Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Агрохімічна продукція (дезінфекційні засоби)
Очікувана вартість
65 000,00 UAH
UA-2018-02-20-000452-b ● 07a84d561cad40efad4a3f6c20fbcc6f
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр №1 Дарницького району м.Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 01280970 |
Вебсайт: | http://darn.kievcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , Київська обл., Київ, Вербицького,5 |
Контактна особа: |
Гарасимець Валентина Михайлівна 380445627948 Valya_cat@yahoo.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2018 11:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2018 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2018 12:00 |
Початок аукціону: | 28 лютого 2018 15:02 |
Очікувана вартість: | 65 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 650,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
відповідно додатку № 2 (технічні вимоги до предмету закупівлі)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
190 штуки
Агрохімічна продукція (дезінфекційні засоби)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, Київ, Київ, Вербицького,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 березня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 лютого 2018 11:41 |
уточнення деззасоби.docx |
20 лютого 2018 11:41 |
Оголошення деззасоби.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Внесення змін та включити вираз «або еквівалент»
Дата подання: 22 лютого 2018 18:25
Дата відповіді: 23 лютого 2018 11:40
Шановний Замовнику! Змушені нагадати, що при проведенні закупівлі замовник повинен керуватись головними принципам державних закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Проте, як вбачається з Вашої тендерної документації, ці принципи порушуються, що підтверджується наступним:
1. Вимагається Септосепт, який містить етиловий спирт, при цьому висунута вимога, щоб засіб не містив денатурованого етилового спирту.
Як відомо, якщо до етилового спирту додається якась хімічна речовина, то це і є денатурований спирт, ненатуральний, не чистий.
Таким чином засіб Септосепт містить також денатурований спирт (тим же гуанідином) і не відповідає вимозі до закупівлі самого себе.
2. Як нам відомо, засіб ЕкстраСепт не зареєстрований на території України і не може закуповуватися за державні кошти.
3. Дезінфікуючий засіб «ХЛОРОЦИД» вимагається щоб був розфасований у банки по 810 г (кількість таблеток у ємності – 300 шт.). а якщо у ємності 1 кг буде 300 шт, то яким чином це вплине на якість дезінфекції? Або у цьому ж лоті висунута вимога щодо того, що таблетки мають бути без рисок. А якщо на таблетці буде розподільна риска, то як це вплине на процес дезінфекції?
А якщо таблетки будуть мати масу 3г, то як це позначиться на процесі дезінфекції? Ці вимоги ніяким чином не позначаться ні на якості ні на безпечності ні на економічності, ні на яких других позиціях. Ці вимоги вибачте є безглуздими і нічим не пояснюються.
4. Крім того, керуючись положеннями ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – Закон), просимо надати роз’яснення та внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме:
- Згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону передбачено, що Документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
- Згідно п. 6.4. «Порядку проведення допорогових закупівель», що затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35, вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною та обмежує потенційних учасників, які пропонують дезінфікуючі засоби еквівалентні та рівнозначні за сферою застосування і антимікробною дією.
Отже, виходячи з наведеного вище медико-технічні вимоги Дезінфекційні засоби встановленні Замовником у Документації, суперечать головним принципам здійснення закупівель визначених статтею 3 Закону, що може призвести до не об’єктивної і упередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів і, як наслідок, – до зловживань, корупційних дій та не ефективного використання бюджетних коштів.
Таким чином, дії Замовника порушують вимоги ст. 3, ч.3 ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону.
Виходячи з наведеного вище, просимо винести зміни та привести Документацію у відповідність до норм чинного законодавства України, усунути дискримінаційні вимоги та включити вираз «або еквівалент» до опису предмету закупівлі. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до органу оскарження.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Ми розглянули Ваше питання та внесли зміни.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-02-20-000452-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Фізична особа-підприємець, Код ЄДРПОУ:2941707188
Дата подання: 22 лютого 2018 14:03
вимога
дискримінаційні вимоги
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 лютого 2018 15:17
Під час здійсненні закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абз. 2 та 3 ч, 1 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", Замовник у разі проведення відбору постачальника із використанням електронної системи закупівель, застосовує Порядок здійснення допорогових закупівель (далі - Порядок), затверджений Наказом №35 від 13.04.2016 ДП "Зовнішторгвидав".
Згідно п 6.4 Порядку здійснення допорогових закупівель " У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасника. Тому враховуючи вищезазначене, Замовник НЕ ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ розглядати еквіваленти, або аналоги, і сам визначає можливість скористатися правом визначення еквівалентів. Також Замовник самостійно визначає свої потреби та конкретні вимоги до товару відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель.
Отже, нормативно-правовими актами, що регулюють допорогові закупівлі передбачена можливість, а не обов'язок вказати надання еквівалентів у пропозиціях Учасників.
Доводимо до відома, що Замовник у вимогах до предмета закупівлі, має право зазначити посилання на стандартні характеристики, хімічний склад, вказівку на сферу застосування дезінфекційних засобів, що є необхідними стандартними характеристиками, передбаченими існуючими міжнародними та національними стандартами, нормами та правилами.
Для вибору дезінфікуючого засобу Замовником велике значення має хімічний склад та концентрація діючих речовин, згідно чого аналізуються режими дезінфекції. Оскільки медичний персонал постійно перебуває в роботі з дезінфікуючими та антисептичними засобами, а деякі з них можуть чинити подразнюючу дію на шкіру та органи дихання, а також викликати алергічні реакції, Замовник насамперед ставить захист здоров’я та працездатності персоналу, тому ретельно підбирає засоби згідно їх якісних та медико-технічних показників, а не тільки керується фінансовою стороною питання.
Враховуючи вказане вище, Замовник не бачить законних або нормативних підстав (що стосуються даної конкретної закупівлі) для задоволення вимоги.
Згідно п 6.4 Порядку здійснення допорогових закупівель " У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасника. Тому враховуючи вищезазначене, Замовник НЕ ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ розглядати еквіваленти, або аналоги, і сам визначає можливість скористатися правом визначення еквівалентів. Також Замовник самостійно визначає свої потреби та конкретні вимоги до товару відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель.
Отже, нормативно-правовими актами, що регулюють допорогові закупівлі передбачена можливість, а не обов'язок вказати надання еквівалентів у пропозиціях Учасників.
Доводимо до відома, що Замовник у вимогах до предмета закупівлі, має право зазначити посилання на стандартні характеристики, хімічний склад, вказівку на сферу застосування дезінфекційних засобів, що є необхідними стандартними характеристиками, передбаченими існуючими міжнародними та національними стандартами, нормами та правилами.
Для вибору дезінфікуючого засобу Замовником велике значення має хімічний склад та концентрація діючих речовин, згідно чого аналізуються режими дезінфекції. Оскільки медичний персонал постійно перебуває в роботі з дезінфікуючими та антисептичними засобами, а деякі з них можуть чинити подразнюючу дію на шкіру та органи дихання, а також викликати алергічні реакції, Замовник насамперед ставить захист здоров’я та працездатності персоналу, тому ретельно підбирає засоби згідно їх якісних та медико-технічних показників, а не тільки керується фінансовою стороною питання.
Враховуючи вказане вище, Замовник не бачить законних або нормативних підстав (що стосуються даної конкретної закупівлі) для задоволення вимоги.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІМЕД" #38703629 |
Переможець |
33 709,20
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2018 17:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір.pdf | укладений |
03 березня 2018 10:14
|