скріплена печаткою фірми, що відповідає вимогам додатку 3 до оголошення, та є гарантією виконання завдання з аудиту в термін до 30 квітня 2018 року.
Інші строки надання аудиторських послуг Вами не встановлені.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) під час проведення допорогової закупівлі (закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, встановлену в абз. 2, 3 ч. 1 цієї статті), замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених зазначеним Законом.
Принципи здійснення закупівель передбачені у статті 3 Закону, серед яких - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Ваше Рішення про дискваліфікацію Кандидата ґрунтується на формальних надуманих підставах, і свідчить про необ’єктивну та упереджену оцінку Вами тендерних пропозицій.
На підставі зазначеного, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 14.1 Порядку здійснення допорогових закупівель,
Вимагаємо:
- провести повторну оцінку Кандидата – Товариство з обмеженою відповідальністю «Аудиторська фірма «Горизонталь» ;
- скасувати Рішення про відхилення пропозиції Кандидата від 16.03.2018року.
З повагою, Директор ТОВ «АФ «Горизонталь» К.Г.Колісник
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 березня 2018 11:11
Уважно ознайомившись зі змістом вимоги на рішення тендерного комітету Комунального підприємства по утриманню зелених насаджень Деснянського району м. Києва, про дискваліфікацію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Аудиторська фірма «Горизонталь», закупівлі UA-2018-02-22-000157-b товарів код ДК 021:2015 – 79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги (послуги щодо аудиту бухгалтерського обліку та фінансової звітності згідно з законодавством України (у тому числі аудиту собівартості продукції (товарів, робіт, послуг) та аудиту щодо підтвердження достовірності, повноти та відповідності чинному законодавству та встановленим нормативам річної фінансової звітності за 2017 рік).
Тендерний комітет повідомляє Вам наступне.
В документації торгів було чітко зазначено перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника. Серед яких у Додатку №2 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ» міститься табличка «План-Програма Аудиту» в якій прописані вимоги щодо строків виконання послуги.
У вимогах до Учасника було чітко зазначена вимога до гарантійного листа, п. 6: «Гарантійний лист підприємства щодо надання якісних послуг, згідно з умовами предмета закупівлі у строки встановлені Замовником електронних торгів (на фірмовому бланку (за наявності)», Вами ця вимога не виконана.
Враховуючі вище зазначене тендерний комітет вважає за доцільне залишити рішення про дискваліфікацію учасника - Товариство з обмеженою відповідальністю «Аудиторська фірма «Горизонталь», протокол №76 від 16.03.2018 року, без зміни.
Голова тендерного комітету,
головний інженер Кравченко О.П.
Тендерний комітет повідомляє Вам наступне.
В документації торгів було чітко зазначено перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника. Серед яких у Додатку №2 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ» міститься табличка «План-Програма Аудиту» в якій прописані вимоги щодо строків виконання послуги.
У вимогах до Учасника було чітко зазначена вимога до гарантійного листа, п. 6: «Гарантійний лист підприємства щодо надання якісних послуг, згідно з умовами предмета закупівлі у строки встановлені Замовником електронних торгів (на фірмовому бланку (за наявності)», Вами ця вимога не виконана.
Враховуючі вище зазначене тендерний комітет вважає за доцільне залишити рішення про дискваліфікацію учасника - Товариство з обмеженою відповідальністю «Аудиторська фірма «Горизонталь», протокол №76 від 16.03.2018 року, без зміни.
Голова тендерного комітету,
головний інженер Кравченко О.П.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 лютого 2018 11:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "АНАЛІТИК" |
11 500,00
UAH з ПДВ
|
11 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Аудиторська Фірма "Горизонталь" |
19 500,00
UAH з ПДВ
|
19 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЕНД-АУДИТ" |
22 300,00
UAH з ПДВ
|
19 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Аудиторская фирма "Инсайт" |
24 500,00
UAH з ПДВ
|
24 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "АНАЛІТИК" #14274505 |
Відхилено |
11 500,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2018 14:36
|
ТОВ "Аудиторська Фірма "Горизонталь" #37878632 |
Відхилено |
19 300,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2018 15:26
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЕНД-АУДИТ" #32468271 |
Переможець |
19 400,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2018 11:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Ленд аудит договір.PDF | укладений |
10 вересня 2018 16:05
|