Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування пожежної сигналізації приміщень медичного закладу за адресами: вул. Івана Мазепи, 2, вул. Мечнікова, 8, провулок Інженерний, 4, Тверський тупик,10, вул. Цитадельна 5/9.
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2018-02-20-001516-b 920eee247606404eb28d13bb131a4bbb
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Колодій Оксана Григорівна

380677358169 ksu2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Печерського району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 26188550
Вебсайт: http://www.e-tender.biz
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська обл., Київ, Івана Мазепи, 2
Контактна особа: Колодій Оксана Григорівна
380677358169
ksu2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2018 17:18
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 лютого 2018 18:00
Очікувана вартість: 20 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Детальний опис в технічних вимогах, які надаються як Додаток №1 до Закупівлі, вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження додаються як Додаток № 2, та форма цінової пропозиції до Закупівлі як Додаток № 3
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 місяць
Послуги з технічного обслуговування пожежної сигналізації приміщень медичного закладу за адресами: вул. Івана Мазепи, 2, вул. Мечнікова, 8, провулок Інженерний, 4, Тверський тупик, 10, вул. Цитадельна 5/9.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01010, Україна, Київ, Київ, вул. Івана Мазепи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 31625200-5 — Системи пожежної сигналізації

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-20-001516-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ САЛАМАНДР, Код ЄДРПОУ:41320741
Дата подання: 20 лютого 2018 20:41
НЕЗАКОННА ВИМОГА
Відповідно до Додатку Технічне завдання тендерної документації, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним вимогам, Замовником вимагається надання учасником надання наступних документів:
- інформації, відповідно до поданої нижче форми про досвід виконання аналогічного договору протягом останніх 3-х років (за період з 2016р. по 2017р.);
- інформації, відповідно до поданої нижче форми про досвід роботи по обслуговуванню системи АПС не менше 5-ти років.

Вважаємо, що вказані кваліфікаційні вимоги є незаконними, дискримінаційними, такими, що порушують основні принципи здійснення державних закупівель, визначені Законом України «Про публічні закупівлі» - добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Такі незаконні вимоги обмежують можливість участі у тендерній процедурі для суб’єктів господарювання, які були створені пізніше 2015 року, і не можуть надати аналогічні договори за останні 3 роки. Також, звертаю вашу увагу, на ту обставину, що Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання (Технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації) є ліцензованим видом господарської діяльності, який апріорі передбачає наявність спеціалістів відповідної кваліфікації з певним досвідом роботи. І сам по собі факт наявності такої ліцензії у ліцензіата означає, що суб’єкт господарювання має необхідну матеріально-технічну базу і працівників відповідної кваліфікації, які можуть надавати такі послуги. Жодним нормативно-правовим документом не передбачено, що для виконання такого виду робіт необхідно мати п’ятирічний досвід.
Тому, вважаємо, що вказані у тендерній документації і, оскаржувані нами кваліфікаційні вимоги, є дискримінаційними, такими, що звужують коло потенційних учасників, знижують рівень конкуренції, і не визначені жодним законодавчим актом. Внаслідок встановлення Замовником таких вимог, договір про закупівлю може бути укладено з учасником із завищеною ціновою пропозицією, що призведе до безпідставного витрачання видатків Замовника і коштів державного бюджету України в цілому.
На підставі зазначеного, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, просимо:
- Розглянути дану скаргу;
- Внести зміни до тендерної документації і привести її зміст у відповідність до діючого законодавства.









ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Стаття 38 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року.

Відповідальність за порушення вимог цього Закону
1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.2. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 лютого 2018 10:32
в пп.1.13 Додатку №1 до Інструкції учасникам до оголошення допорогової електронної закупівлі (далі – Інструкція) визначено, що Замовник під час проведення процедури закупівлі керується умовами даної Інструкції та Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 №35 (зі змінами) (далі – Порядок) (в частині положень, не врегульованих Інструкцією).
Відповідно по пп.6.3. Порядку під час оголошення закупівлі Замовник розміщує в системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення закупівлі.
Відповідно до абз. 2 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) положення Закону застосовуються до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абз.2 ч.1 ст.2 Закону, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Відповідно до Додатку Технічне завдання тендерної документації, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним вимогам, що порушують основні принципи здійснення державних закупівель, визначені Законом України «Про публічні закупівлі» - повідомляємо Вам що наша закупівля є допороговою та не порушує не одну зі статей Закону України «Про публічні закупівлі». Також враховуючи що не закладені видатки на ремонт та придбання нового обладнання , тому нашою вимогою є досвід роботи не один рік. Також повідомляємо Вам що Відповідно до Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35, під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель як - максимальна економія та ефективність. Відповідно по пп.6.3. Порядку під час оголошення закупівлі Замовник розміщує в системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення закупівлі.
Враховуючи Ваші знання стосовно нормативної бази, маємо надію що Ви дійсно маєте досвід , навики, відповідаєте кваліфікаційним вимогам закупівлі та приймете участь для створення конкурентного середовища.
Розгорнути Згорнути
Відхилено Відповідно до Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35
Номер вимоги: UA-2018-02-20-001516-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ САЛАМАНДР, Код ЄДРПОУ:41320741
Дата подання: 21 лютого 2018 10:40
ЗНОВУ І ЗНОВУ БЕЗПРАВНІСТЬ
Замовник надав відповідь: Відхилено Відповідно до Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35.
Поясніть будь ласка де це в НАКАЗІ НАПИСАНО ПРО П'ЯТЬ РОКІВ СТАЖУ?????????????????????????
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 лютого 2018 10:51
в пп.1.13 Додатку №1 до Інструкції учасникам до оголошення допорогової електронної закупівлі (далі – Інструкція) визначено, що Замовник під час проведення процедури закупівлі керується умовами даної Інструкції та Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 №35 (зі змінами) (далі – Порядок) (в частині положень, не врегульованих Інструкцією). Відповідно по пп.6.3. Порядку під час оголошення закупівлі Замовник розміщує в системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення закупівлі. Знову наголошую, якщо Ви дійсно маєте досвід , навики, відповідаєте кваліфікаційним вимогам закупівлі то приймайте участь для створення конкурентного середовища.
Розгорнути Згорнути
необгрунтовано та не відповідає вимогам
Номер вимоги: UA-2018-02-20-001516-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ САЛАМАНДР, Код ЄДРПОУ:41320741
Дата подання: 21 лютого 2018 10:59
ПРОСИМО ОБГРУНТУВАТИ
Замовник надав відповідь: Відхилено Відповідно до Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35.


ДАНА ВІДПОВІДЬ Є ПОВЕРХПОВЕРХНЕВОЮ. ПРОСИМО НАДАТИ ПОСИЛАННЯ НА КОНТ=КРЕТНІ ПУНКТИ ЗАЗНАЧЕНОГО НАКАЗУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 лютого 2018 17:49
в пп.1.13 Додатку №1 до Інструкції учасникам до оголошення допорогової електронної закупівлі (далі – Інструкція) визначено, що Замовник під час проведення процедури закупівлі керується умовами даної Інструкції та Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 №35 (зі змінами) (далі – Порядок) (в частині положень, не врегульованих Інструкцією). Відповідно по пп.6.3. Порядку під час оголошення закупівлі Замовник розміщує в системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення закупівлі.
Розгорнути Згорнути
необгрунтована вимога до закупівлі

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій