Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт проспекту Палладіна
Major repair of Palladin Avenue
Очікувана вартість
420 183 894,60 UAH
UA-2018-02-20-001554-b 2a913bb5f2a94b1a8fc316b0db63f9fb
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Олександр Ігорович

380442849214 market_kievavtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Контактна особа: Бабенко Олександр Ігорович
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal Corporation "Kyivavtodor"
National ID: 03359026
Contact point: Babenko Oleksandr Igerevich
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 лютого 2018 17:43
Звернення за роз’ясненнями: до 17 березня 2018 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 березня 2018 21:00
Початок аукціону: 05 квітня 2018 11:42
Очікувана вартість: 420 183 894,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 100 919,47 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2100000 UAH
Publication date: 20 лютого 2018 17:43
Enquiries until: 17 березня 2018 21:00
Complaints submission until: до 23 березня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 березня 2018 21:00

Information

Estimated total value: 420 183 895 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 100 919 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт проспекту Палладіна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київ, Київ, м. Київ
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Major repair of Palladin Avenue
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 березня 2018 15:18
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 березня 2018 15:17
Зміни №1 Палладіна.doc
06 березня 2018 15:17
ТД - Рек Палладіна (нова редакція №1).doc
06 березня 2018 15:18
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2018 17:46
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 березня 2018 15:17
Зміни №1 Палладіна.doc
06 березня 2018 15:17
ТД - Рек Палладіна (нова редакція №1).doc
20 лютого 2018 17:45
ТД - Рек Палладіна.doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 30 березня 2018
UA-2018-02-20-001554-b2a913bb5f2a94b1a8fc316b0db63f9fb
Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження: 01014, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Учасник Документи Рішення
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВШЛЯХБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

27 березня 2018 22:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
30 березня 2018 16:43
Електронний підпис

Публічні документи

27 березня 2018 10:31
Cтатут КШБ.pdf
27 березня 2018 10:31
СТ.17.pdf
27 березня 2018 10:31
Сканований Витяг ПДВ.pdf
27 березня 2018 10:31
РІШЕННЯ КР ПАЛЛАДІНА.pdf
27 березня 2018 10:31
ліцензія кшб.pdf
27 березня 2018 10:31
лицензия.pdf.p7s
27 березня 2018 10:31
лицензия.pdf (1).p7s
27 березня 2018 10:31
лицензия.pdf
27 березня 2018 10:31
ЛИСТ ПРАВО ПІДПИСУ.pdf
27 березня 2018 10:31
ЛИСТ ПОЯСНЕННЯ ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
27 березня 2018 10:31
ДОП. УГОДА АТЛ-КШБ.pdf
27 березня 2018 10:31
ДОП №4 ЕКСАДОР-КШБ.pdf
27 березня 2018 10:31
ДОП №3 АТЛ-КШБ.pdf
27 березня 2018 10:31
ДОП 2 ЕСКАДОР - КШБ.pdf
27 березня 2018 10:31
договір на перевезення.pdf
27 березня 2018 10:31
ДОВІДКА ТЕХНІКА.pdf
27 березня 2018 10:31
ДОВІДКА ПРАЦІВНИКИ.pdf
27 березня 2018 10:31
ДОВІДКА ЛАБАРАТОРІЯ.pdf
27 березня 2018 10:31
ДОВІДКА ДОВКІЛЛЯ.pdf
27 березня 2018 10:31
ДОВІДКА ВИРОБНИЧА БАЗА.pdf
27 березня 2018 10:31
ДОВІДКА 3 ЗМІНИ.pdf
27 березня 2018 10:31
ГАРАТНІЙНИЙ ЛИСТ ТЗ.pdf
27 березня 2018 10:31
ВІДОМОСТІ КШБ.pdf
27 березня 2018 10:31
16-15978 .pdf.p7s
27 березня 2018 10:31
16-15978 .pdf

Документи

27 березня 2018 22:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
30 березня 2018 16:44
Електронний підпис

Публічні документи

12 квітня 2018 17:37
МВС 2 Бірол.pdf
12 квітня 2018 17:37
МВС 1 Головко С..pdf
12 квітня 2018 17:37
Довідка ДПІ.pdf
12 квітня 2018 17:37
10.imd
27 березня 2018 17:44
ліцензія Банку.pdf
27 березня 2018 17:44
Заявка пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВШЛЯХБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 квітня 2018 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 418 500 000,00
UAH з ПДВ
418 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВШЛЯХБУД" 419 037 600,00
UAH з ПДВ
419 037 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 квітня 2018 17:37
МВС 2 Бірол.pdf
12 квітня 2018 17:37
МВС 1 Головко С..pdf
12 квітня 2018 17:37
Довідка ДПІ.pdf
12 квітня 2018 17:37
10.imd
27 березня 2018 17:44
ліцензія Банку.pdf
27 березня 2018 17:44
Заявка пропозиція.pdf

