Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (модернізація) пасажирського ліфта житлового будинку по вул. Вороніна,29, п.6, м. Запоріжжя
Очікувана вартість
560 448,00 UAH
UA-2018-02-20-002003-c d7c5e5b5469d4c6da992626800637b90
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Олена Гудир

+380969320161 elena.gydur.zp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04054151
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б
Контактна особа: Олена Гудир
+380969320161
elena.gydur.zp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2018 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2018 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2018 17:01
Очікувана вартість: 560 448,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (модернізація) пасажирського ліфта житлового будинку по вул. Вороніна,29, п.6, м. Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Вороніна,29, п.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 квітня 2018  —  02 травня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2018 17:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСЕТ ЛІФТСЕРВІС" 535 800,77
UAH з ПДВ
535 800,77
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2018 17:15
СТАТУТ_редакція нова.pdf
26 лютого 2018 17:15
смета.rar
26 лютого 2018 17:15
протокол+паспорт.pdf
26 лютого 2018 17:15
Пояснювальна записка.pdf
26 лютого 2018 17:15
Лист обгрунтування.pdf
26 лютого 2018 17:15
Додаток 8.Лист-згода.pdf
26 лютого 2018 17:15
Договірна ціна.pdf
26 лютого 2018 17:15
Гарантійний лист.pdf
26 лютого 2018 17:15
витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСЕТ ЛІФТСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСЕТ ЛІФТСЕРВІС"
#30295729
Переможець 535 800,77
UAH з ПДВ
03 березня 2018 15:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 березня 2018 15:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСЕТ ЛІФТСЕРВІС"
#30295729
535 800,77
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДУ№3 до дог 040 18 46 від 26.03.2018 року.PDF зміни до договору
14 вересня 2018 11:01
ДУ№2 до дог 040 18 46.PDF зміни до договору
26 червня 2018 13:21
ДУ№1 до дог 040 18 46.PDF зміни до договору
26 березня 2018 16:19
дог 040 18 46 від 26.03.2018 року.PDF укладений
26 березня 2018 15:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №1 щодо зміни обсягів фінансування, строку та графіку виконання робіт, продовження строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 040/18/46
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №2 щодо зміни строку та графіку виконання робіт, строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 040/18/46
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ч. 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №1 щодо зменшення ціни договору, викладення Додатку№1 “Договірна ціна” до Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 040/18/46
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML