Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом’янському та Шевченківському районах м. Києва. (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (генпідрядні роботи).
Reconstruction of traffic junction at the intersection of Peremohy Ave. and Hetman street in Solomianskyi and Shevchenkivskyi districts in Kyiv city. (State Standards of Ukraine DSTU Б.Д.1.1-1:2013) (45000000-7 Construction works and current repair) (general contracting works).
Очікувана вартість
608 570 279,00 UAH
UA-2018-02-21-000440-a d97e686b9bc745958b91b5b8082f50b8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лісневський Роман Сергійович

+380445070514 2858412@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 05445267
Місцезнаходження: 01014, Україна , м. Київ обл., місто, вулиця Петра Болбочана, 6
Контактна особа: Лісневський Роман Сергійович
+380445070514
2858412@ukr.net
Додаткові контактні особи: Лісневський Р.С.
+380442858412
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal Enterprise “Construction Directorate of Road and Transport Buildings of Kyiv City”
National ID: 05445267
Contact point: Lisnevskyi Roman Sergeevich
+380445070514
2858412@ukr.net
Additional contacts: Lisnevskyi Roman Sergeevich
+380442858412

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 лютого 2018 14:22
Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2018 14:27
Оскарження умов закупівлі: до 01 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2018 14:27
Початок аукціону: 07 червня 2018 11:40
Очікувана вартість: 608 570 279,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3042850 UAH
Publication date: 21 лютого 2018 14:22
Enquiries until: 26 березня 2018 14:27
Complaints submission until: до 01 квітня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 квітня 2018 14:27

