Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розроблення проектної (проектно-кошторисної) документації в межах стадій "ТЕО" та "П" для будівництва механіко-біологічного комплексу з перевантаження та переробки твердих побутових відходів, та проведення державної експертизи проекту
Очікувана вартість
4 700 000,00 UAH
UA-2018-02-19-002249-c ● e5113092dfd841ae8787622ef72752fd
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівське комунальне підприємство "Зелене місто" |
Код ЄДРПОУ: | 13838331 |
Місцезнаходження: | 79035, Україна , Львівська обл., місто Львів, вулиця Зелена, 153 |
Контактна особа: |
Корінна Катерина Євгенівна +380322975578 korinna.kateryna@lvivcity.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2018 18:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2018 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2018 12:00 |
Початок аукціону: | 12 березня 2018 14:55 |
Очікувана вартість: | 4 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Розроблення проектної (проектно-кошторисної) документації в межах стадій "ТЕО" та "П" для будівництва механіко-біологічного комплексу з перевантаження та переробки твердих побутових відходів, та проведення державної експертизи проекту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Львівська область, Львів, вул. Пластова, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Кількість спеціалістів: | 6% |
наявність понад 50 працівників: | 6% |
наявність понад 10 працівників: | 3% |
наявність менше 10 працівників: | 0% |
Кількість кваліфікованих спеціалістів: | 8% |
наявність дорівнює або понад 10 сертифікаті: | 8% |
наявність менше 10 сертифікатів: | 0% |
Ліцензійне програмне забезпечення: | 4% |
наявність ліцензійного програмного забезпечення: | 4% |
відсутність ліцензійного програмного забезпечення: | 0% |
Ліцензія на проектування систем протипожежного захисту: | 4% |
наявність ліцензії: | 4% |
відсутність ліцензії: | 0% |
Діючий сертифікат ISO 9001:2008: | 4% |
наявність сертифікату: | 4% |
відсутність сертифікату: | 0% |
Діючий сертифікат ISO 14001:2004: | 4% |
наявність сертифікату: | 4% |
відсутність сертифікату: | 0% |
19 лютого 2018 18:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2018 18:15 |
10.2017_Звіт_інженерно-геологічні вишукування_Пластова 13.rar | |
19 лютого 2018 18:15 |
Тендерна документація. Проектування MBT.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Містобудівні умови та обмеження
Дата подання: 22 лютого 2018 13:25
Дата відповіді: 22 лютого 2018 14:34
Чи є в Замовника містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки?
Якщо є, чи можете їх надати для ознайомлення ?
Відповідь: Наразі МБУО у Замовника - відсутні. Такий документ буде надано (Виконавцю) у складі вихідних даних на момент підписання договору.
Вимоги про усунення порушень під час проведення закупівлі
Дата подання: 23 лютого 2018 10:31
Дата відповіді: 23 лютого 2018 17:30
Статтею 1 розділу V Тендерної документації передбачено, що оцінка якісних показників надання послуг здійснюється на основі наданих документів у підтвердження відповідності Учасника (в т.ч. субпідрядні організації) кваліфікаційним критеріям в області надання послуг, що пов’язані із зазначеними в технічних вимогах даної документації, та враховує суму відсотків по окремим критеріям.
Разом із тим, спосіб підтвердження якісного критерію «наявність працівників» передбачає, наявність або відсутність в складі тендерної пропозиції інформації у формі довідка у довільній формі на фірмовому бланку Учасника (у разі наявності), завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі використання) Учасника, з інформацією про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації (конструкторів, архітекторів, інженерів-проектувальників та інших), які мають необхідні знання та досвід за відповідними напрямками, що необхідні для виконання робіт відповідно до предмету закупівлі із зазначенням посади, П.І.Б. та загального стажу роботи.
Також спосіб підтвердження якісного критерію «наявність кваліфікованих спеціалістів» передбачає наявність фахівців відповідної кваліфікації з досвідом роботи в галузі не менше 5 років, які перебувають у трудових відносинах з Учасником на умовах ст. 24 КЗпП України та мають кваліфікаційний сертифікат виданий Атестаційною архітектурною комісією.
З огляду на вказане вище просимо уточнити, чи враховуватимуться замовником при оцінці якісних критеріїв працівники та спеціалісти, які перебувають у трудових відносинах із субпідрядною організацією, яку має намір заручити учасник.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що критерієм оцінки для закупівель, що мають складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), виступає, зокрема, підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів Учасника.
У свою чергу, підпункт 2 пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації передбачає, що для підтвердження кваліфікаційних критерії Учаснику потрібно подати довідку у довільній формі на фірмовому бланку Учасника (у разі наявності), завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі використання) Учасника, з інформацією про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації (конструкторів, архітекторів, інженерів-проектувальників та інших), які мають необхідні знання та досвід за відповідними напрямками, що необхідні для виконання робіт відповідно до предмету закупівлі із зазначенням посади, П.І.Б. та загального стажу роботи. Також у даній довідці зазначається загальний штат працівників та організаційна структура Учасника.
З огляду на вищевказане, пункт 1 розділу V Тендерної документації вказує, що одним із інших критеріїв оцінки тендерної пропозиції є наявність спеціалістів (фахівців відповідної кваліфікації з досвідом роботи в галузі не менше 5 років, які перебувають у трудових відносинах з Учасником на умовах ст. 24 КЗпП України), які будуть залучені до виконання робіт. Відповідність цьому критерію визначається наступним чином: наявність або відсутність в складі тендерної пропозиції інформації у формі довідка у довільній формі на фірмовому бланку Учасника (у разі наявності), завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі використання) Учасника, з інформацією про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації (конструкторів, архітекторів, інженерів-проектувальників та інших), які мають необхідні знання та досвід за відповідними напрямками, що необхідні для виконання робіт відповідно до предмету закупівлі із зазначенням посади, П.І.Б. та загального стажу роботи.
Тому, при оцінці критерію «Кількість спеціалістів» будуть враховуватися працівники та спеціалісти з необхідною підготовкою, які перебувають у трудових відносинах саме з Учасником.
У свою чергу, підпункт 2 пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації передбачає, що для підтвердження кваліфікаційних критерії Учаснику потрібно подати довідку у довільній формі на фірмовому бланку Учасника (у разі наявності), завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі використання) Учасника, з інформацією про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації (конструкторів, архітекторів, інженерів-проектувальників та інших), які мають необхідні знання та досвід за відповідними напрямками, що необхідні для виконання робіт відповідно до предмету закупівлі із зазначенням посади, П.І.Б. та загального стажу роботи. Також у даній довідці зазначається загальний штат працівників та організаційна структура Учасника.
З огляду на вищевказане, пункт 1 розділу V Тендерної документації вказує, що одним із інших критеріїв оцінки тендерної пропозиції є наявність спеціалістів (фахівців відповідної кваліфікації з досвідом роботи в галузі не менше 5 років, які перебувають у трудових відносинах з Учасником на умовах ст. 24 КЗпП України), які будуть залучені до виконання робіт. Відповідність цьому критерію визначається наступним чином: наявність або відсутність в складі тендерної пропозиції інформації у формі довідка у довільній формі на фірмовому бланку Учасника (у разі наявності), завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі використання) Учасника, з інформацією про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації (конструкторів, архітекторів, інженерів-проектувальників та інших), які мають необхідні знання та досвід за відповідними напрямками, що необхідні для виконання робіт відповідно до предмету закупівлі із зазначенням посади, П.І.Б. та загального стажу роботи.
Тому, при оцінці критерію «Кількість спеціалістів» будуть враховуватися працівники та спеціалісти з необхідною підготовкою, які перебувають у трудових відносинах саме з Учасником.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-02-19-002249-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства", Код ЄДРПОУ:03363588
Дата подання: 23 лютого 2018 09:51
Вимоги про усунення порушень під час проведення закупівлі
Статтею 1 розділу V Тендерної документації до критеріїв оцінки пропозицій учасника включені критерії наявності чинних сертифікатів ISO 14001:2004 та ISO 14001:2004, питома вага кожного з яких складає по 4%.
Частиною 1 статті 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що критеріями оцінки є:
- у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна;
- у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів.
Разом із тим, відповідно до ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Крім того, згідно із ч. 4 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Враховуючи вказане вважаємо, що наведені вище критерії оцінки тендерних пропозицій мають дискримінаційний характер та не відповідають суті і завданню критеріїв оцінки, встановлених у ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Так, на даний час положення ДСТУ ISO 14001:2004 втратили чинність у зв’язку із прийняттям наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 р. № 2013.
Вказаним вище наказом як національний стандарт України, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01 липня 2016 року прийнято ДСТУ ISO 14001:2015.
Національні стандарти систем управління якістю (ISO 9001) затверджено наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 22.06.2009 р.
Разом із тим, відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.
Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов'язковість застосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів усталеної практики.
З огляду на вказане вище слід враховувати, що положеннями ДСТУ ISO 14001:2015 та ДСТУ ISO 9001, а також положеннями нормативних актів, якими їм надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаних вище стандартів, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідність.
За даними офіційного веб-порталу Міжнародної організації по стандартизації (https://www.iso.org) сертифікація на відповідність стандарту ISO 9001 також не є обов’язковою.
Згідно зі змістом ДСТУ ISO 14001:2015 вказаний стандарт сам по собі не встановлює конкретних критеріїв до результатів екологічної діяльності підприємства.
Враховуючи, що вказані критерії оцінки вимагають від учасників подання не обов’язкових документів, а наявність таких документів сама по собі не впливає на виконувані учасниками роботи (послуги), їх якість, і не може по суті вплинути на результати замовлених робіт, просимо виключити з Тендерної документації цінові критерії, які ґрунтуються на наявності в учасників діючих сертифікатів ISO 14001:2004 та ISO 14001:2004.
Розгорнути
Згорнути
Частиною 1 статті 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що критеріями оцінки є:
- у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна;
- у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів.
Разом із тим, відповідно до ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Крім того, згідно із ч. 4 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Враховуючи вказане вважаємо, що наведені вище критерії оцінки тендерних пропозицій мають дискримінаційний характер та не відповідають суті і завданню критеріїв оцінки, встановлених у ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Так, на даний час положення ДСТУ ISO 14001:2004 втратили чинність у зв’язку із прийняттям наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 р. № 2013.
Вказаним вище наказом як національний стандарт України, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01 липня 2016 року прийнято ДСТУ ISO 14001:2015.
Національні стандарти систем управління якістю (ISO 9001) затверджено наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 22.06.2009 р.
Разом із тим, відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.
Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов'язковість застосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів усталеної практики.
З огляду на вказане вище слід враховувати, що положеннями ДСТУ ISO 14001:2015 та ДСТУ ISO 9001, а також положеннями нормативних актів, якими їм надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаних вище стандартів, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідність.
За даними офіційного веб-порталу Міжнародної організації по стандартизації (https://www.iso.org) сертифікація на відповідність стандарту ISO 9001 також не є обов’язковою.
Згідно зі змістом ДСТУ ISO 14001:2015 вказаний стандарт сам по собі не встановлює конкретних критеріїв до результатів екологічної діяльності підприємства.
Враховуючи, що вказані критерії оцінки вимагають від учасників подання не обов’язкових документів, а наявність таких документів сама по собі не впливає на виконувані учасниками роботи (послуги), їх якість, і не може по суті вплинути на результати замовлених робіт, просимо виключити з Тендерної документації цінові критерії, які ґрунтуються на наявності в учасників діючих сертифікатів ISO 14001:2004 та ISO 14001:2004.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 лютого 2018 17:49
Ст. 16 Закону України передбачає, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям. При цьому, визначені Замовником згідно з цією кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Пунктом 5 розділу ІІІ Тендерної документації Замовником передбачено перелік кваліфікаційних критеріїв та документів, які підтверджують відповідність Учасника визначеним кваліфікаційним критеріям. Наявність чи відсутність документів, передбачених пунктом 5 розділу ІІІ Тендерної документації, слугує підставою для прийняття рішення про прийняття або відхилення тендерної пропозиції Учасника як такої, що відповідає або ж не відповідає кваліфікаційним критеріям у відповідності до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Наявність в Учасника згаданих у вимозі діючих сертифікатів якості не є обов’язковою вимогою для підтвердження кваліфікації Учасника, а лише слугує одним з інших критеріїв нецінового критерію методики оцінки тендерної пропозиції, що підтвердить якість отриманого Замовником результату виконання робіт предмету закупівлі та характеризує досвід Учасника у визначеній галузі, зокрема за останні 5 (п’ять) років. Такі нецінові критерії (якісні показники) ні в якому разі не дискримінують та не обмежують право будь-якого учасника приймати участь у відкритих торгах у разі відсутності зазначених сертифікатів якості.
При цьому, наявність та використання суб’єктами господарювання сертифікатів якості новіших ніж зазначені у тендерній документації редакцій, не є підтаю для висновку недійсності сертифікатів, що використовувалися до перегляду їх у встановленому порядку. Учасник вправі подати сертифікати ISO 14001:2015 та ISO 9001:2015, адже вимоги таких враховують критерії наведених у тендерній документації сертифікатів.
З огляду на це, згадана вимога виключення критеріїв оцінки є безпідставною.
Пунктом 5 розділу ІІІ Тендерної документації Замовником передбачено перелік кваліфікаційних критеріїв та документів, які підтверджують відповідність Учасника визначеним кваліфікаційним критеріям. Наявність чи відсутність документів, передбачених пунктом 5 розділу ІІІ Тендерної документації, слугує підставою для прийняття рішення про прийняття або відхилення тендерної пропозиції Учасника як такої, що відповідає або ж не відповідає кваліфікаційним критеріям у відповідності до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Наявність в Учасника згаданих у вимозі діючих сертифікатів якості не є обов’язковою вимогою для підтвердження кваліфікації Учасника, а лише слугує одним з інших критеріїв нецінового критерію методики оцінки тендерної пропозиції, що підтвердить якість отриманого Замовником результату виконання робіт предмету закупівлі та характеризує досвід Учасника у визначеній галузі, зокрема за останні 5 (п’ять) років. Такі нецінові критерії (якісні показники) ні в якому разі не дискримінують та не обмежують право будь-якого учасника приймати участь у відкритих торгах у разі відсутності зазначених сертифікатів якості.
При цьому, наявність та використання суб’єктами господарювання сертифікатів якості новіших ніж зазначені у тендерній документації редакцій, не є підтаю для висновку недійсності сертифікатів, що використовувалися до перегляду їх у встановленому порядку. Учасник вправі подати сертифікати ISO 14001:2015 та ISO 9001:2015, адже вимоги таких враховують критерії наведених у тендерній документації сертифікатів.
З огляду на це, згадана вимога виключення критеріїв оцінки є безпідставною.
Номер вимоги: UA-2018-02-19-002249-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства", Код ЄДРПОУ:03363588
Дата подання: 23 лютого 2018 10:09
Вимоги про усунення порушень під час проведення закупівлі
Статтею 1 розділу V Тендерної документації до критеріїв оцінки пропозицій учасника включено неціновий критерій наявності в учасника ліцензії на проектування систем протипожежного захисту (водяні, пінні, порошкові, аерозольні), пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацію людей, проти димного захисту, передавання тривожних сповіщень, пристроїв блискавко захисту, вогнезахисного оброблення, питома вага якого складає 4%.
Згідно із ч. 4 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Вичерпний перелік видів господарської діяльності, які підлягають ліцензуванню встановлено у статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності». Вказаний перелік не передбачає ліцензування діяльності з проектування систем протипожежного захисту (водяні, пінні, порошкові, аерозольні), пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацію людей, проти димного захисту, передавання тривожних сповіщень, пристроїв блискавко захисту, вогнезахисного оброблення.
При цьому, ліцензійні умови провадження господарської діяльності з проектування, монтажу, технічного обслуговування засобів протипожежного захисту втратили чинність на підставі наказу Міністерства юстиції України від 24.03.2015 р. №420/5.
Враховуючи вказане просимо виключити з Тендерної документації критерій оцінки, який передбачає наявність в учасників ліцензії на проектування систем протипожежного захисту (водяні, пінні, порошкові, аерозольні), пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацію людей, проти димного захисту, передавання тривожних сповіщень, пристроїв блискавко захисту, вогнезахисного оброблення.
Розгорнути
Згорнути
Згідно із ч. 4 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Вичерпний перелік видів господарської діяльності, які підлягають ліцензуванню встановлено у статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності». Вказаний перелік не передбачає ліцензування діяльності з проектування систем протипожежного захисту (водяні, пінні, порошкові, аерозольні), пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацію людей, проти димного захисту, передавання тривожних сповіщень, пристроїв блискавко захисту, вогнезахисного оброблення.
При цьому, ліцензійні умови провадження господарської діяльності з проектування, монтажу, технічного обслуговування засобів протипожежного захисту втратили чинність на підставі наказу Міністерства юстиції України від 24.03.2015 р. №420/5.
Враховуючи вказане просимо виключити з Тендерної документації критерій оцінки, який передбачає наявність в учасників ліцензії на проектування систем протипожежного захисту (водяні, пінні, порошкові, аерозольні), пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацію людей, проти димного захисту, передавання тривожних сповіщень, пристроїв блискавко захисту, вогнезахисного оброблення.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 лютого 2018 17:47
Ст. 16 Закону України передбачає, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям. При цьому, визначені Замовником згідно з цією кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Пунктом 5 розділу ІІІ Тендерної документації Замовником передбачено перелік кваліфікаційних критеріїв та документів, які підтверджують відповідність Учасника визначеним кваліфікаційним критеріям. Наявність чи відсутність документів, передбачених пунктом 5 розділу ІІІ Тендерної документації, слугує підтаю для прийняття рішення про прийняття або відхилення тендерної пропозиції Учасника як такої, що відповідає або ж не відповідає кваліфікаційним критеріям у відповідності до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Разом з цим, незважаючи на наказ Міністерства юстиції України від 24.03.2015 р. №420/5, дія ліцензій, виданих суб'єктам господарювання на підставі наказу Міністерства надзвичайних ситуацій України від 29.09.2011 № 1037 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», не скасована, а отже суб’єкти господарювання, які отримали згадану ліцензію можуть і надалі використовувати їх.
Наявність в Учасника згаданої у вимозі ліцензії не є обов’язковою вимогою для підтвердження кваліфікації Учасника, а лише слугує одним з інших критеріїв нецінового критерію методики оцінки тендерної пропозиції, що підтвердить якість отриманого Замовником результату виконання робіт предмету закупівлі та характеризує досвід Учасника у визначеній галузі зокрема за останні 5 (п’ять) років. Такий неціновий критерій (якісний показник) ні в якому разі не дискримінує та не обмежує право будь-якого учасника приймати участь у відкритих торгах у разі відсутності зазначеної ліцензії.
З огляду на це, згадана вимога виключення критерію оцінки є безпідставною.
Пунктом 5 розділу ІІІ Тендерної документації Замовником передбачено перелік кваліфікаційних критеріїв та документів, які підтверджують відповідність Учасника визначеним кваліфікаційним критеріям. Наявність чи відсутність документів, передбачених пунктом 5 розділу ІІІ Тендерної документації, слугує підтаю для прийняття рішення про прийняття або відхилення тендерної пропозиції Учасника як такої, що відповідає або ж не відповідає кваліфікаційним критеріям у відповідності до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Разом з цим, незважаючи на наказ Міністерства юстиції України від 24.03.2015 р. №420/5, дія ліцензій, виданих суб'єктам господарювання на підставі наказу Міністерства надзвичайних ситуацій України від 29.09.2011 № 1037 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», не скасована, а отже суб’єкти господарювання, які отримали згадану ліцензію можуть і надалі використовувати їх.
Наявність в Учасника згаданої у вимозі ліцензії не є обов’язковою вимогою для підтвердження кваліфікації Учасника, а лише слугує одним з інших критеріїв нецінового критерію методики оцінки тендерної пропозиції, що підтвердить якість отриманого Замовником результату виконання робіт предмету закупівлі та характеризує досвід Учасника у визначеній галузі зокрема за останні 5 (п’ять) років. Такий неціновий критерій (якісний показник) ні в якому разі не дискримінує та не обмежує право будь-якого учасника приймати участь у відкритих торгах у разі відсутності зазначеної ліцензії.
З огляду на це, згадана вимога виключення критерію оцінки є безпідставною.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2018 15:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВ "Компанія "Центр ЛТД" |
4 366 925,26
UAH з ПДВ
|
3 098 999,00
UAH з ПДВ
|
1.3857142857 | 2 236 391.03 | Документи |
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ "КОМФОРТБУД" |
4 691 023,20
UAH з ПДВ
|
4 428 571,42
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 3 099 999.99 | Документи |
ТОВ ІБК Енерготехнобуд |
4 456 715,00
UAH з ПДВ
|
4 456 715,00
UAH з ПДВ
|
1.0571428571 | 4 215 811.49 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Компанія "Центр ЛТД" #37656348 |
Відхилено |
3 098 999,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2018 14:46
|
ТОВ "ІНСТИТУТ ПРОЕКТУВАННЯ "КОМФОРТБУД" #34259862 |
Переможець |
4 428 571,42
UAH з ПДВ
|
13 березня 2018 14:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2020 18:15
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2019 16:35
|
Додатковий договір _6 від 19.12.2019 року.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2019 16:29
|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2019 11:55
|
Додатковий договір _ 5 від 11.12.2019 року (Комфортбуд).pdf | зміни до договору |
11 грудня 2019 11:39
|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2019 17:20
|
Додатковий договір 4 від 24.10.2019.pdf | зміни до договору |
25 жовтня 2019 17:17
|
Електронний підпис | укладений |
23 липня 2019 17:48
|
Додатковий договір 3 від 22.07.2019.PDF | зміни до договору |
23 липня 2019 17:44
|
Електронний підпис | укладений |
23 липня 2019 17:41
|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2019 18:41
|
Додатковий договір 2 від 05.02.2019.PDF | зміни до договору |
07 лютого 2019 18:39
|
Електронний підпис | укладений |
28 листопада 2018 17:11
|
Додатковий договір 1 від 28.11.2018.pdf | зміни до договору |
28 листопада 2018 17:01
|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2018 12:10
|
Договір з додатками | укладений |
27 березня 2018 11:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 28 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, покращення характеристик об’єкта проектування, а також у зв’язку з внесенням змін до завдання на проектування |
Номер договору про закупівлю: | 27/03/18 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 27/03/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 07 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору в частині актуальних джерел фінансування робіт |
Номер договору про закупівлю: | 27/03/18 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 27/03/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою покращення характеристик об'єкта проектування |
Номер договору про закупівлю: | 27/03/18 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 27/03/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Приведення ряду кошторисів у відповідність Загальних вказівок по застосуванню збірника цін на проектні роботи для будівництва |
Номер договору про закупівлю: | 27/03/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Технічні причини |
Номер договору про закупівлю: | 27/03/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |