Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Постачання пари та гарячої води трубопроводами
Очікувана вартість
1 590 609,56 UAH
UA-2018-02-19-001046-a d9cf830f160842d99336acd75d5f6f22
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Дем’янчук Юрій Вікторович

+380509461100 gpkoledg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний вищий навчальний заклад Київської обласної ради „Білоцерківський гуманітарно-педагогічний коледж”
Код ЄДРПОУ: 37381693
Місцезнаходження: 09107, Україна , Київська обл., Біла Церква, вул. Ярослава Мудрого, 37
Контактна особа: Дем’янчук Юрій Вікторович
+380509461100
gpkoledg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2018 17:15
Оскарження наміру укласти договір: 25 лютого 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Протокол від 19 лютого 2018 року № 15
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
662 Гкал
навчальний корпус (на опалення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09107, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Ярослава Мудрого, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
529 Гкал
гуртожиток (на опалення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09107, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Івана Виговського (Революції), 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
640 м.куб
Гуртожиток (централізоване постачання гарячої води)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09107, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Івана Виговського (Революції), 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківтепломережа"
#04654336 / 046543310275
Переможець 1 590 609,56
UAH з ПДВ
19 лютого 2018 17:15

Документи

19 лютого 2018 17:15
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2018 17:15

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківтепломережа"
#04654336 / 046543310275
1 590 609,56
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 лютого 2018 17:15
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 лютого 2019 08:41
Електронний підпис укладений
14 лютого 2019 15:44
Додаткова угода від 13.02.2019 N 1.pdf зміни до договору
14 лютого 2019 15:41
Електронний підпис укладений
14 лютого 2019 15:36
Електронний підпис укладений
04 січня 2019 12:01
Додаткова угода від 28.12.2018 N4.pdf зміни до договору
04 січня 2019 11:59
Електронний підпис укладений
26 грудня 2018 21:01
Додаткова угода від 26.12.2018 N 3.pdf зміни до договору
26 грудня 2018 20:59
Електронний підпис укладений
30 травня 2018 11:05
Додаткова угода.pdf зміни до договору
30 травня 2018 11:03
Електронний підпис укладений
26 лютого 2018 09:23
Договір про закупівлю.pdf укладений
26 лютого 2018 09:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника
Номер договору про закупівлю: 671 / 153
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 671 / 153
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника
Номер договору про закупівлю: 671 / 153
Договір:
Номер додаткової угоди: 671 / 153
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 671 / 153
Договір:
Номер додаткової угоди: 671 / 153
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Для проведення процедури закупівлі
Номер договору про закупівлю: 671 / 153
Договір:
Номер додаткової угоди: 671 / 153
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Для проведення процедури закупівлі
Номер договору про закупівлю: 671 / 153
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 671 / 153
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Для проведення процедури закупівлі
Номер договору про закупівлю: 671 / 153
Договір:
Номер додаткової угоди: 671 / 153
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2018 — 28 лютого 2019
Сума оплати за договором: 937 988,13
UAH з ПДВ