Information

Estimated total value: 608 570 279 UAH including VAT
Minimal lowering step: 50 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,01 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом’янському та Шевченківському районах м. Києва. (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (генпідрядні роботи).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м. Київ, м. Київ
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Reconstruction of traffic junction at the intersection of Peremohy Ave. and Hetman street in Solomianskyi and Shevchenkivskyi districts in Kyiv city. (State Standards of Ukraine DSTU Б.Д.1.1-1:2013) (45000000-7 Construction works and current repair) (general contracting works).
CPV: 45000000-7
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 80%
Термін виконання робіт: 10%
менше 12 місяців: 10%
від 12 до 16 місяців: 5%
від 16 до 18 місяців: 0%
Відстрочка платежу: 10%
90 і більше календарних днів: 10%
від 60 до 89 календарних днів: 5%
59 і меньше календарних днів: 0%
29 березня 2018 09:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 березня 2018 12:55
Зміни до Тендерна документація.doc
28 березня 2018 12:55
Тендерна документація.pdf
29 березня 2018 09:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 березня 2018 14:07
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2018 14:31
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 березня 2018 12:55
Зміни до Тендерна документація.doc
21 березня 2018 13:51
Зміни до Тендерна документація.doc
28 березня 2018 12:55
Тендерна документація.pdf
21 березня 2018 13:51
Тендерна документація.pdf
21 лютого 2018 14:22
Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз"яснення Технічного завдання
Дата подання: 28 лютого 2018 13:03
Дата відповіді: 03 березня 2018 11:13
Просимо надати відповідь по наступним питанням: 1. Проспект Перемоги: - Яка довжина дільниці? - Розріз (пиріг дорожього полотна)? - Необхідність заміни бортів? Кількість? - Кількість люків та зливоприймачів на проїздній частині, що підлягають підняттю та заміні ? 2. Вулиця Вадима Гетьмана - вуляця Олександра Довженка: - Розріз (пиріг дорожього полотна)? - Необхідність заміни бортів? Кількість? - Кількість люків та зливоприймачів на проїздній частині, що підлягають підняттю та заміні ? 3. Лівоповоротні з"їзди: - Необхідно конкретизувати скільки зїздів шириною 5,50м і скільки зїздів шириною 7,0м та їх довжини і кількість смуг руху? - Розріз (пиріг дорожього полотна)? - Необхідність заміни бортів? Кількість? - Кількість люків та зливоприймачів на проїздній частині, що підлягають підняттю та заміні ? 4. Правоповоротні з"їзди: - Необхідно конкретизувати скільки зїздів шириною 5,0м і скільки зїздів шириною 7,0м та їх довжини і кількість смуг руху? - Розріз (пиріг дорожього полотна)? - Необхідність заміни бортів? Кількість? - Кількість люків та зливоприймачів на проїздній частині, що підлягають підняттю та заміні ? 5. Велосипедна доріжка: - Розріз (пиріг дорожього полотна)? - Необхідність заміни бортів? Кількість? Улаштування зїздів з доріжки? - Кількість люків на місці велосипедної доріжкиі, що підлягають підняттю та заміні ? - Необхідність нанесення розмітки? Кількість? 6 Тротуар: - Розріз (пиріг дорожього полотна)? (Асфальтобетонне покриття? ФЕМ? ) - Необхідність заміни бортів, поребриків ? Кількість? - Кількість люків на тротуарі, що підлягають підняттю та заміні ? 7. Шляхопровід: - Необхідно конкретизувати обсяг та склад робіт?. Проимо Вас надати проект для ознайомлення з обсягами робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваш запит було розглянуто на тендерному комітеті комунального підприємства «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» по закупівлі «Реконструкція транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом’янському та Шевченківському районах м. Києва» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (45000000-7 Будівельні роботи) (генпідрядні роботи).
За результатами розгляду повідомляється.
Проспект Перемоги:
- Довжина ділянки – 300 м.
- Дорожній одяг:
Піщано-щебенева суміш С5, оптимального складу – 0,32 м
Піщано-щебенева суміш С7, оптимального складу – 0,22 м
Бітумна катіонна не модифікована швидкорозчинна емульсія 0.6л/м2
Асфальтобетон гарячий крупнозернистий, пористий не переривчастої гранулометрії, марки І, типу А-Б – 0,10 м
Бітумна катіонна не модифікована швидкорозчинна емульсія 0.4л/м2
Асфальтобетон гарячий крупнозернистий щільний, типу Б, марки І – 0,08 м.
Бітумна катіонна не модифікована швидкорозчинна емульсія 0.3л/м2
Асфальтобетон щебенево-мастиковий (ЩМА-20) – 0,05 м.
- Перевлаштування асфальтобетонного покриття в межах зони виконання робіт.
- Відновлення дорожнього покриття після влаштування траншей для перекладки інженерних мереж.
- Заміна борту – 600 м.
- Влаштування додаткового оглядового колодязя дощової каналізації.
Вул. Вадима Гетьмана –вул. Олександра Довженка:
- Дорожній одяг:
Влаштування нижнього шару основи із оптимальної щебеневої суміші С-5, товщиною – 0,20 м.
Влаштування верхнього шару основи із оптимальної щебеневої суміші С-7, товщиною – 0,20 м.
Бітумна емульсія ЕКШ-60 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 з нормою розливу – 0,83 л/м2.
АСГ.Кр.П.А-Б.НП.І БНД 60/90 згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011, товщиною – 0,11 м.
Бітумна емульсія ЕКШ-60 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 з нормою розливу – 0,33 л/м2.
АСГ Н.Кр.Щ.А.НП.І БНД 60/90 по ДСТУ Б В.2.7-119:2011 2011, товщиною – 0,11 м.
ЕКШМ-60 згідно ДСТУ Б В.2.7-129: 2013 з нормою розливу – 0,33 л/м2.
Щебенево – мастиковий асфальтобетон (ЩМА-15) БМПА 60/90-53 згідно ДСТУ Б.В.2.7-127:2015, товщиною – 0,05 м.
- Заміна борту в межах зони виконання робіт.
Лівоповоротні з’їзди:
- 3 лівоповоротних з’їзди, з яких 2 - двосмугові (ширина проїзної частини 7 м, довжина 292 м) та 1 - односмуговий (ширина проїзної частини 5,5 м, довжина 154 м).
- Дорожній одяг:
Влаштування нижнього шару основи із оптимальної щебеневої суміші С-5, товщиною – 0,20 м.
Влаштування верхнього шару основи із оптимальної щебеневої суміші С-7, товщиною – 0,20 м.
Бітумна емульсія ЕКШ-60 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 з нормою розливу – 0,83 л/м2.
АСГ.Кр.П.А-Б.НП.І БНД 60/90 по ДСТУ Б В.2.7-119:2011, товщиною – 0,11 м.
Бітумна емульсія ЕКШ-60 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 з нормою розливу – 0,33 л/м2;
АСГ Н.Кр.Щ.А.НП.І БНД 60/90 по ДСТУ Б В.2.7-119:2011 2011, товщиною – 0,11 м.
ЕКШМ-60 згідно ДСТУ Б В.2.7-129: 2013 з нормою розливу – 0,33 л/м2.
Щебенево – мастиковий асфальтобетон (ЩМА-15) БМПА 60/90-53 згідно ДСТУ Б.В.2.7-127:2015, товщиною – 0,05 м.
- Влаштування борту в межах зони виконання робіт.
Правоповоротні з’їзди:
- 3 правоповоротних з’їзди, з яких 2 - двосмугові (ширина проїзної частини 7 м, довжина 468 м) та 1 - односмуговий (ширина проїзної частини 5 м, довжина 227 м).
- Дорожній одяг:
Влаштування нижнього шару основи із оптимальної щебеневої суміші С-5, товщиною – 0,20 м.
Влаштування верхнього шару основи із оптимальної щебеневої суміші С-7, товщиною – 0,20 м.
Бітумна емульсія ЕКШ-60 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 з нормою розливу – 0,83 л/м2.
АСГ.Кр.П.А-Б.НП.І БНД 60/90 по ДСТУ Б В.2.7-119:2011, товщиною – 0,11 м.
Бітумна емульсія ЕКШ-60 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 з нормою розливу – 0,33 л/м2.
АСГ Н.Кр.Щ.А.НП.І БНД 60/90 по ДСТУ Б В.2.7-119:2011 2011, – товщиною 0,11 м.
ЕКШМ-60 згідно ДСТУ Б В.2.7-129: 2013 з нормою розливу – 0,33 л/м2.
Щебенево – мастиковий асфальтобетон (ЩМА-15) БМПА 60/90-53 згідно ДСТУ Б.В.2.7-127:2015, товщиною – 0,05 м.
- Влаштування борту в межах зони виконання робіт.
Велосипедна доріжка:
- Довжина 985 м, ширина 2,0 м.
- Дорожній одяг:
Гранітний щебінь по ДСТУ Б.В. 2.7-75-98, товщиною – 0,12 м.
Підстилаючий шар із сухої цементно-піщаної суміші (пропорція 1:6), товщиною – 0,05 м.
Фігурні елементи мощення, товщиною – 0,06 м.
Пішохідна доріжка (тротуар):
- Довжина 1035 м, ширина 2,25 м.
- Дорожній одяг:
Гранітний щебінь по ДСТУ Б.В. 2.7-75-98, товщиною – 0,12 м.
Підстилаючий шар із сухої цементно-піщаної суміші (пропорція 1:6), – товщиною 0,05 м.
Фігурні елементи мощення, товщиною – 0,06 м.
- Влаштування поребрика в межах зони виконання робіт.
Шляхопровід:
Шляхопровід має шість прогонів.
Габарит змінний:
- від опори №1 до опори №4 на шляхопроводі розміщуються вісім смуг руху автотранспорту по 3,5м; дві полоси безпеки шириною по 0,5 м та розділова смуга 0,9 м.
- від опори №5 до опори №7 на шляхопроводі розміщуються сім смуг руху автотранспорту по 3,5м; дві полоси безпеки шириною по 0,5 м та розділова смуга 0,9 м.
- від опори №4 до опори №5 габарит змінний від семи до восьми смуг.
Тротуари технологічні шириною 0,75м. На прогоновій будові розміщені щогли освітлення.
Прогонова будова сталева, з полігональним нижнім поясом. В поперечному перерізі розміщені шість коробок з опори №1 до опори №4 та п’ять коробок з опори № 4 до опори № 7. Крок коробок 6м, плита проїзду - ортотропна, крок поперечних діафрагм 3м.
Металоконструкції – 2400 т.
Деформаційні шви улаштовуються у стоянів естакади.
