Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

рейкові з’єднувачі
track connections
Очікувана вартість
14 360 088,96 UAH
UA-2018-02-19-001123-a 5d04d6f7018649a2b597e20970db535d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 tender@czv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
tender@czv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Affiliate "Centre of Production Provision" of Public Joint-Stock Company "Ukrainian Railway"
National ID: 40081347
Contact point: Chaikovska Olena
+38 (044) 465 08 82
tender@czv.com.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 лютого 2018 18:45
Звернення за роз’ясненнями: до 04 травня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 травня 2018 10:00
Початок аукціону: 19 червня 2018 14:33
Очікувана вартість: 14 360 088,96 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 71 800,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 430800 UAH
Publication date: 19 лютого 2018 18:45
Enquiries until: 04 травня 2018 10:00
Complaints submission until: до 10 травня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 травня 2018 10:00

Information

Estimated total value: 14 360 089 UAH including VAT
Minimal lowering step: 71 800 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
рейкові з’єднувачі
track connections
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17164 шт
З`єднувач електротяговий тип III-Е, L=1400мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

З`єднувач електротяговий тип III-Е, L=1400мм
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 травня 2018 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2018 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2018 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2018 17:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2018 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2018 18:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 травня 2018 14:45
1528_ТД рейкові з'єднувачі_нова редакція_03.05.2018.docx
06 квітня 2018 15:54
1528_ТД рейкові з'єднувачі_нова редакція_06.04.2018.docx
02 квітня 2018 14:44
1528_ТД рейкові з'єднувачі_нова редакція_02.04.2018.docx
27 березня 2018 17:38
1528_ТД рейкові з'єднувачі_нова редакція_27.03.2018.docx
20 березня 2018 14:12
1528_ТД рейкові з'єднувачі_нова редакція_20.03.2018.docx
19 лютого 2018 18:42
1528_ТД рейкові з'єднувачі.docx
04 травня 2018 14:45
Зміни до тендеру_1528_03.05.2018.doc
06 квітня 2018 15:54
Зміни до тендеру_1528_06.04.2018.doc
02 квітня 2018 14:44
Зміни до тендеру_1528_02.04.2018.doc
27 березня 2018 17:38
Зміни до тендеру_1528_27.03.2018.doc
20 березня 2018 14:12
Додаток №9_нова редакція_20.03.2018.docx
19 лютого 2018 18:42
Додаток №9.docx
20 березня 2018 14:12
Зміни до тендеру_1528_20.03.2018.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Надання документації
Дата подання: 09 квітня 2018 12:45
Дата відповіді: 04 травня 2018 16:22
Додатком 1 тендерної документації вимагається надання учасником на підтвердження результатів постановки на виробництво продукції, завірених копій акту або протоколу приймальної комісії, а для продукції, що поставлена на виробництво після 01.03.2000 року, вимагається надання завірених копії акту або протоколу приймальної комісії, затверджені ПАТ «Укрзалізниця» (Державна адміністрація залізничного транспорту України «Укрзалізниця»). Наше підприємство має технічні умови, узгоджені ПАТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95, а також має дозвіл від галузевого департаменту ПАТ «Укрзалізниця», щодо застосування рейкових з’єднувачів в структурі ПАТ «Укрзалізниця». Також повідомляємо, що рейкові з’єднувачі виробництва нашого підприємства з 2008 року регулярно постачаються для потреб ПАТ «Укрзалізниця», та при проведенні закупівель зазначені акти (протоколи) не вимагалися замовником для надання у складі пропозиції учасника. Жодних нарікань щодо якості поставленої продукції не було. Вважаємо вимогу надання вищевказаних актів та протоколів не доцільними та просимо вилучити дану вимогу з Додатку 1 тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Згідно розділу 1 ГСТУ 32.0.08.001-97 «Порядок розроблення та поставлення продукції на виробництво для потреб залізничного транспорту в системі Міністерства транспорту України» положення вказаного стандарту установлюють вимоги до порядку постановки на виробництво нової або модернізованої продукції для потреб залізничного транспорту на підприємствах-виробниках системи Мінтрансу. Тому застосування цього стандарту не є обов’язковим при освоєнні виробництва продукції на сторонніх підприємствах. Крім цього звертаю увагу на те, що ГСТУ 32.0.08.001-97 не актуалізований та містить посилання на нормативні документи, у тому числі національні стандарти, які втратили чинність в Україні, а відтак не можуть бути застосовані.
Враховуючи викладене, при постановці на виробництво нової (модернізованої) продукції рекомендується керуватись нормами чинних національних стандартів ДСТУ 8634:2016, ДСТУ ГОСТ 15.001:2009».
Необхідність надання ПОВНОЇ копії ТУ
Дата подання: 09 квітня 2018 22:29
Дата відповіді: 04 травня 2018 16:19
Наше підприємство є сертифікованим вітчизняним виробником з'єднувачів, необхідних для потреб Вашого підприємства. Технічні умови (ТУ), згідно яких виготовляється наша продукція, погоджені з ПАТ «Укрзалізниця». Повідомляємо про те, що Технічні умови на продукцію - є комерційною таємницею виробника. Оскільки ТУ є основним технічним документом при освоєнні виробництва та при виготовленні продукції, надання повної копії ТУ стороннім організаціям не дозволить зберегти положення нашого підприємства на ринку товарів та може спричинити істотні економічні ризики. Просимо внести зміни до тендерної документації, та замість вимоги надання "повної сканованої копії ТУ" дозволити надання "копії ТУ або витяги з них (титульний лист, технічні характеристики, методи контролю, правила приймання, експлуатації, зберігання, транспортування, маркування, пакування, гарантії виробника).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Згідно частини 2 статті 505 Цивільного кодексу України комерційною таємницею можуть бути відомості технічного, організаційного, комерційного, виробничого та іншого характеру, за винятком тих, які відповідно до закону не можуть бути віднесені до комерційної таємниці.
Пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, а частиною 2 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлюється, що конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації.
Відтак технічні умови, наведені в технічній специфікації умови відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» не можуть бути віднесені до інформації, яка носить конфіденційний характер».
Щодо передачі повноважень на використання ТУ
Дата подання: 09 квітня 2018 22:30
Дата відповіді: 04 травня 2018 16:23
п.2.1 Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі тендерної документації вимагається «Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію листа-підтвердження власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) виробника про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником». Повідомляємо, що у виробників є укладені договори про передачу повноважень на використання ТУ. У зв’язку з цим, просимо відкоригувати дану вимогу на наступну: «Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію документу (договір, лист тощо) власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) виробника про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель.
Щодо гарантійного терміну експлуатації
Дата подання: 09 квітня 2018 22:35
Дата відповіді: 04 травня 2018 16:24
Додатком А тендерної документації вимагається, що «гарантійний термін експлуатації повинен становити 48 місяців від дати впровадження виробу в експлуатацію при умові попереднього зберігання не більше 12 місяців від дати відвантаження споживачу». Наступна вимога суперечить Додатку 4 «Дані на товар», де вказано, що: «Гарантійні строки експлуатації та зберігання не повинні бути менші, ніж передбачено стандартами, технічними умовами, іншою технічною документацією, за якою виготовляється продукція, або виробником». Просимо видалити з Додатку А вимогу щодо гарантійного терміну експлуатації 48 місяців та вказати, що «Гарантійні строки експлуатації та зберігання повинні відповідати стандартам, технічним умовам, іншою технічною документацією, за якою виготовляється продукція».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-19-001123-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТК-АВАНГАРД ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:40607264
Дата подання: 10 квітня 2018 09:20
Необхідність підняття бюджету закупівлі
Доводимо до Вашого відома, що бюджет закупівлі сформований некоректно та не відповідає середньоринковим цінам на необхідну Вам продукцію. Для підтвердження цієї інформації додаємо висновок ДП "Держзовнішінформ". Для можливості проведення торгів та подальшого постачання необхідної Вам продукції, просимо переглянути бюджет закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 травня 2018 15:42
До тендерної документації внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель.

