Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шприци, системи, трубки, катетори та інше
Очікувана вартість
195 767,00 UAH
UA-2018-02-20-000576-b ● e5fca69e743d40c4a5d23e889b83be7e
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я "ХАРКІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №7" |
Код ЄДРПОУ: | 30658176 |
Місцезнаходження: | 61050, Україна , Харківська обл., Харків, вулиця Руставелі, будинок 12 |
Контактна особа: |
Шевченко Світлана Миколаївна +380577328652 kuozroddom7@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2018 12:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2018 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2018 14:00 |
Початок аукціону: | 01 березня 2018 15:25 |
Очікувана вартість: | 195 767,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 980,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Шприци, системи, трубки, катетори та інше
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
49200 од.
Шприци, системи, трубки, катетори та інше
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61050, Україна, Харківська обл., Харків, вул.Руставелі, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2018 12:27 |
Документація (1).doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-02-20-000576-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Публічне акціонерне товариство „Підприємство по виробництву медичних виробів з полімерних матеріалів „Гемопласт", Код ЄДРПОУ:00480922
Дата подання: 22 лютого 2018 15:45
Вимога
КОМУНАЛЬНОМУ ЗАКЛАДУ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я
«ХАРКІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ
ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №7»
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля №2150116, номер тендеру у ЦБД UA-2018-02-20-000576-b
20.02.2018 року було опубліковано оголошення про проведення допорогових торгів із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали.
Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є:
№ п/п Найменування Од.
вим. Кіль-кість
1 Лезо для скальпеля №23 шт 500
2 Лезо для скальпеля №24 шт 500
3 Трубка ендотрахеальна (з манжеткою) розмір 7,0 шт 500
4 Шприц ін'єкційний одноразового використання 10,0 мл (трьохкомпонент-ний) шт 3000
5 Шприц ін'єкційний одноразового використання, 2,0 мл (трьохкомпонентний) шт 6000
6 Шприц ін'єкційний одноразового використання, 20,0 мл (трьохкомпонент-ний) шт 9000
7 Шприц ін'єкційний одноразового використання, 5,0 мл (трьохкомпонент-ний) шт 16000
8 Скарифікатор шт 4000
9 Канюля внутрішньовенна 22 G шт 500
10 Канюля внутрішньовенна 20 G шт 400
11 Канюля внутрішньовенна 18 G шт 300
12 Система для інфузій шт 300
13 Система для гемотрансфузій шт 300
14 Комплект для встановлення підключичного катетера шт 100
15 Нитки капронові 2 (М5) шт 50
16 Нитки капронові 4 (М7) шт 50
17 Рукавички хірургічні латексні антимікробні пара 150
18 Рукавички хірургічні латексні антимікробні пара 150
19 Рукавички хірургічні 7,0 пара 3300
20 Рукавички хірургічні 8,0 пара 4000
21 рукавички хірургічні «подвійні» стерильні пара 100
ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних допорогових торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі:
Шприц ін'єкційний одноразового використання 10,0 мл (трьохкомпонент-ний) шт 3000
Шприц ін'єкційний одноразового використання, 2,0 мл (трьохкомпонентний) шт 6000
Шприц ін'єкційний одноразового використання, 20,0 мл (трьохкомпонент-ний) шт 9000
Шприц ін'єкційний одноразового використання, 5,0 мл (трьохкомпонент-ний) шт 16000
Скарифікатор шт 4000
згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2150116, номер тендеру у UA-2018-02-20-000576-b
шляхом виділення в окремий лот найменувань предмету закупівлі, а саме:
Шприц ін'єкційний одноразового використання 10,0 мл (трьохкомпонент-ний) шт 3000
Шприц ін'єкційний одноразового використання, 2,0 мл (трьохкомпонентний) шт 6000
Шприц ін'єкційний одноразового використання, 20,0 мл (трьохкомпонент-ний) шт 9000
Шприц ін'єкційний одноразового використання, 5,0 мл (трьохкомпонент-ний) шт 16000
Скарифікатор шт 4000
, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
З повагою,
Голова правління Б.В.Подгорний
Розгорнути
Згорнути
«ХАРКІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ
ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №7»
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля №2150116, номер тендеру у ЦБД UA-2018-02-20-000576-b
20.02.2018 року було опубліковано оголошення про проведення допорогових торгів із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали.
Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є:
№ п/п Найменування Од.
вим. Кіль-кість
1 Лезо для скальпеля №23 шт 500
2 Лезо для скальпеля №24 шт 500
3 Трубка ендотрахеальна (з манжеткою) розмір 7,0 шт 500
4 Шприц ін'єкційний одноразового використання 10,0 мл (трьохкомпонент-ний) шт 3000
5 Шприц ін'єкційний одноразового використання, 2,0 мл (трьохкомпонентний) шт 6000
6 Шприц ін'єкційний одноразового використання, 20,0 мл (трьохкомпонент-ний) шт 9000
7 Шприц ін'єкційний одноразового використання, 5,0 мл (трьохкомпонент-ний) шт 16000
8 Скарифікатор шт 4000
9 Канюля внутрішньовенна 22 G шт 500
10 Канюля внутрішньовенна 20 G шт 400
11 Канюля внутрішньовенна 18 G шт 300
12 Система для інфузій шт 300
13 Система для гемотрансфузій шт 300
14 Комплект для встановлення підключичного катетера шт 100
15 Нитки капронові 2 (М5) шт 50
16 Нитки капронові 4 (М7) шт 50
17 Рукавички хірургічні латексні антимікробні пара 150
18 Рукавички хірургічні латексні антимікробні пара 150
19 Рукавички хірургічні 7,0 пара 3300
20 Рукавички хірургічні 8,0 пара 4000
21 рукавички хірургічні «подвійні» стерильні пара 100
ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних допорогових торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі:
Шприц ін'єкційний одноразового використання 10,0 мл (трьохкомпонент-ний) шт 3000
Шприц ін'єкційний одноразового використання, 2,0 мл (трьохкомпонентний) шт 6000
Шприц ін'єкційний одноразового використання, 20,0 мл (трьохкомпонент-ний) шт 9000
Шприц ін'єкційний одноразового використання, 5,0 мл (трьохкомпонент-ний) шт 16000
Скарифікатор шт 4000
згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2150116, номер тендеру у UA-2018-02-20-000576-b
шляхом виділення в окремий лот найменувань предмету закупівлі, а саме:
Шприц ін'єкційний одноразового використання 10,0 мл (трьохкомпонент-ний) шт 3000
Шприц ін'єкційний одноразового використання, 2,0 мл (трьохкомпонентний) шт 6000
Шприц ін'єкційний одноразового використання, 20,0 мл (трьохкомпонент-ний) шт 9000
Шприц ін'єкційний одноразового використання, 5,0 мл (трьохкомпонент-ний) шт 16000
Скарифікатор шт 4000
, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
З повагою,
Голова правління Б.В.Подгорний
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 лютого 2018 13:14
Шановний Учаснику процедури закупівлі!
Визначення окремих частин предмету закупівлі (лотів) та передбачення можливості подання тендерних пропозицій по кожному лоту окремо є правом Замовника, а не його обов’язком.
(повна відповідь на вимогу у файлі, що додається)
Визначення окремих частин предмету закупівлі (лотів) та передбачення можливості подання тендерних пропозицій по кожному лоту окремо є правом Замовника, а не його обов’язком.
(повна відповідь на вимогу у файлі, що додається)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Аомія #37657975 |
Очікує рішення |
195 650,04
UAH з ПДВ
|
01 березня 2018 15:46
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 05 березня 2018 15:37 |
Коментар щодо відміни: | Технічні помилки в Документації допорогових закупівель |
Документи:
05 березня 2018 15:37
|
Протокол.pdf |