Проміжні опори та стояни із монолітного залізобетону, безригельні стійки індивідуальної розробки.
Фундаменти опор – 5300 м3 (бурові палі діаметром 1,2м, довжиною до 20м).
Відповідно до Додатку №2 тендерної документації, встановлені кваліфікаційні вимоги до учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
Розрахунок виконувати в обсягах і кількості відповідно до технічного завдання, наведеному у Додатку №1 тендерної документації.
Виходячи з вище наведеного, кошторис обраховує сам учасник, який має відповідний досвід виконання аналогічних робіт, а також працівників відповідної кваліфікації, готує свою пропозицію з урахуванням діючого законодавства України в галузі будівництва, в тому числі складає кошторис до договірної ціни з урахуванням чинних ДСТУ, ДБН, СНиПів та інших нормативів.
Також, звертаємо Вашу увагу, що договірна ціна в складі пропозиції з урахуванням інших критеріїв оцінки при проведенні закупівлі згідно з Законом України «Про публічні закупівлі», є приведена договірна ціна учасника.
Слід зазначити, що замовник надає проектну документацію до виконання переможцю, після укладення договору та оформленого належним чином дозволу на виконання робіт.
Роз"яснення Технічного завдання
Дата подання: 07 березня 2018 12:54
Дата відповіді: 12 березня 2018 15:09
1.Відновлення дорожнього покриття після влаштування траншей для перекладки інженерних мереж. - Які інженерні мережі перекладаються? Кількість? Обсяги робіт? 2.Влаштування додаткового оглядового колодязя дощової каналізації. - Розміри колодязя? Діаметр труб? 3.Фігурні елементи мощення, товщиною – 0,06 м. - Необхідно конкретизувати який ФЕМ? (Ціновий коридор дуже великий) 4 Шляхопровід - Без надання конструктивних рішень, специфікацій, деталювання зробити розрахунок вартості робіт неможливо. Просимо надати необхідну інформацію. 5.На прогоновій будові розміщені щогли освітлення. - Необхідно надати обсяги робіт, матеріал по улаштуванню щогл освітлення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваш запит було розглянуто на тендерному комітеті комунального підприємства «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» по закупівлі «Реконструкція транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом’янському та Шевченківському районах м. Києва» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (45000000-7 Будівельні роботи) (генпідрядні роботи).
За результатами розгляду повідомляється.
Перевлаштування інженерних мереж:
- газопровід (труби сталевi електрозварні): зовнiшнiй дiаметр 325 мм – 268 м; 426 мм – 545 м; 63 мм – 33 м.
- кабелі зв’язку – 47,4 км.
- кабельна лінія до 35кВ – 1620 м.
Влаштування оглядового колодязя дощової каналізації, круглий збірний залізобетонний, діаметром 2 м – 15,16 м3.
Фігурні елементи мощення (тротуарна плитка), товщиною – 0,06 м.
Шляхопровід:
Для влаштування фундаментів, крайніх і проміжних опор шляхопроводу:
арматура: А-І, А ІІІ, бетон: В25W6 F200, В30 W6 F200, В35 W6 F200
Встановлення опорних частин (ГАОЧ Ø650х170 з металевими анкерними пластинами) – 37 шт.
Монтаж головних балок – 1353,1 т.
Монтаж ортотропної плити – 1060,0 т.
Болтовий комплект БК-1 на високоміцних болтах – 11,15 т.
Очищення всіх поверхонь металоконструкцій за допомогою гідроструминного апарату високого тиску – 12771,9 м2.
Фарбування головних балок – 12771,9 м2.
Встановлення стовпів освітлення типу ПК10-2.5 оцинкованих (висота 10 м, вага 457 кг) – 10 шт
Відповідно до Додатку №2 тендерної документації, встановлені кваліфікаційні вимоги до учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
Розрахунок виконувати в обсягах і кількості відповідно до технічного завдання, наведеному у Додатку №1 тендерної документації.
Виходячи з вище наведеного, кошторис обраховує сам учасник, який має відповідний досвід виконання аналогічних робіт, а також працівників відповідної кваліфікації, готує свою пропозицію з урахуванням діючого законодавства України в галузі будівництва, в тому числі складає кошторис до договірної ціни з урахуванням чинних ДСТУ, ДБН, СНиПів та інших нормативів.
Також, звертаємо Вашу увагу, що договірна ціна в складі пропозиції з урахуванням інших критеріїв оцінки при проведенні закупівлі згідно з Законом України «Про публічні закупівлі», є приведена договірна ціна учасника.
Слід зазначити, що замовник надає проектну документацію до виконання переможцю, після укладення договору та оформленого належним чином дозволу на виконання робіт.
Щодо оформлення документів
Дата подання: 16 березня 2018 17:08
Дата відповіді: 19 березня 2018 15:22
Просимо надати пояснення щодо наступного:в пункті 1 Розділу ІІІ вказано, що документи, що подаються учасниками повинні відповідати вимогам Закону України "Про електронний документообіг". Чи мається на увазі, що тендерна пропозиція повинна бути скріплена електронним цифровим підписом?
Відповідь: Ваш запит було розглянуто на тендерному комітеті комунального підприємства «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд
м. Києва» по закупівлі «Реконструкція транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом’янському та Шевченківському районах м. Києва» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (45000000-7 Будівельні роботи) (генпідрядні роботи).
За результатами розгляду повідомляється.
Згідно статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Відповідно до статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, правомірним до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронний цифровий підпис».
Згідно статті 4 Закону України «Про електронний цифровий підпис», електронний цифровий підпис призначений для забезпечення діяльності фізичних та юридичних осіб, яка здійснюється з використанням електронних документів. Електронний цифровий підпис використовується фізичними та юридичними особами – суб’єктами електронного документообігу для ідентифікації підписувала та підтвердження цілісності даних в електронній формі.
Виходячи з вище наведеного, документи що подаються учасником скріплюються електронним цифровим підписом.
Щодо подання кошторисного розрахунку
Дата подання: 16 березня 2018 17:17
Дата відповіді: 19 березня 2018 18:09
1.Які саме документи повинен надати учасник на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам? 2. Як саме має бути виконаний кошторисний розрахунок, в якому програмному комплексі? 3.Кошторисний розрахунок повинен бути завантажений в фінансову частину, для коректного розкриття інформації до аукціону?
Відповідь: Ваш запит було розглянуто на тендерному комітеті комунального підприємства «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» по закупівлі «Реконструкція транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом’янському та Шевченківському районах м. Києва» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (45000000-7 Будівельні роботи) (генпідрядні роботи).
За результатами розгляду повідомляється.
Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію учасник подає у складі тендерної пропозиції відповідно до Додатку № 1 тендерної документації.
Кошторисний розрахунок виконувати в обсягах і кількості відповідно до технічного завдання, наведеному у Додатку №1 тендерної документації з використанням спеціалізованого ліцензійного програмного забезпечення, що сертифіковано в Україні.
Виходячи з вище наведеного, кошторис обраховує сам учасник, який має відповідний досвід виконання аналогічних робіт, а також працівників відповідної кваліфікації, готує свою пропозицію з урахуванням діючого законодавства України в галузі будівництва, в тому числі складає кошторис до договірної ціни з урахуванням чинних ДСТУ, ДБН, СНиПів та інших нормативів.
Слід зазначити, що тендерна пропозиція подається учасником згідно з Законом України «Про публічні закупівлі».
Щодо надання відомості обсягів робіт
Дата подання: 16 березня 2018 17:33
Дата відповіді: 19 березня 2018 17:42
Інформація, що надана в Технічному завданні є недостатньою для якісного та повного складання розрахунку ціни тендерної пропозиції. Тому просимо доповнити тендерну документацію відомістю обсягів робіт.
Відповідь: Ваш запит було розглянуто на тендерному комітеті комунального підприємства «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» по закупівлі «Реконструкція транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом’янському та Шевченківському районах м. Києва» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (45000000-7 Будівельні роботи) (генпідрядні роботи).
За результатами розгляду повідомляється.
Вул. Вадима Гетьмана –вул. Олександра Довженка:
- Дорожній одяг:
Влаштування нижнього шару основи із оптимальної щебеневої суміші С-5, товщиною – 0,20 м.
Влаштування верхнього шару основи із оптимальної щебеневої суміші С-7, товщиною – 0,20 м.
Бітумна емульсія ЕКШ-60 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 з нормою розливу – 0,83 л/м2.
АСГ.Кр.П.А-Б.НП.І БНД 60/90 згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011, товщиною – 0,11 м.
Бітумна емульсія ЕКШ-60 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 з нормою розливу – 0,33 л/м2.
АСГ Н.Кр.Щ.А.НП.І БНД 60/90 по ДСТУ Б В.2.7-119:2011 2011, товщиною – 0,11 м.
ЕКШМ-60 згідно ДСТУ Б В.2.7-129: 2013 з нормою розливу – 0,33 л/м2.
Щебенево – мастиковий асфальтобетон (ЩМА-15) БМПА 60/90-53 згідно ДСТУ Б.В.2.7-127:2015, товщиною – 0,05 м.
- Заміна борту в межах зони виконання робіт.
Лівоповоротні з’їзди:
- 3 лівоповоротних з’їзди, з яких 2 - двосмугові (ширина проїзної частини 7 м, довжина 292 м) та 1 - односмуговий (ширина проїзної частини 5,5 м, довжина 154 м).
- Дорожній одяг:
Влаштування нижнього шару основи із оптимальної щебеневої суміші С-5, товщиною – 0,20 м.
Влаштування верхнього шару основи із оптимальної щебеневої суміші С-7, товщиною – 0,20 м.
Бітумна емульсія ЕКШ-60 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 з нормою розливу – 0,83 л/м2.
АСГ.Кр.П.А-Б.НП.І БНД 60/90 по ДСТУ Б В.2.7-119:2011, товщиною – 0,11 м.
Бітумна емульсія ЕКШ-60 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 з нормою розливу – 0,33 л/м2;
АСГ Н.Кр.Щ.А.НП.І БНД 60/90 по ДСТУ Б В.2.7-119:2011 2011, товщиною – 0,11 м.
ЕКШМ-60 згідно ДСТУ Б В.2.7-129: 2013 з нормою розливу – 0,33 л/м2.
Щебенево – мастиковий асфальтобетон (ЩМА-15) БМПА 60/90-53 згідно ДСТУ Б.В.2.7-127:2015, товщиною – 0,05 м.
- Влаштування борту в межах зони виконання робіт.
Правоповоротні з’їзди:
- 3 правоповоротних з’їзди, з яких 2 - двосмугові (ширина проїзної частини 7 м, довжина 468 м) та 1 - односмуговий (ширина проїзної частини 5 м, довжина 227 м).
- Дорожній одяг:
Влаштування нижнього шару основи із оптимальної щебеневої суміші С-5, товщиною – 0,20 м.
Влаштування верхнього шару основи із оптимальної щебеневої суміші С-7, товщиною – 0,20 м.
Бітумна емульсія ЕКШ-60 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 з нормою розливу – 0,83 л/м2.
АСГ.Кр.П.А-Б.НП.І БНД 60/90 по ДСТУ Б В.2.7-119:2011, товщиною – 0,11 м.
Бітумна емульсія ЕКШ-60 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 з нормою розливу – 0,33 л/м2.
АСГ Н.Кр.Щ.А.НП.І БНД 60/90 по ДСТУ Б В.2.7-119:2011 2011, – товщиною 0,11 м.
ЕКШМ-60 згідно ДСТУ Б В.2.7-129: 2013 з нормою розливу – 0,33 л/м2.
Щебенево – мастиковий асфальтобетон (ЩМА-15) БМПА 60/90-53 згідно ДСТУ Б.В.2.7-127:2015, товщиною – 0,05 м.
- Влаштування борту в межах зони виконання робіт.
Велосипедна доріжка:
- Довжина 985 м, ширина 2,0 м.
- Дорожній одяг:
Гранітний щебінь по ДСТУ Б.В. 2.7-75-98, товщиною – 0,12 м.
Підстилаючий шар із сухої цементно-піщаної суміші (пропорція 1:6), товщиною – 0,05 м.
Фігурні елементи мощення, товщиною – 0,06 м.
Пішохідна доріжка (тротуар):
- Довжина 1035 м, ширина 2,25 м.
- Дорожній одяг:
Гранітний щебінь по ДСТУ Б.В. 2.7-75-98, товщиною – 0,12 м.
Підстилаючий шар із сухої цементно-піщаної суміші (пропорція 1:6), – товщиною 0,05 м.
Фігурні елементи мощення, товщиною – 0,06 м.
- Влаштування поребрика в межах зони виконання робіт.
Шляхопровід:
Шляхопровід має шість прогонів.
Габарит змінний:
- від опори №1 до опори №4 на шляхопроводі розміщуються вісім смуг руху автотранспорту по 3,5м; дві полоси безпеки шириною по 0,5 м та розділова смуга 0,9 м.
- від опори №5 до опори №7 на шляхопроводі розміщуються сім смуг руху автотранспорту по 3,5м; дві полоси безпеки шириною по 0,5 м та розділова смуга 0,9 м.
- від опори №4 до опори №5 габарит змінний від семи до восьми смуг.
Тротуари технологічні шириною 0,75м. На прогоновій будові розміщені щогли освітлення.
Прогонова будова сталева, з полігональним нижнім поясом. В поперечному перерізі розміщені шість коробок з опори №1 до опори №4 та п’ять коробок з опори № 4 до опори № 7. Крок коробок 6м, плита проїзду - ортотропна, крок поперечних діафрагм 3м.
Металоконструкції – 2400 т.
Деформаційні шви улаштовуються у стоянів естакади.
Проміжні опори та стояни із монолітного залізобетону, безригельні стійки індивідуальної розробки.
Фундаменти опор – 5300 м3 (бурові палі діаметром 1,2м, довжиною до 20м).
Відповідно до Додатку №2 тендерної документації, встановлені кваліфікаційні вимоги до учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
Розрахунок виконувати в обсягах і кількості відповідно до технічного завдання, наведеному у Додатку №1 тендерної документації.
Виходячи з вище наведеного, кошторис обраховує сам учасник, який має відповідний досвід виконання аналогічних робіт, а також працівників відповідної кваліфікації, готує свою пропозицію з урахуванням діючого законодавства України в галузі будівництва, в тому числі складає кошторис до договірної ціни з урахуванням чинних ДСТУ, ДБН, СНиПів та інших нормативів.
Також, звертаємо Вашу увагу, що договірна ціна в складі пропозиції з урахуванням інших критеріїв оцінки при проведенні закупівлі згідно з Законом України «Про публічні закупівлі», є приведена договірна ціна учасника.
Слід зазначити, що замовник надає проектну документацію до виконання переможцю, після укладення договору та оформленого належним чином дозволу на виконання робіт.
Щодо досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 16 березня 2018 17:45
Дата відповіді: 19 березня 2018 15:22
1. На виконання яких робіт учасник має надати аналогічний договір? 2. Що мається на увазі під поняттям "аналогічний" договір? 3. В який період(роки) аналогічний договір повинен був виконуватись?
Відповідь: Ваш запит було розглянуто на тендерному комітеті комунального підприємства «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд
м. Києва» по закупівлі «Реконструкція транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом’янському та Шевченківському районах м. Києва» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (45000000-7 Будівельні роботи) (генпідрядні роботи).
За результатами розгляду повідомляється.
Згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документального підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв.
Відповідно до Додатку 2 (кваліфікаційні вимоги) тендерної документації,
наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору підтверджується довідкою, складеною у довільній формі, що містить інформацію про раніше укладений договір щодо аналогічної закупівлі із зазначенням предмету договору, року укладання та замовника.
Тендерною документацією не встановлені вимоги щодо терміну укладання та виконання аналогічного договору.
Учасник сам обирає який договір розмістити на виконання вимог тендерної документації.
Відносно процедури закупівлі
Дата подання: 21 березня 2018 15:01
Дата відповіді: 26 березня 2018 14:42
Просимо надати розясненя, та посилання на норми законів у відповідях на наступні питання: 1, Чому - Зазначена закупівля має відбудися без погодженої проектно кошторисної документації , затвердженої експерним висновком ? 2. Згідно умов договору, що додається до вимог тендерної документації Замовник разом із підписаним договором повинен передати Всю технічно - проектну документацію переможцю. 3. Вимога погодження та наявності всієї проектно - кошторисної документації до початку оголошення державних закупівель регламентується законом України, а також розпорядженям Київського міського голови Київської міської державної адміністрації, котре повино бути виконане Замовником закупівель до початку оголошення процедури закупівлі. 4. Просимо надати розяснення : "Виходячи із яких даних Учасник закупівель повинен у складі своєї пропозиції надаті розрахунки по наступним пунтам зважаючи на те Що у Замовника закупівлі взагалі ВІДСУТНІЙ проект будівництва, а наявне лише "ТЕО": пункти: 4.1. Демонтаж 4.2. Підготовчі роботи 4.3. Винесення та будівництво мереж 4.4. Земляні роботи 4.5. Роботи по благоустрою 4.6. розрахунки та вимоги до машин та механізмів, що будуть використовуватись 4.7.Вимоги щодо будівельних матеріалів тощо?? 5. Просимо Вас надати розяснення по зазначеним питанням, а також взяти до уваги, що не надання погодженої проектно - кошторисної документації , для ознайомлення Усім Учасникам закупівлі, Вказує на наявність дискримінаційних умов для окремих учасників, а також можливого надання переваг іншим учасникам зазначеної закупівлію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваш запит було розглянуто на тендерному комітеті комунального підприємства «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» (далі – Дирекція) по закупівлі «Реконструкція транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом’янському та Шевченківському районах м. Києва» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (45000000-7 Будівельні роботи) (генпідрядні роботи).
За результатами розгляду повідомляється.
Проектна документація розроблена у відповідності до ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво». На замовлення Дирекції у ДП «Укрдержбудекспертиза» проведено експертизу проекту та за результатами отримано експертний звіт від 16.01.2018 №00-2266-17/ПБ.
У відповідності до Порядку визначення предмета закупівлі робіт:
Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293.
Згідно з пунктом 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»:
Тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
На основі затвердженої проектної документації (експертний звіт від 16.01.2018 №00-2266-17/ПБ) Дирекцією складено технічне завдання (Додаток №1 тендерної документації). Розрахунок потрібно виконувати в обсягах і кількості відповідно до технічного завдання, наведеному у Додатку №1 тендерної документації.

Відповідно до Додатку №2 тендерної документації, встановлені кваліфікаційні вимоги до учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
Виходячи з вище наведеного, кошторис обраховує сам учасник, який повинен мати відповідний досвід виконання аналогічних робіт, а також працівників відповідної кваліфікації, готує свою пропозицію з урахуванням діючого законодавства України в галузі будівництва (в тому числі складає кошторис до договірної ціни з урахуванням чинних ДСТУ, ДБН, СНиПів та інших нормативів).
Слід зазначити, що замовник надає затверджену проектну документацію «до виконання» переможцю, після укладення договору та оформленого належним чином дозволу на виконання робіт.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-02-21-000440-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ АЛЬТІС-СПЕЦБУД, Код ЄДРПОУ:31779817
Дата подання: 30 березня 2018 17:47
оскарження положень тендерної документації, які порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі»
Дискримінаційні умови до учасників
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 04 квітня 2018 22:19
Рішення від 04.04.2018 № 3075 , лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 04 квітня 2018 22:19
Рішення від 20.04.2018 № 3739.pdf
Дата публікації: 25 квітня 2018 19:08
Номер скарги: UA-2018-02-21-000440-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Мостобудівельне Підприємство "Мостострой", Код ЄДРПОУ:31317397
Дата подання: 08 травня 2018 15:01
Скарга
Скарга на неправомірні дії та рішення Замовника щодо відхилення пропозиції учасника торгів
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 14 травня 2018 20:16
Рішення від 11.05.2018 № 4414.pdf
Дата публікації: 14 травня 2018 20:16
рішення від 30.05.2018 № 5126.pdf
Дата публікації: 04 червня 2018 20:07

Документи подані скаржником

30 березня 2018 17:47
Скарга

Документи Органу Оскарження

14 травня 2018 20:16
Рішення від 11.05.2018 № 4414.pdf
04 червня 2018 20:07
рішення від 30.05.2018 № 5126.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 травня 2018
UA-2018-02-21-000440-ad97e686b9bc745958b91b5b8082f50b8
Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 05445267
Місцезнаходження: 01014, Україна, м. Київ обл., місто, вулиця Петра Болбочана, 6
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мостобудівельне Підприємство "Мостострой" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ АЛЬТІС-СПЕЦБУД Документи
Відхилено
Документи
ТОВ ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ СПЕЦБУД-ПЛЮС Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

04 травня 2018 12:27
протокол
04 травня 2018 12:38
Електронний підпис

Публічні документи

04 квітня 2018 13:58
Електронний підпис
04 квітня 2018 13:56
Дод.№1.PDF
04 квітня 2018 13:56
Григорчук.zip
04 квітня 2018 13:56
Л_ценз_я Григорчук.zip
04 квітня 2018 13:56
дод.№2 п.3.1.PDF
04 квітня 2018 13:56
дод.№2 п.2.1.PDF
04 квітня 2018 13:56
Дод.№2 п.1.2 Відгук ОНУР.pdf
04 квітня 2018 13:56
дод.№2 п.1.1.PDF
04 квітня 2018 13:56
Дод.№4 проект договору.PDF
04 квітня 2018 13:56
дод.№2 п.4.PDF
04 квітня 2018 13:56
дод.№2 п.5.2.PDF
04 квітня 2018 13:56
дод.№2 п.5.1.PDF
04 квітня 2018 13:56
дод.№2 п.6.PDF
04 квітня 2018 13:56
дод.№2 п.4 (п.8 стаття17).PDF

Документи

04 травня 2018 12:40
протокол
04 травня 2018 12:49
Електронний підпис

Публічні документи

05 квітня 2018 13:30
Електронний підпис
05 квітня 2018 13:20
Технічний опис.pdf
05 квітня 2018 13:20
Проект договору.pdf
05 квітня 2018 13:20
Повноваження.pdf
05 квітня 2018 13:20
Ліцензія.pdf
05 квітня 2018 13:20
Листи-згоди.pdf
05 квітня 2018 13:20
Альтіс спецбуд 7838 p7s.7z
05 квітня 2018 13:20
Альтіс спецбуд 7838 medoc.7z

Документи

04 травня 2018 12:51
протокол
04 травня 2018 13:07
Електронний підпис

Публічні документи

11 червня 2018 16:41
Електронний підпис
11 червня 2018 12:59
Довідка МВС України
11 червня 2018 12:59
Довідка ДФС України
08 червня 2018 17:14
Електронний підпис
08 червня 2018 16:30
Договірна ціна
05 квітня 2018 13:34
Електронний підпис
05 квітня 2018 13:34
Електронний підпис
05 квітня 2018 13:30
6 Проект договору.pdf
05 квітня 2018 13:30
лист банк гарантія.PDF
05 квітня 2018 13:30
2 довідка працівники.pdf
05 квітня 2018 13:30
Статут.PDF
05 квітня 2018 13:30
Лист Згода.pdf
05 квітня 2018 13:30
Довідка субпідрядники.pdf
05 квітня 2018 13:30
відгук.PDF
05 квітня 2018 13:29
виписка з протоколу.pdf
05 квітня 2018 13:29
7 приказ.pdf
05 квітня 2018 13:29
1 Договір підряду 0013.pdf
05 квітня 2018 13:29
7816_ПУБ_АЛ_ЯНС_p7s.7z
05 квітня 2018 13:29
7816_ПУБ_АЛ_ЯНС_medoc.7z

Документи

04 травня 2018 13:09
протокол
04 травня 2018 13:28
Електронний підпис

Публічні документи

05 квітня 2018 14:11
Електронний підпис
05 квітня 2018 14:11
Електронний підпис
05 квітня 2018 14:05
7817_СБП_p7s.7z
05 квітня 2018 14:05
ф4т1кв ЄСВ.PDF
05 квітня 2018 14:05
субпідрядники.PDF
05 квітня 2018 14:05
Статут 2014.pdf
05 квітня 2018 14:05
проект договору.pdf
05 квітня 2018 14:05
Лист-згода.PDF
05 квітня 2018 14:05
лист з банку гарантія.PDF
05 квітня 2018 14:05
захист довкілля.PDF
05 квітня 2018 14:05
довідка робітники.PDF
05 квітня 2018 14:05
довідка реквізити.PDF
05 квітня 2018 14:05
довідка мат-тех база.PDF
05 квітня 2018 14:05
довідка аналог.PDF
05 квітня 2018 14:05
відгук.PDF
05 квітня 2018 14:05
7817_СБП_medoc.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Мостобудівельне Підприємство "Мостострой"

ТОВ АЛЬТІС-СПЕЦБУД

ТОВ ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС

ТОВ СПЕЦБУД-ПЛЮС

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 червня 2018 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ СПЕЦБУД-ПЛЮС 598 615 000,00
UAH з ПДВ
598 500 000,00
UAH з ПДВ
1.25 478 800 000 Документи
ТОВ ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС 599 513 000,00
UAH з ПДВ
598 499 000,00
UAH з ПДВ
1.25 478 799 200 Документи

Публічні документи

05 квітня 2018 14:11
Електронний підпис
05 квітня 2018 14:11
Електронний підпис
05 квітня 2018 14:05
7817_СБП_p7s.7z
05 квітня 2018 14:05
ф4т1кв ЄСВ.PDF
05 квітня 2018 14:05
субпідрядники.PDF
05 квітня 2018 14:05
Статут 2014.pdf
05 квітня 2018 14:05
проект договору.pdf
05 квітня 2018 14:05
Лист-згода.PDF
05 квітня 2018 14:05
лист з банку гарантія.PDF
05 квітня 2018 14:05
захист довкілля.PDF
05 квітня 2018 14:05
довідка робітники.PDF
05 квітня 2018 14:05
довідка реквізити.PDF
05 квітня 2018 14:05
довідка мат-тех база.PDF
05 квітня 2018 14:05
довідка аналог.PDF
05 квітня 2018 14:05
відгук.PDF
05 квітня 2018 14:05
7817_СБП_medoc.7z

Публічні документи

11 червня 2018 16:41
Електронний підпис
11 червня 2018 12:59
Довідка МВС України
11 червня 2018 12:59
Довідка ДФС України
08 червня 2018 17:14
Електронний підпис
08 червня 2018 16:30
Договірна ціна
05 квітня 2018 13:34
Електронний підпис
05 квітня 2018 13:34
Електронний підпис
05 квітня 2018 13:30
6 Проект договору.pdf
05 квітня 2018 13:30
лист банк гарантія.PDF
05 квітня 2018 13:30
2 довідка працівники.pdf
05 квітня 2018 13:30
Статут.PDF
05 квітня 2018 13:30
Лист Згода.pdf
05 квітня 2018 13:30
Довідка субпідрядники.pdf
05 квітня 2018 13:30
відгук.PDF
05 квітня 2018 13:29
виписка з протоколу.pdf
05 квітня 2018 13:29
7 приказ.pdf
05 квітня 2018 13:29
1 Договір підряду 0013.pdf
05 квітня 2018 13:29
7816_ПУБ_АЛ_ЯНС_p7s.7z
05 квітня 2018 13:29
7816_ПУБ_АЛ_ЯНС_medoc.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СПЕЦБУД-ПЛЮС

ТОВ ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС
#35129952
Переможець 598 499 000,00
UAH з ПДВ
07 червня 2018 17:45

Документи

07 червня 2018 17:45
Електронний підпис
07 червня 2018 17:40
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 червня 2018 17:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПІВНІЧНО-УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС
#35129952
598 499 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 червня 2018 17:45
Електронний підпис
07 червня 2018 17:40
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 травня 2024 12:50
Додаткова угода.PDF зміни до договору
02 травня 2024 12:48
Електронний підпис укладений
04 вересня 2023 13:46
Додаткова угода.PDF зміни до договору
04 вересня 2023 13:44
Електронний підпис укладений
29 червня 2023 15:03
Додаткова угода.PDF зміни до договору
29 червня 2023 15:01
Електронний підпис укладений
16 травня 2023 13:07
Додаткова угода.PDF зміни до договору
16 травня 2023 13:04
Електронний підпис укладений
27 березня 2023 12:12
Додаткова угода.PDF зміни до договору
27 березня 2023 12:09
Електронний підпис укладений
20 грудня 2022 13:50
Додаткова угода.PDF зміни до договору
20 грудня 2022 13:48
Електронний підпис укладений
13 грудня 2021 09:59
Додаткова угода.PDF зміни до договору
13 грудня 2021 09:55
Електронний підпис укладений
03 грудня 2021 15:13
Додаткова угода.PDF зміни до договору
03 грудня 2021 14:43
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 20:33
додаткова угода.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 20:31
Електронний підпис укладений
07 листопада 2019 12:01
Додаткова угода.pdf зміни до договору
07 листопада 2019 11:58
Електронний підпис укладений
06 листопада 2019 13:47
Додаткова угода.pdf зміни до договору
06 листопада 2019 13:43
Електронний підпис укладений
21 червня 2019 15:03
Додаткова угода.pdf зміни до договору
21 червня 2019 14:59
Електронний підпис укладений
12 грудня 2018 16:45
Додаткова угода.pdf зміни до договору
12 грудня 2018 16:42
Електронний підпис укладений
26 червня 2018 16:19
договір укладений
26 червня 2018 16:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 4 ч. 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 26/06-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 26/06-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменьшення Договірної ціни на вартість розробки проекту виконання робіт (ПВР) на демонтаж конструкцій шляхопроводу та на повний комплекс монтажу прогонових будов шляхопроводу (в т.ч. складальних та зварювальних робіт) в складі Об'єкту, яка визначена відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" та складає 11 650 068,04 грн.
Номер договору про закупівлю: 26/06-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 26/06-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 7 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" у зв'язку зі змінами встановленого згідно з законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін та регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, ст. 321 Господарського кодексу України, пп. 21, 22 Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 "Про затвердження Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві", Роз'яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 27.10.2016 №3302-06/34307-06, п. 6.3.2.3 Національного стандарту ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", у зв'язку із тим, що обсяг робіт за Договором генпідряду №26/06-18 від 26.06.2018 не змінюється, Сторони погодились збільшити договірну ціну на 227 671 560,09 грн. (двісті двадцять сім мільйонів шістсот сімдесят одна тисяча п'ятсот шістдесят гривень 09 копійок), в тому числі ПДВ - 37 945 260,02 грн.
Номер договору про закупівлю: 26/06-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з тим, що затверджені бюджетні асигнування 2019 року не забезпечують потребу у фінансуванні робіт за Договором та враховуючи наявність об'єктивних обставин, що спричиняють продовження строку виконання робіт, відповідно до п.4 ч.4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", сторони дійшли згоди строк виконання робіт та строк дії Договору продовжити до 31.12.2020.
Номер договору про закупівлю: 26/06-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з тим, що затверджені бюджетні асигнування 2020 року не забезпечують потрубу у фінансування робіт за Договором та враховуючи тривалість перевірки актів виконаних робіт експертною організацією, а також у зв'язку з встановленням на території України карантину згідно постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 № 641 "Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої корона вірусом SARS-CoV-2" (зі змінами), відповідно до п.4 ч.5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", Сторони дійшли згоди строк дії Договору продовжити до 31.12.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 26/06-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з тим, що після збільшення Договірної ціни складеною в поточних цінах станом на 01.10.2019 року відповідно до додаткової угоди № 15 від 25.10.2019 до Договору генпідряду № 26/06-18 від 26.06.2018 з застосуванням нормативів ціноутворення в будівництві, що діяли на той час, відбулось зростання індексу споживчих цін (індексу інфляції), що спричинило зростання вартості матеріальних ресурсів та механізмів, та зважаючи на експертний звіт від 27.03.2020 № 00-1296-19/ПД, затверджений Розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 21.07.2021 № 1630 «Про перезатвердження проекту «Реконструкція транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом’янському та Шевченківському районах м. Києва» (Коригування)», Сторони домовилися: 1. Відповідно до пункту 7 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла на момент укладання Договору генпідряду № 26/06-18 від 26.06.2018) у зв’язку зі змінами встановленого згідно з законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін та регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, ст. 321 Господарського кодексу України, пп. 21, 22 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, Роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.11.2012 року № 3302-04/42786-1 та від 27.10.2016 №3302-06/34307-06, Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», у зв’язку із тим, що обсяг робіт за Договором генпідряду № 26/06-18 від 26.06.2018 не змінюється, Сторони погодились збільшити договірну ціну на 653 783 803,56 грн. (шістсот п’ятдесят три мільйона сімсот вісімдесят три тисячі вісімсот три гривні 56 коп.), в тому числі ПДВ – 108 978 967,26 грн. 2.1. Виходячи із п. 1 цієї Додаткової угоди пункт 3.1 Договору генпідряду викласти в наступній редакції: «3.1. Договірна ціна робіт є динамічною, узгоджена Сторонами та складає 1 468 394 295,61 грн. (один мільярд чотириста шістдесят вісім мільйонів триста дев’яносто чотири тисячі двісті дев’яносто п’ять гривен 61 коп.), в тому числі ПДВ 20% – 244 732 382,60 грн. Договірна ціна робіт визначена Додатком № 1, який є невід'ємною частиною Договору генпідряду.». 2.2. У зв’язку з тим, що затверджені бюджетні асигнування 2021 року не забезпечують потребу у фінансуванні робіт за Договором, відповідно до п. 4 ч. 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди строк виконання робіт та строк дії Договору продовжити до 31.12.2022.
Номер договору про закупівлю: 26/06-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 27
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою приведення Договору генпідряду у відповідність до Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», керуючись п. 20.9. цього Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни до пунктів Договору генпідряду п.2.1, п. 4.4, п. 11.3. У зв’язку з допущеною опискою Сторони дійшли згоди викласти в новій редакції пункт 1 Додаткової угоди № 27 від 02.12.2021 до Договору генпідряду.
Номер договору про закупівлю: 26/06-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 29
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з введенням воєнного стану Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), відповідно до п. 4 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла на дату укладання Договору), Сторони дійшли згоди строк виконання робіт та строк дії Договору продовжити до 30.06.2023.
Номер договору про закупівлю: 26/06-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 33
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди виключити роботи з реконструкції підземного пішохідного переходу з загального обсягу робіт за Договором та зменшити Договірну ціну на вартість цих робіт, яка складає 5 845 319,37 грн., в тому числі ПДВ 20% – 974 219,90 грн., виклавши п. 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1. Договірна ціна робіт є динамічною, узгоджена Сторонами та складає 1 462 548 976,24 грн. (один мільярд чотириста шістдесят два мільйона п'ятсот сорок вісім тисяч дев'ятсот сімдесят шість гривень 24 коп.), в тому числі ПДВ 20% – 243 758 162,71 грн. Договірна ціна робіт визначена Додатком № 1, який є невід'ємною частиною Договору генпідряду.»
Номер договору про закупівлю: 26/06-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 35
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
16 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди виключити роботи з розбирання будівель та споруд Цеху № 5 АТ «Перший Київський машинобудівний завод» (ПАТ «НВП «БІЛЬШОВИК») з загального обсягу робіт за Договором та зменшити Договірну ціну на вартість цих робіт, яка складає 58 141 168,76 грн., в тому числі ПДВ 20% – 9 690 194,80 грн., виклавши п. 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1. Договірна ціна робіт є динамічною, узгоджена Сторонами та складає 1 404 407 807,48 грн. (один мільярд чотириста чотири мільйони чотириста сім тисяч вісімсот сім гривень 48 коп.), в тому числі ПДВ 20% – 234 067 967,92 грн. Договірна ціна робіт визначена Додатком № 1, який є невід'ємною частиною Договору генпідряду.»
Номер договору про закупівлю: 26/06-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 36
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з введенням воєнного стану в Україні Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), а також пов’язаним з цим збільшення термінів перевірки актів виконаних робіт експертною організацією, відповідно до п. 4 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла на дату укладання Договору), Сторони дійшли згоди строк дії Договору продовжити до 31.08.2023.
Номер договору про закупівлю: 26/06-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 42
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зменшенням обсягів бюджетних асигнувань по Об’єкту на 2023 рік, відповідно до п. 4 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла на дату укладання Договору), Сторони дійшли згоди строк виконання робіт за Договором продовжити до 31.12.2023 та строк дії Договору продовжити до 30.04.2024.
Номер договору про закупівлю: 26/06-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 43
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
02 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з введенням воєнного стану Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами) та у зв’язку з тим, що відповідно до Рішення Київської міської ради «Про бюджет міста Києва на 2024 рік» від 14.12.2023 № 7531/7572 (зі змінами та доповненнями), фінансування Об’єкту не передбачено у 2024 році, відповідно до п. 4 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла на дату укладання Договору), Сторони дійшли згоди строк виконання робіт та строк дії Договору продовжити до 31.05.2025.
Номер договору про закупівлю: 26/06-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 50
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML