Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Емаль ПФ-115 в асортименті
Enamel ПФ-115 in assortment
Очікувана вартість
8 079 320,76 UAH
UA-2018-02-19-002241-c 46a298b6aa4c4b8aab5dee4b92a65606
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 tender@czv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
tender@czv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Affiliate "Centre of Production Provision" of Public Joint-Stock Company "Ukrainian Railway"
National ID: 40081347
Contact point: Chaikovska Olena
+38 (044) 465 08 82
tender@czv.com.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 лютого 2018 18:13
Звернення за роз’ясненнями: до 24 квітня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 травня 2018 10:00
Початок аукціону: 12 липня 2018 12:16
Очікувана вартість: 8 079 320,76 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 396,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 242370 UAH
Publication date: 19 лютого 2018 18:13
Enquiries until: 24 квітня 2018 10:00
Complaints submission until: до 30 квітня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 травня 2018 10:00

Information

Estimated total value: 8 079 321 UAH including VAT
Minimal lowering step: 40 397 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Емаль ПФ-115 в асортименті
Enamel ПФ-115 in assortment
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10938 кг
Емаль ПФ-115 біла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Емаль ПФ-115 біла
CPV: 44810000-1
Період постачання: по 31 грудня 2018
8000 кг
Емаль ПФ-115 блакитна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Емаль ПФ-115 блакитна
CPV: 44810000-1
Період постачання: по 31 грудня 2018
11000 кг
Емаль ПФ-115 жовта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Емаль ПФ-115 жовта
CPV: 44810000-1
Період постачання: по 31 грудня 2018
20000 кг
Емаль ПФ-115 зелена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Емаль ПФ-115 зелена
CPV: 44810000-1
Період постачання: по 31 грудня 2018
6728 кг
Емаль ПФ-115 коричнева
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Емаль ПФ-115 коричнева
CPV: 44810000-1
Період постачання: по 31 грудня 2018
7320 кг
Емаль ПФ-115 помаранчева
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Емаль ПФ-115 помаранчева
CPV: 44810000-1
Період постачання: по 31 грудня 2018
35000 кг
Емаль ПФ-115 сіра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Емаль ПФ-115 сіра
CPV: 44810000-1
Період постачання: по 31 грудня 2018
20000 кг
Емаль ПФ-115 синя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Емаль ПФ-115 синя
CPV: 44810000-1
Період постачання: по 31 грудня 2018
3360 кг
Емаль ПФ-115 срібна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Емаль ПФ-115 срібна
CPV: 44810000-1
Період постачання: по 31 грудня 2018
6360 кг
Емаль ПФ-115 червона
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Емаль ПФ-115 червона
CPV: 44810000-1
Період постачання: по 31 грудня 2018
10016 кг
Емаль ПФ-115 червоно-коричнева
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Емаль ПФ-115 червоно-коричнева
CPV: 44810000-1
Період постачання: по 31 грудня 2018
37000 кг
Емаль ПФ-115 чорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Емаль ПФ-115 чорна
CPV: 44810000-1
Період постачання: по 31 грудня 2018
6680 кг
Емаль ПФ-115 сіра RAL 7004
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Емаль ПФ-115 сіра RAL 7004
CPV: 44810000-1
Період постачання: по 31 грудня 2018
2395 кг
Емаль ПФ-115 синя RAL 5017
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Емаль ПФ-115 синя RAL 5017
CPV: 44810000-1
Період постачання: по 31 грудня 2018
2320 кг
Емаль ПФ-115 жовта RAL 1018
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Емаль ПФ-115 жовта RAL 1018
CPV: 44810000-1
Період постачання: по 31 грудня 2018
5574 кг
Емаль ПФ-115 чорна RAL-9011
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Емаль ПФ-115 чорна RAL-9011
CPV: 44810000-1
Період постачання: по 31 грудня 2018
3010 кг
Емаль ПФ-115 коричнева RAL-3011
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Емаль ПФ-115 коричнева RAL-3011
CPV: 44810000-1
Період постачання: по 31 грудня 2018
1434 кг
Емаль ПФ-115 червоно-коричнева RAL 3016
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Емаль ПФ-115 червоно-коричнева RAL 3016
CPV: 44810000-1
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 квітня 2018 13:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2018 13:29
Зміни до тендеру_1522_25.04.2018.doc
26 квітня 2018 13:29
1522 ТД емаль_нова редакція_25.04.2018.docx
24 квітня 2018 16:58
Зміни до тендеру_1522_23.04.2018.doc
16 квітня 2018 16:49
Зміни до тендеру_1522_16.04.2018.doc
23 березня 2018 15:32
Додаток №9_НОВА РЕДАКЦІЯ_22.03.2018.docx
23 березня 2018 15:32
Зміни до тендеру_1522_22.03.2018.doc
26 квітня 2018 13:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2018 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2018 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2018 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2018 18:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2018 13:29
Зміни до тендеру_1522_25.04.2018.doc
26 квітня 2018 13:29
1522 ТД емаль_нова редакція_25.04.2018.docx
24 квітня 2018 16:58
1522 ТД емаль_нова редакція_23.04.2018.docx
16 квітня 2018 16:49
1522 ТД емаль_нова редакція_16.04.2018.docx
23 березня 2018 15:32
1522 ТД емаль_НОВА РЕДАКЦІЯ_22.03.2018.docx
19 лютого 2018 18:10
1522 ТД емаль.docx
24 квітня 2018 16:58
Зміни до тендеру_1522_23.04.2018.doc
16 квітня 2018 16:49
Зміни до тендеру_1522_16.04.2018.doc
23 березня 2018 15:32
Додаток №9_НОВА РЕДАКЦІЯ_22.03.2018.docx
19 лютого 2018 18:10
Додаток №9.docx
23 березня 2018 15:32
Зміни до тендеру_1522_22.03.2018.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

накладання підпису ЕЦП
Дата подання: 05 березня 2018 18:02
Дата відповіді: 14 березня 2018 18:09
Просимо надати чітку конкретну відповідь. Як накладати ЕЦП? Чи потрібно на кожен сканований PDF файл окремо, чи можна завантажити пропозицію у PDF файлах і потім накласти ЕЦП на всі?
Відповідь: У відповідь на ваш запит повідомляємо, що спосіб подання тендерної пропозиції визначається розділом 3 тендерної документації (далі – ТД), а саме:
- в п.3.1 ТД зазначено, що при подачі тендерної пропозиції «Рекомендується надавати кожний документ окремим файлом, який іменується відповідно змісту документа. Документи повинні бути завантажені у вигляді сканованих файлів PDF (Portable Document Format), мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів, рекомендовано з накладанням електронного цифрового підпису (ЕЦП)»
- в п.3.2 ТД зазначено, що «Допускається об’єднання файлів в електронні архіви та/або окремі електронні архіви із накладанням загального ЕЦП на кожний архівний файл. Архівні файли мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів».
Також звертаємо вашу увагу на те, що ЕЦП обов’язково має бути накладене на банківську гарантію, або (якщо це передбачене ТД) на страховому забезпеченні, відповідно до вимог Додатку 7 ТД.
п. 1.2
Дата подання: 05 березня 2018 18:03
Дата відповіді: 14 березня 2018 18:14
Просимо надати чітку конкретну відповідь. Ми правильно зрозуміли: Якщо наша продукція виготовлена 31.12.2017року, то документи що зазначені в п. 1.2, п.3.2.2 не надаються у складі пропозиції, так як продукція у 2018 році не виготовлялась. Це не буде підставою для відхилення?
Відповідь: Згідно з інструкцією щодо заповнення таблиці «Дані на товар» Додатку 4, дата виготовлення продукції має бути не раніше 01.01.2018 р. Це означає, що дата виготовлення продукції 31.12.2017 р. може стати підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
технічні характеристики
Дата подання: 05 березня 2018 18:03
Дата відповіді: 23 березня 2018 15:55
Просимо надати чітку конкретну відповідь. В технічних вимогах та якісних характеристиках Додаток 1 ТД зазначене посилання на ГОСТ 6465-76. З 1 січня 2018 року ДП «УкрНДНЦ» наказом № 186 від 14.12.2015р. «Про скасування міждержавних стандартів в Україні, що розроблені до 1992 року» відмінив дію ГОСТ 6465-76 на території України. В зв’язку з чим просимо визначити технічні характеристики товару Додаток 1 ТД відповідно до діючих нормативних документів чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Стосовно заходів із захисту довкілля – нормативний документ на виготовлення продукції повинен передбачити такі заходи у разі, коли продукція здійснює шкідливий або небезпечний вплив на оточуюче середовище при її виготовленні, експлуатації та/або зберіганні. В іншому випадку нормативним документом вказаних заходів не передбачається.
На підтвердження цієї вимоги учасником може бути наданий лист із посиланням на конкретний пункт нормативного документу щодо виготовлення продукції, який передбачає здійснення відповідних заходів, або встановлює, що продукція не здійснює шкідливого або небезпечного впливу на оточуюче середовище.»
Технічні вимоги
Дата подання: 07 березня 2018 18:26
Дата відповіді: 23 березня 2018 15:55
Наказом ДП «УкрНДНЦ» № 15 від 24 січня 2018 в Україні було відновлено дію ГОСТ 6465-76 з 25 січня 2018 року до 01 січня 2019 року
Відповідь: «Стосовно заходів із захисту довкілля – нормативний документ на виготовлення продукції повинен передбачити такі заходи у разі, коли продукція здійснює шкідливий або небезпечний вплив на оточуюче середовище при її виготовленні, експлуатації та/або зберіганні. В іншому випадку нормативним документом вказаних заходів не передбачається.
На підтвердження цієї вимоги учасником може бути наданий лист із посиланням на конкретний пункт нормативного документу щодо виготовлення продукції, який передбачає здійснення відповідних заходів, або встановлює, що продукція не здійснює шкідливого або небезпечного впливу на оточуюче середовище.»
1
Дата подання: 23 березня 2018 22:40
Дата відповіді: 25 квітня 2018 09:22
Прохання не зловживати службовим положенням, не маніпулювати загальними фразами типу «Уважну читайте тендерну документацію» чи «Згідно тендерної документації» та таке інше. По кожному питанню просимо надати чіткі конкретні професійні відповіді.
Відповідь: При наданні роз’яснень щодо тендерної документації Замовник керується нормами ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»
2
Дата подання: 23 березня 2018 22:40
Дата відповіді: 17 квітня 2018 13:39
Додатком 1 «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» пунктом 1.1 вимагається надання «Декларації про відповідність». Зважаючи на те, що Технічним регламентом та Законом України «Про підтвердження відповідності» не передбачена видача декларації про відповідність на лакофарбову продукцію, тоді даним абзацом вимагається Декларація про відповідність ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006. Просимо надати уточнення, ким конкретно повинна бути видана дана декларація? Відповідність якому нормативному документу повинна бути підтверджена?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для продукції вітчизняного та імпортного виробництва, підтвердження відповідності якої здійснено після 01.01.2018 року, щодо якої виробник проводить добровільну оцінку відповідності заявленим вимогам, може надаватися декларація, складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 за результатами оцінювання відповідності (випробування продукції, проведення аудиту, інспектування виробництва тощо) яку виконує акредитована організація (орган з оцінки відповідності, орган з інспектування, випробувальна лабораторія). При цьому надання копії чинного документу, підтверджуючого акредитацію органу з оцінки відповідності у визначеній галузі – його компетентність, виданого національним органом з акредитації не обов’язкове.
Декларація про відповідність, це підтвердження яке здійснює перша сторона (наприклад, виробник або постачальник продукції).
3
Дата подання: 23 березня 2018 22:41
Дата відповіді: 17 квітня 2018 13:40
У разі якщо учасник на виконання вимог пункту 1.2 Додатку 1 надає протокол випробування Харківстандартметрології, сертифікат відповідності Укрметртестстандарта, висновок ДСЕЕ Міністерства охорони здоров’я України чи Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів який документ підтверджуючий акредитацію органу з оцінки відповідності повинен надати учасник на акредитацію даних підприємств?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Документ, що підтверджує акредитацію органу з оцінки відповідності є Атестат про акредитацію виданий Національним агентство з акредитації України.
4
Дата подання: 23 березня 2018 22:41
Дата відповіді: 17 квітня 2018 13:41
Просимо розшифрувати поняття «Національний орган з акредитації» вказаний в пункті 1.3 Додатку 1. Який конкретно орган чи установу ви маєте на увазі?
Відповідь: Згідно пункту 1 «Положення про Національне агентство з акредитації України» затвердженого Наказом міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 08.02.2017 № 161 Національним органом України з акредитації є Національне агентство з акредитації України (далі – НААУ). НААУ є державною організацією, яка утворена Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі – Мінекономрозвитку), належить до сфери його управління та провадить некомерційну господарську діяльність.
5
Дата подання: 23 березня 2018 22:42
Дата відповіді: 17 квітня 2018 13:46
Вимагаємо видалення з документації пункту 2.1 Додатку 1 через його недоречність на підставі відповіді наданої через електронну систему закупівель 03-03-2018, 09:44 на питання «Щодо пункту 2.1».
Відповідь: Згідно п. 3.24 ДСТУ ГОСТ 32894:2016 «Продукція залізничного призначення. Інспекторський контроль. Загальні положення.» продукція залізничного призначення: Продукція виготовлена заново чи така, що вийшла після ремонту чи/або пройшла модернізацію, до якої відносяться всі види рухомого складу, його складові частини, комплекти інфраструктури залізничного транспорту, призначені для використання в процесі залізничних перевезень.
Емалі ПФ-115 є продукцією загального призначення.
6
Дата подання: 23 березня 2018 22:42
Дата відповіді: 17 квітня 2018 13:48
Вимагаємо видалення з документації пункту пункту 2.2 через наявність документів, що вимагаються, у відкритому доступі. Якщо ви мали на увазі у пункті 2.2, що учасники повинні надати нормативний документ, згідно якого виробляється продукція, тоді чітко розмежуйте ці вимоги. ДСТУ, ОСТ та інше знаходяться у відкритому доступі, а ТУ – ні. Як приклад ви можете викласти даний пункт у такій редакції: «Якщо Учасник пропонує еквівалент товару, необхідно надати скановану офіційну копію нормативного документу, згідно якого виготовляється продукція»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає норм, які обмежують право замовника вимагати від учасника скановану актуальну копію стандарту (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо), якщо продукція, яка пропонується учасником до постачання, виробляється згідно з вимогами такого документу, а містить лише норму щодо обмеження права замовника вимагати від учасника інформації про відповідність вимогам статті 17 вказаного Закону у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Тому надання сканованих копій документів вказаних в пункті 2.2 вимагається тендерною документацією.
7
Дата подання: 23 березня 2018 22:42
Дата відповіді: 17 квітня 2018 13:51
Що ви маєте на увазі під виразом «підтвердження відповідності до 01.01.2018» та «підтвердження відповідності після 01.01.2018»? Це видача сертифікаті відповідності, висновків ДСЕЕ чи щось інше? Розшифруйте поняття «Підтвердження відповідності».
Відповідь: Якщо сертифікат відповідності виданий у 2017 році а дійсний у 2018, то підтвердження відповідності здійснено в 2017 році.
8
Дата подання: 23 березня 2018 22:43
Дата відповіді: 17 квітня 2018 13:52
Чи достатньо за пунктом 3.2.2 Додатку 1 надати Сертифікат відповідності на товар?
Відповідь: Згідно статті 1 розділу І Закону України Про технічні регламенти та оцінку відповідності:
орган з оцінки відповідності - підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ, що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи випробування, сертифікацію та інспектування;
оцінка відповідності - процес доведення того, що визначені вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були виконані. Оцінка відповідності органу здійснюється шляхом акредитації органів з оцінки відповідності;
підтвердження відповідності - видача документа про відповідність, яка ґрунтується на прийнятому після критичного огляду рішенні про те, що виконання визначених вимог було доведене.
Вимоги визначаються у нормативному документі на продукцію.
9
Дата подання: 23 березня 2018 22:43
Дата відповіді: 17 квітня 2018 13:53
Пунктом 2.3 Додатку 1 вимагається надання «На кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо).» Які саме показники якості товару за ГОСТом 6465-76 повинні бути підтверджені зразками документів виробника(-ів)? Надайте чіткий перелік.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає норм, які обмежують право замовника посилатися на вимоги стандарту. Тому в таблиці Перелік та кількість товару здійснено посилання на ГОСТ 8465-76, а не викладено повністю зміст та посилання в ньому на інші стандарти.
10
Дата подання: 23 березня 2018 22:44
Дата відповіді: 17 квітня 2018 13:54
Просимо надати роз’яснення щодо документу, що знаходиться на сторінках 16-17 документації замовника. До чого він і що з ним робити?
Відповідь: Вимоги до оцінки відповідності.
Розгорнути всі запитання: 14 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-19-002241-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ СУРІКОВИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00204607
Дата подання: 05 березня 2018 17:11
Внесення змін до ТД
Просимо внести зміни до ТД.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 березня 2018 15:57
«Стосовно заходів із захисту довкілля – нормативний документ на виготовлення продукції повинен передбачити такі заходи у разі, коли продукція здійснює шкідливий або небезпечний вплив на оточуюче середовище при її виготовленні, експлуатації та/або зберіганні. В іншому випадку нормативним документом вказаних заходів не передбачається.
На підтвердження цієї вимоги учасником може бути наданий лист із посиланням на конкретний пункт нормативного документу щодо виготовлення продукції, який передбачає здійснення відповідних заходів, або встановлює, що продукція не здійснює шкідливого або небезпечного впливу на оточуюче середовище.»
Номер вимоги: UA-2018-02-19-002241-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ СУРІКОВИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00204607
Дата подання: 07 березня 2018 16:11
Зміна очікуваної вартості
Просимо змінити очікувану ціну.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 березня 2018 15:57
У ЗАМОВНИКА- філії «ЦЗВ» відсутні підстави для внесення змін в очікувану вартість
Номер вимоги: UA-2018-02-19-002241-c.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ПАТ ЯНТАР, Код ЄДРПОУ:02969797
Дата подання: 07 березня 2018 18:44
Перегляд ціни
Просимо переглянути ціну закупівлі. Пояснення в документі, що додається.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 березня 2018 15:57
У ЗАМОВНИКА- філії «ЦЗВ» відсутні підстави для внесення змін в очікувану вартість
Номер вимоги: UA-2018-02-19-002241-c.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ СУРІКОВИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00204607
Дата подання: 23 березня 2018 16:41
Зміна очікуваної вартості
Просимо змінити очікувану вартість закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 квітня 2018 17:58
До тендерної документації внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2018-02-19-002241-c.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТІС ЮКРЕЙН", Код ЄДРПОУ:41387104
Дата подання: 23 березня 2018 23:26
Вимога перша.
Додатком 1 «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» пунктом 1.1 вимагається надання «Декларації про відповідність». Зважаючи на те, що Технічним регламентом та Законом України «Про підтвердження відповідності» не передбачена видача декларації про відповідність на лакофарбову продукцію, тоді даним абзацом вимагається Декларація про відповідність ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006.
Вимагаємо внести зміни до документації та визначити:
1) На відповідність якому нормативному документу повинна бути видана декларація про відповідність?
2) Вказати найменування або статус підприємства яким повинна бути видана декларація?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 квітня 2018 13:56
Виробник або постачальник проводить добровільну оцінку відповідності заявленим вимогам та може надати декларацію складену відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 за результатами оцінювання відповідності (випробування продукції, проведення аудиту, інспектування виробництва тощо), яку виконує акредитована організація (орган з оцінки відповідності, орган з інспектування, випробувальна лабораторія).
Номер вимоги: UA-2018-02-19-002241-c.b6
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТІС ЮКРЕЙН", Код ЄДРПОУ:41387104
Дата подання: 23 березня 2018 23:22
Вимога друга.
Вимагаємо внести зміни та надати перелік конкретних документів, які Замовник хоче бачити на підтвердження акредитації органу з оцінки відповідності, наприклад Укрметртестстандарта, Харківстандартметрології, Міністерства охорони здоров’я України та Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Або видалити зайві пункти з документації у зв’язку з неможливістю виконання даної вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 квітня 2018 13:58
Для продукції вітчизняного та імпортного виробництва, підтвердження відповідності якої здійснено після 01.01.2018 року, щодо якої виробник проводить добровільну оцінку відповідності заявленим вимогам, може надаватися декларація, складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 за результатами оцінювання відповідності (випробування продукції, проведення аудиту, інспектування виробництва тощо) яку виконує акредитована організація (орган з оцінки відповідності, орган з інспектування, випробувальна лабораторія). При цьому надання копії чинного документу, підтверджуючого акредитацію органу з оцінки відповідності у визначеній галузі – його компетентність, виданого національним органом з акредитації не обов’язкове.
Декларація про відповідність, це підтвердження яке здійснює перша сторона (наприклад, виробник або постачальник продукції).
Номер вимоги: UA-2018-02-19-002241-c.b7
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТІС ЮКРЕЙН", Код ЄДРПОУ:41387104
Дата подання: 23 березня 2018 23:26
Вимога третя.
Вимагаємо розшифрувати поняття «Національний орган з акредитації» вказаний в пункті 1.3 Додатку 1 та надати пояснення який конкретно орган чи установу ви маєте на увазі. А також внести відповідні зміни до документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 квітня 2018 14:00
Документ, що підтверджує акредитацію органу з оцінки відповідності є Атестат про акредитацію виданий Національним агентство з акредитації України.
Номер вимоги: UA-2018-02-19-002241-c.b8
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТІС ЮКРЕЙН", Код ЄДРПОУ:41387104
Дата подання: 23 березня 2018 23:27
Вимога четверта.
Вимагаємо видалення з документації пункту 2.1 Додатку 1 через його недоречність на підставі відповіді наданої через електронну систему закупівель 03-03-2018, 09:44 на питання «Щодо пункту 2.1».
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 квітня 2018 14:02
Згідно пункту 1 «Положення про Національне агентство з акредитації України» затвердженого Наказом міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 08.02.2017 № 161 Національним органом України з акредитації є Національне агентство з акредитації України (далі – НААУ). НААУ є державною організацією, яка утворена Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (далі – Мінекономрозвитку), належить до сфери його управління та провадить некомерційну господарську діяльність.
Номер вимоги: UA-2018-02-19-002241-c.b9
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТІС ЮКРЕЙН", Код ЄДРПОУ:41387104
Дата подання: 23 березня 2018 23:26
Вимога п’ята.
Вимагаємо видалення з документації пункту пункту 2.2 через наявність документів, що вимагаються, у відкритому доступі. Якщо ви мали на увазі у пункті 2.2, що учасники повинні надати нормативний документ, згідно якого виробляється продукція, тоді чітко розмежуйте ці вимоги. ДСТУ, ОСТ та інше знаходяться у відкритому доступі, а ТУ – ні. Як приклад ви можете викласти даний пункт у такій редакції: «Якщо Учасник пропонує еквівалент товару, необхідно надати скановану офіційну копію нормативного документу, згідно якого виготовляється продукція»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 квітня 2018 14:04
Згідно п. 3.24 ДСТУ ГОСТ 32894:2016 «Продукція залізничного призначення. Інспекторський контроль. Загальні положення.» продукція залізничного призначення: Продукція виготовлена заново чи така, що вийшла після ремонту чи/або пройшла модернізацію, до якої відносяться всі види рухомого складу, його складові частини, комплекти інфраструктури залізничного транспорту, призначені для використання в процесі залізничних перевезень.
Емалі ПФ-115 є продукцією загального призначення.
Номер вимоги: UA-2018-02-19-002241-c.b10
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТІС ЮКРЕЙН", Код ЄДРПОУ:41387104
Дата подання: 23 березня 2018 23:26
Вимога шоста.
Вимагаємо внести зміни в документацію в частині визначення та списку конкретних документів, які замовник хоче бачити на підтвердження відповідності. Також надайте роз’яснення - якщо сертифікат відповідності виданий у 2017 році а дійсний у 2018 то підтвердження відповідності зроблено до 2018 року чи після?
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 квітня 2018 14:06
Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає норм, які обмежують право замовника вимагати від учасника скановану актуальну копію стандарту (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо), якщо продукція, яка пропонується учасником до постачання, виробляється згідно з вимогами такого документу, а містить лише норму щодо обмеження права замовника вимагати від учасника інформації про відповідність вимогам статті 17 вказаного Закону у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Тому надання сканованих копій документів вказаних в пункті 2.2 вимагається тендерною документацією.
Номер вимоги: UA-2018-02-19-002241-c.b11
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТІС ЮКРЕЙН", Код ЄДРПОУ:41387104
Дата подання: 23 березня 2018 23:26
Вимога сьома.
Вимагаємо внести зміну та визначити конкретний документ який повинен бути наданий на вимогу пункту 3.2.2 Додатку 1, а саме: його назву, якою установою він повинен бути виданий та на підтвердження відповідності якому нормативному документу він повинен бути виданий.
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 квітня 2018 14:07
Згідно статті 1 розділу І Закону України Про технічні регламенти та оцінку відповідності:
орган з оцінки відповідності - підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ, що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи випробування, сертифікацію та інспектування;
оцінка відповідності - процес доведення того, що визначені вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були виконані. Оцінка відповідності органу здійснюється шляхом акредитації органів з оцінки відповідності;
підтвердження відповідності - видача документа про відповідність, яка ґрунтується на прийнятому після критичного огляду рішенні про те, що виконання визначених вимог було доведене.
Вимоги визначаються у нормативному документі на продукцію.
Номер вимоги: UA-2018-02-19-002241-c.b12
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТІС ЮКРЕЙН", Код ЄДРПОУ:41387104
Дата подання: 23 березня 2018 23:26
Вимога восьма.
Вимагаємо конкретно визначити показники якості товару за ГОСТом 6465-76 по кожному виду та найменуванню продукції.
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 квітня 2018 14:12
Згідно пункту 2 статті 24 розділу VІ Закону України Про технічні регламенти та оцінку відповідності добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Перелік показників встановлює нормативний документ на виготовлення продукції
Номер вимоги: UA-2018-02-19-002241-c.b13
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТІС ЮКРЕЙН", Код ЄДРПОУ:41387104
Дата подання: 23 березня 2018 23:26
Вимога дев’ята.
В зв’язку з тим, що дана закупівля перевищу суму в 133 тисячі євро замовником та документацією повинна бути передбачена заборона публікації цінової пропозиції до моменту аукціону. У разі відсутності такого застереження Учасники можуть використовувати це для спотворення торгів. Вимагаємо внести відповідні зміни до документації в частині заборони учаснику розкривати та/або публікувати цінову пропозицію в кваліфікаційній чи технічній частині. А також зазначити якщо дана вимога буде порушена – вважати пропозицію такою, що не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 квітня 2018 08:33
Документ "цінова пропозиція" має бути розміщений у відповідному розділі в робочому кабінеті на обраному Вами майданчику.
Для одержання більш детальної інформації щодо способу подання документів учасників рекомендуємо звернутись до технічної підтримки майданчика.

Документи подані скаржником

05 березня 2018 17:11
Вимога1.PDF

Документи подані скаржником

07 березня 2018 16:11
File.PDF

Документи подані скаржником

07 березня 2018 18:44
Вимога

Документи подані скаржником

23 березня 2018 16:41
2018-02-19-002241-С.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-02-19-002241-c.c14
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПрАТ ЯНТАР, Код ЄДРПОУ:02969797
Дата подання: 05 червня 2018 21:10
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Суть скарги наведена в файлі, що додається
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 червня 2018 14:34
Рішення від 07.06.2018 № 5441 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 08 червня 2018 14:34
Інформація про перенесення дати розгляду 3568.pdf
Дата публікації: 23 червня 2018 17:46
Рішення від 25.06.2018 № 6231.pdf
Дата публікації: 02 липня 2018 20:59
Коментар замовника щодо усунення порушення: 2. На виконання РІШЕННЯ ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ від 25.06.2018 № 6231-р/пк-пз замовником скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції Приватного акціонерного товариства «Коростенський завод «ЯНТАР» допущення до аукціону тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ВП «Фарбпром» та тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ-ІРБІС» процедури закупівлі фарб (Емаль ПФ-115 в асортименті) (код ЄЗС 44810000-1) (Оголошення у ЦБД № UA-2018-02-19-002241-c).
Дата виконання рішення замовником: 06 липня 2018 16:04

Документи подані скаржником

05 червня 2018 21:09
Скарга
05 червня 2018 21:09
Підтвердження оплати
05 червня 2018 21:09
Візуалізація фактів
05 червня 2018 21:09
Консультація НАН
05 червня 2018 21:09
Консультація НАУ
05 червня 2018 21:09
ГОСТ 896-69
05 червня 2018 21:09
Паспорт ФБ-2
05 червня 2018 21:09
ГОСТ 8420-74
05 червня 2018 21:09
ГОСТ 5233-89
05 червня 2018 21:09
Скріншоти
05 червня 2018 21:10
ДСТУ ISO 17050
05 червня 2018 21:10
ДСТУ ISO 17000
05 червня 2018 21:10
ГОСТ 2.114-95

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 06 липня 2018
UA-2018-02-19-002241-c46a298b6aa4c4b8aab5dee4b92a65606
Найменування: Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТІС ЮКРЕЙН" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПРАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ СУРІКОВИЙ ЗАВОД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ-ІРБІС" Документи
Рішення скасоване
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вік Сервіс" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПрАТ ЯНТАР Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "ВП"Фарбпром" Документи
Рішення скасоване
Документи
ПрАТ ЯНТАР Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ-ІРБІС" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ВП"Фарбпром" Документи
Відхилено
Документи

Документи

01 червня 2018 14:24
Протокол 1522.pdf
01 червня 2018 14:24
Електронний підпис

Публічні документи

04 травня 2018 01:32
Електронний підпис
04 травня 2018 01:04
Технічна специфікація.pdf
04 травня 2018 01:02
Копії ТУ.pdf
04 травня 2018 01:01
Декларації виробника.pdf
04 травня 2018 01:01
п. 3.1 Лист виробника.pdf
04 травня 2018 01:01
п. 3.1 Лист виробника.pdf.p7s
04 травня 2018 01:01
Копії ТУ.pdf.p7s
04 травня 2018 01:01
Довідка актуальність.pdf
03 травня 2018 22:09
пропозиція Додаток 3.pdf
03 травня 2018 22:09
пропозиція Додаток 3.pdf.p7s
02 травня 2018 22:34
Статут (2).pdf
02 травня 2018 22:34
Протоколи та наказ.pdf
02 травня 2018 22:34
Довідка Додаток 5.pdf
02 травня 2018 22:34
Стаття 17 Закону.pdf
02 травня 2018 22:34
Статут (2).pdf.p7s
02 травня 2018 22:34
Стаття 17 Закону.pdf.p7s
02 травня 2018 22:34
Протоколи та наказ.pdf.p7s
02 травня 2018 22:34
п. 6.1 Довідка.pdf
02 травня 2018 22:34
п. 6.1 Довідка.pdf.p7s
02 травня 2018 22:34
Лист-згода Додаток 10.pdf
02 травня 2018 22:34
Лист-згода Додаток 10.pdf.p7s
02 травня 2018 22:34
Гарантійний лист.pdf
02 травня 2018 22:34
Виписка ЄДР.pdf
02 травня 2018 22:34
Відомості ЄДРПОУ.pdf
02 травня 2018 22:34
Довідка Додаток 5.pdf.p7s
02 травня 2018 22:34
Гарантійний лист.pdf.p7s
02 травня 2018 22:34
Витяг ЄДР 28.03.18.pdf
02 травня 2018 22:34
Відомості ЄДРПОУ.pdf.p7s
02 травня 2018 22:34
Витяг ПДВ.pdf
02 травня 2018 22:34
Витяг ПДВ.pdf.p7s
02 травня 2018 22:34
Витяг ЄДР 28.03.18.pdf.p7s
02 травня 2018 22:34
Виписка ЄДР.pdf.p7s

Документи

01 червня 2018 14:26
Протокол 1522.pdf
01 червня 2018 14:26
Електронний підпис

Публічні документи

03 травня 2018 15:02
Цінова_дод3.PDF.(2).P7S
03 травня 2018 15:02
Цінова_дод3.PDF.(1).P7S
03 травня 2018 15:02
Цінова_дод3.PDF
03 травня 2018 15:02
Довідка працівники.PDF
03 травня 2018 15:02
Довідка маттехбаза.PDF
03 травня 2018 15:02
Дані на товар_дод4.PDF.(2).P7S
03 травня 2018 15:02
Дані на товар_дод4.PDF.(1).P7S
03 травня 2018 15:02
Дані на товар_дод4.PDF
03 травня 2018 15:02
Статут цвет..PDF.(2).P7S
03 травня 2018 15:02
Статут цвет..PDF.(1).P7S
03 травня 2018 15:02
Статут цвет..PDF
03 травня 2018 15:02
Лист-згода_дод10.PDF.(2).P7S
03 травня 2018 15:02
Лист-згода_дод10.PDF.(1).P7S
03 травня 2018 15:02
Лист-згода_дод10.PDF
03 травня 2018 15:02
Довідка ст17_дод5.PDF.(2).P7S
03 травня 2018 15:02
Довідка ст17_дод5.PDF.(1).P7S
03 травня 2018 15:02
Довідка ст17_дод5.PDF
03 травня 2018 15:02
Довідка про ПрАТ КСЗ.PDF
03 травня 2018 15:02
G4134.18.7z.(2).P7S
03 травня 2018 15:02
G4134.18.7z.(1).P7S
03 травня 2018 15:02
G4134.18.7z
03 травня 2018 15:02
4_Витяг НДС.pdf.(2).P7S
03 травня 2018 15:02
4_Витяг НДС.pdf.(1).P7S
03 травня 2018 15:02
4_Витяг НДС.pdf
03 травня 2018 15:02
2.3_Протокол №6 290216.pdf.(2).P7S
03 травня 2018 15:02
2.3_Протокол №6 290216.pdf.(1).P7S
03 травня 2018 15:02
2.3_Протокол №6 290216.pdf
03 травня 2018 15:02
2.2_Протокол №6 260215.pdf.(2).P7S
03 травня 2018 15:02
2.2_Протокол №6 260215.pdf.(1).P7S
03 травня 2018 15:02
2.2_Протокол №6 260215.pdf
03 травня 2018 15:02
2.1_Наказ №30 260215.pdf.(2).P7S
03 травня 2018 15:02
2.1_Наказ №30 260215.pdf.(1).P7S
03 травня 2018 15:02
2.1_Наказ №30 260215.pdf

Документи

01 червня 2018 14:25
Протокол 1522.pdf
01 червня 2018 14:25
Електронний підпис

Публічні документи

03 травня 2018 16:00
16_Дилерство.pdf
03 травня 2018 16:00
15_Дані на товар.pdf
03 травня 2018 16:00
14.2_Довідка працівники.PDF
03 травня 2018 16:00
14.1_Довідка маттехбаза.PDF
03 травня 2018 16:00
11_ТУ.pdf
03 травня 2018 16:00
10_Декларація.pdf
03 травня 2018 16:00
7_Лист-підтв_2241.pdf
03 травня 2018 16:00
5_Довідка_ст.17.pdf
03 травня 2018 16:00
4_ПДВ.pdf
03 травня 2018 16:00
2.2_Наказ.pdf
03 травня 2018 16:00
2.1_Протокол.pdf
03 травня 2018 16:00
1_Довідка про юр.особу.pdf
03 травня 2018 16:00
Licenziya.zip
03 травня 2018 16:00
Dovirenist_Dmytrenko 271217.zip
03 травня 2018 16:00
BG 2406-18G TOV KOMPANIYA IRBIS.zip

Документи

01 червня 2018 14:26
Протокол 1522.pdf
01 червня 2018 14:26
Електронний підпис

Публічні документи

04 травня 2018 04:50
Електронний підпис
04 травня 2018 02:57
Тендерна пропозиція.pdf
04 травня 2018 02:57
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
03 травня 2018 19:10
Статут.pdf
03 травня 2018 19:10
Свідоцтво ПДВ.pdf
03 травня 2018 19:10
Статут.pdf.p7s
03 травня 2018 19:10
Свідоцтво ПДВ.pdf.p7s
03 травня 2018 19:10
Наказ Фролова.7z
03 травня 2018 19:09
Додаток 5 Ст. 17 .pdf
03 травня 2018 19:09
Банківська ліцензія.7z
03 травня 2018 19:09
Додаток 5 Ст. 17 .pdf.p7s
03 травня 2018 19:09
Гарантія 2365-18.7z
03 травня 2018 19:09
ВИПИСКА ЄДР.pdf
03 травня 2018 19:09
ВИПИСКА ЄДР.pdf.p7s

Документи

01 червня 2018 14:27
Протокол 1522.pdf
01 червня 2018 14:27
Електронний підпис

Публічні документи

04 травня 2018 07:36
Технічна_2.rar
03 травня 2018 22:54
Цінова.rar
03 травня 2018 22:54
Технічна_2.rar
03 травня 2018 22:54
Технічна_1.rar
03 травня 2018 22:54
Відповідність_2.rar
03 травня 2018 22:54
Відповідність_1.rar
03 травня 2018 22:54
7231_ЯНТАР_Гарантія_03_05_18.rar

Документи

01 червня 2018 14:28
Протокол 1522.pdf
01 червня 2018 14:28
Електронний підпис

Публічні документи

04 травня 2018 00:59
Технічні вимоги №2147728.pdf
04 травня 2018 00:59
додаток 6.pdf
04 травня 2018 00:59
додаток 5.pdf
04 травня 2018 00:59
додаток 4.pdf
04 травня 2018 00:59
додаток 3.pdf
04 травня 2018 00:59
додаток 2.pdf
04 травня 2018 00:58
додаток 1.pdf
04 травня 2018 00:58
Ліцензія.zip
04 травня 2018 00:58
Довереность Рыжий.zip
04 травня 2018 00:58
БГ 2463.zip

Документи

06 липня 2018 15:59
Протокол 172.pdf
06 липня 2018 15:59
Електронний підпис

Публічні документи

04 травня 2018 07:36
Технічна_2.rar
03 травня 2018 22:54
Цінова.rar
03 травня 2018 22:54
Технічна_2.rar
03 травня 2018 22:54
Технічна_1.rar
03 травня 2018 22:54
Відповідність_2.rar
03 травня 2018 22:54
Відповідність_1.rar
03 травня 2018 22:54
7231_ЯНТАР_Гарантія_03_05_18.rar

Документи

06 липня 2018 16:01
Протокол 172.pdf
06 липня 2018 16:01
Електронний підпис

Публічні документи

03 травня 2018 16:00
16_Дилерство.pdf
03 травня 2018 16:00
15_Дані на товар.pdf
03 травня 2018 16:00
14.2_Довідка працівники.PDF
03 травня 2018 16:00
14.1_Довідка маттехбаза.PDF
03 травня 2018 16:00
11_ТУ.pdf
03 травня 2018 16:00
10_Декларація.pdf
03 травня 2018 16:00
7_Лист-підтв_2241.pdf
03 травня 2018 16:00
5_Довідка_ст.17.pdf
03 травня 2018 16:00
4_ПДВ.pdf
03 травня 2018 16:00
2.2_Наказ.pdf
03 травня 2018 16:00
2.1_Протокол.pdf
03 травня 2018 16:00
1_Довідка про юр.особу.pdf
03 травня 2018 16:00
Licenziya.zip
03 травня 2018 16:00
Dovirenist_Dmytrenko 271217.zip
03 травня 2018 16:00
BG 2406-18G TOV KOMPANIYA IRBIS.zip

Документи

06 липня 2018 16:03
Протокол 172.pdf
06 липня 2018 16:03
Електронний підпис

Публічні документи

04 травня 2018 00:59
Технічні вимоги №2147728.pdf
04 травня 2018 00:59
додаток 6.pdf
04 травня 2018 00:59
додаток 5.pdf
04 травня 2018 00:59
додаток 4.pdf
04 травня 2018 00:59
додаток 3.pdf
04 травня 2018 00:59
додаток 2.pdf
04 травня 2018 00:58
додаток 1.pdf
04 травня 2018 00:58
Ліцензія.zip
04 травня 2018 00:58
Довереность Рыжий.zip
04 травня 2018 00:58
БГ 2463.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТІС ЮКРЕЙН"

ПРАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ СУРІКОВИЙ ЗАВОД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ-ІРБІС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Вік Сервіс"

ПрАТ ЯНТАР

ТОВ "ВП"Фарбпром"

ПрАТ ЯНТАР

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ-ІРБІС"

ТОВ "ВП"Фарбпром"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 липня 2018 12:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вік Сервіс" 8 001 434,10
UAH з ПДВ
7 768 854,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ ЯНТАР 7 770 065,16
UAH з ПДВ
7 770 065,16
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТІС ЮКРЕЙН" 7 856 509,86
UAH з ПДВ
7 856 509,86
UAH з ПДВ
Документи
ПРАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ СУРІКОВИЙ ЗАВОД" 8 040 718,37
UAH з ПДВ
8 040 718,37
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 травня 2018 04:50
Електронний підпис
04 травня 2018 02:57
Тендерна пропозиція.pdf
04 травня 2018 02:57
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
03 травня 2018 19:10
Статут.pdf
03 травня 2018 19:10
Свідоцтво ПДВ.pdf
03 травня 2018 19:10
Статут.pdf.p7s
03 травня 2018 19:10
Свідоцтво ПДВ.pdf.p7s
03 травня 2018 19:10
Наказ Фролова.7z
03 травня 2018 19:09
Додаток 5 Ст. 17 .pdf
03 травня 2018 19:09
Банківська ліцензія.7z
03 травня 2018 19:09
Додаток 5 Ст. 17 .pdf.p7s
03 травня 2018 19:09
Гарантія 2365-18.7z
03 травня 2018 19:09
ВИПИСКА ЄДР.pdf
03 травня 2018 19:09
ВИПИСКА ЄДР.pdf.p7s

Публічні документи

04 травня 2018 07:36
Технічна_2.rar
03 травня 2018 22:54
Цінова.rar
03 травня 2018 22:54
Технічна_2.rar
03 травня 2018 22:54
Технічна_1.rar
03 травня 2018 22:54
Відповідність_2.rar
03 травня 2018 22:54
Відповідність_1.rar
03 травня 2018 22:54
7231_ЯНТАР_Гарантія_03_05_18.rar

Публічні документи

04 травня 2018 01:32
Електронний підпис
04 травня 2018 01:04
Технічна специфікація.pdf
04 травня 2018 01:02
Копії ТУ.pdf
04 травня 2018 01:01
Декларації виробника.pdf
04 травня 2018 01:01
п. 3.1 Лист виробника.pdf
04 травня 2018 01:01
п. 3.1 Лист виробника.pdf.p7s
04 травня 2018 01:01
Копії ТУ.pdf.p7s
04 травня 2018 01:01
Довідка актуальність.pdf
03 травня 2018 22:09
пропозиція Додаток 3.pdf
03 травня 2018 22:09
пропозиція Додаток 3.pdf.p7s
02 травня 2018 22:34
Статут (2).pdf
02 травня 2018 22:34
Протоколи та наказ.pdf
02 травня 2018 22:34
Довідка Додаток 5.pdf
02 травня 2018 22:34
Стаття 17 Закону.pdf
02 травня 2018 22:34
Статут (2).pdf.p7s
02 травня 2018 22:34
Стаття 17 Закону.pdf.p7s
02 травня 2018 22:34
Протоколи та наказ.pdf.p7s
02 травня 2018 22:34
п. 6.1 Довідка.pdf
02 травня 2018 22:34
п. 6.1 Довідка.pdf.p7s
02 травня 2018 22:34
Лист-згода Додаток 10.pdf
02 травня 2018 22:34
Лист-згода Додаток 10.pdf.p7s
02 травня 2018 22:34
Гарантійний лист.pdf
02 травня 2018 22:34
Виписка ЄДР.pdf
02 травня 2018 22:34
Відомості ЄДРПОУ.pdf
02 травня 2018 22:34
Довідка Додаток 5.pdf.p7s
02 травня 2018 22:34
Гарантійний лист.pdf.p7s
02 травня 2018 22:34
Витяг ЄДР 28.03.18.pdf
02 травня 2018 22:34
Відомості ЄДРПОУ.pdf.p7s
02 травня 2018 22:34
Витяг ПДВ.pdf
02 травня 2018 22:34
Витяг ПДВ.pdf.p7s
02 травня 2018 22:34
Витяг ЄДР 28.03.18.pdf.p7s
02 травня 2018 22:34
Виписка ЄДР.pdf.p7s

Публічні документи

03 травня 2018 15:02
Цінова_дод3.PDF.(2).P7S
03 травня 2018 15:02
Цінова_дод3.PDF.(1).P7S
03 травня 2018 15:02
Цінова_дод3.PDF
03 травня 2018 15:02
Довідка працівники.PDF
03 травня 2018 15:02
Довідка маттехбаза.PDF
03 травня 2018 15:02
Дані на товар_дод4.PDF.(2).P7S
03 травня 2018 15:02
Дані на товар_дод4.PDF.(1).P7S
03 травня 2018 15:02
Дані на товар_дод4.PDF
03 травня 2018 15:02
Статут цвет..PDF.(2).P7S
03 травня 2018 15:02
Статут цвет..PDF.(1).P7S
03 травня 2018 15:02
Статут цвет..PDF
03 травня 2018 15:02
Лист-згода_дод10.PDF.(2).P7S
03 травня 2018 15:02
Лист-згода_дод10.PDF.(1).P7S
03 травня 2018 15:02
Лист-згода_дод10.PDF
03 травня 2018 15:02
Довідка ст17_дод5.PDF.(2).P7S
03 травня 2018 15:02
Довідка ст17_дод5.PDF.(1).P7S
03 травня 2018 15:02
Довідка ст17_дод5.PDF
03 травня 2018 15:02
Довідка про ПрАТ КСЗ.PDF
03 травня 2018 15:02
G4134.18.7z.(2).P7S
03 травня 2018 15:02
G4134.18.7z.(1).P7S
03 травня 2018 15:02
G4134.18.7z
03 травня 2018 15:02
4_Витяг НДС.pdf.(2).P7S
03 травня 2018 15:02
4_Витяг НДС.pdf.(1).P7S
03 травня 2018 15:02
4_Витяг НДС.pdf
03 травня 2018 15:02
2.3_Протокол №6 290216.pdf.(2).P7S
03 травня 2018 15:02
2.3_Протокол №6 290216.pdf.(1).P7S
03 травня 2018 15:02
2.3_Протокол №6 290216.pdf
03 травня 2018 15:02
2.2_Протокол №6 260215.pdf.(2).P7S
03 травня 2018 15:02
2.2_Протокол №6 260215.pdf.(1).P7S
03 травня 2018 15:02
2.2_Протокол №6 260215.pdf
03 травня 2018 15:02
2.1_Наказ №30 260215.pdf.(2).P7S
03 травня 2018 15:02
2.1_Наказ №30 260215.pdf.(1).P7S
03 травня 2018 15:02
2.1_Наказ №30 260215.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Вік Сервіс"

ПрАТ ЯНТАР

Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТІС ЮКРЕЙН"

ПРАТ "КРИВОРІЗЬКИЙ СУРІКОВИЙ ЗАВОД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вік Сервіс"
#37267441
Переможець 7 768 854,00
UAH з ПДВ
12 липня 2018 14:25

Документи

12 липня 2018 14:25
Електронний підпис
12 липня 2018 14:25
Намір 1522.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 липня 2018 14:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вік Сервіс"
#37267441
7 768 854,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 липня 2018 14:25
Електронний підпис
12 липня 2018 14:25
Намір 1522.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2021 13:58
ЦЗВ-02-01818-01.pdf укладений
27 січня 2021 13:58
Електронний підпис укладений
27 липня 2018 14:27
ЦЗВ-02-01818-01.pdf укладений
27 липня 2018 14:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 4 414 778,40
UAH (в тому числі ПДВ 735 796,40 UAH)