Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

овочі врожай 2017 року капуста білокачанна (вагова)
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2018-02-20-000371-a ae98ecfa774a4f45b95d746d468697f7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Планово-економічний відділ

onkocentr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР
Код ЄДРПОУ: 13697965
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., м.Київ, Святошинський район, ВУЛ. ВЕРХОВИННА, будинок 69
Контактна особа: Планово-економічний відділ
onkocentr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2018 12:50
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2018 19:00
Очікувана вартість: 15 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

кошти загального фонду
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО УЧАСНИКА (ПЕРЕМОЖЦЯ)
1. Товар не повинен містити небезпечні для організму речовини.
2. Строк придатності товару на момент поставки повинен становити не менше 75% від загального терміну зберігання.
3. Доставка продукції повинна проводитися спеціалізованим автотранспортом згідно з правилами перевезення продовольчих продуктів.
4. Постачальник повинен надавати в обов’язковому порядку при поставці кожної партії заявленого товару у заявці:
- накладна на товар;
- копії супровідної документації (сертифікат якості (відповідності) підприємства-виробника або ін.. документ якій підтверджує якість товару) згідно вимог діючого законодавства.
- завірені копії санітарних документів на транспорт;
- завірені копії санітарної книжки водія.
Копії документів мають бути засвідченні печаткою Постачальника, підписом уповноваженої особи та мати надпис «згідно з оригіналом».
5. Доставка товару здійснюється на наступний день після отримання заявки за адресою Покупця: м. Київ, вул. Верховинна, 69, Київський міський клінічний онкологічний центр склад харчоблока до 14-00 години.
6. Приймання товару по якості, комплектності і кількості здійснюється уповноваженими представниками обох Сторін.
7. Якщо замовлена партія або частина партії товару при перевірці виявиться неякісною, з пошкодженою упаковкою або такою, що не відповідає умовам технічних вимог, неякісний товар повертається Замовником Постачальнику за умови підписання представниками обох сторін «Акту виявлених пошкоджень». Акт підписується протягом 2-х годин з моменту поставки неякісного товару.
8. Постачальник зобов'язаний замінити неякісний товар на протязі одного дня з дати підписання «Акту виявлених пошкоджень». Всі витрати, пов'язані з заміною товару неналежної якості (транспортні витрати та ін.), несе Постачальник.
9. Розвантаження товару здійснюється силами та за рахунок Постачальника по заявці Покупця на склад харчоблоку.
10. Первинне підвищення ціни на 10 % від попередньої вартості за одиницю Товару може бути здійснено не раніше ніж через 60 календарних днів з дати підписання договору, далі ціна за одиницю товару може збільшуватися не частіше ніж один раз на місяць.
11. Документи у паперовому визляді надаються протягом 5-и робочих днів з дня оголошення переможця. У разі не надання документів переможця буде анульовано
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 кілограми
овочі врожай 2017 року капуста білокачанна (вагова)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, Святошинський р-н, вул. Верховинна,69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 березня 2018  —  28 грудня 2018
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2018 19:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Гримашевич Іван Іванович 14 940,00
UAH з ПДВ
14 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 лютого 2018 15:06
2018 ОНКО Капуста.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Гримашевич Іван Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Гримашевич Іван Іванович
#2253821476
Переможець 14 940,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2018 11:51

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 лютого 2018 11:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Гримашевич Іван Іванович
#2253821476
14 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір 85.PDF укладений
06 березня 2018 09:35