Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Кава, чай та супутня продукція (згідно ДК 021:2015 код 15860000-4) – чай байховий крупнолистковий.
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2018-02-20-000191-a ● 3ad434b50e1944dfb3ec56f4e1c994c6
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР |
Код ЄДРПОУ: | 13697965 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , Київська обл., м.Київ, Святошинський район, ВУЛ. ВЕРХОВИННА, будинок 69 |
Контактна особа: |
Планово-економічний відділ onkocentr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2018 10:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2018 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2018 19:00 |
Очікувана вартість: | 20 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
кошти загального фонду (харчування)
1. Товар не повинен містити небезпечні для організму речовини.
2. Строк придатності товару на момент поставки повинен становити не менше 75% від загального терміну зберігання.
3. Доставка продукції повинна проводитися спеціалізованим автотранспортом згідно з правилами перевезення продовольчих продуктів.
4. Постачальник повинен надавати при поставці кожної партії заявленого товару у заявці:
- накладна на товар;
- копії супровідної документації (сертифікат якості (відповідності) підприємства-виробника або ін.. документ якій підтверджує якість товару) згідно вимог діючого законодавства.
- завірені копії санітарних документів на транспорт;
- завірені копії санітарної книжки водія.
Копії документів мають бути засвідченні печаткою Постачальника, підписом уповноваженої особи та мати надпис «згідно з оригіналом».
5. Доставка товару здійснюється на наступний день після отримання заявки спеціалізованим транспортом (доставка почтою не допускається) за адресою Покупця: м. Київ, вул. Верховинна, 69, Київський міський клінічний онкологічний центр склад харчоблока до 14-00 години.
6. Приймання товару по якості, комплектності і кількості здійснюється уповноваженими представниками обох Сторін.
7. Якщо замовлена партія або частина партії товару при перевірці виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам технічних вимог, неякісний товар повертається Замовником Постачальнику за умови підписання представниками обох сторін «Акту виявлених пошкоджень». Акт підписується про тягом 2-х
8. Постачальник зобов'язаний замінити неякісний товар на протязі одного дня з дати підписання «Акту виявлених пошкоджень»..
8. Постачальник зобов'язаний замінити неякісний товар на протязі одного дня з дати підписання «Акту виявлених пошкоджень». Всі витрати, пов'язані з заміною товару неналежної якості (транспортні витрати та ін.), несе Постачальник.
9. Розвантаження товару здійснюється силами та за рахунок Постачальника по заявці Покупця на склад харчоблоку.
10. Первинне підвищення ціни на 10 % від попередньої вартості за одиницю Товару може бути здійснено не раніше ніж через 60 календарних днів з дати підписання договору, далі ціна за одиницю товару може збільшуватися не частіше ніж один раз на місяць.
11. документи у паперовому визляді надаються протягом 5-и робочих днів з дня оголошення переможці (У разі не надання документів переможця буде анульовано)
Розгорнути
Згорнути
1. Товар не повинен містити небезпечні для організму речовини.
2. Строк придатності товару на момент поставки повинен становити не менше 75% від загального терміну зберігання.
3. Доставка продукції повинна проводитися спеціалізованим автотранспортом згідно з правилами перевезення продовольчих продуктів.
4. Постачальник повинен надавати при поставці кожної партії заявленого товару у заявці:
- накладна на товар;
- копії супровідної документації (сертифікат якості (відповідності) підприємства-виробника або ін.. документ якій підтверджує якість товару) згідно вимог діючого законодавства.
- завірені копії санітарних документів на транспорт;
- завірені копії санітарної книжки водія.
Копії документів мають бути засвідченні печаткою Постачальника, підписом уповноваженої особи та мати надпис «згідно з оригіналом».
5. Доставка товару здійснюється на наступний день після отримання заявки спеціалізованим транспортом (доставка почтою не допускається) за адресою Покупця: м. Київ, вул. Верховинна, 69, Київський міський клінічний онкологічний центр склад харчоблока до 14-00 години.
6. Приймання товару по якості, комплектності і кількості здійснюється уповноваженими представниками обох Сторін.
7. Якщо замовлена партія або частина партії товару при перевірці виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам технічних вимог, неякісний товар повертається Замовником Постачальнику за умови підписання представниками обох сторін «Акту виявлених пошкоджень». Акт підписується про тягом 2-х
8. Постачальник зобов'язаний замінити неякісний товар на протязі одного дня з дати підписання «Акту виявлених пошкоджень»..
8. Постачальник зобов'язаний замінити неякісний товар на протязі одного дня з дати підписання «Акту виявлених пошкоджень». Всі витрати, пов'язані з заміною товару неналежної якості (транспортні витрати та ін.), несе Постачальник.
9. Розвантаження товару здійснюється силами та за рахунок Постачальника по заявці Покупця на склад харчоблоку.
10. Первинне підвищення ціни на 10 % від попередньої вартості за одиницю Товару може бути здійснено не раніше ніж через 60 календарних днів з дати підписання договору, далі ціна за одиницю товару може збільшуватися не частіше ніж один раз на місяць.
11. документи у паперовому визляді надаються протягом 5-и робочих днів з дня оголошення переможці (У разі не надання документів переможця буде анульовано)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 кілограми
чай байховий крупнолистковий.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03115, Україна, м. Київ, Святошинський р-н, вул. Верховинна,69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2018
—
28 грудня 2018
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2018 10:58 |
Запит, тех. опис та проект договору на ЧАЙ 2018.doc |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Самара ТІ" #37461815 |
Переможець |
19 800,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2018 11:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір 86.PDF | укладений |
06 березня 2018 09:37
|