Публічні документи

27 березня 2018 10:31
Cтатут КШБ.pdf
27 березня 2018 10:31
СТ.17.pdf
27 березня 2018 10:31
Сканований Витяг ПДВ.pdf
27 березня 2018 10:31
РІШЕННЯ КР ПАЛЛАДІНА.pdf
27 березня 2018 10:31
ліцензія кшб.pdf
27 березня 2018 10:31
лицензия.pdf.p7s
27 березня 2018 10:31
лицензия.pdf (1).p7s
27 березня 2018 10:31
лицензия.pdf
27 березня 2018 10:31
ЛИСТ ПРАВО ПІДПИСУ.pdf
27 березня 2018 10:31
ЛИСТ ПОЯСНЕННЯ ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
27 березня 2018 10:31
ДОП. УГОДА АТЛ-КШБ.pdf
27 березня 2018 10:31
ДОП №4 ЕКСАДОР-КШБ.pdf
27 березня 2018 10:31
ДОП №3 АТЛ-КШБ.pdf
27 березня 2018 10:31
ДОП 2 ЕСКАДОР - КШБ.pdf
27 березня 2018 10:31
договір на перевезення.pdf
27 березня 2018 10:31
ДОВІДКА ТЕХНІКА.pdf
27 березня 2018 10:31
ДОВІДКА ПРАЦІВНИКИ.pdf
27 березня 2018 10:31
ДОВІДКА ЛАБАРАТОРІЯ.pdf
27 березня 2018 10:31
ДОВІДКА ДОВКІЛЛЯ.pdf
27 березня 2018 10:31
ДОВІДКА ВИРОБНИЧА БАЗА.pdf
27 березня 2018 10:31
ДОВІДКА 3 ЗМІНИ.pdf
27 березня 2018 10:31
ГАРАТНІЙНИЙ ЛИСТ ТЗ.pdf
27 березня 2018 10:31
ВІДОМОСТІ КШБ.pdf
27 березня 2018 10:31
16-15978 .pdf.p7s
27 березня 2018 10:31
16-15978 .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВШЛЯХБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
Переможець 418 500 000,00
UAH з ПДВ
11 квітня 2018 17:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 квітня 2018 17:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
418 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 14:19
Додаткова 11.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 14:18
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2019 10:46
Додаткова 10.pdf зміни до договору
24 вересня 2019 10:45
Електронний підпис зміни до договору
12 вересня 2019 17:10
Додаткова 9.pdf зміни до договору
12 вересня 2019 17:09
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2019 12:31
Додаткова 8.pdf зміни до договору
02 вересня 2019 12:30
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2019 15:22
Додаткова 7.pdf зміни до договору
19 серпня 2019 15:21
Електронний підпис зміни до договору
01 серпня 2019 11:01
Додаткова 6.pdf зміни до договору
01 серпня 2019 11:00
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2019 11:30
Додаткова 5.pdf зміни до договору
05 липня 2019 11:29
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2019 17:58
Додаткова 4.pdf зміни до договору
03 квітня 2019 17:57
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2018 11:52
Додаткова 3.pdf зміни до договору
26 грудня 2018 11:51
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2018 12:14
Додаткова 2.pdf зміни до договору
11 грудня 2018 12:14
Електронний підпис зміни до договору
26 квітня 2018 15:52
Додаткова 1.pdf зміни до договору
26 квітня 2018 15:51
Електронний підпис укладений
23 квітня 2018 14:51
47-10.pdf укладений
23 квітня 2018 14:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Обсяги фінансування та лінійний графік
Номер договору про закупівлю: 47-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни фінансування
Номер договору про закупівлю: 47-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна фінансування
Номер договору про закупівлю: 47-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна фінансування
Номер договору про закупівлю: 47-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 2.1 зміна договірної ціни (у звязку із необхідністью виконання додаткових робіт та зміною проектних рішень). 1. Пункт 4.2 зміна фінансування на 2019 рік. 2. Виключено п.4.2 (фінансування на наступні бюджетні періоди). 3. Зміна строку дії Договору до 2019 року.
Номер договору про закупівлю: 47-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 4.2 зміна фінансування на 2019 рік (зменшення). 2. Пункт 4.3 фінансування на наступні бюджетні періоди. 3. Пункт 4.4 Замовник має право уточнювати фінансування на відповідний період з урахуванням бюджетного фінансування. 4. Доповнено Договір пунктом 4.5 Фінансування робіт здійснюється за рахунок бюджетних коштів. 5. Пункт 5.1 надання авансу лише з дозволу головного розпорядника бюджетних коштів. 6. Розділ VI доповнено п. 6.4.19 (забезпечення на обєкті незалежної сертифікованої лабораторії для контролю якості робіт та матеріалів) та п. 6.4.20 (складання та підписання актів на приховані роботи представниками: Виконавця, технагляд та представник якості Замовника, балансоутримувача). 7. Внесення змін в розділі XVII про порядок вненсення змін, розірвання та призупинення дії Договору підряду. 8. Зміна строку дії Договору до 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 47-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Договірна ціна не змінюється. 2. Розділ 4 викласти в новій редакції: п.4.1 Обсяги виконаних та оплачених робіт станом на 01.01.2019 року. п.4.2. Обсяги фінансування виконання робіт на 2019 рік відповідно до Адресного переліку. п.4.3. Зобов’язання за Договором виникають в межах затверджених бюджетних асигнувань на відповідний бюджетний період. Оплата виконаних робіт здійснюється в межах фактичного фінансування. п.4.4. Фінансування робіт здійснюється за рахунок бюджетних коштів.
Номер договору про закупівлю: 47-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Договірна ціна є динамічною та складає: 418 500 000,00 грн. з ПДВ. 2. Розділ 4 викласти в новій редакції: п.4.1 Обсяги виконаних та оплачених робіт станом на 01.01.2019 року. п.4.2. Обсяги фінансування виконання робіт на 2019 рік відповідно до Адресного переліку. п.4.3. Зобов’язання за Договором виникають в межах затверджених бюджетних асигнувань на відповідний бюджетний період. Оплата виконаних робіт здійснюється в межах фактичного фінансування. п.4.4. Фінансування робіт здійснюється за рахунок бюджетних коштів. 3. Внести зміни до п.19.1. Договору, строк дії до 31.12.2019 року. 4. Доповнити розділ XIX Договору п. 19.2 (Строк дії Договору може бути продовжений відповідно до термінів, які визначені в розпорядженні КМДА). 5. Зміна реквізитів Виконавця. 6. Додаток 1 "Договірна ціна", Додаток 2 "Календарний план робіт" та додаток 4 "Лінійний графік виконананя робіт" викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 47-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Договірна ціна є динамічною та складає: 375 817 242,07 грн. з ПДВ. 2. Розділ 4 викласти в новій редакції: п.4.1 Обсяги виконаних та оплачених робіт станом на 01.01.2019 року становлять 197 731 820,91 грн.. п.4.2. Обсяги фінансування виконання робіт у 2019 році відповідно до адресного переліку становлять 137 747 242,07 грн.. п.4.3. Зобов’язання за Договором виникають в межах затверджених бюджетних асигнувань на відповідний бюджетний період. Оплата виконаних робіт здійснюється в межах фактичного фінансування. п.4.4. Фінансування робіт здійснюється за рахунок бюджетних коштів. 3. Внести зміни до п.19.1. Договору, строк дії до 31.12.2019 року. 4. Доповнити розділ XIX Договору п. 19.2 (Строк дії Договору може бути продовжений відповідно до термінів, які визначені в розпорядженні КМДА). 5. Зміна реквізитів Виконавця. 6. Додаток 1 "Договірна ціна", Додаток 2 "Календарний план робіт" та додаток 4 "Лінійний графік виконананя робіт" викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 47-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Договірна ціна є динамічною та складає: 375 817 242,07 грн. з ПДВ. 2. Розділ 4 викласти в новій редакції: п.4.1 Обсяги виконаних та оплачених робіт станом на 01.01.2019 року становлять 197 731 820,91 грн.. п.4.2. Обсяги фінансування виконання робіт у 2019 році відповідно до адресного переліку становлять 178 085 421,16 грн.. п.4.3. Зобов’язання за Договором виникають в межах затверджених бюджетних асигнувань на відповідний бюджетний період. Оплата виконаних робіт здійснюється в межах фактичного фінансування. п.4.4. Фінансування робіт здійснюється за рахунок бюджетних коштів. 3. Внести зміни до п.19.1. Договору, строк дії до 31.12.2019 року. 4. Додаток 1 "Договірна ціна", Додаток 2 "Календарний план робіт" та додаток 4 "Лінійний графік виконананя робіт" викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 47-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 2.1 в новій редакції, договірна ціна становить: 375 596 235,63 грн. 2. Пункти 4.1 та 4.2 викласти в новій редакції: п. 4.1. обсяги виконаних робіт станом на 01.01.2019 р. становлять: 197 731 820,91 грн. п. 4.2. Вартість фактично виконаних робіт у 2019 році становить: 177 864 414,72 грн. 3. Додаток 1 "Договірна ціна" та Додаток 2 "Календарний план робіт" викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 47-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 квітня 2018 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 375 596 235,63
UAH (в тому числі ПДВ 62 599 372,61 UAH)