Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для друку (папір А-4, папір А-3, папір для плотерів)
Очікувана вартість
550 000,00 UAH
UA-2018-02-21-001112-b d913a6f9b3ad47a6bd2a8004f8902285
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цитович Костянтин Миколайович

380442348302 kyivgenplan@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна організація виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Інститут Генерального плану м. Києва»
Код ЄДРПОУ: 26314687
Вебсайт: http://kievgenplan.grad.gov.ua/
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 32
Контактна особа: Цитович Костянтин Миколайович
380442348302
kyivgenplan@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2018 15:12
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 березня 2018 10:00
Очікувана вартість: 550 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Папір для друку (папір А-4, папір А-3, папір для плотерів), код 30197630-1 за ДК 021:2015 (CPV)

Тендерна документація

21 лютого 2018 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2018 15:13
Тендерна документація папір 2018.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-21-001112-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 26 лютого 2018 17:18
Дискримінаційні вимоги
Товариство з обмеженою відповідальністю «Український папір» має намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2018-02-21-001112-b на закупівлю «Папір А3 та А4: - Папір класу В (В+), формат А3 – 350 пачок. - Папір класу В (В+), формат А4 – 1000 пачок.» де Замовником виступає Комунальна організація виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Інститут Генерального плану м. Києва».
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2018-02-21-001112-b нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу форматів А3 та А4 були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме: щільність 80 г/м2, товщина 105-106 мк, гладкість 220-260 мл/хв, білизна не менше 160 CIE, непрозорість не менше 93%. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
ТОВ «Український папір» просить Вас змінити дискримінаційні параметри до паперу форматів А3 та А4 і викласти їх в наступній редакції: щільність, г/м2 ISO 536 – 80+/-3; товщина, мк, ISO 534 – 106+/-3; шорсткість, ml/mil ISO 8791-2 - 200+/-50; білизна CIE ISO 11475 - 161+/-3; непрозорість, % ISO 2471 – не менше 91; для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 лютого 2018 17:28
Твердження про те, що технічні вимоги були встановлені для конкретної марки паперу, не відповідає дійсності. Заявленим характеристикам відповідає папір форматів А3 та А4 класу В (В+) різних марок, наприклад папір Xerox Business; KYM Lux Business; ZOOM Extra, тощо. Відповідно, заявлені вимоги не являються дискримінаційними.
Технічні характеристики паперу ( додаток №5 до тендерної документації) визначені виходячи з великих обсягів друку для забезпечення меншого зносу картриджів та друкуючої техніки для мінімізації витрат на її технічне обслуговування та ремонт.
Номер вимоги: UA-2018-02-21-001112-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 21 березня 2018 08:37
Невідповідність вимогам
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному реверсивному аукціоні на закупівлю UA-2018-02-21-001112-b (Папір А3 та А4: - Папір класу В (В+), формат А3 – 350 пачок. - Папір класу В (В+), формат А4 – 1000 пачок.), який проходив 12.03.2018 р.
Виходячи з результатів аукціону було виявлено, що учасник ТОВ "Навіті" у складі своєї пропозиції надає Папір “Xerox Business”. Звертаємо увагу, що згідно сертифікату, наданого учасником, на даний папір неможливо підтвердити такі показники паперу як гладкість та яскравість, що унеможливлює підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам Замовника.
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ "Навіті" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації відповідно до п. 3 Розділу 5 Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 березня 2018 12:04
Як зазначалось замовником у відповідь на попередню вимогу ТОВ "Український папір", визначеним тендерною документацією характеристикам відповідає папір форматів А3 та А4 класу В (В+) різних марок, зокрема папір Xerox Business, KYM Lux Business, ZOOM Extra, тощо. З вказаного скаржник міг би зробити висновок, що технічні характеристики паперу марки Xerox Business замовнику відомі та відповідають його вимогам. За загальнодоступною інформацією виробника гладкість паперу марки Xerox Business - 250 мл/хв, яскравість - більше 95% (ISO 2470).
До закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій учасником-переможцем завантажено довідку, якою він, серед іншого, підтверджує, що запропонований товар повністю відповідає зазначеним вимогам, що доводами вимоги ТОВ "Український папір" не спростовується.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Папір А3 та А4
Опис предмету закупівлі:
- Папір класу В (В+), формат А3 – 350 пачок.
- Папір класу В (В+), формат А4 – 1000 пачок.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 200,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 12 березня 2018 14:50
Закінчення: 12 березня 2018 15:11
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 лот
Папір А3 та А4:
- Папір класу В (В+), формат А3 – 350 пачок.
- Папір класу В (В+), формат А4 – 1000 пачок.
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київ, Київ, Хрещатик, 32
Дата доставки: 31 січня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2018 15:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАВІТІ" 136 500,00
UAH з ПДВ
136 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 145 350,00
UAH з ПДВ
145 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 березня 2018 11:39
ДОГ_Xerox_136500_GenPlan_F.pdf
17 березня 2018 17:27
Корупц_Freeze.pdf
17 березня 2018 17:27
Zaborg_Freeze.pdf
17 березня 2018 17:27
MВС_Freeze.pdf
08 березня 2018 21:18
pdv.pdf
08 березня 2018 21:16
рахунок_банк2_alfa_sm.pdf
08 березня 2018 21:16
проток_заснування_1.pdf
08 березня 2018 21:16
проток_заснування_2.pdf
08 березня 2018 21:16
updated_NAVI_Alfa_05_03_2018.pdf
08 березня 2018 21:16
Xerox_Business.pdf
08 березня 2018 21:16
захист_довкілля.pdf
08 березня 2018 21:16
тех_характер.pdf
08 березня 2018 21:16
xerox_cert-90г.pdf
08 березня 2018 21:16
довідка 7.pdf
08 березня 2018 21:16
довідка3_2.pdf
08 березня 2018 21:16
довідка3_3.pdf
08 березня 2018 21:16
довідка3_1.pdf
08 березня 2018 21:16
NAVITI_директор наказ.pdf
08 березня 2018 21:16
Ком_пропозиція_лот1.pdf

Публічні документи

06 березня 2018 15:05
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАВІТІ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАВІТІ"
#41565571
Переможець 136 500,00
UAH з ПДВ
16 березня 2018 11:48

Документи

16 березня 2018 11:38
Електронний підпис
16 березня 2018 10:31
Протокол 55-Т.pdf
12 березня 2018 15:39
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2018 11:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАВІТІ"
#41565571
136 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 березня 2018 11:38
Електронний підпис
16 березня 2018 10:31
Протокол 55-Т.pdf
12 березня 2018 15:39
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 лютого 2019 12:44
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2018 15:42
додаткова угода 1 (Договір 2-18Т).pdf зміни до договору
16 листопада 2018 15:41
Електронний підпис укладений
03 квітня 2018 13:09
Договір а3_а4.pdf укладений
03 квітня 2018 13:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни на одиницю товару не більш, ніж на 10% без зміни загальної суми договору
Номер договору про закупівлю: 2-18Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2-18Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 січня 2019
Сума оплати за договором: 132 923,40
UAH