Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оздоровлення 316 дітей
Очікувана вартість
2 331 000,00 UAH
UA-2018-02-21-002445-c ● 0fe9f25bb22844d4bbdf21bc08251ae6
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ "Запорізький обласний центр соціально-психологічної реабілітації дітей" Запорізької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 25763532 |
Місцезнаходження: | 69093, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Узбекистанська, 13 |
Контактна особа: |
Кучер Ольга Миколаївна +380612236693 zap_crd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2018 21:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 лютого 2018 21:29 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2018 21:29 |
Початок аукціону: | 12 березня 2018 13:51 |
Очікувана вартість: | 2 331 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 655,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Оздоровлення 316 дітей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69093, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Узбекистанська, 13 (за місцезнаходженням дитячого закладу оздоровлення та відпочинку)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2018
—
31 серпня 2018
ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Наявність державної атестації: | 5% |
вища та перша категорія: | 5% |
друга та третя категорія: | 0% |
Матеріально-технічна база дитячого закладу оздоровлення та відпочинку: | 20% |
типовий проект з територією озеленення не менше 70% від забудови та централізоване водопостачання питної води: | 20% |
типовий проект з територією озеленення менше 70%, без централізованого водопостачання питної води: | 5% |
пристосоване приміщення: | 0% |
Розміщення дітей у кімнатах для проживання: | 5% |
до 5 дітей у кімнатах: | 5% |
більше 5 дітей у кімнатах: | 0% |
21 лютого 2018 21:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2018 21:24 |
dodatok_5.doc | |
21 лютого 2018 21:24 |
tenderna_dokumentatsiia.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
тендерна документація
Дата подання: 23 лютого 2018 12:37
Дата відповіді: 23 лютого 2018 19:27
Замовник вимагає надати оригінал або нотаріально завірену копію документу, виданого уповноваженим державним органом, що свідчить про відсутність відомостей про учасника – юридичну особу в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (для учасників – юридичних осіб); в звязку з тим, що зараз працює тілька Єдиноий державному реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення , який мистить дані виключно про физичних осіб - ПРОСИМО НАДАТИ ПОЯСНЕННЯ : ДО ЯКОГО УПОВНОВАЖЕННОГО ОРГАНУ НЕОБХІДНО ЗВЕРНУТИСЯ ЗА НАДАННЯМ ЗГАДАННОЇ ДОВІДКИ ВІДНОСТО ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ,
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 59 Закону України «Про запобігання корупції» відомості про осіб, яких притягнуто до кримінальної, адміністративної, дисциплінарної або цивільно-правової відповідальності за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, а також про юридичних осіб, до яких застосовано заходи кримінально-правового характеру у зв’язку з вчиненням корупційного правопорушення, вносяться до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, що формується та ведеться Національним агентством з питань запобігання корупції.
Водночас враховуючи положення пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 25.03.2015 № 171 «Про затвердження Порядку проведення спеціальної перевірки стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком, і внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» на сьогодні тільки Міністерство юстиції України має повноваження щодо забезпечення ведення Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, та забезпечує надання інформації з нього, до початку ведення Національним агентством з питань запобігання корупції Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
За даними офіційного веб-сайту Національного агентства з питань запобігання корупції (дивитись за посиланням – https://nazk.gov.ua/yedynyy-derzhavnyy-reyestr-osib-yaki-vchynyly-korupciyni-abo-povyazani-z-korupciyeyu) ним наразі здійснюються заходи щодо початку ведення Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Внесення Національним агентством інформації до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення та надання відомостей з нього про юридичну особу здійснюватиметься Національним агентством після початку ведення ним цього реєстру.
Зверніть увагу: на сторінці 25 Тендерної документації у пункті 12 замовником передбачено перелік документів, які обов’язково надає учасник-переможець.
Враховуючи наведене, слід зазначити, що якщо на час визначення переможцем учасник – юридична особа не має можливості отримати відомості з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення та/або не визначено порядок надання такого документа, він складає довідку довільної форми про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів України, з підтвердженням не вчинення ним таких правопорушень.
Водночас враховуючи положення пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 25.03.2015 № 171 «Про затвердження Порядку проведення спеціальної перевірки стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком, і внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» на сьогодні тільки Міністерство юстиції України має повноваження щодо забезпечення ведення Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, та забезпечує надання інформації з нього, до початку ведення Національним агентством з питань запобігання корупції Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
За даними офіційного веб-сайту Національного агентства з питань запобігання корупції (дивитись за посиланням – https://nazk.gov.ua/yedynyy-derzhavnyy-reyestr-osib-yaki-vchynyly-korupciyni-abo-povyazani-z-korupciyeyu) ним наразі здійснюються заходи щодо початку ведення Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Внесення Національним агентством інформації до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення та надання відомостей з нього про юридичну особу здійснюватиметься Національним агентством після початку ведення ним цього реєстру.
Зверніть увагу: на сторінці 25 Тендерної документації у пункті 12 замовником передбачено перелік документів, які обов’язково надає учасник-переможець.
Враховуючи наведене, слід зазначити, що якщо на час визначення переможцем учасник – юридична особа не має можливості отримати відомості з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення та/або не визначено порядок надання такого документа, він складає довідку довільної форми про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів України, з підтвердженням не вчинення ним таких правопорушень.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-02-21-002445-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МЕОТІДА ЛТД", Код ЄДРПОУ:33273011
Дата подання: 21 березня 2018 19:50
Необгрунтована дискваліфікація
Протоколом № 26 від 15.03.2018 замовник прийняв рішення відхилити пропозицію ТОВ "МЕОТІДА ЛТД", яке є переможцем аукціону, з причин:
1. Через технічні помилки документи мають спотворений вигляд і не дозволяють вивчити їх в повному обсязі.
Необґрунтованість: Технічні помилки відбулися з незалежних від учасника причин, система прийняла документацію. В цьому випадку замовник повинен, згідно з п.2 частини V тендерной документації , витребувати у учасника його пропозицію в паперовому вигляді, що дозволило б замовнику вивчити пропозицію в повному обсязі, так як, навіть з урахуванням технічних збоїв, склад документації чітко проглядається.
2. Через неповну відповідність поданих документів вимогам ДСТУ 4163-2003.
Необгрунтованість: Тендерна документація замовника не містить вимоги виконання норм зазначеного ДСТУ при оформленні пропозиції
Виходячи з вищевикладеного, вважаємо, що замовник необгрунтовано дискваліфікував пропозицію ТОВ "МЕОТІДА ЛТД", в результаті чого запланована перевитрата бюджетних коштів в розмірі 126 541 гривня, що еквівалентно вартості 17 путівок
Розгорнути
Згорнути
1. Через технічні помилки документи мають спотворений вигляд і не дозволяють вивчити їх в повному обсязі.
Необґрунтованість: Технічні помилки відбулися з незалежних від учасника причин, система прийняла документацію. В цьому випадку замовник повинен, згідно з п.2 частини V тендерной документації , витребувати у учасника його пропозицію в паперовому вигляді, що дозволило б замовнику вивчити пропозицію в повному обсязі, так як, навіть з урахуванням технічних збоїв, склад документації чітко проглядається.
2. Через неповну відповідність поданих документів вимогам ДСТУ 4163-2003.
Необгрунтованість: Тендерна документація замовника не містить вимоги виконання норм зазначеного ДСТУ при оформленні пропозиції
Виходячи з вищевикладеного, вважаємо, що замовник необгрунтовано дискваліфікував пропозицію ТОВ "МЕОТІДА ЛТД", в результаті чого запланована перевитрата бюджетних коштів в розмірі 126 541 гривня, що еквівалентно вартості 17 путівок
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 березня 2018 14:00
Розглянувши Звернення до замовника за роз’ясненнями від учасника щодо дискваліфікації його тендерної пропозиції, вважаємо за потрібне визнати це звернення необґрунтованим з наступних міркувань.
1. Твердження учасника закупівлі ТОВ "МЕОТІДА ЛТД" щодо технічних помилок не може прийматися до уваги, оскільки він не надав підтверджувальних документів від третіх осіб зі змісту яких було би видно, що електронна система закупівель «Prozorro» прийняла документацію через технічні помилки та які відповідно відбулися з незалежних від учасника причин.
Щодо посилання учасником на п. 2 частини V тендерної документації, слід зазначити, що ця норма стосується учасника-переможця (але ТОВ «МЕОТІДА ЛТД» не визнано переможцем) та відповідні документи у паперовому вигляді надаються учасником «на вимогу» замовника.
2. Щодо твердження, що тендерна документація замовника не містить вимоги виконання норм зазначеного ДСТУ при оформленні пропозиції, а тому необґрунтована, то у цьому випадку слід зазначити, що незалежно від того включене посилання на ДСТУ 4163-2003 або не включене у тендерну документацію, цей стандарт встановлює обов’язковий склад реквізитів, що забезпечують юридичну силу будь-якого документа, зокрема: назва установи, назва виду документа, дата, реєстраційний індекс, текст і підпис. По факту документи учасника, що звернувся до замовника за роз’ясненнями, не мають навіть дату їх складання, що свідчить про низький рівень діловодства учасника. Слід нагадати, що п 1.1 Вимог до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003 передбачено, що цей стандарт поширюється на організаційно-розпорядчі документи – постанови, розпорядження, накази, положення, рішення, протоколи, акти, листи тощо, створювані в результаті діяльності: органів державної влади України, органів місцевого самоврядування; підприємств, установ, організацій та їх об'єднань усіх форм власності.
3. Твердження учасника, щодо запланованої перевитрати бюджетних коштів, містять припущення без будь-якого документального підтвердження. При цьому учасник не враховує, що очікувана вартість за цією закупівлею складає – 2331000,00 грн. (два мільйона триста тридцять одна тисяча гривень 00 копійок), тому у даному випадку можна говорити тільки у розрізі економії бюджетних коштів в сторону зменшення або збільшення, але у будь-якому випадку сума договору про закупівлю за результатами відкритих торгів у подальшому не повинна перевищувати очікувану вартість закупівлі. Крім цього, слід зазначити, що предметом закупівлі є послуга, а не придбання товару у вигляді путівок.
4. І, насамкінець, учасник у своєму зверненні не приводить останню підставу, що міститься у протоколі тендерного комітету замовника від 15.03.2018 р. № 26 і відповідно стала причиною для відхилення тендерної пропозиції учасника, відносно інформації щодо надання послуг у період з 02.06.2018 р. до 22.06.2018 р. та з 07.08.2018 р. до 27.08.2018 р. по 158 дітей у кожній зміни, що суперечить умовам тендерної документації, у якій передбачено перебування дітей у дитячому закладі оздоровлення та відпочинку по 158 дітей у дві зміни поспіль по 21 календарному дню безперервного перебування.
Отже, враховуючи вищенаведене, вважаємо, що Звернення до замовника за роз’ясненнями від учасника закупівлі ТОВ "МЕОТІДА ЛТД" є необґрунтованим.
1. Твердження учасника закупівлі ТОВ "МЕОТІДА ЛТД" щодо технічних помилок не може прийматися до уваги, оскільки він не надав підтверджувальних документів від третіх осіб зі змісту яких було би видно, що електронна система закупівель «Prozorro» прийняла документацію через технічні помилки та які відповідно відбулися з незалежних від учасника причин.
Щодо посилання учасником на п. 2 частини V тендерної документації, слід зазначити, що ця норма стосується учасника-переможця (але ТОВ «МЕОТІДА ЛТД» не визнано переможцем) та відповідні документи у паперовому вигляді надаються учасником «на вимогу» замовника.
2. Щодо твердження, що тендерна документація замовника не містить вимоги виконання норм зазначеного ДСТУ при оформленні пропозиції, а тому необґрунтована, то у цьому випадку слід зазначити, що незалежно від того включене посилання на ДСТУ 4163-2003 або не включене у тендерну документацію, цей стандарт встановлює обов’язковий склад реквізитів, що забезпечують юридичну силу будь-якого документа, зокрема: назва установи, назва виду документа, дата, реєстраційний індекс, текст і підпис. По факту документи учасника, що звернувся до замовника за роз’ясненнями, не мають навіть дату їх складання, що свідчить про низький рівень діловодства учасника. Слід нагадати, що п 1.1 Вимог до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003 передбачено, що цей стандарт поширюється на організаційно-розпорядчі документи – постанови, розпорядження, накази, положення, рішення, протоколи, акти, листи тощо, створювані в результаті діяльності: органів державної влади України, органів місцевого самоврядування; підприємств, установ, організацій та їх об'єднань усіх форм власності.
3. Твердження учасника, щодо запланованої перевитрати бюджетних коштів, містять припущення без будь-якого документального підтвердження. При цьому учасник не враховує, що очікувана вартість за цією закупівлею складає – 2331000,00 грн. (два мільйона триста тридцять одна тисяча гривень 00 копійок), тому у даному випадку можна говорити тільки у розрізі економії бюджетних коштів в сторону зменшення або збільшення, але у будь-якому випадку сума договору про закупівлю за результатами відкритих торгів у подальшому не повинна перевищувати очікувану вартість закупівлі. Крім цього, слід зазначити, що предметом закупівлі є послуга, а не придбання товару у вигляді путівок.
4. І, насамкінець, учасник у своєму зверненні не приводить останню підставу, що міститься у протоколі тендерного комітету замовника від 15.03.2018 р. № 26 і відповідно стала причиною для відхилення тендерної пропозиції учасника, відносно інформації щодо надання послуг у період з 02.06.2018 р. до 22.06.2018 р. та з 07.08.2018 р. до 27.08.2018 р. по 158 дітей у кожній зміни, що суперечить умовам тендерної документації, у якій передбачено перебування дітей у дитячому закладі оздоровлення та відпочинку по 158 дітей у дві зміни поспіль по 21 календарному дню безперервного перебування.
Отже, враховуючи вищенаведене, вважаємо, що Звернення до замовника за роз’ясненнями від учасника закупівлі ТОВ "МЕОТІДА ЛТД" є необґрунтованим.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2018 14:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР З ОРГАНІЗАЦІЇЇ ДОЗВІЛЛЯ ТА ОЗДОРОВЛЕННЯ ДІТЕЙ", ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ ПРОФСПІЛОК |
2 328 572,40
UAH з ПДВ
|
2 328 572,40
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 1 630 000.68 | Документи |
ТОВ "МЕОТІДА ЛТД" |
2 329 236,00
UAH з ПДВ
|
2 201 031,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 1 540 721.70 | Документи |
ТОВ ДЦТОТ "ЗОРЯНИЙ" |
2 329 236,00
UAH з ПДВ
|
2 305 926,00
UAH з ПДВ
|
1.2142857143 | 1 898 997.88 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МЕОТІДА ЛТД" #33273011 |
Відхилено |
2 201 031,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2018 15:06
|
ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР З ОРГАНІЗАЦІЇЇ ДОЗВІЛЛЯ ТА ОЗДОРОВЛЕННЯ ДІТЕЙ", ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ ПРОФСПІЛОК #20484649 |
Рішення скасоване |
2 328 572,40
UAH з ПДВ
|
23 березня 2018 14:04
|
ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР З ОРГАНІЗАЦІЇЇ ДОЗВІЛЛЯ ТА ОЗДОРОВЛЕННЯ ДІТЕЙ", ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ ПРОФСПІЛОК #20484649 |
Відхилено |
2 328 572,40
UAH з ПДВ
|
23 березня 2018 14:10
|
ТОВ ДЦТОТ "ЗОРЯНИЙ" #35324408 |
Відхилено |
2 305 926,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2018 15:44
|
Інформація про відміну
Дата відміни
26 березня 2018 15:44
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі