Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 79710000-4 (Фізична охорона адміністративної будівлі Держфінмоніторингу по вул. Білоруській, 24 і прилеглої до неї території, окремих приміщень та матеріальних ціностей в цій будівлі у березні частково-липні 2018р.)
Очікувана вартість
131 712,00 UAH
UA-2018-02-21-000466-c 7e2c2855cbc64b68b992f92f9ed54cb9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Коноваленко

+380445941641 srb@sdfm.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна служба фінансового моніторингу України
Код ЄДРПОУ: 37471802
Вебсайт: http://www.sdfm.gov.ua
Місцезнаходження: 04050, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Білоруська, 24
Контактна особа: Володимир Коноваленко
+380445941641
srb@sdfm.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2018 10:47
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2018 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 березня 2018 13:00
Початок аукціону: 12 березня 2018 15:12
Очікувана вартість: 131 712,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 658,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

закупівля проводиться відповідно до оприлюдненого річного плану закупівель Держфінмоніторингу на 2018 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 79710000-4 (Фізична охорона адміністративної будівлі Держфінмоніторингу по вул. Білоруській, 24 і прилеглої до неї території, окремих приміщень та матеріальних ціностей в цій будівлі у березні частково-липні 2018р.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, Київ, м. Київ, вул. Білоруська, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 березня 2018  —  31 липня 2018
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 лютого 2018 10:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2018 10:47
проект договору.docx
21 лютого 2018 10:47
тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

п.11 Додатку 2
Дата подання: 23 лютого 2018 23:25
Дата відповіді: 26 лютого 2018 10:53
В пункті 11 Додатку 2 вказана вимога до учасників: "Декларації про відповідність або сертифікати відповідності українських систем сертифікації на пропоновану продукцію (послуги, роботи), що підлягають обов’язковій сертифікації, чинні на дату розкриття відповідно до вимог п.13, п.п. 2 “ЛІЦЕНЗІЙНИХ УМОВ провадження охоронної діяльності”, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960. ". Ви здійснюєте посилання на ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження охоронної діяльності, якими передбачено лише один документ, який потрібен в обовязковому порядку отримати субєкт господарювання, що здійснює охоронну діяльність - і це ЛІЦЕНЗІЯ. Тобто, чи правильно ми розуміємо Вашу вимогу в даномі пункті - учасник повинен надати ліцензію на право надання охоронних послуг? Чи Ви мали на увазі якісь інші декларації про відповідність або сертифікати відповідності ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Надаємо роз’яснення щодо пункту 11 Додатку № 2 до тендерної документації “Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника та його пропозиції кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника”.
Для підтвердження відповідності учасника та його пропозиції кваліфікаційним критеріям надаються наступні документи:
Ліцензія на провадження охоронної діяльності.
Крім цього згідно з вимогами підпункту 2 п.13 “ЛІЦЕНЗІЙНИХ УМОВ провадження охоронної діяльності”, затверджених Постановою Кабінету Міністрів Українивід 18 листопада 2015 р. № 960 надати довідку у довільній формі про використання або невикористання в охоронній діяльності технічних засобів, які підлягають сертифікації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-21-000466-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Багатопрофільна приватна фірма "Кольчуга-КІДІС", Код ЄДРПОУ:32461082
Дата подання: 16 березня 2018 15:46
Скарга щодо невідповідності пропозиції ТОВ "Служба безпеки та охорони "АВАНГАРД" умовам тендерної документації та законодавству про працю України
БПФ «КОЛЬЧУГА-КІДІС» звертає увагу тендерного комітету Державної служби фінансового моніторингу України на невідповідність тендерної пропозиції Учасника – переможця ТОВ «Служба безпеки та охорони «АВАНГАРД» вимогам Тендерної документації Замовника затвердженої рішенням тендерного комітету, зокрема:
- учасник не додав до тендерної документації довідку у довільній формі, оформлену на бланку підприємства ( з зазначенням вихідного номеру та дати реєстрації) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завіреної особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) про відсутність підстав, визначених у частині першій і другій статті 17 Закону. Замість цього надав «Лист-гарантію щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України» вказавши назву документа «Лист гарантія ст. 17»;
- учасник не додав до тендерної документації лист-згоду про надання послуг згідно з вимогами, викладеними у додатку № 3 до тендерної документації, складений у довільній формі, оформлений на бланку підприємства (із зазначенням вихідного номера та дати реєстрації) і засвідчена уповноваженою особою Учасника;
- учасник у додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» в таблиці «Розрахунок вартості послуг» у графі «Всього вартість охорони» (за визначений період) вказав суму 32 грн., замість підрахування остаточної повної вартості охорони за кількістю годин охорони.
Учасником подано остаточну цінову пропозицію, нижчу нижчої, а саме 81 000,00 грн. Враховуючи, що мінімальна заробітна плата за годину, встановлена законодавством України становить 22,41 грн., включаючи вартість послуг, всіх податків, зборів, мита та ін., Учасник не має можливості отримуючи за 1 годину охорони 19,68 грн. офіційно оформити всіх працівників, чим порушує трудове законодавство та несе ризики по наданню послуг з охорони об’єктів.
Враховуючи все вищезазначене, БПФ «КОЛЬЧУГА-КІДІС» вважає, що тендерним комітетом Державної служби фінансового моніторингу України мають бути досліджені зазначені вище зауваження, ще раз переглянута та відхилена тендерна пропозиція ТОВ «Служба безпеки та охорони «АВАНГАРД», як така, що не відповідає вимогам тендерної документації та складена із порушенням її умов (вимог) та форм, а також суперечить чинному законодавству про працю України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 березня 2018 17:03
Доброго дня. Державна служба фінансового моніторингу України розглянула Вашу вимогу стосовно рішення щодо визнання ТОВ «Служба безпеки та охорони «АВАНГАРД» переможцем закупівлі та повідомляє наступне. Державною служби фінансового моніторингу України розглянуто документи, надані ТОВ «Служба безпеки та охорони «АВАНГАРД» відповідно до вимог частини третьої статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» та встановлено невідповідність цих документів вимогам Держфінмоніторингу. Тендерним комітетом Держфінмоніторингу було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ “ Служба безпеки та охорони “АВАНГАРД”, яке буде оприлюднене в системі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2018 16:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СМАРТ СІТІ ГРУП" 87 325,00
UAH з ПДВ
69 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ТЕРИТОРІЯ ОХОРОНИ" 130 000,00
UAH з ПДВ
80 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ ТА ОХОРОНИ "АВАНГАРД" 125 000,00
UAH з ПДВ
81 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Багатопрофільна приватна фірма "Кольчуга-КІДІС" 102 817,68
UAH з ПДВ
94 256,40
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА-006" 115 248,00
UAH з ПДВ
94 668,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СБ ВІП ГАРД" 108 127,30
UAH з ПДВ
98 691,44
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Група охоронних компаній "Конгрес" 115 248,00
UAH з ПДВ
115 248,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 березня 2018 11:37
Технічні хар_частина1.pdf
09 березня 2018 11:37
Тех_хар_част2.pdf
09 березня 2018 11:37
статут.pdf
09 березня 2018 11:37
протокол.pdf
09 березня 2018 11:37
Паспорт директора4.pdf
09 березня 2018 11:37
Паспорт директора3.pdf
09 березня 2018 11:37
Паспорт директора2.pdf
09 березня 2018 11:37
Паспорт директора1.pdf
09 березня 2018 11:37
Наявність працівників2.pdf
09 березня 2018 11:37
Наявність працівників1.pdf
09 березня 2018 11:37
наказ.pdf
09 березня 2018 11:37
Ліцензія.pdf
09 березня 2018 11:37
Лист згода.pdf
09 березня 2018 11:37
Інформаційна довідка.pdf
09 березня 2018 11:37
Договір СМ-16_Дислокація.pdf
09 березня 2018 11:37
Договір СМ-16_5.pdf
09 березня 2018 11:37
Договір СМ-16_4.pdf
09 березня 2018 11:37
Договір СМ16_3.pdf
09 березня 2018 11:37
Договір СМ-16_2.pdf
09 березня 2018 11:37
Договір СМ-16_1.pdf
09 березня 2018 11:37
Договір СМ-15_Дислокація.pdf
09 березня 2018 11:37
Договір СМ-15_5.pdf
09 березня 2018 11:37
Договір СМ-15_4.pdf
09 березня 2018 11:37
Договір СМ15_2.pdf
09 березня 2018 11:37
Договір СМ-15_.pdf
09 березня 2018 11:37
Договір СМ-11_Дислокація.pdf
09 березня 2018 11:37
Договір СМ-11_5.pdf
09 березня 2018 11:37
Договір СМ-11_4.pdf
09 березня 2018 11:37
Договір СМ-11_3.pdf
09 березня 2018 11:37
Договір СМ-11_2.pdf
09 березня 2018 11:37
Договір СМ-11_1.pdf
09 березня 2018 11:37
Довідка_ст17_2.pdf
09 березня 2018 11:37
Довідка_ст17.pdf
09 березня 2018 11:37
Довідка_Мат-тех_база.pdf
09 березня 2018 11:37
Довідка статут.pdf
09 березня 2018 11:37
Довідка про сертиф.pdf
09 березня 2018 11:37
Довідка ПДВ.pdf
09 березня 2018 11:37
Довідк_досвід.pdf
09 березня 2018 11:37
Витяг2.pdf
09 березня 2018 11:37
Витяг.pdf

Публічні документи

07 березня 2018 17:29
ДОКУМЕНТИ ТО.pdf

Публічні документи

21 березня 2018 18:54
Електронний підпис
21 березня 2018 18:52
несудімість.pdf
21 березня 2018 18:52
Витяг ПДВ.pdf
21 березня 2018 18:52
Ліцензія АВАНГАРД.pdf
21 березня 2018 18:52
ЄДР.pdf
19 березня 2018 10:32
Електронний підпис
15 березня 2018 14:41
Електронний підпис
05 березня 2018 12:30
Електронний підпис
05 березня 2018 11:35
Проект договору.pdf
05 березня 2018 11:35
Ліцензія Авангард .pdf
05 березня 2018 11:35
Гарантійний лист.pdf
05 березня 2018 11:35
_Наказ №1.pdf
05 березня 2018 11:35
Лист гарантія ст.17.pdf
05 березня 2018 11:35
Протокол №2.pdf
05 березня 2018 11:35
Протокол №1.pdf
05 березня 2018 11:35
Довідка статут.pdf
05 березня 2018 11:35
_СТАТУТ.pdf
05 березня 2018 11:35
Договір Грінед.pdf
05 березня 2018 11:35
Договір УкрДіСі дог..pdf
05 березня 2018 11:35
Довідка охор. послуги.docx.pdf
05 березня 2018 11:35
дов. про компанию.pdf
05 березня 2018 11:35
Додаток №3.pdf
05 березня 2018 11:35
довідка МТЗ.docx.pdf
05 березня 2018 11:35
Додаток 1.pdf

Публічні документи

23 березня 2018 13:08
Електронний підпис
23 березня 2018 13:04
Відомості з ЄДРПОУ
23 березня 2018 13:04
Копія ліцензії
07 березня 2018 17:02
Електронний підпис
07 березня 2018 16:59
Лист згода з техумовами.pdf
07 березня 2018 16:59
Тендерна пропозиція.pdf
07 березня 2018 16:59
Договір.pdf
07 березня 2018 16:59
Довідки.pdf
07 березня 2018 16:59
Установчі документи.pdf
07 березня 2018 16:59
Повноваження.pdf
07 березня 2018 16:59
Довідка про статус.pdf
07 березня 2018 16:59
Довідка ст17.pdf
07 березня 2018 16:59
Кваліфікаційні вимоги.pdf

Публічні документи

07 березня 2018 19:54
Електронний підпис
07 березня 2018 19:03
Укрдавгруп.pdf
07 березня 2018 19:03
Транс авто.pdf
07 березня 2018 19:03
Статут.pdf
07 березня 2018 19:03
Пропозиція.pdf
07 березня 2018 19:03
ліцензія.pdf
07 березня 2018 19:03
Документи.pdf
07 березня 2018 19:03
8 Відгуки.pdf
07 березня 2018 19:03
5 Право підпису.pdf

Публічні документи

09 березня 2018 12:25
Електронний підпис
09 березня 2018 12:24
щодо сіртифікації.pdf
09 березня 2018 12:24
технічні вимоги.pdf
09 березня 2018 12:24
тендерна пропозиція.pdf
09 березня 2018 12:24
Статут.pdf
09 березня 2018 12:24
ст. 17.pdf
09 березня 2018 12:24
працівники.pdf
09 березня 2018 12:24
погодження з договором.pdf
09 березня 2018 12:24
Повноваження директора.pdf
09 березня 2018 12:24
Паспорт.pdf
09 березня 2018 12:24
мат-тех база.pdf
09 березня 2018 12:24
Ліцензія.pdf

Публічні документи

07 березня 2018 15:20
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СМАРТ СІТІ ГРУП"

ПП "ТЕРИТОРІЯ ОХОРОНИ"

ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ ТА ОХОРОНИ "АВАНГАРД"

Багатопрофільна приватна фірма "Кольчуга-КІДІС"

ПП "ОХОРОНА-006"

ТОВ "СБ ВІП ГАРД"

ПП "Група охоронних компаній "Конгрес"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СМАРТ СІТІ ГРУП"
#40517265
Відхилено 69 500,00
UAH з ПДВ
14 березня 2018 16:25
ПП "ТЕРИТОРІЯ ОХОРОНИ"
#36272665
Відхилено 80 000,00
UAH з ПДВ
14 березня 2018 16:29
ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ ТА ОХОРОНИ "АВАНГАРД"
#40161626
Рішення скасоване 81 000,00
UAH з ПДВ
22 березня 2018 13:33
ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ ТА ОХОРОНИ "АВАНГАРД"
#40161626
Відхилено 81 000,00
UAH з ПДВ
22 березня 2018 13:43
Багатопрофільна приватна фірма "Кольчуга-КІДІС"
#32461082
Переможець 94 256,40
UAH з ПДВ
22 березня 2018 13:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 березня 2018 13:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Багатопрофільна приватна фірма "Кольчуга-КІДІС"
#32461082
94 256,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 серпня 2018 09:28
звіт про виконання договору від 02.04.2018 №10.PDF укладений
01 серпня 2018 09:27
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2018 12:44
додаткова угода до договору від 02.04.2018 № 10.pdf зміни до договору
03 квітня 2018 12:42
Електронний підпис укладений
03 квітня 2018 12:19
договір від 02.04.2018 № 10.pdf укладений
03 квітня 2018 12:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту першого частини четвертої статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі": пункти 3.1., 5.1. Договору від 02.04.2018 №10, та додаток 1 до цього Договору викладаються у новій редакції відповідно до Додаткової угоди від 02.04.2018
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 квітня 2018 — 31 липня 2018
Сума оплати за договором: 89 035,20
UAH з ПДВ