Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція водопроводу по вул.Погребняка, Садова та вул.Л.Шевцової в с.Чубинське, Великоолександрівської сільської ради, Бориспільського району, Київської області
Очікувана вартість
3 853 723,20 UAH
UA-2018-02-21-000192-a ● 50e1139f5c2544baad89696eb4cb3517
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство Комунальне унітарне підприємство Великоолександрівської сільської ради "ОЛЕКСАНДРІВКАЖИТЛОБУДСЕРВІС" |
Код ЄДРПОУ: | 34812778 |
Місцезнаходження: | 08320, Україна , Київська обл., село Велика Олександрівка, вул.Гагаріна, 11 |
Контактна особа: |
Рішовська Оксана Валентинівна +380459530241 kup41711@bigmir.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2018 11:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2018 11:05 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 березня 2018 11:05 |
Початок аукціону: | 12 березня 2018 13:42 |
Очікувана вартість: | 3 853 723,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 268,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 19268 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція водопроводу по вул.Погребняка, Садова та вул.Л.Шевцової в с.Чубинське, Великоолександрівської сільської ради, Бориспільського району, Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08321, Україна, Київська область, с.Чубинське, вул. Погребняка, Садова, Л.Шевцової
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 лютого 2018 14:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 лютого 2018 14:50 |
витяг з локального кошторису.xls | |
21 лютого 2018 11:00 |
Додаток 5 .doc | |
21 лютого 2018 11:00 |
Додаток 4.docx | |
21 лютого 2018 11:00 |
Додаток 3.xls | |
21 лютого 2018 11:00 |
Додаток 2.docx | |
21 лютого 2018 11:00 |
Додаток 1.docx | |
21 лютого 2018 11:00 |
ТД .docx |
23 лютого 2018 14:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 лютого 2018 14:50 |
витяг з локального кошторису.xls
|
|||
21 лютого 2018 11:00 |
Додаток 5 .doc
|
|||
21 лютого 2018 11:00 |
Додаток 4.docx
|
|||
21 лютого 2018 11:00 |
Додаток 3.xls
|
|||
21 лютого 2018 11:00 |
Додаток 2.docx
|
|||
21 лютого 2018 11:00 |
Додаток 1.docx
|
|||
21 лютого 2018 11:00 |
ТД .docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення по технічному опису предмету закупівлі
Дата подання: 22 лютого 2018 16:38
Дата відповіді: 23 лютого 2018 14:50
1. Який тип асфальтобетонних сумішей застосовується для нижнього і верхнього шарів (п.4,5)?
2. Який тип вентилів і засувок (п.14,15)?
3. Які конкретно фасонні частини д.110 і скільки (п.17)?
4. Яка висота пожежного гідранту?
5. З яких з/б плит днищ, плит покриття, кілець улаштовуються колодязі (п.20,22). Їх кількість?
6. Якщо це можливо, надайте специфікацію до проекту.
7. Який клас наслідків об'єкту?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до ТД
Уточнення по класу наслідків.
Дата подання: 23 лютого 2018 15:23
Дата відповіді: 23 лютого 2018 15:45
Який клас наслідків (відповідальності) даного об'єкту?
Відповідь: СС2
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-02-21-000192-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД", Код ЄДРПОУ:13707422
Дата подання: 13 березня 2018 10:48
Зауваження до пропозиції ТОВ "ТДС БУД ІНВЕСТ"
Розглянувши пропозицію ТОВ "ТДС БУД ІНВЕСТ", на нашу думку вона не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: 1) Не накладено ЕЦП на документи тендерної пропозиції, що вимагається в Розділіі 3 ТД та ЗУ "Про електронні документи та електронний документообіг" (Стаття 6. Електронний підпис. є обов'язковим реквізитом електронного документа, який використовується для ідентифікації автора та/або підписувача електронного документа іншими суб'єктами електронного документообігу
Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.)
2) Відсутність документа, що підтверджують повноваженя посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції у відповідності до вимог Розділу 3 ТД.
3)Не відповідність Локального кошторису до Технічного завдання та Дефектного акту.
Розгорнути
Згорнути
Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.)
2) Відсутність документа, що підтверджують повноваженя посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції у відповідності до вимог Розділу 3 ТД.
3)Не відповідність Локального кошторису до Технічного завдання та Дефектного акту.
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 березня 2018 14:31
Відповідно до ст.29 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерний комітет займається розглядом тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, на протязі строку, що не перевищує п"яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Номер вимоги: UA-2018-02-21-000192-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ТДС БУД ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:37432564
Дата подання: 21 березня 2018 13:59
Вимога
На рішення Замовника про відхилення найбільш економічно вигідною тендерної пропозиції на закупівлю: "Реконструкція водопроводу по вул.Погребняка, Садова та вул.Л.Шевцової в с.Чубинське, Великоолександрівської сільської ради, Бориспільського району, Київської області"
Відповідно до тендерної пропозиції документи наявні, подані у повному обсязі та повністю відповідають умовам тендерної документації.
Згідно ч.1 ст.30 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що виключними підставами дискваліфікації учасника є:
1. Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
2. Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3. Наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4. Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства.
Просимо:
1. Скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиція та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до тендерної пропозиції документи наявні, подані у повному обсязі та повністю відповідають умовам тендерної документації.
Згідно ч.1 ст.30 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що виключними підставами дискваліфікації учасника є:
1. Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
2. Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3. Наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4. Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства.
Просимо:
1. Скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиція та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 березня 2018 17:33
Розглянувши Вашу вимогу щодо скасування рішення щодо відхилення тендерної пропозиції на закупівлю: «Реконструкція водопроводу по вул.Погребняка, Садова та вул.Л.Шевцової в с.Чубинське, Великоолександрівської сільської ради, Бориспільського району, Київської області» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону, повідомляємо, наступне:
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
При цьому під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”.
Водночас згідно з пунктом 30 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. При цьому тендерна документація розробляється та затверджується замовником згідно з пунктом 29 частини першої статті 1 Закону.
Статтею 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Зокрема відповідно до пункту 1 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій.
Таким чином, учасник подає тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником самостійно та з дотриманням вимог Закону.
При цьому звертаємо увагу, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації (частина 1 статті 23 Закону).
Разом з тим згідно з частиною другою статті 23 Закону замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Тому Ваше підприємство мало змогу звернутися до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації, але цього не зробило.
Відповідно до ч.3 ст. 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Проте згідно статті 6 Закону «Про електронні документи та електронний документообіг» для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Як бачимо, в самому законі є протиріччя, з якого випливає, що автор електронного документа може, а не зобов’язаний підписувати його ЕЦП. Таким чином, замовник не зобов’язаний, а має право вимагати від учасника накладати ЕЦП на тендерну пропозицію, або документи, які подаються у складі тендерної пропозиції. Якщо в тендерній документації міститься вимога щодо накладення на тендерну пропозицію ЕЦП, учасник повинен накладати ЕЦП, в іншому випадку його тендерна пропозиція не відповідатиме умовам тендерної документації.
Так замовником в тендерній документації, розділ ІІІ передбачено, що відповідно до ч.3 ст.12 Закону, створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» шляхом накладання на неї електронного цифрового підпису, учасник зобов’язаний виконати зазначену вимогу. У випадку невиконання цієї вимоги пропозиція учасника підлягає відхиленню відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону.
Згідно ч.1 ст.30 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що виключними підставами дискваліфікації учасника є:
1. учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
2. учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3. наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4. тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Тому тендерний комітет КП КУП «ОЛЕКСАНДРІВКАЖИТЛОБУДСЕРВІС» діючи виключно у рамках Закону прийняв рішення відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ТДС БУД ІНВЕСТ» у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації згідно п.4 ч.1 ст.30 Закону (протокол розгляду тендерних пропозиції від 14.03.2018р.).
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
При цьому під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”.
Водночас згідно з пунктом 30 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. При цьому тендерна документація розробляється та затверджується замовником згідно з пунктом 29 частини першої статті 1 Закону.
Статтею 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Зокрема відповідно до пункту 1 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій.
Таким чином, учасник подає тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником самостійно та з дотриманням вимог Закону.
При цьому звертаємо увагу, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації (частина 1 статті 23 Закону).
Разом з тим згідно з частиною другою статті 23 Закону замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Тому Ваше підприємство мало змогу звернутися до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації, але цього не зробило.
Відповідно до ч.3 ст. 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Проте згідно статті 6 Закону «Про електронні документи та електронний документообіг» для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Як бачимо, в самому законі є протиріччя, з якого випливає, що автор електронного документа може, а не зобов’язаний підписувати його ЕЦП. Таким чином, замовник не зобов’язаний, а має право вимагати від учасника накладати ЕЦП на тендерну пропозицію, або документи, які подаються у складі тендерної пропозиції. Якщо в тендерній документації міститься вимога щодо накладення на тендерну пропозицію ЕЦП, учасник повинен накладати ЕЦП, в іншому випадку його тендерна пропозиція не відповідатиме умовам тендерної документації.
Так замовником в тендерній документації, розділ ІІІ передбачено, що відповідно до ч.3 ст.12 Закону, створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» шляхом накладання на неї електронного цифрового підпису, учасник зобов’язаний виконати зазначену вимогу. У випадку невиконання цієї вимоги пропозиція учасника підлягає відхиленню відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону.
Згідно ч.1 ст.30 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що виключними підставами дискваліфікації учасника є:
1. учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
2. учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3. наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4. тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Тому тендерний комітет КП КУП «ОЛЕКСАНДРІВКАЖИТЛОБУДСЕРВІС» діючи виключно у рамках Закону прийняв рішення відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ТДС БУД ІНВЕСТ» у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації згідно п.4 ч.1 ст.30 Закону (протокол розгляду тендерних пропозиції від 14.03.2018р.).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2018 14:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТДС БУД ІНВЕСТ" |
3 644 793,00
UAH з ПДВ
|
3 644 793,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД" |
3 850 000,00
UAH з ПДВ
|
3 749 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ШОБЕЛІ УКРАЇНА" |
3 750 000,00
UAH з ПДВ
|
3 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" |
3 830 463,00
UAH з ПДВ
|
3 830 463,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТДС БУД ІНВЕСТ" #37432564 |
Відхилено |
3 644 793,00
UAH з ПДВ
|
14 березня 2018 15:59
|
|
ТОВ "ТРЕСТ БОРИСПІЛЬСІЛЬБУД" #13707422 |
Відхилено |
3 749 000,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2018 17:19
|
|
ТОВ "ШОБЕЛІ УКРАЇНА" #38331926 |
Відхилено |
3 750 000,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2018 09:27
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" #34456142 |
Відхилено |
3 830 463,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2018 09:45
|
Інформація про відміну
Дата відміни
23 квітня 2018 09:45
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі