Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги охорони
Очікувана вартість
140 000,00 UAH
UA-2018-02-20-002458-c 511c0ac470614c6e9136ae2845ff1130
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис не накладено

Контакти

Леся Василівна Тітенко

+380442874173 lesyatitenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ І СПОРТУ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 02928433
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., м.Київ, вул.Фізкультури, 1
Контактна особа: Леся Василівна Тітенко
+380442874173
lesyatitenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2018 17:55
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2018 18:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2018 18:30
Очікувана вартість: 140 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Послуги охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, Київ, Київ, Фізкультури, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 21 лютого 2018 11:01
Дата відповіді: 23 лютого 2018 14:00
у абз. 2 Додатку 3 зазначено: "Виконавець повинен надати «Замовнику» послуги охорони, якість яких відповідає умовам ст. 978 Цивільного кодексу України, постанови Кабінету Міністрів України від 10.08.1993 № 615, наказу МВС України від 25.11.2003 № 1433 «Про організацію службової діяльності міліції охорони Державної служби охорони при МВС України»." Згідно з наказом Міністерства внутрішніх справ України від 7 липня 2017 року N 577, наказ МВС України від 25.11.2003 № 1433 «Про організацію службової діяльності міліції охорони Державної служби охорони при МВС України» втратив чинність. Тому, до Учасника торгів не може буде використана така вимога щодо відповідності. Також, постанова Кабінету Міністрів України від 10.08.1993 № 615 "Про заходи щодо вдосконалення охорони об'єктів державної та інших форм власності" врегулює Положення (діяльність) Державної служби охорони при Міністерстві внутрішніх справ та Перелік об'єктів, що підлягають обов'язковій охороні підрозділами Державної служби охорони при Міністерстві внутрішніх справ за договорами . Згідно цього Переліку, що підлягають обов'язковій охороні підрозділами Державної служби охорони, Національний університет фізичного виховання і спорту України не входить до цього переліку. Просимо надати вмотивовану відповідь з посиланнями на законні підстави внесення таких.
Розгорнути Згорнути
Відповідь:
Проведення закупівлі «Охоронні послуги: код 79710000-4 «Охоронні послуги» за ДК 021:2015» (№UA-2018-02-20-002458-c) не регламентується чинним законодавством України, оскільки вартість такої закупівлі не перевищує межі, встановлені абзацом другим частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) для застосування положень Закону при здійсненні вказаної закупівлі.
Відповідно до абзацу четвертого частини 1 статті 2 Закону під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Порядок здійснення допорогових закупівель затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35. Порядок здійснення допорогових закупівель застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому частини 1 статті 2 Закону.
Разом з тим, Порядок здійснення допорогових закупівель не є нормативно-правовим актом та носить виключно рекомендаційний характер при здійсненні закупівель з використанням електронної системи закупівель, що у свою чергу вказує на право замовника встановлювати вимоги до учасника та послуг, що є предметом закупівлі, та виконання яких є необхідним для участі у закупівлі.
Додатково повідомляємо, що відсутність саме назви замовника у Переліку об'єктів, що підлягають обов'язковій охороні підрозділами Державної служби охорони при Міністерстві внутрішніх справ за договорами, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 10 серпня 1993 р. №615, не свідчить про те, що замовник не належить до вказаного Переліку об’єктів
Сертифікат відповідності засобів охоронного призначення
Дата подання: 21 лютого 2018 21:49
Дата відповіді: 23 лютого 2018 14:00
В додатку 3 "Вимоги до учасника" вказано: "Сертифікат відповідності засобів охоронного призначення на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, контролювання доступу та охоронних теле(відео) систем на об’єктах категорії А, Б, В". По-перше, Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, Дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю (ISO 9001:2009) Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель. По-друге, зрозуміло що будь-який учасник може отримати такий Сертифікат, але.......Ви ж розумієте, що учасники, не маючи такого зобов’язання на законодавчо закріпленому рівні, заздалегідь не можуть передбачити Ваше бажання щодо наявності такого сертифікату в учасників і заздалегідь його отримати. Також, Ви ж розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників (зазначені відповідно до закупівлі послуги учасники можуть надавати за наявності отриманої Ліцензії відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"), тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність. По-третє, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А наявність в учасника Сертифікату системи управління якістю не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні. Тому, знову ж таки, дана вимога є необгрунтованою та незаконною. На підставі вищевикладеного, вимагаємо вилучити вимогу про наявність в учасників вказаного Сертифікату
Розгорнути Згорнути
Відповідь:
Проведення закупівлі «Охоронні послуги: код 79710000-4 «Охоронні послуги» за ДК 021:2015» (№UA-2018-02-20-002458-c) не регламентується чинним законодавством України, оскільки вартість такої закупівлі не перевищує межі, встановлені абзацом другим частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) для застосування положень Закону при здійсненні вказаної закупівлі.
Відповідно до абзацу четвертого частини 1 статті 2 Закону під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Порядок здійснення допорогових закупівель затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35. Порядок здійснення допорогових закупівель застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому частини 1 статті 2 Закону.
Разом з тим, Порядок здійснення допорогових закупівель не є нормативно-правовим актом та носить виключно рекомендаційний характер при здійсненні закупівель з використанням електронної системи закупівель, що у свою чергу вказує на право замовника встановлювати вимоги до учасника та послуг, що є предметом закупівлі, та виконання яких є необхідним для участі у закупівлі.
Додатково повідомляємо, що відсутність саме назви замовника у Переліку об'єктів, що підлягають обов'язковій охороні підрозділами Державної служби охорони при Міністерстві внутрішніх справ за договорами, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 10 серпня 1993 р. №615, не свідчить про те, що замовник не належить до вказаного Переліку об’єктів
бойовою нарізною зброєю
Дата подання: 21 лютого 2018 21:53
Дата відповіді: 23 лютого 2018 14:01
В Додатку 3 "Вимоги до учансиків" вказано: "Групи затримання повинні бути оснащені бойовою нарізною зброєю (пістолети, автоматична зброя), засобами бронезахисту та активної оборони, сучасними засобами зв'язку". Згідно чинного законодавста право на носіння вогнепальної зброї мають правоохоронні та державні силові органи. Прописуючи вимогу щодо наявності нарізної вогнепальної зброї, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи. Відповідно до чинного законодавства, а саме відповідно до Постанови КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 "Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності", субєкти охоронної діяльності можуть використовувати в своїй діяльності лише Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони* (*Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження). Тому, даною вимогою про наявність нарізної вогнепальної зброї Ви порушуєте норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель (добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників). Оголосивши процедуру закупівлі, тим самим надали можливість учасникам (різних форм власності) взяти участь у даній процедурі закупівлі, але рицьому прописали такі вимоги, які НЕ ВСІ учасники зможуть виконати, а лише ПОЛІЦІЯ. Незрозуміло, навіщо Ви оголошували процедуру закупівлі, при цьому прописуючи дискримінаційні вимоги і лише під ПОЛІЦІЮ. Якщо Ви хочете, щоб послуги з охорони Вам надавала поліцію, то укладали б прямий дговір або проводили переговорну процедуру, а не створювали видимість прозорої та відкритої процедури закупівлі. Тому, вимагаємо виключити вимогу про наявність нарізної вогнепальної зброї, внести зміни та забезпечити рівні умови учасникм для участі у даній процедурі закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь:
Проведення закупівлі «Охоронні послуги: код 79710000-4 «Охоронні послуги» за ДК 021:2015» (№UA-2018-02-20-002458-c) не регламентується чинним законодавством України, оскільки вартість такої закупівлі не перевищує межі, встановлені абзацом другим частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) для застосування положень Закону при здійсненні вказаної закупівлі.
Відповідно до абзацу четвертого частини 1 статті 2 Закону під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Порядок здійснення допорогових закупівель затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35. Порядок здійснення допорогових закупівель застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому частини 1 статті 2 Закону.
Разом з тим, Порядок здійснення допорогових закупівель не є нормативно-правовим актом та носить виключно рекомендаційний характер при здійсненні закупівель з використанням електронної системи закупівель, що у свою чергу вказує на право замовника встановлювати вимоги до учасника та послуг, що є предметом закупівлі, та виконання яких є необхідним для участі у закупівлі.
Додатково повідомляємо, що відсутність саме назви замовника у Переліку об'єктів, що підлягають обов'язковій охороні підрозділами Державної служби охорони при Міністерстві внутрішніх справ за договорами, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 10 серпня 1993 р. №615, не свідчить про те, що замовник не належить до вказаного Переліку об’єктів
В складі груп затримання повинні бути озброєні нарізною зброєю представники поліції.
Дата подання: 21 лютого 2018 22:09
Дата відповіді: 23 лютого 2018 14:01
Дана вимога не те, що є дискримінаційною щодо учасників, вона є ЯВНО ПРОПИСАНОЮ під ПОЛІЦІЮ. Навіщо Ви проводите процедуру закупівлі,я кщо у Вас заздалегідь визначений переможець??? Всі інші учасники, окрім поліції, не зможуть виконати дану вимогу під час надання послуг з охорони. Так як, відповідно до Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності та Закону України "Про охоронну діяльність", субєкти господарювання, що здійснюють охоронну діяльність повинні мати в штаті працівників, які офіційно оформлюються на роботу. А відповідно до Закону України "Про Національну поліцію" статті 66 " Поліцейський не може під час проходження служби займатися іншою оплачуваною діяльністю, крім науково-педагогічної, наукової або творчої". Тобто, працівник поліції ну ніяк не може бути у штаті учасника (окрім поліції), лише за умови або учасник (субєкт господарювання, що здійснює охоронну діяльність) порушує чинне законодавсто у сфері охоронної діяльності, або працівник поліції порушує ЗУ "Про Національну поліцію". Іншого варіанта немає, щоб задовольнити Вашу вимогу щодо наявності в складі груп затримання озброєних нарізною зброєю представників поліції. На підставі вищевикладеного, вимагаємо виключити дану вимогу, та не створювати дискримінаційних вимог для учасників, якщо Ви вже оголосили процедуру закупівлю
Розгорнути Згорнути
Відповідь:
Проведення закупівлі «Охоронні послуги: код 79710000-4 «Охоронні послуги» за ДК 021:2015» (№UA-2018-02-20-002458-c) не регламентується чинним законодавством України, оскільки вартість такої закупівлі не перевищує межі, встановлені абзацом другим частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) для застосування положень Закону при здійсненні вказаної закупівлі.
Відповідно до абзацу четвертого частини 1 статті 2 Закону під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Порядок здійснення допорогових закупівель затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35. Порядок здійснення допорогових закупівель застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому частини 1 статті 2 Закону.
Разом з тим, Порядок здійснення допорогових закупівель не є нормативно-правовим актом та носить виключно рекомендаційний характер при здійсненні закупівель з використанням електронної системи закупівель, що у свою чергу вказує на право замовника встановлювати вимоги до учасника та послуг, що є предметом закупівлі, та виконання яких є необхідним для участі у закупівлі.
Додатково повідомляємо, що відсутність саме назви замовника у Переліку об'єктів, що підлягають обов'язковій охороні підрозділами Державної служби охорони при Міністерстві внутрішніх справ за договорами, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 10 серпня 1993 р. №615, не свідчить про те, що замовник не належить до вказаного Переліку об’єктів
Можливість груп затримання та ведення первинних слідчих дій.
Дата подання: 21 лютого 2018 22:20
Дата відповіді: 23 лютого 2018 14:01
Відповідно до ст. 223 КПК України слідчі (розшукові) дії є діями, спрямованими на отримання (збирання) доказів або перевірку вже отриманих доказів у конкретному кримінальному провадженні. Слідча (розшукова) дія, що здійснюється за клопотанням сторони захисту, потерпілого, представника юридичної особи, щодо якої здійснюється провадження. З вище наведеного видно, що слідчі дії можуть проводитися лише в рамках вже відкритого кримінального провадження, відкриття якого здійснюється слідчим та вноситься в ЄДР. Оскільки до складу груп реагування не входять слідчі, прокурори та інші уповноважені особи, то виконання слідчих дій охоронними підприємствами, в тому числі УПО (групи реагуваннях, яких комплектуються охоронниками, а не слідчими) є незаконним, а вимога по своїй суті абсурдною. Вимагаємо виключити вимогу про можливість групам затримання ведення первинних слідчих дій. А також, всі вищевказані і раніше описані питання до вас з вимогами про виключення дискримінаційних пунктів (таких як, сертифікат відповідності, вогнепальна зброя, працівник поліції в складі груп затримання). У разі ігнорування даної вимоги ми вимушені будемо повідомити Державну аудиторську службу України, Департамент внутрішнього фінансового контролю та аудиту КМДА, Управління з питань запобігання та виявлення корупції КМДА про застосування вами в документації дискримінаційних вимог та підготовку документації для завчасної перемоги в тендері УПО.
Розгорнути Згорнути
Відповідь:
Проведення закупівлі «Охоронні послуги: код 79710000-4 «Охоронні послуги» за ДК 021:2015» (№UA-2018-02-20-002458-c) не регламентується чинним законодавством України, оскільки вартість такої закупівлі не перевищує межі, встановлені абзацом другим частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) для застосування положень Закону при здійсненні вказаної закупівлі.
Відповідно до абзацу четвертого частини 1 статті 2 Закону під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Порядок здійснення допорогових закупівель затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35. Порядок здійснення допорогових закупівель застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому частини 1 статті 2 Закону.
Разом з тим, Порядок здійснення допорогових закупівель не є нормативно-правовим актом та носить виключно рекомендаційний характер при здійсненні закупівель з використанням електронної системи закупівель, що у свою чергу вказує на право замовника встановлювати вимоги до учасника та послуг, що є предметом закупівлі, та виконання яких є необхідним для участі у закупівлі.
Додатково повідомляємо, що відсутність саме назви замовника у Переліку об'єктів, що підлягають обов'язковій охороні підрозділами Державної служби охорони при Міністерстві внутрішніх справ за договорами, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 10 серпня 1993 р. №615, не свідчить про те, що замовник не належить до вказаного Переліку об’єктів
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2018 18:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Управління поліції охорони в м. Києві 138 938,98
UAH з ПДВ
138 938,98
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2018 11:29
Технічне_завдання_(ОС).pdf
26 лютого 2018 11:28
Лист_згода_додаток4.pdf
26 лютого 2018 11:27
Пропозиція_Додаток1.pdf
26 лютого 2018 11:27
Держстат_ЄДРПОУ.pdf
26 лютого 2018 11:27
Сертифікат_ІSO_9001.pdf
26 лютого 2018 11:27
Наказ_НПУ.pdf
26 лютого 2018 11:27
Виписка_з_ЄДР.pdf
26 лютого 2018 11:27
Витяг_з_ЄДР.pdf
26 лютого 2018 11:27
Положення_УПО.pdf
26 лютого 2018 11:27
Довіреність_Пелех.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Управління поліції охорони в м. Києві

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Управління поліції охорони в м. Києві
#40109147
Переможець 138 938,98
UAH з ПДВ
28 лютого 2018 14:57

Документи

28 лютого 2018 14:57
Електронний підпис
28 лютого 2018 14:56
001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2018 14:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Управління поліції охорони в м. Києві
#40109147
138 938,98
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 лютого 2018 14:57
Електронний підпис
28 лютого 2018 14:56
001.jpg