Документи подані скаржником

10 квітня 2018 09:20
ДЗІ.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 червня 2018
UA-2018-02-19-001123-a5d04d6f7018649a2b597e20970db535d
Найменування: Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНЧУРС ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВ ДІАМАНТ ЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

13 червня 2018 16:41
Протокол 1528.pdf
13 червня 2018 16:41
Електронний підпис

Публічні документи

11 травня 2018 17:50
Електронний підпис
11 травня 2018 17:49
ТУ (УТОС).pdf
11 травня 2018 17:49
Сертифікат ISO (УТОС).PDF
11 травня 2018 17:49
Зразок паспорту (УТОС).pdf
11 травня 2018 17:49
Акт випробувань (УТОС).PDF
11 травня 2018 17:49
ТУ (Ремеко).pdf
11 травня 2018 17:49
Сертифікат ISO (Ремеко).pdf
11 травня 2018 17:49
Працівники (Ремеко).pdf
11 травня 2018 17:49
Обладнання (Ремеко).pdf
11 травня 2018 17:49
Договір ТУ (Ремеко).pdf
11 травня 2018 17:49
ТУ (Прогрес Машбуд).pdf
11 травня 2018 17:49
ТУ (Експрес Глобус).pdf
11 травня 2018 17:48
КЕМ (Експрес-Глобус).pdf
11 травня 2018 17:48
ТУ (Артез).pdf
11 травня 2018 17:48
Сертифікат ISO (Артез).pdf
11 травня 2018 17:48
Небезпечний вплив.pdf
11 травня 2018 17:48
Дані на товар.pdf
11 травня 2018 17:48
Протокол №31-08-17.pdf
11 травня 2018 17:48
Протокол 100 млн (2017-2018).pdf
11 травня 2018 17:48
Протокол 04-11-2016.pdf
11 травня 2018 17:48
Лист-згода.pdf
11 травня 2018 17:48
Захист довкілля.pdf
11 травня 2018 17:48
Відсутність підстав.pdf
11 травня 2018 17:48
Витяг ПДВ.pdf
11 травня 2018 17:48
Аналогічні договори.pdf
11 травня 2018 17:48
Наказ_Фролова.7z
11 травня 2018 17:48
Гарантiя_1570-18.7z
11 травня 2018 17:48
Банкiвс_ка_лiцензiя.7z
11 травня 2018 17:48
Цінова пропозиція.pdf

Документи

13 червня 2018 16:41
Протокол 1528.pdf
13 червня 2018 16:41
Електронний підпис

Публічні документи

11 травня 2018 18:03
цінова пропозиція.pdf
11 травня 2018 18:03
порівняльна.pdf
11 травня 2018 18:03
ДУВП - ПОГ.PDF
11 травня 2018 18:03
паспорт.pdf
11 травня 2018 18:03
захист довкілля.pdf
11 травня 2018 18:03
дані.pdf
11 травня 2018 18:03
вплив на середовище.pdf
11 травня 2018 18:03
ISO завірений.PDF
11 травня 2018 18:03
декларація виробника.PDF
11 травня 2018 18:03
лист-згода.pdf
11 травня 2018 18:03
згода з Додатком 9.pdf
11 травня 2018 18:03
аналогічні договори.pdf
11 травня 2018 18:03
витяг ПДВ.pdf
11 травня 2018 18:03
Платіжне доручення.pdf
11 травня 2018 18:03
Лiцензiя_ФiнРизик_.pdf.rar
11 травня 2018 18:03
ДУ1_до_договору_100-181-01286.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНЧУРС ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВ ДІАМАНТ ЦЕНТР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2018 14:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНЧУРС ГРУП" 14 358 029,28
UAH з ПДВ
14 358 029,28
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВ ДІАМАНТ ЦЕНТР" 14 359 059,12
UAH з ПДВ
14 359 059,12
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 травня 2018 17:50
Електронний підпис
11 травня 2018 17:49
ТУ (УТОС).pdf
11 травня 2018 17:49
Сертифікат ISO (УТОС).PDF
11 травня 2018 17:49
Зразок паспорту (УТОС).pdf
11 травня 2018 17:49
Акт випробувань (УТОС).PDF
11 травня 2018 17:49
ТУ (Ремеко).pdf
11 травня 2018 17:49
Сертифікат ISO (Ремеко).pdf
11 травня 2018 17:49
Працівники (Ремеко).pdf
11 травня 2018 17:49
Обладнання (Ремеко).pdf
11 травня 2018 17:49
Договір ТУ (Ремеко).pdf
11 травня 2018 17:49
ТУ (Прогрес Машбуд).pdf
11 травня 2018 17:49
ТУ (Експрес Глобус).pdf
11 травня 2018 17:48
КЕМ (Експрес-Глобус).pdf
11 травня 2018 17:48
ТУ (Артез).pdf
11 травня 2018 17:48
Сертифікат ISO (Артез).pdf
11 травня 2018 17:48
Небезпечний вплив.pdf
11 травня 2018 17:48
Дані на товар.pdf
11 травня 2018 17:48
Протокол №31-08-17.pdf
11 травня 2018 17:48
Протокол 100 млн (2017-2018).pdf
11 травня 2018 17:48
Протокол 04-11-2016.pdf
11 травня 2018 17:48
Лист-згода.pdf
11 травня 2018 17:48
Захист довкілля.pdf
11 травня 2018 17:48
Відсутність підстав.pdf
11 травня 2018 17:48
Витяг ПДВ.pdf
11 травня 2018 17:48
Аналогічні договори.pdf
11 травня 2018 17:48
Наказ_Фролова.7z
11 травня 2018 17:48
Гарантiя_1570-18.7z
11 травня 2018 17:48
Банкiвс_ка_лiцензiя.7z
11 травня 2018 17:48
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

11 травня 2018 18:03
цінова пропозиція.pdf
11 травня 2018 18:03
порівняльна.pdf
11 травня 2018 18:03
ДУВП - ПОГ.PDF
11 травня 2018 18:03
паспорт.pdf
11 травня 2018 18:03
захист довкілля.pdf
11 травня 2018 18:03
дані.pdf
11 травня 2018 18:03
вплив на середовище.pdf
11 травня 2018 18:03
ISO завірений.PDF
11 травня 2018 18:03
декларація виробника.PDF
11 травня 2018 18:03
лист-згода.pdf
11 травня 2018 18:03
згода з Додатком 9.pdf
11 травня 2018 18:03
аналогічні договори.pdf
11 травня 2018 18:03
витяг ПДВ.pdf
11 травня 2018 18:03
Платіжне доручення.pdf
11 травня 2018 18:03
Лiцензiя_ФiнРизик_.pdf.rar
11 травня 2018 18:03
ДУ1_до_договору_100-181-01286.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНЧУРС ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВ ДІАМАНТ ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНЧУРС ГРУП"
#40793313
Переможець 14 358 029,28
UAH з ПДВ
19 червня 2018 16:55

Документи

19 червня 2018 16:55
Електронний підпис
19 червня 2018 16:55
Намір 1528.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2018 16:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНЧУРС ГРУП"
#40793313
14 358 029,28
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 червня 2018 16:55
Електронний підпис
19 червня 2018 16:55
Намір 1528.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 вересня 2019 12:35
ЗПВД ЦЗВ-07-04318-01.pdf укладений
04 вересня 2019 12:35
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2019 16:48
ЦЗВ-07-04318-01 (1).pdf зміни до договору
30 березня 2019 16:48
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 15:17
ПЗД №ЦЗВ-07-04318-01 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2018 15:17
Електронний підпис укладений
05 липня 2018 16:29
ЦЗВ-07-04318-01.pdf укладений
05 липня 2018 16:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8, ч.4, ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-07-04318-01
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦЗВ-07-04318-01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4, ч.4,ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-07-04318-01
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦЗВ-07-04318-01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 липня 2018 — 30 червня 2019
Сума оплати за договором: 15 432 957,48
UAH (в тому числі ПДВ 2 572 159,58 UAH)