Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оздоровлення 316 дітей
Очікувана вартість
2 331 000,00 UAH
UA-2018-02-21-002445-c 0fe9f25bb22844d4bbdf21bc08251ae6
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кучер Ольга Миколаївна

+380612236693 zap_crd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Запорізький обласний центр соціально-психологічної реабілітації дітей" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 25763532
Місцезнаходження: 69093, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Узбекистанська, 13
Контактна особа: Кучер Ольга Миколаївна
+380612236693
zap_crd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2018 21:24
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2018 21:29
Оскарження умов закупівлі: до 05 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 березня 2018 21:29
Початок аукціону: 12 березня 2018 13:51
Очікувана вартість: 2 331 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 655,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Оздоровлення 316 дітей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69093, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Узбекистанська, 13 (за місцезнаходженням дитячого закладу оздоровлення та відпочинку)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2018  —  31 серпня 2018
ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Наявність державної атестації: 5%
вища та перша категорія: 5%
друга та третя категорія: 0%
Матеріально-технічна база дитячого закладу оздоровлення та відпочинку: 20%
типовий проект з територією озеленення не менше 70% від забудови та централізоване водопостачання питної води: 20%
типовий проект з територією озеленення менше 70%, без централізованого водопостачання питної води: 5%
пристосоване приміщення: 0%
Розміщення дітей у кімнатах для проживання: 5%
до 5 дітей у кімнатах: 5%
більше 5 дітей у кімнатах: 0%
21 лютого 2018 21:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2018 21:24
dodatok_5.doc
21 лютого 2018 21:24
tenderna_dokumentatsiia.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

тендерна документація
Дата подання: 23 лютого 2018 12:37
Дата відповіді: 23 лютого 2018 19:27
Замовник вимагає надати оригінал або нотаріально завірену копію документу, виданого уповноваженим державним органом, що свідчить про відсутність відомостей про учасника – юридичну особу в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (для учасників – юридичних осіб); в звязку з тим, що зараз працює тілька Єдиноий державному реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення , який мистить дані виключно про физичних осіб - ПРОСИМО НАДАТИ ПОЯСНЕННЯ : ДО ЯКОГО УПОВНОВАЖЕННОГО ОРГАНУ НЕОБХІДНО ЗВЕРНУТИСЯ ЗА НАДАННЯМ ЗГАДАННОЇ ДОВІДКИ ВІДНОСТО ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ,
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 59 Закону України «Про запобігання корупції» відомості про осіб, яких притягнуто до кримінальної, адміністративної, дисциплінарної або цивільно-правової відповідальності за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, а також про юридичних осіб, до яких застосовано заходи кримінально-правового характеру у зв’язку з вчиненням корупційного правопорушення, вносяться до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, що формується та ведеться Національним агентством з питань запобігання корупції.
Водночас враховуючи положення пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 25.03.2015 № 171 «Про затвердження Порядку проведення спеціальної перевірки стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком, і внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» на сьогодні тільки Міністерство юстиції України має повноваження щодо забезпечення ведення Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, та забезпечує надання інформації з нього, до початку ведення Національним агентством з питань запобігання корупції Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
За даними офіційного веб-сайту Національного агентства з питань запобігання корупції (дивитись за посиланням – https://nazk.gov.ua/yedynyy-derzhavnyy-reyestr-osib-yaki-vchynyly-korupciyni-abo-povyazani-z-korupciyeyu) ним наразі здійснюються заходи щодо початку ведення Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Внесення Національним агентством інформації до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення та надання відомостей з нього про юридичну особу здійснюватиметься Національним агентством після початку ведення ним цього реєстру.
Зверніть увагу: на сторінці 25 Тендерної документації у пункті 12 замовником передбачено перелік документів, які обов’язково надає учасник-переможець.
Враховуючи наведене, слід зазначити, що якщо на час визначення переможцем учасник – юридична особа не має можливості отримати відомості з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення та/або не визначено порядок надання такого документа, він складає довідку довільної форми про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів України, з підтвердженням не вчинення ним таких правопорушень.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-21-002445-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МЕОТІДА ЛТД", Код ЄДРПОУ:33273011
Дата подання: 21 березня 2018 19:50
Необгрунтована дискваліфікація
Протоколом № 26 від 15.03.2018 замовник прийняв рішення відхилити пропозицію ТОВ "МЕОТІДА ЛТД", яке є переможцем аукціону, з причин:
1. Через технічні помилки документи мають спотворений вигляд і не дозволяють вивчити їх в повному обсязі.
Необґрунтованість: Технічні помилки відбулися з незалежних від учасника причин, система прийняла документацію. В цьому випадку замовник повинен, згідно з п.2 частини V тендерной документації , витребувати у учасника його пропозицію в паперовому вигляді, що дозволило б замовнику вивчити пропозицію в повному обсязі, так як, навіть з урахуванням технічних збоїв, склад документації чітко проглядається.
2. Через неповну відповідність поданих документів вимогам ДСТУ 4163-2003.
Необгрунтованість: Тендерна документація замовника не містить вимоги виконання норм зазначеного ДСТУ при оформленні пропозиції
Виходячи з вищевикладеного, вважаємо, що замовник необгрунтовано дискваліфікував пропозицію ТОВ "МЕОТІДА ЛТД", в результаті чого запланована перевитрата бюджетних коштів в розмірі 126 541 гривня, що еквівалентно вартості 17 путівок
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 березня 2018 14:00
Розглянувши Звернення до замовника за роз’ясненнями від учасника щодо дискваліфікації його тендерної пропозиції, вважаємо за потрібне визнати це звернення необґрунтованим з наступних міркувань.
1. Твердження учасника закупівлі ТОВ "МЕОТІДА ЛТД" щодо технічних помилок не може прийматися до уваги, оскільки він не надав підтверджувальних документів від третіх осіб зі змісту яких було би видно, що електронна система закупівель «Prozorro» прийняла документацію через технічні помилки та які відповідно відбулися з незалежних від учасника причин.
Щодо посилання учасником на п. 2 частини V тендерної документації, слід зазначити, що ця норма стосується учасника-переможця (але ТОВ «МЕОТІДА ЛТД» не визнано переможцем) та відповідні документи у паперовому вигляді надаються учасником «на вимогу» замовника.
2. Щодо твердження, що тендерна документація замовника не містить вимоги виконання норм зазначеного ДСТУ при оформленні пропозиції, а тому необґрунтована, то у цьому випадку слід зазначити, що незалежно від того включене посилання на ДСТУ 4163-2003 або не включене у тендерну документацію, цей стандарт встановлює обов’язковий склад реквізитів, що забезпечують юридичну силу будь-якого документа, зокрема: назва установи, назва виду документа, дата, реєстраційний індекс, текст і підпис. По факту документи учасника, що звернувся до замовника за роз’ясненнями, не мають навіть дату їх складання, що свідчить про низький рівень діловодства учасника. Слід нагадати, що п 1.1 Вимог до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003 передбачено, що цей стандарт поширюється на організаційно-розпорядчі документи – постанови, розпорядження, накази, положення, рішення, протоколи, акти, листи тощо, створювані в результаті діяльності: органів державної влади України, органів місцевого самоврядування; підприємств, установ, організацій та їх об'єднань усіх форм власності.
3. Твердження учасника, щодо запланованої перевитрати бюджетних коштів, містять припущення без будь-якого документального підтвердження. При цьому учасник не враховує, що очікувана вартість за цією закупівлею складає – 2331000,00 грн. (два мільйона триста тридцять одна тисяча гривень 00 копійок), тому у даному випадку можна говорити тільки у розрізі економії бюджетних коштів в сторону зменшення або збільшення, але у будь-якому випадку сума договору про закупівлю за результатами відкритих торгів у подальшому не повинна перевищувати очікувану вартість закупівлі. Крім цього, слід зазначити, що предметом закупівлі є послуга, а не придбання товару у вигляді путівок.
4. І, насамкінець, учасник у своєму зверненні не приводить останню підставу, що міститься у протоколі тендерного комітету замовника від 15.03.2018 р. № 26 і відповідно стала причиною для відхилення тендерної пропозиції учасника, відносно інформації щодо надання послуг у період з 02.06.2018 р. до 22.06.2018 р. та з 07.08.2018 р. до 27.08.2018 р. по 158 дітей у кожній зміни, що суперечить умовам тендерної документації, у якій передбачено перебування дітей у дитячому закладі оздоровлення та відпочинку по 158 дітей у дві зміни поспіль по 21 календарному дню безперервного перебування.
Отже, враховуючи вищенаведене, вважаємо, що Звернення до замовника за роз’ясненнями від учасника закупівлі ТОВ "МЕОТІДА ЛТД" є необґрунтованим.

Документи

23 березня 2018 14:00
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2018 14:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР З ОРГАНІЗАЦІЇЇ ДОЗВІЛЛЯ ТА ОЗДОРОВЛЕННЯ ДІТЕЙ", ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ ПРОФСПІЛОК 2 328 572,40
UAH з ПДВ
2 328 572,40
UAH з ПДВ
1.4285714286 1 630 000.68 Документи
ТОВ "МЕОТІДА ЛТД" 2 329 236,00
UAH з ПДВ
2 201 031,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 1 540 721.70 Документи
ТОВ ДЦТОТ "ЗОРЯНИЙ" 2 329 236,00
UAH з ПДВ
2 305 926,00
UAH з ПДВ
1.2142857143 1 898 997.88 Документи

Публічні документи

07 березня 2018 14:12
Тендер фото.rar
07 березня 2018 14:12
Запорожский центр.part5.rar
07 березня 2018 14:12
Запорожский центр.part4.rar
07 березня 2018 14:12
Запорожский центр.part3.rar
07 березня 2018 14:12
Запорожский центр.part2.rar
07 березня 2018 14:12
Запорожский центр.part1.rar

Публічні документи

09 березня 2018 21:28
харчування.PDF
09 березня 2018 21:28
таблиця відповідності.PDF
09 березня 2018 21:28
страхуваннґ.PDF
09 березня 2018 21:28
ст. 17.PDF
09 березня 2018 21:28
санконтроль, вода, пляж.PDF
09 березня 2018 21:28
працівники.PDF
09 березня 2018 21:28
положення.PDF
09 березня 2018 21:28
податки.PDF
09 березня 2018 21:28
повноваження, статут.PDF
09 березня 2018 21:28
перспективне меню.PDF
09 березня 2018 21:28
перелік документів.PDF
09 березня 2018 21:28
педагогіка, спорт.PDF
09 березня 2018 21:28
листи - згода перс дані.PDF
09 березня 2018 21:28
фото.rar
09 березня 2018 21:28
калькуляція продукти.PDF
09 березня 2018 21:28
кваліфікація - 1.rar
09 березня 2018 21:28
технічні.rar
09 березня 2018 21:28
тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

08 березня 2018 15:13
Електронний підпис
07 березня 2018 22:24
Фото матеріали.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР З ОРГАНІЗАЦІЇЇ ДОЗВІЛЛЯ ТА ОЗДОРОВЛЕННЯ ДІТЕЙ", ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ ПРОФСПІЛОК

ТОВ "МЕОТІДА ЛТД"

ТОВ ДЦТОТ "ЗОРЯНИЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕОТІДА ЛТД"
#33273011
Відхилено 2 201 031,00
UAH з ПДВ
15 березня 2018 15:06
ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР З ОРГАНІЗАЦІЇЇ ДОЗВІЛЛЯ ТА ОЗДОРОВЛЕННЯ ДІТЕЙ", ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ ПРОФСПІЛОК
#20484649
Рішення скасоване 2 328 572,40
UAH з ПДВ
23 березня 2018 14:04
ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР З ОРГАНІЗАЦІЇЇ ДОЗВІЛЛЯ ТА ОЗДОРОВЛЕННЯ ДІТЕЙ", ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ ПРОФСПІЛОК
#20484649
Відхилено 2 328 572,40
UAH з ПДВ
23 березня 2018 14:10
ТОВ ДЦТОТ "ЗОРЯНИЙ"
#35324408
Відхилено 2 305 926,00
UAH з ПДВ
26 березня 2018 15:44

Документи

15 березня 2018 15:06
Електронний підпис
15 березня 2018 15:04
protokol.pdf
12 березня 2018 14:18
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

16 березня 2018 14:48
Електронний підпис
16 березня 2018 14:47
protokol.pdf
15 березня 2018 15:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

23 березня 2018 14:10
Електронний підпис
23 березня 2018 14:09
protokol.pdf
23 березня 2018 14:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

26 березня 2018 15:44
Електронний підпис
26 березня 2018 15:42
protokol.pdf
25 березня 2018 00:21
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
26 березня 2018 15:44
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі