послуги з прибирання офісних приміщень
Очікувана вартість
908 910,00 UAH
UA-2018-02-21-002456-c 4473ffd3145c45b1b3a8dd8a8c4cb20e
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Чернівецька митниця ДФС
Код ЄДРПОУ: 39465937
Місцезнаходження замовника: 58023, Україна, Чернівецька обл., Чернівці, вул. Руська, 248-м
Контактна особа замовника: Орловська Юлія Миколаївна
+380372553897
y.orlovska1981@gmail.com

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2018 15:00
Початок аукціону: 12 березня 2018 12:48
Очікувана вартість: 908 910,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з прибирання офісних приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівецька область, згідно технічного завдання
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

21 лютого 2018 22:40
Електронний цифровий підпис
21 лютого 2018 22:32
Примірний Д офіси.doc
21 лютого 2018 22:32
тендерна документація.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-02-21-002456-c.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Приватне підприємство "КлінЕксперт", Код ЄДРПОУ:35904073
Дата подання: 22 березня 2018 17:57
Вимога про відміну процедури закупівлі
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерних пропозицій поданих на участь у процедурі «Відкриті торги» на закупівлю: «послуги з прибирання офісних приміщень» від 15.03.2018р. № 22 були розглянуті питання, пов’язані з проведенням процедури відкритих торгів щодо закупівлі «ЄЗС код ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання (послуги з прибирання офісних приміщень)»: 1) питання щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «ШИПКО ЮЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА» по процедурі «Відкриті торги» на закупівлю «послуги з прибирання офісних приміщень»; 2) питання щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Обласна профілактична дезінфекція» по процедурі «Відкриті торги» на закупівлю «послуги з прибирання офісних приміщень»; 3) питання щодо розгляду тендерної пропозиції учасника Приватне підприємство «КлінЕксперт» по процедурі «Відкриті торги» на закупівлю «послуги з прибирання офісних приміщень». Участь у аукціоні прийняло 4 учасники: - ФОП «ШИПКО ЮЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА» - 866 678,94 грн. без ПДВ – ціна за результатами аукціону; - ТОВ «Обласна профілактична дезінфекція» - 867 000,00 грн. без ПДВ – ціна за результатами аукціону; - ПП «КлінЕксперт» - 867 243,00 без ПДВ – ціна за результатами аукціону; - ТОВ «Амадея» - 908 910,00 без ПДВ – ціна за результатами аукціону. Після дискваліфікації перших двох учасників – ФОП «ШИПКО ЮЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА» та ТОВ «Обласна профілактична дезінфекція» найбільш економічно вигідною стала пропозиція ПП «КлінЕксперт». Однак, під час розгляду тендерних пропозицій, Замовник стверджує, що тендерна пропозиція ПП «КлінЕксперт не відповідає умовам тендерної документації, а саме: відповідно до вимог документації на підтвердження дотримання у своїй діяльності норм законодавства про санкції учасник надає лист-гарантію у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі наявності). У разі ненадання учасником зазначеного листа-гарантії тендерна пропозиція такого учасника відхиляється, як така, що не відповідає умовам тендерної документації. В складі пропозиції ПП «КлінЕксперт» не надано даного листа, що не відповідає вимогам тендерної документації. Зазначену вимогу нами дійсно не було виконано, оскільки Замовник розмістив її в розділі тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції» після вимог, що застосовуються до переможця. Вважаємо, що з цієї ж причини зазначену вимогу не було виконано і двома іншими учасниками закупівлі. Згідно окремого протоколу засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерних пропозицій поданих на участь у процедурі «Відкриті торги» на закупівлю: «послуги з прибирання офісних приміщень» від 19.03.2018р. № 24 переможцем тендеру визнано тендерну пропозицію ТОВ «АМАДЕЯ». Наголошуємо, що цінова пропозиція ТОВ «АМАДЕЯ є найвищою. Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. У ч.2 ст.22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно ч.3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому, відповідно до ч.4 ст.22 тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Однак, ні Законом України «Про публічні закупівлі», ні будь-яким іншим нормативно-правовим актом не передбачено обов’язковість надання гарантій про дотримання учасниками норм законодавства про санкції. Додатково наголошуємо, що надана у складі тендерної пропозиції ТОВ «АМАДЕЯ» довідка, також не відповідає вимогам тендерної документації про надання листа-гарантії, оскільки не містить застережень про дотримання учасником норм Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644-VIII. Таким чином, вважаємо, що вимога про надання листа-гарантії була умисно викладена в розділі «Оцінка тендерної пропозиції» в блоці, де містяться вимоги до учасника-переможця, в той час, як вона повинна бути розміщена в пункті «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» для введення учасників закупівлі в оману і відповідної дискваліфікації на користь перемоги ТОВ «АМАДЕЯ». Такі обставини, також, можуть свідчити про наявність змови учасника з замовником. Отже, замовником порушено принципи здійснення закупівель, передбачені ст. 3 Закону, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель; об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. На підставі викладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», приватне підприємство «КлінЕксперт» вимагає відмінити процедуру закупівлі. В іншому випадку ми будемо вимушені оскаржувати рішення замовника до Антимонопольного комітету України, а також направити відповідні звернення щодо перевірки обмежень конкуренції, дискримінації учасників, змови учасника з замовником до контролюючих органів.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 27.03.2018 № 2768.pdf
Дата публікації: 27 березня 2018 21:21

Документи подані скаржником

22 березня 2018 17:59
СКАРГА.pdf

Документи Органу Оскарження

27 березня 2018 21:21
Рішення від 27.03.2018 № 2768.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2018 13:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ШИПКО ЮЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА" 871 178,94
UAH з ПДВ
866 678,94
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Обласна профілактична дезінфекція" 876 982,77
UAH з ПДВ
867 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "КлінЕксперт" 893 927,40
UAH з ПДВ
867 243,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АМАДЕЯ" 908 910,00
UAH з ПДВ
908 910,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 березня 2018 15:14
Тех.умови (дод.1) -нова.pdf
10 березня 2018 13:03
Тех.умови (дод.1).pdf
10 березня 2018 13:03
паспорт Шипко стр1.jpg
10 березня 2018 13:03
лист про діяльність.pdf
10 березня 2018 13:03
довідка по ст17.pdf
10 березня 2018 13:03
Виписка стор 2.pdf
10 березня 2018 13:03
Виписка стор 1.pdf

Публічні документи

07 березня 2018 21:22
Технічне Завдання.pdf
07 березня 2018 21:22
ДовідкаПроПідприємство.pdf
07 березня 2018 21:22
Статут1.pdf
07 березня 2018 21:22
ДовідкаПроПідписанта.pdf
07 березня 2018 21:22
Договір90.pdf
07 березня 2018 21:22
Договір369_421.pdf
07 березня 2018 21:22
ДовідкаОбладнання.pdf
07 березня 2018 21:22
Калькуляція.pdf
07 березня 2018 21:22
Комерційна пропозиція.pdf

Публічні документи

07 березня 2018 14:28
Технічне завдання.pdf
07 березня 2018 14:28
Статут.pdf
07 березня 2018 14:28
Протокол №1 засновників.pdf
07 березня 2018 14:28
Примірний договір.pdf
07 березня 2018 14:28
Наказ директор.pdf
07 березня 2018 14:28
Довідка ст.17.pdf
07 березня 2018 14:28
Комерційна пропозиція.pdf

Публічні документи

21 березня 2018 21:27
sign.p7s
21 березня 2018 21:26
Довідка 18080456570730934836.pdf
21 березня 2018 13:34
sign.p7s
21 березня 2018 13:32
f35a6279-5157-429d-acd6-6f229773f3a4.pdf
15 березня 2018 11:11
sign.p7s
09 березня 2018 14:57
sign.p7s
09 березня 2018 14:11
договор прибирання 2.pdf
09 березня 2018 14:11
договір прибирання 1.pdf
09 березня 2018 14:11
Наказ-призн. директора.pdf
09 березня 2018 14:11
Витяг-платник ЄП.pdf
09 березня 2018 14:11
Витяг з ЄДР.pdf
09 березня 2018 14:11
Виписка з ЄДР.pdf
09 березня 2018 14:11
Лист-погодження.pdf
09 березня 2018 14:11
Комерційна пропозиція.pdf
09 березня 2018 14:11
Калькуляція витрат.pdf
09 березня 2018 14:11
Довідка-працівники.pdf
09 березня 2018 14:11
Довідка-підписант.pdf
09 березня 2018 14:11
Довідка-обладнання.pdf
09 березня 2018 14:11
Довідка-не платник ПДВ.pdf
09 березня 2018 14:11
Довідка - ч.1 ст. 17 Закону.pdf
09 березня 2018 14:11
Відомості про учасника.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ШИПКО ЮЛІЯ ОЛЕКСІЇВНА"
#2707607342
Відхилено 866 678,94
UAH з ПДВ
15 березня 2018 10:32
ТОВ "Обласна профілактична дезінфекція"
#38898398
Відхилено 867 000,00
UAH з ПДВ
15 березня 2018 10:40
Приватне підприємство "КлінЕксперт"
#35904073
Відхилено 867 243,00
UAH з ПДВ
15 березня 2018 10:43
ТОВ "АМАДЕЯ"
#41748151
Переможець 908 910,00
UAH з ПДВ
19 березня 2018 15:16

Документи

15 березня 2018 10:32
sign.p7s
15 березня 2018 10:29
протокол
12 березня 2018 13:21
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

15 березня 2018 10:39
sign.p7s
15 березня 2018 10:37
протокол
15 березня 2018 10:32
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

15 березня 2018 10:43
sign.p7s
15 березня 2018 10:42
протокол

Документи

19 березня 2018 15:16
sign.p7s
19 березня 2018 15:15
повідомлення
19 березня 2018 15:15
протокол
18 березня 2018 14:30
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19.03.2018 15:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АМАДЕЯ"
#41748151
908 910,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 березня 2018 15:16
sign.p7s
19 березня 2018 15:15
повідомлення
19 березня 2018 15:15
протокол
18 березня 2018 14:30
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
02 квітня 2018 13:02
підписаний договір укладений
02 квітня 2018 12:51
sign.p7s зміни до договору
02 квітня 2018 13:35
ДУ до договору 216.pdf зміни до договору
02 квітня 2018 13:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 216
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку