Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних
Очікувана вартість
2 158 000,00 UAH
UA-2018-02-20-000929-a 051c10a9ba9f455db9f9ebf4e1c8dc3a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міщенко Світлана Миколаївна

+380669726761 tender@smr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04057942
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., місто Суми, майдан Незалежності, 2
Контактна особа: Міщенко Світлана Миколаївна
+380669726761
tender@smr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2018 18:20
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2018 18:25
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2018 18:25
Очікувана вартість: 2 158 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

21 лютого 2018 17:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2018 17:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2018 18:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

вимоги в ТД
Дата подання: 27 лютого 2018 13:16
Дата відповіді: 28 лютого 2018 11:19
Добрий день! В ТД вказано "Відсутність пломб та обмежень на системному блоці чи компонентах", мається на увазі тільки системний блок чи моніотр та інше?
Відповідь: На Ваше запитання повідомляємо наступне.
Правильно вважати: тільки системний блок.
Проект договору, п. 4.1
Дата подання: 28 лютого 2018 12:26
Дата відповіді: 02 березня 2018 15:46
Доброго дня. Шановний Замовник, в проекті договору вказані умови оплати, у випадку відсутності бюджетних коштів на рахунку Покупця. Просимо додати також умови оплати у разі наявності коштів на рахунку Покупця на момент поставки товару. Наприклад у такій формі: "Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Учасника протягом 10 банківських днів з дня фактичного постачання товару на адресу Замовника за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок, вказаний у реквізитах цього Договору, згідно накладної та Акту приймання-передачі Товару."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В проекті договору, що є складовою тендерної документації відсутні норми, що стали приводом до Вашого звернення. Таким чином, відсутня необхідність додавати запропоновані зміни.
Щодо вимог до операційної системи.
Дата подання: 28 лютого 2018 15:12
Дата відповіді: 01 березня 2018 11:03
Доброго дня. У технічному завданні вимагається встановлення ОС FreeDOS версії 2.0 на всі ПК, але по даним офіційного сайта http://www.freedos.org останньою версією ОС є FreeDOS 1.2 Вказана Вами версія FreeDOS 2.0 встановлена на деяких брендових ПК компанії "Hewlett-Packard", можливо дана вимога була помилково скопійована з технічних характеристик до такого ПК? Просимо уточнити, що саме Вам необхідно: - персональні комп'ютери з ОС FreeDOS 1.2 - персональні комп'ютери без ОС Можливо, саме відсутність ОС задовольнить Ваші потреби, оскільки реальне використання FreeDOS у 2018 році дещо сумнівне, у звя'зку з відсутністю актуального програмного забезпечення для даної операційної системи.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Вашу вимогу до операційної системи повідомляємо наступне.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 9 серпня 2017 р. № 593: персональний комп’ютер має включати: системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор “миша”, операційна система.
Відповідно до тендерної документації: вважати зазначені у технічному завданні посилання на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника такими, що містять вираз «або еквівалент». У разі, якщо ви не можете поставити ОС FreeDOS версії 2.0 – ви можете запропонувати аналог і ваша пропозиція буде розглянута на тендерному комітеті.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-20-000929-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СТАРЛІНК", Код ЄДРПОУ:36475942
Дата подання: 21 лютого 2018 13:34
ПОРЯДОК ПРИЙМАННЯ-ПЕРЕДАЧІ ТОВАРУ
Проект договору (Додаток 6) пункт 4.1 та 4.3 суперечать один одному.
Згідно п.4 статті 28 Закону Україні про державні закупівлі Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. тобто від 19 березня до 2 го квітня(аукціон відбудеться 13 березня), згідно п. 2 статті 32 Закону Україні про державні закупівлі Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця, тобто від 3 до 23 квітня. Згідно пункту 4.4 проекту договору (Додаток 6) Постачальник зобов'язаний передати Товар Покупцеві згідно з видатковими накладними у строк не пізніше 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Договору тобто від 23 квітня до 3 травня, в той час пункт 4.1 проекту договору (Додаток 6) визначає строк поставки – не пізніше 10 травня 2018 року.
Пропонуємо внести зміни у тендерну документацію. Наприклад пункт 4.3 проекту договору (Додаток 6) викласти в наступній редакції: Постачальник зобов'язаний передати Товар Покупцеві згідно з видатковими накладними протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Договору, але не пізніше 10 травня, або в пункті 6.4 змінити посилання з 4.3 на 4.1
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 лютого 2018 17:32
Проект договору викладений у новій редакції на підставі протоколу засідання тендерного комітету № 17 від 21 лютого 2018 року.
Номер вимоги: UA-2018-02-20-000929-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД", Код ЄДРПОУ:38980356
Дата подання: 16 березня 2018 16:25
Оскарження пропозиції, яка не відповідає вимогам тендерної документації.
Шановний Замовник, просимо звернути Вашу увагу на Розділ 3, пункт 1 ТД - Кожен документ, який подається учасником, повинен бути сканований в окремий файл (у форматі PDF), замість цього ФОП МОЇСЕЄНКО АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ надає документи в електронному вигляді з накладенням зображення підпису та печатки на документах(Лист-згода на обробку персональних данних, Лист про виконання аналогічних договорів, Інформаційна довідка, Інформаційна довідка про відсутність підстав для відхилення пропозицій торгів учасника, Довідка про опис формальних помилок, Довідка про неосудність з корисливих мотивів, Довідка про необов’язковість сертифікації, Довідка про не притягнення до відповідальності службову особу, Довідка про наявність матеріально-технічної бази, Довідка про наявність-вітсутність антикорупційної програми, Довідка про ліцензування, Довідка про застосування заходів із захисту довкілля, Довідка про документи що не передбачені ГКУ та ЦКУ, Довідка про відсутність підстав про банкрутство, Довідка про відсутність заборгованості, Довідка корупционные правонарушения - останні 3 роки, Довідка корупционные правонарушения - не притягнення до відповідальності, Довідка - право підпису, Гарантійний лист про дотримання умов тендерної пропозиції, Гарантійний лист про відповідність характеристикам предмета закупівлі, Гарантійний лист - дотримання в своїй діяльності норм чинного законодавства України) - не можливо на всіх документах поставити ідентичні підписи, однаково розташовані відносно печатки, це означає що документи не завірені належним чином, посадовою особою учасника, яка має право підпису.

Відповідно Додатку 2 ТД Відповідність товару технічним, екологічним вимогам повинна підтверджуватись копіями паспортів (сертифікатів) якості на Товар, ФОП МОЇСЕЄНКО АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ не надав сертифікати якості на Комп’ютери та монітори, які вимагаються в технічній документації.

В зв’язку з цим, вважаємо пропозицію ФОП МОЇСЕЄНКО АНДРІЯ СЕРГІЙОВИЧА, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 березня 2018 16:47
Звернення товариства з обмеженою відповідальністю «ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД» щодо невідповідності пропозиції фізичної особи-підприємця Моїсеєнка Андрія Сергійовича вимогам тендерної документації не задовольняти.

Документи

21 лютого 2018 17:32
Протокол

Документи

20 березня 2018 16:47
Протокол

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Машини для обробки даних
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 355 500,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 13 555,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 13 березня 2018 14:22
Закінчення: 13 березня 2018 14:55
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

110 шт
Машини для обробки даних
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40030, Україна, Сумська область, місто Суми, Покровська площа, 2 (5 поверх)
Дата доставки: 10 травня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 20 лютого 2018 19:02
Дата відповіді: 21 лютого 2018 14:10
В документації є посилання на форми від яких учасники не повинні відступати, то ж могли б ви викласти файли у форматі doc/docx для можливості виконання цієї вимоги?
Відповідь: На Ваше запитання повідомляємо наступне.
Тендерна документація викладена в форматі PDF як в загальновживаному форматі, що унеможливлює редагування. Формати doc/docx є форматом проприетарного програмного забезпечення компанії Microsoft.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-20-000929-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СТАРЛІНК", Код ЄДРПОУ:36475942
Дата подання: 21 лютого 2018 13:34
ПОРЯДОК ПРИЙМАННЯ-ПЕРЕДАЧІ ТОВАРУ
Проект договору (Додаток 6) пункт 4.1 та 4.3 суперечать один одному.
Згідно п.4 статті 28 Закону Україні про державні закупівлі Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. тобто від 19 березня до 2 го квітня(аукціон відбудеться 13 березня), згідно п. 2 статті 32 Закону Україні про державні закупівлі Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця, тобто від 3 до 23 квітня. Згідно пункту 4.4 проекту договору (Додаток 6) Постачальник зобов'язаний передати Товар Покупцеві згідно з видатковими накладними у строк не пізніше 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Договору тобто від 23 квітня до 3 травня, в той час пункт 4.1 проекту договору (Додаток 6) визначає строк поставки – не пізніше 10 травня 2018 року.
Пропонуємо внести зміни у тендерну документацію. Наприклад пункт 4.3 проекту договору (Додаток 6) викласти в наступній редакції: Постачальник зобов'язаний передати Товар Покупцеві згідно з видатковими накладними протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Договору, але не пізніше 10 травня, або в пункті 6.4 змінити посилання з 4.3 на 4.1
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 лютого 2018 17:32
Проект договору викладений у новій редакції на підставі протоколу засідання тендерного комітету № 17 від 21 лютого 2018 року.

Документи

21 лютого 2018 17:32
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2018 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП МОЇСЕЄНКО АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ 1 129 810,00
UAH з ПДВ
1 116 255,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД" 1 176 720,00
UAH з ПДВ
1 121 780,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ДЬЯЧКОВ ЄВГЕН ОЛЕКСАНДРОВИЧ 1 215 000,00
UAH з ПДВ
1 148 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ШВАЧКО РОДІОН ЮРІЙОВИЧ 1 339 500,00
UAH з ПДВ
1 339 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 березня 2018 12:37
Електронний підпис
09 березня 2018 12:28
Проект договору.pdf
09 березня 2018 12:28
Цінова пропозиція лот 1.pdf
09 березня 2018 12:28
Паспорт.pdf
09 березня 2018 12:28
ІПН.pdf
09 березня 2018 12:28
Інформаційна довідка.pdf
09 березня 2018 12:28
Довідка - право підпису.pdf
09 березня 2018 12:28
Витяг.pdf
09 березня 2018 12:28
Витяг єдиний податок.pdf
09 березня 2018 12:28
Виписка.pdf

Публічні документи

10 березня 2018 13:23
Електронний підпис
10 березня 2018 13:22
Проект договору.pdf
10 березня 2018 13:22
Паспорт.pdf
10 березня 2018 13:22
ІПН.pdf
10 березня 2018 13:22
Інформаційна довідка.pdf
10 березня 2018 13:22
Виписка.pdf
10 березня 2018 13:22
Витяг - єдиний податок.pdf

Публічні документи

12 березня 2018 15:29
Проект договору.pdf
09 березня 2018 18:24
Електронний підпис
09 березня 2018 18:21
Паспорт.pdf
09 березня 2018 18:21
ІПН.pdf
09 березня 2018 18:21
Довідка про неосудність.pdf
09 березня 2018 18:21
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП МОЇСЕЄНКО АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ

ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД"

ФОП ДЬЯЧКОВ ЄВГЕН ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ФОП ШВАЧКО РОДІОН ЮРІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП МОЇСЕЄНКО АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ
#3070305730
Переможець 1 116 255,00
UAH з ПДВ
20 березня 2018 16:53

Документи

20 березня 2018 16:53
Електронний підпис
20 березня 2018 16:51
Протокол
13 березня 2018 15:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
13 березня 2018 15:34
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2018 16:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП МОЇСЕЄНКО АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ
#3070305730
1 116 255,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 березня 2018 16:53
Електронний підпис
20 березня 2018 16:51
Протокол
13 березня 2018 15:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
13 березня 2018 15:34
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 11:12
Звіт про виконання договору укладений
02 січня 2019 11:08
Електронний підпис укладений
10 квітня 2018 13:10
Договір укладений
10 квітня 2018 13:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 квітня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 116 255,00
UAH з ПДВ