Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крупа вівсяна плющена, крупа гречана, рис довгий
Очікувана вартість
32 900,00 UAH
UA-2018-02-21-001173-b ea4d7ee86a1d478280973882e761d7b5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ніколайчук Василь Леонідович

380414621256 romanov-internat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РОМАНІВСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03188435
Місцезнаходження: 13000, Україна , Житомирська обл., селище міського типу Романів, МІЖГІРНА, будинок 18
Контактна особа: Ніколайчук Василь Леонідович
380414621256
romanov-internat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2018 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2018 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2018 00:00
Початок аукціону: 26 лютого 2018 13:00
Очікувана вартість: 32 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 164,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

вся інформація про технічні, кількісні та якісні характеристики предмету закупівлі зазначена в документації допорогової закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 кілограми
Крупа вівсяна плющена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13000, Україна, Житомирська область, смт Романів, вулиця Міжгірна, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
500 кілограми
Крупа гречана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13000, Україна, Житомирська область, смт Романів, вулиця Міжгірна, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
500 кілограми
Рис довгий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13000, Україна, Житомирська область, смт Романів, вулиця Міжгірна, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-21-001173-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Клинчук Сергій Васильович, Код ЄДРПОУ:2604310654
Дата подання: 28 лютого 2018 15:24
Причини відхилення.
Прочитав Протокол відхилення,черговий раз розумієш ,що на жаль ,нічого не змінилося в моїй країні.25 років займаюсь виробництвом ,2.5 роки приймаю участь в тендерах по всій Україні,но такого цинізму вже давно не зустрічав.Скажіть ,будь ласка,шановні ЧЛЕНИ тендерної комісії,так звані РОЗПОРЯДНИКИ БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ ,а в простонароді КАЗНОКРАДИ,що саме вас не влаштовує в моїй тендерній пропозиції? Всі необхідні документи ,і даже більше ,були надані і оприлюднені. Ви хоча б продивлялися надані документи? Який Статут може бути у підприємця? Щодо транспорту -було надано сан паспорти ,сан обробка власного авто -цього мало? Щодо досвіду виконання договорів-була надана Довідка відповідного змісту-цього мало? І так далі. Може у когось проблеми із зором,що не бачить оприлюднену копію паспорту? Ви зсилаєтесь на Наказ № 35 . Держава спеціально розділила закупівлі на Допорогові (Наказ № 35 ) і відкриті торги (Закон про публічні закупівлі) Допорогові закупівлі проходять за спрощеною системою,і потребують обмежений набір документів,це зроблено для того ,щоб такі як ви не відхиляли пропозиції по формальним ,надуманим причинам. Якщо ви вимагаєте і аналогічні договори,і материальну базу (ст. № 16 Закону) то проводьте відкриті торги і вимагайте.Но вам це ж не вигідно,бо там відповідальність більша і вкрасти меньше можливостей.В мене виникає питання,на якій підставі була виставлена ціна аукціону( 32 900 грн)Згідно даних Статистики ,якими ви повинні по закону користуватися, то середньостатистична ціна по області на гречку рис і овсянку нижче на 20 % ніж ви виставили.А це вже серйозно корупцією "пахне". Дивися на ці тендера ,де на двух тонах крупи крадеться у держави приблизно 10 000 грн і згадуєш крилатий вислів депутата Верховної Ради О. Ляшка - СКОТИНЯКИ. Навіщо він це сказав,а головне кому- я не знаю.
Особисто Ніколайчуку В.Л. Юристам дана команда заблокувати платежі по даному тендеру в Держказначействі ,підготовити звернення в Службу Аудиту щодо перевірки тендерної документації на предмет упередженного ставлення,також також підготувати Заяву в Обласний Відділ по бородьбі з економічними злочинами з вимогою провести заходи щодо недопустимості перевитрат бюджетних коштів шляхом злочинних посяганнь.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 березня 2018 15:32
Доброго дня, шановний Учаснику! Документи, які вимагалися документацією допорогової закупівлі не були завантажені (в повному обсязі) Вами до завершення кінцевого строку подання пропозицій (26 лютого 2018 00:00). Всі Ваші документи які були завантажені вчасно, були розглянуті на відповідність вимогам документації Замовника, і було прийнято відповідне рішення, про те, що пропозиція не відповідає умовам закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2018 13:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Клинчук Сергій Васильович 24 770,00
UAH з ПДВ
24 770,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Т.В.К.Сервіс 32 900,00
UAH з ПДВ
32 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 лютого 2018 14:28
Цінова_КлСВ_крупи.pdf
27 лютого 2018 14:15
СанОбр mers 2602_0503.pdf
27 лютого 2018 14:15
22 - МедКнига_КлСВ.pdf
25 лютого 2018 23:56
Сертиф Рис.pdf
25 лютого 2018 23:56
СанПаспорт Mers.pdf
25 лютого 2018 23:56
ДовідкаВикАналогДог.pdf
25 лютого 2018 23:56
ПП КлСВ ІдКод.pdf
25 лютого 2018 23:56
ПП КлСВ Паспорт.pdf
25 лютого 2018 23:56
ПП КлСВ ЄдПодаток.pdf
25 лютого 2018 23:56
ПП КлСВ Довідка 4ОПП.pdf

Публічні документи

23 лютого 2018 17:27
якісне крупи.pdf
23 лютого 2018 17:27
Сан книжка кленін.pdf
23 лютого 2018 17:27
тех паспорт Ford Tranzit 4758.jpeg
23 лютого 2018 17:27
тех паспорт Ford Tranzit 0423.jpeg
23 лютого 2018 17:27
сан паспорт Ford Tranzit 4758.jpeg
23 лютого 2018 17:27
сан паспорт Ford Tranzit 0423.jpeg
23 лютого 2018 17:27
інфодовідка.jpeg
23 лютого 2018 17:27
протокол 1 оригінал.pdf
23 лютого 2018 17:27
паспорт код зав.pdf
23 лютого 2018 17:27
форма 4 опп(копія).jpeg
23 лютого 2018 17:27
витяг пдв.jpeg
23 лютого 2018 17:27
виписка копія.pdf
23 лютого 2018 17:27
статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Клинчук Сергій Васильович

ТОВ Т.В.К.Сервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Клинчук Сергій Васильович
#2604310654
Відхилено 24 770,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2018 12:40
ТОВ Т.В.К.Сервіс
#34586472
Переможець 32 900,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2018 12:42

Документи

28 лютого 2018 12:40
Протокол 15.pdf

Документи

28 лютого 2018 12:42
Протокол 18.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2018 12:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Т.В.К.Сервіс
#34586472
32 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 лютого 2018 12:42
Протокол 18.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір крупи.pdf укладений
05 березня 2018 16:38