Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне ( клей, скотч, ручки, олівець, папки та інше)
Очікувана вартість
58 460,00 UAH
UA-2018-02-19-001359-c 158f9336ec684db5aebe251e9f1296f4
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Родинченко Ірина Олександрівна

+380462951994 likarmltri@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний лікувально-профілактичний заклад "Чернігівська міська лікарня №3" Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 14242161
Вебсайт: http://www.ml3.cn.ua
Місцезнаходження: 14034, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул. 1-го Травня, 170
Контактна особа: Родинченко Ірина Олександрівна
+380462951994
likarmltri@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2018 14:49
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2018 14:54
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2018 14:54
Початок аукціону: 28 лютого 2018 14:40
Очікувана вартість: 58 460,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 584,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Клей, бумага, ручки та інше
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5308 шт
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне ( клей, скотч, ручки, олівець, папки та інше).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14034, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, 1 Травня 170
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 березня 2018  —  05 квітня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2018 14:49
Канцтовари.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-19-001359-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 03 березня 2018 12:29
Невідповідність технічним вимогам.
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному реверсивному аукціоні на закупівлю UA-2018-02-19-001359-c (30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне ( клей, скотч, ручки, олівець, папки та інше).), який проходив 28.02.2018р.
Виходячи з результатів аукціону було виявлено, що учасник ТОВ "Прайм Офіс" у складі своєї пропозиції жодним чином не зазначає технічних характеристик запропонованого товару, а отже відсутнє підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника.
Учасник ТОВ "ВКФ "ВВ" у складі своєї пропозиції в технічних вимогах зазначає вирази «або» чим унеможливлює підтвердження запропонованого товару. До того ж, учасник не має права подавати по декілька варіантів товару на 1 позицію.
Учасник ФОП "Федоров О. Г." у складі своєї пропозиції надає товари, що не відповідають технічним вимогам Замовника, а саме:
1. Замовник вимагав Клей-олівець виробництва PDV Amos або BIC – учасник надає Клей-олівець виробництва компанії BuroMax (BM), що не відповідає вимогам;
2. Замовник вимагав Ручки гельові чорні та сині з товщиною лінії 0,5 мм – учасник надає Ручки гельові чорні та сині BM.8349-02 та BM.8349-01 відповідно, які за своїми характеристиками мають товщини лінії 0,7 мм, як і зазначає учасник, що не відповідає вимогам;
3. Замовник вимагав Маркер текстовий, червоного кольору – учасник надає Маркер текстовий BM.8903-510, який має рожевий колір, що не відповідає;
4. Замовник вимагав Папки-реєстратори з шириною корінця 75 мм – учасник надає Папки-реєстратори BM.3001-05, які мають ширину корінця 70 мм, як і зазначає учасник, що менше ніж необхідно;
5. Замовник вимагав Степлер, що скріплює до 25 аркушів – учасник надає Степлер BM.4258-02 (Jobmax), який скріплює до 20 аркушів, що менше ніж необхідно;
6. Замовник вимагав Степлер, що скріплює до 16 аркушів – учасник надає Степлер SH-216, який скріплює 10 аркушів, як зазначає учасник, що менше ніж необхідно;
Також звертаємо Вашу увагу, що в пропозиції учасника ФОП "Федоров О. Г." відсутня позиції № 60, Стержні довгі кількові червоні в кількості 20 шт., що є порушенням вимог.
Просимо відхилити пропозиції учасників ТОВ "Прайм Офіс", ТОВ "ВКФ "ВВ" та ФОП "Федоров О. Г." як такі, що порушують принципи добросовісної конкуренції, а також не відповідають умовам тендерної документації відповідно до п.9.2 «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» 13.04.16 №35.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 березня 2018 14:16
У відповідь на надіслане Вами 03.03.2018р. оскарження кваліфікації ТОВ «Прайм Офіс» у закупівлі 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (клей, скотч, ручки, олівець, папки та інше) (ідентифікатор закупівлі UA-2018-02-19-001359-c) повідомляємо, що станом на 02.03.2018р. даним Учасником було опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель оновлену цінову пропозицію, де зазначені технічні характеристики запропонованого товару.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-02-19-001359-c.a2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 07 березня 2018 13:54
Невідповідність технічним вимогам.
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному реверсивному аукціоні на закупівлю UA-2018-02-19-001359-c (30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (клей, скотч, ручки, олівець, папки та інше).), який проходив 28.02.2018р.
Виходячи з результатів аукціону було виявлено, що учасник ТОВ "Прайм Офіс" після аукціону у складі своєї пропозиції надає товари, що не відповідають технічним вимогам Замовника, а саме:
1. Замовник вимагав Клей-олівець виробництва PDV Amos або BIC – учасник у пропозиції до аукціону зазначає Клей-олівець виробництва PDV Amos або BIC, а вже в ціновій пропозиції за результатами аукціону надає Клей-олівець Delta by Axent D7134, що не відповідає вимогам;
2. Замовник вимагав Папки-реєстратори з шириною корінця 75 мм – учасник надає Реєстратори ELITE з ширину корінця 70 мм, що менше ніж необхідно;
3. Замовник вимагав Папку-швидкозшивач А4 пластик з товщиною 150 мкм – учасник надає Швидкозшивач А4 4-240, який за пропозицією учасника має товщину 140 мкм.
4. Замовник вимагав Папку на гумках А4 з товщиною обкладинки 550 мкм – учасник надає Папку пласт. А4 на гумках, Jobmax 3911-04, яка за своїми технічними характеристиками має товщину обкладинки 450 мкм, що не відповідає вимогам;
5. Замовник вимагав Папку з пластинку на 4 кільцях шириною 40 мм – учасник надає Папку на 4-х кільцях шириною 35 мм, що менше ніж необхідно.
6. Замовник вимагав Стікери-закладки на 5 колькорів по 25 шт = 125 шт – учасник надає Розділювачі 5 кольорів по 20 шт = 100 шт, що менше ніж вимагав Замовник.
Також звертаємо Вашу увагу, що учасника ТОВ "Прайм Офіс" у складі своєї пропозиції надає Папір А4 «Ballet Universal», який за своїми технічними характистиками не відповідає вимогам. Замовник вимагав Папір А4 з показником Білизна 150 за СІЕ, папір «Ballet Universal» має показник Білизна 146 ± 3 за СІЕ, а показник Непрозорість мав становити 92 %, натомість папір «Ballet Universal» має показник Непрозорість 91%, що є грубим порушенням вимог.
Просимо відмінити рішення щодо визнання переможцем учасника ТОВ "Прайм Офіс" та відхилити його пропозицію як таку, що порушує принципи добросовісної конкуренції, а також не відповідає умовам тендерної документації відповідно до п.9.2 «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» 13.04.16 №35.
Додаток: Сертифікат якості на папір «Ballet Universal».
Розгорнути Згорнути

Документи подані скаржником

02 березня 2018 12:33
01.010318 UA-2018-02-19-001359-c.pdf

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2018 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Офіс" 34 517,88
UAH з ПДВ
32 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 44 504,05
UAH з ПДВ
33 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ФЕДОРОВ ОЛЕКСАНДР ГЕННАДІЙОВИЧ" 38 396,87
UAH з ПДВ
34 298,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" 41 169,36
UAH з ПДВ
34 299,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 березня 2018 13:58
пропозиція.pdf
01 березня 2018 16:56
Цінова пропоз..pdf
01 березня 2018 16:55
Цінова пропоз..pdf
01 березня 2018 16:51
Цінова пропоз..pdf
27 лютого 2018 11:21
ТОВ Статут.pdf
27 лютого 2018 11:17
Виписка ЄДРПОУ нова.pdf

Публічні документи

23 лютого 2018 16:09
IMG_0004.pdf
23 лютого 2018 16:09
Держ.реєстрація 2.JPG
23 лютого 2018 16:09
Держ.реєстрація 1.JPG
23 лютого 2018 16:09
Витяг з реєстру ПДВ.JPG
23 лютого 2018 16:09
Довідка ЄДРПОУ 1.JPG
23 лютого 2018 16:09
Довідка ЄДРПОУ 1.JPG

Публічні документи

23 лютого 2018 12:52
Пропозиція.pdf
23 лютого 2018 12:52
Федоров.pdf

Публічні документи

27 лютого 2018 13:55
Лікарня № 3.pdf
27 лютого 2018 12:49
НДС.pdf
27 лютого 2018 12:49
вытяг 14.12.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Офіс"

ТОВ "ВКФ "ВВ"

ФОП "ФЕДОРОВ ОЛЕКСАНДР ГЕННАДІЙОВИЧ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Офіс"
#41219179
Переможець 32 999,00
UAH з ПДВ
05 березня 2018 14:16

Документи

05 березня 2018 14:16
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2018 14:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Офіс"
#41219179
32 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 березня 2018 14:16
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
042-03.pdf укладений
09 березня 2018 11:38