Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі та фрукти
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2018-02-19-001929-c bbd93659f2424342a7bf73f94c3dd1c3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Миць Ірина Олександрівна

+380665530864 22545042@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Спортивний дитячий заклад оздоровлення та відпочинку "Олімпійські надії"
Код ЄДРПОУ: 22545042
Місцезнаходження: 38700, Україна , Полтавська обл., Полтавський район, село Соснівка
Контактна особа: Миць Ірина Олександрівна
+380665530864
22545042@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2018 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 березня 2018 17:00
Початок аукціону: 12 березня 2018 14:46
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10193 кг
Овочі та фрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38700, Україна, Полтавська область, Полтавський район,, с. Соснівка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2018  —  25 серпня 2018
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2018 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2018 16:29
Тендерна документація.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-02-19-001929-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА, Код ЄДРПОУ:2707716424
Дата подання: 29 березня 2018 17:31
Скарга на дії (бездіяльність) Замовника процедури відкритих торгів
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» 19.02.18 року в системі PROZORRO Спортивний дитячий заклад оздоровлення та відпочинку "Олімпійські надії" оголошено відкриті торги на закупівлю товару за кодом за кодом ДК 021-2015 (CPV): 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи. В закупівлі взяло участь три учасники: 1. ФОП "РУБАН СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" 2. ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА. 3. Фізична особа-підприємець Муравйов Дмитро Валерійович. 19.03.2018 тендерним комітетом було відхилено нашу пропозицію у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом ДК 021-2015 (CPV): 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи. Ми не погоджуємось з рішенням тендерного комітету про відхилення нашої пропозиції, оскільки всі документи було подано в повному обсязі та у відповідності вимог тендерної документації. Зокрема, Замовник обґрунтовує відхилення нашої пропозиції: 1) У складі пропозиції надано аналогічний договір № 20/06 від 20.06.2016 року, а у відгуку про співпрацю вказана інформація про виконання договору № 20/06 від 20.06.2018 року. Замовник вважає, що у відгуку вказана інформація про виконання іншого договору. Відповідно до п. 5 розділу ІІІ тендерної документації на підтвердження повного виконання аналогічного договору у складі пропозицій мають бути подані позитивний відгук від замовника такого договору та копії видаткових накладних та/або товаро-транспортних накладних. Отже, на підтвердження вимоги учасник повинен надати відгук від Замовника наданого аналогічного договору. Звертаємо увагу, що в документації не було встановлено вимоги про зазначення реквізитів договору у відгуку за яким здійснювалася поставка, а лише встановлена вимога про надання відгуку від Замовника. Отже, відхилення нашої пропозиції по вказаній підставі є неправомірним. Також ми вважаємо, що у відгуку контрагентом було допущено формальну помилку. У відгуку про співпрацю вказано, що «ФОП Випущенко Л. М. підтверджує, що ФОП Мазаратій Н. І. була постачальником продуктів харчування протягом червня-липня 2016 року за договорами: № 20/06 від 20.06.2018 року. Отже, підтверджується факт постачання продуктів харчування у червні-липні 2016 року за договором : № 20/06 від 20.06.2016 року. Відповідно до п. 1 розділу ІІІ тендерної документації «Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, формальні (несуттєві) помилки не призводять до відхилення пропозиції. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: технічні помилки та описки, зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації (наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення)». 2) Замовник вважає, що договір є несправжнім, оскільки ніби ним виявлено розбіжності в порядку здійснення оплати та чисельності поставок. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен подати довідку на фірмовому бланку підприємства (за наявності), що підписується учасником або його уповноваженою особою і за наявності печатки може містити її відбиток за наведеною нижче формою. В такій довідці повинен бути зазначений аналогічний договір, що виконувався учасником протягом 2016 або 2017 років. Аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду виконання договору купівлі-продажу/поставки товару, який є предметом закупівлі. Учасник, для підтвердження виконання такого договору, повинен надати в своїй тендерній пропозиції копію відповідного договору з додатками. Отже, учасник повинен надати на підтвердження виконання аналогічного договору копію відповідного договору з додатками. Однак, додаткових вимог до наданого аналогічного договору щодо здійснення оплати, чисельність поставок в тендерній документації не передбачено. Отже, відхилення Замовником є безпідставним та незаконним, оскільки нами було подано в складі пропозиції копію аналогічного договору. 3) Замовник вважає, що ми не підтвердили наявність складських приміщень для зберігання товару. Однак, тендерна документація не передбачала вимоги про підтвердження наявності складських приміщень. Саме тому відхилення пропозиції з вказаної пропозиції є безпідставним та незаконним. 4) Замовник вважає, що ми не підтвердили наявність автотранспортного засобу. Однак, тендерна документація не передбачала вимоги про підтвердження наявності автотранспортного засобу. Саме тому відхилення пропозиції з вказаної пропозиції є безпідставним та незаконним. 21.03.2018 Замовником (Спортивний дитячий заклад оздоровлення та відпочинку "Олімпійські надії") визначено переможцем ФОП "РУБАН СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" Однак, визначивши переможцем ФОП "РУБАН СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ", Замовник порушив наші права як учасника торгів, на справедливий та неупереджений розгляд пропозицій учасників. Адже тендерна пропозиція ФОП "РУБАН СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" не відповідає вимогам тендерної документації та суперечить Закону України «Про публічні закупівлі», наприклад: 1) Відповідно до п. 2 розділу ІІІ тендерної документації документації Пропозиція учасника обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції відкритих торгів, яке має бути подане у вигляді сканованої копії банківської гарантії. Банківська гарантія – документ, виданий учаснику торгів банком, який гарантує негайно за першою письмовою вимогою замовника сплатити суму в розмірі 9 000,00 грн. (дев'ять тисяч гривень 00 копійок), за умови письмового підтвердження, що учасник не виконав своїх зобов’язань, які передбачені цією документацією. Банківська гарантія повинна бути безвідклична, безумовна, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, із зобов’язанням банку відшкодувати на рахунок: 35415001047210 в УДКСУ у м. Полтава, МФО 831019– кошти в сумі забезпечення тендерної пропозиції, які визначені в даному розділі. Банківська гарантія має містити: назву документа – «Банківська гарантія», номер, дату та місце складання.Відповідно до даної тендерної документації Електронна банківська гарантія –сканований або оцифрований документ в форматі PDF. Підпунктом 15 п. 26 постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 встановлено, що гарантія повинна містити такі реквізити: підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта. По-перше, ФОП "РУБАН СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ"в складі пропозиції надано завірену копію банківської гарантії, а не ЕЛЕКТРОННУ банківську гарантію, як вимагалось тендерною документацією. По-друге, ФОП "РУБАН СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" надано в складі пропозиції надано банківську гарантію № G0318/4140, в якій вказано, що «цю гарантію підписано з використання електронного цифрового підпису. Достовірність підпису можна перевірити на сторінці Акредитованого центру сертифікації ключів ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК» за посиланням». Однак, на поданій банківській гарантії № G0318/4146 відсутній обов’язковий реквізит підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта, всупереч постанові Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Отже, переможцем не надано документ, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції відкритих торгів. 2) Відповідно до п. 6 розділу ІІІ тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Переможцем надано в складі пропозиції ІНФОРМАЦІЮ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, який містить інформацію, яка не підтверджує відповідність тендерної пропозиції. Зокрема, «Овочі мають бути вирощені в природних умовах, без перевищеного вмісту хімічних речовин, достатньої зрілості, без ознак гнилі, механічного пошкодження та пошкодження шкідниками. Зовнішній вигляд: чисті, здорові, сухі, не зів’ялі, без поверхневої вологи. Фрукти мають бути вирощені в природних умовах, без перевищеного вмісту хімічних речовин, цілими, здоровими, без ознак гнилі, однорідними за розміром та кольором, непошкоджені, доброякісні, чисті, практично вільні від шкідників та їх пошкоджень, без нетипової зовнішньої вологи, без будь-якого стороннього запаху і/або смаку, повинні бути без дефектів…» і так далі по тексту. Отже, ФОП "РУБАН СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ"не підтвердив відповідність поданої пропозиції технічним, якісним та кількісним умовам, встановлених Замовником. Отже, ми вважаємо, що пропозиція переможця не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», тому: ПРОСИМО 1) Прийняти дану скаргу до розгляду. 2) Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою. 3) Визнати неправомірним та скасувати рішення тендерного комітету Спортивний дитячий заклад оздоровлення та відпочинку "Олімпійські надії" про відхилення пропозиції ФОП Мазаратій Н. І. у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом ДК 021-2015 (CPV): 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи. 4) Додатково перевірити тендерну пропозицію " ФОП "РУБАН СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом ДК 021-2015 (CPV): 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи, та визнати такою, що не відповідає технічним вимогам, встановлених тендерною документацією та Закону України «Про публічні закупівлі». 5) Визнати неправомірним та скасувати рішення тендерного комітету Спортивний дитячий заклад оздоровлення та відпочинку "Олімпійські надії" про визначення переможцем ФОП "РУБАН СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом ДК 021-2015 (CPV): 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи. Додатки: 1. Платіжне доручення у сумі 5000,00 гривень за подання скарги з відміткою про зарахування коштів в дохід бюджету.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 квітня 2018 21:51
Рішення від 02.04.2018 № 2988.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2018 21:51
Рішення від 19.04.2018 № 3701.pdf
Дата публікації: 24 квітня 2018 21:14
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.04.2018 № 3701-р/пк-пз, яке відповідно до ч. 12 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» набирає чинності з дня його прийняття та є обов’язковим для виконання замовником, тендерним комітетом одноголосно вирішено: - скасувати рішення тендерного комітету № 17 від 21.03.2018 року про визнання ФОП Рубана С.І. переможцем процедури закупівлі код ДК 021:2015 – 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (Овочі та фрукти) та відхилити його тендерну пропозицію; - скасувати рішення тендерного комітету № 15 від 19.03.2018 року про відхилення тендерної пропозиції ФОП Мазаратій Н.І. щодо закупівлі код ДК 021:2015 – 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (Овочі та фрукти) та присвоїти ФОП Мазаратій Н.І. статус переможця відкритих торгів на закупівлю код ДК 021:2015 – 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (Овочі та фрукти).
Дата виконання рішення замовником: 25 квітня 2018 11:42

Документи подані скаржником

29 березня 2018 17:31
скарга овочі.pdf
29 березня 2018 17:31
скарга2.pdf

Документи подані замовником

25 квітня 2018 11:41
Протокол

Документи Органу Оскарження

03 квітня 2018 21:51
Рішення від 02.04.2018 № 2988.pdf
24 квітня 2018 21:14
Рішення від 19.04.2018 № 3701.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2018 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА 268 614,50
UAH з ПДВ
268 614,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РУБАН СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" 282 295,00
UAH з ПДВ
272 300,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Муравйов Дмитро Валерійович 296 147,00
UAH з ПДВ
272 340,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 травня 2018 13:20
Документи переможця.pdf

Публічні документи

23 березня 2018 22:32
Олімп.надії.PDF
20 березня 2018 09:47
Форма Олім.Надії.PDF
06 березня 2018 14:59
файл 2.pdf
06 березня 2018 14:59
файл 1.pdf

Публічні документи

07 березня 2018 14:27
24копія паспорту (2).jpg
07 березня 2018 14:27
24копія паспорту (1).jpg
07 березня 2018 14:27
24копія паспорту (3).jpg
07 березня 2018 14:27
22 витяг єдр (3).jpg
07 березня 2018 14:27
23 копія коду.jpg
07 березня 2018 14:27
22 витяг єдр (4).jpg
07 березня 2018 14:27
22 витяг єдр (1).jpg
07 березня 2018 14:27
22 витяг єдр (2).jpg
07 березня 2018 14:27
21 щодо підписі.jpg
07 березня 2018 14:27
1мат. база.jpg
07 березня 2018 14:27
17 довідка по статті 17.pdf
07 березня 2018 14:27
6 працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА

ФОП "РУБАН СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ"

Фізична особа-підприємець Муравйов Дмитро Валерійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА
#2707716424
Рішення скасоване 268 614,50
UAH з ПДВ
25 квітня 2018 11:42
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП "РУБАН СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ"
#3026819890
Рішення скасоване 272 300,00
UAH з ПДВ
25 квітня 2018 11:42
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА
#2707716424
Переможець 268 614,50
UAH з ПДВ
25 квітня 2018 11:52
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

19 березня 2018 14:52
Електронний підпис
19 березня 2018 14:50
Протокол
12 березня 2018 15:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

21 березня 2018 15:57
Електронний підпис
21 березня 2018 15:56
Протокол
19 березня 2018 14:53
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

25 квітня 2018 11:52
Електронний підпис
25 квітня 2018 11:48
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 квітня 2018 11:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА
#2707716424
268 614,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 квітня 2018 11:52
Електронний підпис
25 квітня 2018 11:48
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 серпня 2018 15:46
Електронний підпис укладений
28 серпня 2018 15:41
Д У овочі.pdf зміни до договору
28 серпня 2018 15:38
Електронний підпис укладений
11 червня 2018 15:24
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
11 червня 2018 15:23
Електронний підпис укладений
10 травня 2018 11:41
Договір укладений
10 травня 2018 11:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 52
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1 Враховуючи зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, і керуючись п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», сторони домовилися внести зміни до п. 3.1 Розділу 3 Договору купівлі-продажу № 52 від 10.05.2018 та Додаткової угоди № 1 від 11.06.2018
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 52
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 221 539,11
UAH з ПДВ