Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт вул. Митрополита Василя Липківського (вул. Урицького)»
Очікувана вартість
4 764 500,00 UAH
UA-2018-02-20-001591-b ● 969ee761bb434980b659f7bc4ed148be
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна корпорація "Київавтодор" |
Код ЄДРПОУ: | 03359026 |
Місцезнаходження: | 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6 |
Контактна особа: |
Бабенко Олександр Ігорович 380442849214 market_kievavtodor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2018 18:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2018 21:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2018 21:00 |
Початок аукціону: | 16 березня 2018 11:06 |
Очікувана вартість: | 4 764 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 822,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 23000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт вул. Митрополита Василя Липківського (вул. Урицького)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Київ, Київ, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2018 17:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2018 17:19 |
Зміни №1 ПР Липківського.doc | |
06 березня 2018 17:19 |
ТД - ПР Липківського (нова редакція №1).doc |
06 березня 2018 17:20 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 березня 2018 17:19 |
Зміни №1 ПР Липківського.doc
|
||||||
06 березня 2018 17:19 |
ТД - ПР Липківського (нова редакція №1).doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-02-20-001591-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ", Код ЄДРПОУ:36818766
Дата подання: 20 березня 2018 17:53
Скарга на протокол тендерного комітету
Скарга на протокол тендерного комітету
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 березня 2018 10:05
Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: ТОВ "Інститут проектування інфраструктури транспорту" (Відхилено на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації), а саме:
1) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику розміщено інформацію про досвід виконання аналогічних договорів, яка не відповідає вимогам пункту 1.4. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації, а саме: для підтвердження інформації наданої в довідці про виконання аналогічних договорів до пунктів 1 та 2 надано неповні експертні звіти, а до пункту 3 надано експертний звіт, який не підтверджує досвід виконання аналогічного договору даним учасником процедури закупівлі;
2) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику розміщено банківську гарантію, яка не відповідає вимогам Додатку №8 «Вимоги до гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає банківська установа» тендерної документації, а саме в тексті гарантії не вказано посилання за яким можливо перевірити підпис гаранта.
1) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику розміщено інформацію про досвід виконання аналогічних договорів, яка не відповідає вимогам пункту 1.4. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації, а саме: для підтвердження інформації наданої в довідці про виконання аналогічних договорів до пунктів 1 та 2 надано неповні експертні звіти, а до пункту 3 надано експертний звіт, який не підтверджує досвід виконання аналогічного договору даним учасником процедури закупівлі;
2) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику розміщено банківську гарантію, яка не відповідає вимогам Додатку №8 «Вимоги до гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає банківська установа» тендерної документації, а саме в тексті гарантії не вказано посилання за яким можливо перевірити підпис гаранта.
Номер вимоги: UA-2018-02-20-001591-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ", Код ЄДРПОУ:36818766
Дата подання: 21 березня 2018 15:42
Скарга на дії Замовника
Скарга на дії Замовника
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 березня 2018 10:05
Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: ТОВ "Інститут проектування інфраструктури транспорту" (Відхилено на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації), а саме:
1) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику розміщено інформацію про досвід виконання аналогічних договорів, яка не відповідає вимогам пункту 1.4. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації, а саме: для підтвердження інформації наданої в довідці про виконання аналогічних договорів до пунктів 1 та 2 надано неповні експертні звіти, а до пункту 3 надано експертний звіт, який не підтверджує досвід виконання аналогічного договору даним учасником процедури закупівлі;
2) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику розміщено банківську гарантію, яка не відповідає вимогам Додатку №8 «Вимоги до гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає банківська установа» тендерної документації, а саме в тексті гарантії не вказано посилання за яким можливо перевірити підпис гаранта.
1) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику розміщено інформацію про досвід виконання аналогічних договорів, яка не відповідає вимогам пункту 1.4. «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів» додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ВІДПОВІДНО ДО СТАТЕЙ 16, 17 ЗАКОНУ» тендерної документації, а саме: для підтвердження інформації наданої в довідці про виконання аналогічних договорів до пунктів 1 та 2 надано неповні експертні звіти, а до пункту 3 надано експертний звіт, який не підтверджує досвід виконання аналогічного договору даним учасником процедури закупівлі;
2) Учасником у складі своєї пропозиції на електронному майданчику розміщено банківську гарантію, яка не відповідає вимогам Додатку №8 «Вимоги до гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає банківська установа» тендерної документації, а саме в тексті гарантії не вказано посилання за яким можливо перевірити підпис гаранта.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 березня 2018 11:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ" |
3 763 826,87
UAH з ПДВ
|
3 675 176,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНЕ ДОРОЖНЄ БЮРО" |
3 979 200,00
UAH з ПДВ
|
3 675 177,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «Проектно-будівельна фірма «Одеспромстрой» |
4 526 275,00
UAH з ПДВ
|
3 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ" #36818766 |
Відхилено |
3 675 176,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2018 11:08
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНЕ ДОРОЖНЄ БЮРО" #40147910 |
Відхилено |
3 675 177,50
UAH з ПДВ
|
20 березня 2018 17:47
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Проектно-будівельна фірма «Одеспромстрой» #34253237 |
Переможець |
3 700 000,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2018 18:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 квітня 2020 15:38
|
Додаткова 6.pdf | зміни до договору |
13 квітня 2020 15:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 13:40
|
Додаткова 5.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 13:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2019 15:11
|
Додаткова 4.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2019 15:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 серпня 2019 11:28
|
Додаткова 3.pdf | зміни до договору |
14 серпня 2019 11:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 червня 2019 11:57
|
Додаткова 2.pdf | зміни до договору |
07 червня 2019 11:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2018 17:03
|
Додаткова 1.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2018 17:03
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2018 12:01
|
24-10.pdf | укладений |
06 квітня 2018 12:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 24-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 07 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Зміна обсягів фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 24-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 24-10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 14 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 2 внесення змін до додатку №2 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 24-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Зменшено обсяг фінансування на 2019 рік 2. Додаток 2 - в новій редакції 3. Змінено реквізити Вконавця Лист ДТІ від 21.12.2019 №053-13447 |
Номер договору про закупівлю: | 24-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Термін дії Договору – до 31.12.2020 |
Номер договору про закупівлю: | 24-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Розділ 4 Договору «Джерела та порядок фінансування робіт» - у новій редакції 2. У зв’язку з відсутністю фінансування по об’єкту в повному обсязі, відповідно до пункту 4 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», та враховуючи лист головного розпорядника коштів від 27.12.2019 № 053-13747, внесено зміни в п. 17.2 (термін дії договору до 31.12.2020) 3. Реквізити Замовника - в новій редакції 4. Додаток 2 - в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 24-10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |