Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту та технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання.
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2018-02-20-000510-b ● 43bb17c9d3994fcc9abb509eebbf364d
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Солом’янського району міста Києва |
Код ЄДРПОУ: | 04593340 |
Вебсайт: | http://e-tender.biz |
Місцезнаходження: | 03067, Україна , Київська обл., Київ, вул. Гарматна, 36 |
Контактна особа: |
Чепіков Олександр Миколайович 380444082333,380444570537 Solomkdc@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2018 11:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2018 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2018 14:00 |
Очікувана вартість: | 90 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Діагностика, поточний ремонт рентгенологічного та флюорографічного обладнання до кінця 2018 року (згідно заявок)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штуки
Послуги з ремонту та технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03067, Україна, Київ, Київ, Гарматна,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2018 12:00 |
Оголошення (обслуговування цифрових рентгенологічних комплексів).doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-02-20-000510-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КАТРОНІК", Код ЄДРПОУ:39320082
Дата подання: 22 лютого 2018 16:28
ВИМОГА
Просимо Вас надати роз’яснення та внести зміни згідно чинного Законодавства щодо оголошення (Ідентифікатор закупівлі UA-2018-02-20-000510-b) за кодом ДК 021-2015 (CPV): 50420000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання – 9 шт.
Замовник у Додатку №2 вимагає надання сертифікату офіційного дилера на роботу с ци-фровими приймачами типа «Альфа», але у Додатку №1 Технічні (якісні) вимоги до послуг не зазначено обладнання типу «Альфа». Вважаємо дану вимогу необґрунтованою та дискримінаційною, оскільки в переліку рентгенологічного та флюорографічного обладнання, які підлягають діагностики та поточному ремонту, відсутні цифрові приймачі типу «Альфа». Також слід зауважити що самі цифрові приймачі типу «Альфа» не відносяться до джерел іонізуючого випромінювання, діяльність по використанню яких підлягає ліцензуванню. Отже Замовник у протиріч пункту 4 статті 16 розділу 1 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає надання документів, що не передбачені законодавством для Учасників.
Таким чином Замовник порушує пункт 3 статті 5 розділу 1 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги для учасників.
Наполягаємо видалити вимогу надання ”Сертифікат офіційного дилера на роботу с циф-ровими приймачами типа «Альфа»” зазначену у Додатку №2, - оскільки вона є дискримінаційною, що в свою чергу обмежує участь поданні пропозицій іншими Учасниками, та призводить до зменшення конкурентного середовища, дискримінації учасників та нецільового використан-ня державних коштів.
Розгорнути
Згорнути
Замовник у Додатку №2 вимагає надання сертифікату офіційного дилера на роботу с ци-фровими приймачами типа «Альфа», але у Додатку №1 Технічні (якісні) вимоги до послуг не зазначено обладнання типу «Альфа». Вважаємо дану вимогу необґрунтованою та дискримінаційною, оскільки в переліку рентгенологічного та флюорографічного обладнання, які підлягають діагностики та поточному ремонту, відсутні цифрові приймачі типу «Альфа». Також слід зауважити що самі цифрові приймачі типу «Альфа» не відносяться до джерел іонізуючого випромінювання, діяльність по використанню яких підлягає ліцензуванню. Отже Замовник у протиріч пункту 4 статті 16 розділу 1 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає надання документів, що не передбачені законодавством для Учасників.
Таким чином Замовник порушує пункт 3 статті 5 розділу 1 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги для учасників.
Наполягаємо видалити вимогу надання ”Сертифікат офіційного дилера на роботу с циф-ровими приймачами типа «Альфа»” зазначену у Додатку №2, - оскільки вона є дискримінаційною, що в свою чергу обмежує участь поданні пропозицій іншими Учасниками, та призводить до зменшення конкурентного середовища, дискримінації учасників та нецільового використан-ня державних коштів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 лютого 2018 10:06
В наших закладах більшість цифрових апаратів і флюорографів обладнані цифровими приймачами типу "Альфа" - вітчизняного виробника. Це технологічно та програмно складне обладнання. Використовуване програмне забезпечення потребує певного досвіду і кваліфікації при обслуговуванні.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-02-20-000510-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КАТРОНІК", Код ЄДРПОУ:39320082
Дата подання: 23 лютого 2018 10:45
Вимога щодо усунення Замовником порушень чинного Законодавства
НЕ ОТРИМАВШИ ОБҐРУНТУВАННЯ ВИМОГИ (оскільки в переліку рентгенологічного та флюорографічного обладнання, яке підлягає діагностики та поточному ремонту з 9 АПАРАТІВ ЛИШЕ 4 МАЮТЬ ВІДНОШЕННЯ до цифрових приймачів типа «Альфа») тому ПОВТОРНО ПРОСИМО Вас надати роз’яснення та ВНЕСТИ ЗМІНИ ЗГІДНО ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА щодо оголошення (Ідентифікатор закупівлі UA-2018-02-20-000510-b) за кодом ДК 021-2015 (CPV): 50420000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання – 9 шт.
Замовник у Додатку №2 вимагає надання сертифікату офіційного дилера на роботу с ци-фровими приймачами типа «Альфа», але у Додатку №1 Технічні (якісні) вимоги до послуг не зазначено обладнання типу «Альфа». ВВАЖАЄМО ДАНУ ВИМОГУ НЕОБҐРУНТОВАНОЮ ТА ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, оскільки В ПЕРЕЛІКУ рентгенологічного та флюорографічного обладнання, які підлягають діагностики та поточному ремонту, ВІДСУТНІ ЦИФРОВІ ПРИЙМАЧІ ТИПУ «АЛЬФА». Також слід зауважити що самі ЦИФРОВІ ПРИЙМАЧІ ТИПУ «АЛЬФА» НЕ ВІДНОСЯТЬСЯ ДО ДЖЕРЕЛ ІОНІЗУЮЧОГО ВИПРОМІНЮВАННЯ, ДІЯЛЬНІСТЬ ПО ВИКОРИСТАННЮ ЯКИХ ПІДЛЯГАЄ ЛІЦЕНЗУВАННЮ. Отже ЗАМОВНИК У ПРОТИРІЧ пункту 4 статті 16 розділу 1 Закону України «Про публічні закупівлі» ВИМАГАЄ НАДАННЯ ДОКУМЕНТІВ, ЩО НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ для Учасників.
Таким чином ЗАМОВНИК ПОРУШУЄ пункт 3 статті 5 розділу 1 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник НЕ МОЖЕ ВСТАНОВЛЮВАТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ для учасників.
НАПОЛЯГАЄМО ВИДАЛИТИ ВИМОГУ надання ”Сертифікат офіційного дилера на роботу с цифровими приймачами типа «Альфа»” зазначену у Додатку №2, - ОСКІЛЬКИ ВОНА Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, ЩО В СВОЮ ЧЕРГУ ОБМЕЖУЄ УЧАСТЬ ПОДАННІ ПРОПОЗИЦІЙ ІНШИМИ УЧАСНИКАМИ, ТА ПРИЗВОДИТЬ ДО ЗМЕНШЕННЯ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА, ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ ТА НЕЦІЛЬОВОГО ВИКОРИСТАННЯ ДЕРЖАВНИХ КОШТІВ.
Розгорнути
Згорнути
Замовник у Додатку №2 вимагає надання сертифікату офіційного дилера на роботу с ци-фровими приймачами типа «Альфа», але у Додатку №1 Технічні (якісні) вимоги до послуг не зазначено обладнання типу «Альфа». ВВАЖАЄМО ДАНУ ВИМОГУ НЕОБҐРУНТОВАНОЮ ТА ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, оскільки В ПЕРЕЛІКУ рентгенологічного та флюорографічного обладнання, які підлягають діагностики та поточному ремонту, ВІДСУТНІ ЦИФРОВІ ПРИЙМАЧІ ТИПУ «АЛЬФА». Також слід зауважити що самі ЦИФРОВІ ПРИЙМАЧІ ТИПУ «АЛЬФА» НЕ ВІДНОСЯТЬСЯ ДО ДЖЕРЕЛ ІОНІЗУЮЧОГО ВИПРОМІНЮВАННЯ, ДІЯЛЬНІСТЬ ПО ВИКОРИСТАННЮ ЯКИХ ПІДЛЯГАЄ ЛІЦЕНЗУВАННЮ. Отже ЗАМОВНИК У ПРОТИРІЧ пункту 4 статті 16 розділу 1 Закону України «Про публічні закупівлі» ВИМАГАЄ НАДАННЯ ДОКУМЕНТІВ, ЩО НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ для Учасників.
Таким чином ЗАМОВНИК ПОРУШУЄ пункт 3 статті 5 розділу 1 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник НЕ МОЖЕ ВСТАНОВЛЮВАТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ для учасників.
НАПОЛЯГАЄМО ВИДАЛИТИ ВИМОГУ надання ”Сертифікат офіційного дилера на роботу с цифровими приймачами типа «Альфа»” зазначену у Додатку №2, - ОСКІЛЬКИ ВОНА Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, ЩО В СВОЮ ЧЕРГУ ОБМЕЖУЄ УЧАСТЬ ПОДАННІ ПРОПОЗИЦІЙ ІНШИМИ УЧАСНИКАМИ, ТА ПРИЗВОДИТЬ ДО ЗМЕНШЕННЯ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА, ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ ТА НЕЦІЛЬОВОГО ВИКОРИСТАННЯ ДЕРЖАВНИХ КОШТІВ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 лютого 2018 13:25
Шановний скаржник, дуже дякуємо Вам за надане звернення.
В наших закладах більшість цифрових апаратів і флюорографів обладнані цифровими приймачами типу "Альфа" - вітчизняного виробника. Це технологічно та програмно складне обладнання. Використовуване програмне забезпечення потребує певного досвіду і кваліфікації при обслуговуванні. Тому конкурентне середовище на нашу думку існує. Тому вважаємо що ( пункт 3 статті 5 розділу 1 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги для учасників ) не порушено. Це не дискримінація, а захист від втручання в обладнання некваліфікованих фірм та фізичних осіб.
Допускати до обслуговування та ремонту фахівців які не знають як це робити ми вважаємо за недоцільне. Це призведе до більших втрат державних коштів і виходу з ладу складного
обладнання та ще гірше до неможливості встановлення вірного діагнозу фахівцями рентген відділення.
Ваше посилання на пункт 4 статті 16 розділу 1 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає надання документів, що не передбачені законодавством для Учасників - є не вірним, оскільки в першому розділі немає статті №16 і він обмежується всього 6-ю статтями.(див. посилання - http://tenderkomitet.com.ua/zakon_1.html). Вважаємо Ваші вимоги відмінити документи, що підтверджують кваліфікацію виконавця - необґрунтованими. Пункт 2 Статті 16 Розділу 3 Закону України «Про публічні закупівлі» дозволяє наступне
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
В наших закладах більшість цифрових апаратів і флюорографів обладнані цифровими приймачами типу "Альфа" - вітчизняного виробника. Це технологічно та програмно складне обладнання. Використовуване програмне забезпечення потребує певного досвіду і кваліфікації при обслуговуванні. Тому конкурентне середовище на нашу думку існує. Тому вважаємо що ( пункт 3 статті 5 розділу 1 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги для учасників ) не порушено. Це не дискримінація, а захист від втручання в обладнання некваліфікованих фірм та фізичних осіб.
Допускати до обслуговування та ремонту фахівців які не знають як це робити ми вважаємо за недоцільне. Це призведе до більших втрат державних коштів і виходу з ладу складного
обладнання та ще гірше до неможливості встановлення вірного діагнозу фахівцями рентген відділення.
Ваше посилання на пункт 4 статті 16 розділу 1 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає надання документів, що не передбачені законодавством для Учасників - є не вірним, оскільки в першому розділі немає статті №16 і він обмежується всього 6-ю статтями.(див. посилання - http://tenderkomitet.com.ua/zakon_1.html). Вважаємо Ваші вимоги відмінити документи, що підтверджують кваліфікацію виконавця - необґрунтованими. Пункт 2 Статті 16 Розділу 3 Закону України «Про публічні закупівлі» дозволяє наступне
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа підприємець "Балашов Сергій Володимирович" #2552013570 |
Переможець |
88 000,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2018 16:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір №23.PDF | укладений |
05 березня 2018 13:22
|