Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 15830000-5 – Цукор і супутня продукція (цукор)
Очікувана вартість
327 800,00 UAH
UA-2018-02-20-000257-c 39361c96b0e34d7082462f2be6fcba98
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Данилович Левченко

+380567534549 pfv_dkpl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ"ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01985400
Місцезнаходження: 49115, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Бехтерева, 1
Контактна особа: Олександр Данилович Левченко
+380567534549
pfv_dkpl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2018 10:09
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 березня 2018 18:00
Початок аукціону: 12 березня 2018 11:24
Очікувана вартість: 327 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 640,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22000 кілограм
цукор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49115, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Бехтерева, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15830000-5 — Цукор і супутня продукція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 лютого 2018 10:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2018 10:09
Додаток № 1 Інформація про учасника.docx
20 лютого 2018 10:09
Додаток № 2 Перелік необхідних документів.docx
20 лютого 2018 10:09
Додаток № 3 Пропозиція.docx
20 лютого 2018 10:09
Додаток № 4 проект договору.docx
20 лютого 2018 10:09
ТД.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-02-20-000257-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КРАЙТ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", Код ЄДРПОУ:24601394
Дата подання: 23 березня 2018 19:46
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА – ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР від 14.03.2018 року
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА – ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР від 14.03.2018 року На офіційному сайті PROZORRO.GOV.UA (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-02-20-000257-c) 20.02.2018 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі (ДК 021:2015: 15830000-5 – Цукор і супутня продукція (цукор) зі строком поставки з дати укладання договору до 31.12.2018 року в кількості 22 000 кг. на очікувану вартість 327`800.00 грн (з ПДВ). Замовником процедури закупівлі є Комунальний заклад "Дніпропетровська клінічна психіатрична лікарня" Дніпропетровської обласної ради”. До оголошення про заявлену процедуру закупівлі було додано в електронному вигляді Тендерну документацію (ДК 021:2015: 15830000-5 – Цукор і супутня продукція (цукор) далі «Тендерна документація» із додатками. 12 березня 2018 року на електронному майданчику www.dzo.com.ua/tenders було проведено аукціон з питання закупівлі Замовником зі строком поставки до 31.12.2018 року. До участі у аукціоні було допущено наступних учасників: Товариство з обмеженою відповідальністю «КРАЙТ», код ЄДРПОУ 24601394 ; Товариство з обмеженою відповідальністю "ІСПОЛІН ПЛЮС" код ЄДРПОУ 33667686; Товариство з обмеженою відповідальністю "АГОРА-Н" код ЄДРПОУ 38911444. Після проведення електронного аукціону учасники запропонували наступні остаточні цінові пропозиції: Товариство з обмеженою відповідальністю «КРАЙТ», код ЄДРПОУ 24601394  - 327`360.00 грн. з ПДВ Товариство з обмеженою відповідальністю "ІСПОЛІН ПЛЮС" код ЄДРПОУ 33667686 - 262`680.00 грн. з ПДВ; Товариство з обмеженою відповідальністю "АГОРА-Н" код ЄДРПОУ 38911444 - 264`000.00 грн. з ПДВ. 14 березня 2018 року на електронному майданчику закупівель було розміщено «Повідомлення про намір укласти договір» з учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "ІСПОЛІН ПЛЮС" та протокол розгляду тендерних пропозицій № 18 від 14.03.2018 року, в якому зазначено, що переможцем зазначеної процедури закупівлі визнано зазначеного учасника. Але, після огляду завантажених документів переможця даної процедури закупівлі нашим Товариством було виявлено грубі порушення, які містяться у тендерній пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю "ІСПОЛІН ПЛЮС" на які Замовник взагалі не звернув увагу. 1. Згідно п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації передбачено, що Учасник повинен розмістити всі документи передбачені тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з сканованими копіями нижчезазначених документів: « 5 - інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно з частиною 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» цієї тендерної документації); 7 - лист-гарантія щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: 1) Закону України "Про санкції" від 14.08.2014р. № 1644-VII; 2) Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII; 3) Указу Президента України від 15 травня 2017 р. № 133/2017; 4) Рішення РНБО України від 28 квітня 2017 року; 5) Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. № 1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; 6) Постанови Кабінету Міністрів України № 1147 від 30 грудня 2015 р. «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації». У Розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 6 Тендерної документації Замовник передбачив, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Документальне підтвердження повинно містити : а) копію документа, що засвідчує якість запропонованої продукції (копію декларації виробника та/або іншого документа, підтверджуючого якість товару); б) вимоги до якості (надаються на фірмовому бланку Учасника (за наявності) за підписом уповноваженої особи учасника) та печаткою (у разі її використання):   Вимоги до якості: Цукор білий кристалічний, масова частка цукрози (в перерахунку на суху речовину) ≥ 99,61%, масова частка вологи ≤ 0,14%. Зовнішній вигляд: чистий, без плям і сторонніх домішок. Сипкий, без грудочок. Наявність сторонніх механічних домішок не допускається. Смак та запах: солодкий, без стороннього запаху та присмаку, як в сухому цукрі так і в його водному розчині. Колір: білий. Чистота розчину: розчин цукру повинен бути прозорим, без нерозчинного осаду, без механічних та інших домішок. Продукція повинна мати супровідні документи, що підтверджують її походження, безпечність і якість, відповідність державним стандартам або іншій нормативно-технічній документації. На упаковці повинно бути зазначено: найменування продукту, назва та адреса виробника, вага нетто, дата виробництва, термін придатності, умови зберігання, посилання на нормативно-технічну документацію у відповідності до супровідних документів на поставку. Строк придатності товару на момент поставки повинен становити не менше 80% від загального терміну зберігання. Товар повинен відповідати діючим на території України державним стандартам та/або іншій нормативно-технічній документації, показникам безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством. Постачання товару згідно до вимог якості гарантую. ----------------------------- ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» було завантажено у складі своєї тендерної пропозиції документи, які підтверджують якість запропонованого товару, які взагалі не посвідчені печаткою учасника, що не відповідає вимогам Тендерної документації. Крім того, зазначеним учасником було завантажено «Гарантійний лист», за змістом якого учасник підтверджує вимоги до якості товару, який він пропонує до постачання, які зовсім відрізняються від якісних вимог, які зазначені Замовником на с.8 п. 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Крім того, ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» завантажено лист – гарантія щодо застосування санкцій (вих. № 01.03/18-7 від 01.03.2018 р.) на виконання вимог пп. 7 п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Але вказаний лист не містить у собі переліку нормативно-правових актів, які вимагав Замовник за змістом Тендерної документації. Так у листі учасника відсутні такі нормативні акти, як Указ Президента України від 15 травня 2017 р. № 133/2017 та Рішення РНБО України від 28 квітня 2017 року. Замість вимагаємих нормативних актів, учасник зазначив Рішення РНБО України від 02.09.2015 року, яке скасовано на підставі Рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 року та є нечинним станом на день завантаження тендерної пропозиції зазначеного учасника. Таким чином в зазначеній частині тендерна пропозиція учасника не відповідала умовам Тендерної документації та повинна була бути відхиленою Замовником згідно ст.. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». 2. Згідно п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації передбачено, що Учасник повинен розмістити всі документи передбачені тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з сканованими копіями нижчезазначених документів: «3 - інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону (Додаток № 2).» Згідно Додатку № 2 «Перелік документів, які необхідно надати для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним вимогам та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ст. 17 Закону та перелік документів, які повинен надати переможець торгів» Замовник передбачив наступні кваліфікаційні критерії та надання документів від учасників, які підтверджують їх відповідність цим критеріям: Наявність обладнання та матеріально-технічної бази - 1.1. Довідка, складена у довільній формі, яка містить інформацію про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідної для здійснення поставки товару та виконання умов договору по предмету закупівлі. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору - 3.1.Копія аналогічного договору (з додатками за наявності) та документальне підтвердження повного виконання умов наданого договору (лист відгук від Замовника щодо виконання наданого договору або копії видаткових накладних). ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» було надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (вих. № 01.03/18-8 від 01.03.2018 р.), за якою учасник заявляє про наявність у нього автомобіля Вантажно пасажирського Renault Trafic, але в якості підстави наявності зазначає – договір про надання транспортних послуг. До тендерної пропозиції зазначеного учасника завантажено Договір про надання транспортних послуг № 27/12-2017 від 27.12.2017 р. за умовами якого передбачається виключно надання транспортних послуг перевізником виключно якщо буде мати місце погодження умов такого перевезення вантажу. Крім того за змістом зазначеного Договору не зазначено, що вантажі будуть перевозитися саме зазначеним транспортним засобом. Згідно ст. 909 Цивільного кодексу України за договором перевезення вантажу одна сторона (перевізник) зобов'язується доставити довірений їй другою стороною (відправником) вантаж до пункту призначення та видати його особі, яка має право на одержання вантажу (одержувачеві), а відправник зобов'язується сплатити за перевезення вантажу встановлену плату. Таким чином, за договором перевезення (надання транспортних послуг) не передбачається передання будь-яких прав володіння та/або використання на транспортний засіб до Замовника перевезення. Замовник за змістом Додатку 2 до Тендерної документації вимагав надати інформацію про наявність у учасника матеріально-технічної бази. Враховуючи, що за Договором про надання транспортних послуг право володіння/користування до Замовника не переходять, то зазначений транспортний засіб у ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» відсутній, що не відповідає вимогам Замовника. Також, Замовник вимагав надати в якості відповідності учасника кваліфікаційному критерію - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору копія аналогічного договору та документальне підтвердження повного виконання умов наданого договору. Учасником було надано договір № Г-295 від 16.11.2017 року укладений з ДУ «Дніпропетровська установа виконання покарань № 4» на поставку цукру вагового в кількості 1750 кг. на суму 25200 грн. В якості документального підтвердження повного виконання умов наданого договору, учасником надано Відгук від ДУ «Дніпропетровська установа виконання покарань № 4» (вих. № 03/117 від 22.01.2018р.) за змістом якого взагалі не зазначено про повне або часткове виконання ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» зазначеного договору. Тобто учасником ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» не було надано документу, який би підтверджував повне виконання ним аналогічного договору. З огляду на все вищезазначене, Тендерна пропозиція ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» не відповідала вимогам Тендерної документації та чинного законодавства та повинна була бути Замовником відхилена згідно ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». 3. Наступною тендерною пропозицією за чергою є тендерна пропозиція учасника ТОВ «АГОРА Н», яка за своїм змістом також містить чисельні порушення, які є підставою для відхилення тендерної пропозиції цього учасника згідно ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». 4. Наступною тендерною пропозицією за чергою є тендерна пропозиція учасника ТОВ «Крайт», яка повинна була бути розглянута Замовником після відхилення попередніх тендерних пропозицій та переможцем цієї процедури закупівлі повинен був бути визначений учасник – ТОВ «Крайт», та саме цей учасник повинен був отримати «Повідомлення про намір укласти договір». Саме ці обставини порушують інтереси ТОВ «Крайт». На підставі всього вищевикладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО: - розглянути тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС»; - зобов’язати КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" скасувати «Повідомлення про намір укласти договір» від 14.03.2018 року з ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС»; - зобов’язати КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС»; - зобов’язати КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" розглянути наступну тендерну пропозицію учасника. ДОДАТКИ: 1. Платіжне доручення про сплату збору за розгляд цієї скарги. Генеральний директор ТОВ «Крайт» Кізенко О.І.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 березня 2018 17:17
Рішення від 27.03.2018 № 2751 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 березня 2018 17:17
Рішення від 13.04.2018 № 3483.pdf
Дата публікації: 18 квітня 2018 22:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: Вимоги, зазначені в рішенні АМКУ, виконані - учасник ТОВ "ІСПОЛІН ПЛЮС" повернений на кваліфікацію та відхилений.
Дата виконання рішення замовником: 19 квітня 2018 14:38

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2018 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСПОЛІН ПЛЮС" 278 520,00
UAH з ПДВ
262 680,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГОРА-Н" 285 120,00
UAH з ПДВ
264 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРАЙТ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 327 360,00
UAH з ПДВ
327 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 березня 2018 12:56
Тендерна пропозиція.PDF
15 березня 2018 12:21
Довідка МВС.pdf
12 березня 2018 12:30
Тендерна пропозиція.PDF
07 березня 2018 11:06
Електронний підпис
07 березня 2018 11:04
Статутні документи.pdf
07 березня 2018 11:04
Сахар. Кобеляки.pdf
07 березня 2018 11:04
Проект договіру Цукор.PDF
07 березня 2018 11:04
Лист-відгук ДУВП №4.pdf
07 березня 2018 11:04
Інформація про якість.PDF
07 березня 2018 11:04
Інформація про хар-ки.PDF
07 березня 2018 11:04
Договір Сізо цукор.pdf
07 березня 2018 11:04
Гарант.лист п.1 і п.2 ст.17.PDF

Публічні документи

23 лютого 2018 15:08
сайт.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСПОЛІН ПЛЮС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГОРА-Н"

ТОВ "КРАЙТ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСПОЛІН ПЛЮС"
#33667686
Рішення скасоване 262 680,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2018 14:14
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСПОЛІН ПЛЮС"
#33667686
Відхилено 262 680,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2018 14:29
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГОРА-Н"
#38911444
Рішення скасоване 264 000,00
UAH з ПДВ
30 квітня 2018 11:25
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГОРА-Н"
#38911444
Відхилено 264 000,00
UAH з ПДВ
30 квітня 2018 11:29
ТОВ "КРАЙТ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#24601394
Переможець 327 360,00
UAH з ПДВ
02 травня 2018 16:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 травня 2018 16:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КРАЙТ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#24601394
327 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 травня 2018 16:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2018 10:47
Електронний підпис зміни до договору
25 липня 2018 16:15
Дод_угода_№3_до_дог_№21_від_17.05.2018_КРАЙТ.pdf зміни до договору
25 липня 2018 16:10
Електронний підпис зміни до договору
13 липня 2018 08:16
Дод_угода_№ 2_до_ дог_№21_від_17.05.2018_КРАЙТ.pdf зміни до договору
13 липня 2018 08:15
Електронний підпис зміни до договору
30 травня 2018 12:02
Дод_угода_№1_до_дог_№21_від_17.05.2018_КРАЙТ.pdf зміни до договору
30 травня 2018 12:00
Електронний підпис укладений
17 травня 2018 09:01
Договір_№21_17.05.2018_цукор_КРАЙТ.pdf укладений
17 травня 2018 08:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару з 14,88 грн./кг. на 14,58 грн./кг., в результаті чого сума договору зменшується на 6600,00 та становить 320 760,00 грн. у т.ч. ПДВ - 53 460,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі рішення Дніпропетровської обласної ради № 342-13/VII від 22.06.2018 р. щодо реорганізації Комунального закладу „Дніпропетровська клінічна психіатрична лікарня” Дніпропетровської обласної ради” шляхом його перетворення в Комунальне підприємство «Дніпропетровська клінічна психіатрична лікарня» Дніпропетровської обласної ради», яке є правонаступником у повному обсязі всіх прав та обов’язків змінити назву і реквізити замовника
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі рішення Дніпропетровської обласної ради № 342-13/VII від 22.06.2018 р. щодо реорганізації Комунального закладу „Дніпропетровська клінічна психіатрична лікарня” Дніпропетровської обласної ради” шляхом його перетворення в Комунальне підприємство «Дніпропетровська клінічна психіатрична лікарня» Дніпропетровської обласної ради», яке є правонаступником у повному обсязі всіх прав та обов’язків, Сторони досягли згоди змінити назву і реквізити замовника
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 320 760,00
UAH з ПДВ