Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі та фрукти
Очікувана вартість
473 000,00 UAH
UA-2018-02-19-000993-b 69640111ba3f4ac7bfaad214a7e553af
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Малік Наталія Валентинівна

+380532690862 sputnik.leto@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ Позаміський дитячий заклад оздоровлення та відпочинку "Супутник"
Код ЄДРПОУ: 30406737
Місцезнаходження: 36020, Україна , Полтавська обл., Полтава, Жовтнева,1
Контактна особа: Малік Наталія Валентинівна
+380532690862
sputnik.leto@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2018 16:10
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 березня 2018 16:00
Початок аукціону: 12 березня 2018 11:24
Очікувана вартість: 473 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 473,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15600 кг
Овочі та фрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38542, Україна, Полтавська область, Диканський район, с. Михайлівка, вул. Степова, 1 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 травня 2018  —  26 серпня 2018
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2018 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2018 16:10
ТД Овочі.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-02-19-000993-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА, Код ЄДРПОУ:2707716424
Дата подання: 29 березня 2018 17:59
Скарга на дії (бездіяльність) Замовника процедури відкритих торгів
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» 19.02.18 року в системі PROZORRO КЗ Позаміський дитячий заклад оздоровлення та відпочинку "Супутник" оголошено відкриті торги на закупівлю товару за кодом ДК 021-2015 (CPV): 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи. В закупівлі взяло участь три учасники: 1. ФОП "РУБАН СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" 2. ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА. 3. Фізична особа-підприємець Муравйов Дмитро Валерійович. 19.03.2018 тендерним комітетом було відхилено нашу пропозицію у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом ДК 021-2015 (CPV): 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи. Ми не погоджуємось з рішенням тендерного комітету про відхилення нашої пропозиції, оскільки всі документи було подано в повному обсязі та у відповідності вимог тендерної документації. Зокрема, Замовник обґрунтовує відхилення нашої пропозиції: 1) У складі пропозиції надано аналогічний договір № 20/06 від 20.06.2016 року, а у відгуку про співпрацю вказана інформація про виконання договору № 20/06 від 20.06.2018 року. Замовник вважає, що у відгуку вказана інформація про виконання іншого договору. Відповідно до п. 5 розділу ІІІ тендерної документації на підтвердження повного виконання аналогічного договору у складі пропозицій мають бути подані позитивний відгук від замовника такого договору та копії видаткових накладних та/або товаро-транспортних накладних. Отже, на підтвердження вимоги учасник повинен надати відгук від Замовника наданого аналогічного договору. Звертаємо увагу, що в документації не було встановлено вимоги про зазначення реквізитів договору у відгуку за яким здійснювалася поставка, а лише встановлена вимога про надання відгуку від Замовника. Отже, відхилення нашої пропозиції по вказаній підставі є неправомірним. Також ми вважаємо, що у відгуку контрагентом було допущено формальну помилку. У відгуку про співпрацю вказано, що «ФОП Випущенко Л. М. підтверджує, що ФОП Мазаратій Н. І. була постачальником продуктів харчування протягом червня-липня 2016 року за договорами: № 20/06 від 20.06.2018 року. Отже, підтверджується факт постачання продуктів харчування у червні-липні 2016 року за договором : № 20/06 від 20.06.2016 року. Відповідно до п. 1 розділу ІІІ тендерної документації «Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, формальні (несуттєві) помилки не призводять до відхилення пропозиції. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: технічні помилки та описки, зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації (наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення)». 2) Замовник вважає, що договір є несправжнім, оскільки ніби ним виявлено розбіжності в порядку здійснення оплати та чисельності поставок. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен подати довідку на фірмовому бланку підприємства (за наявності), що підписується учасником або його уповноваженою особою і за наявності печатки може містити її відбиток за наведеною нижче формою. В такій довідці повинен бути зазначений аналогічний договір, що виконувався учасником протягом 2016 або 2017 років. Аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду виконання договору купівлі-продажу/поставки товару, який є предметом закупівлі. Учасник, для підтвердження виконання такого договору, повинен надати в своїй тендерній пропозиції копію відповідного договору з додатками. Отже, учасник повинен надати на підтвердження виконання аналогічного договору копію відповідного договору з додатками. Однак, додаткових вимог до наданого аналогічного договору щодо здійснення оплати, чисельність поставок в тендерній документації не передбачено. Отже, відхилення Замовником є безпідставним та незаконним, оскільки в складі пропозиції надано копію аналогічного договору. 3) Замовник вважає, що ми не підтвердили наявність складських приміщень для зберігання товару. Однак, тендерна документація не передбачала вимоги про підтвердження наявності складських приміщень. Саме тому відхилення пропозиції з вказаної пропозиції є безпідставним та незаконним. 4) Замовник відхилив нашу пропозицію посилаючись, що нами надано медичну книжку працівника, яка заповнена неповністю. Однак, тендерна документація не передбачала вимоги про надання медичної книжки працівника. Саме тому відхилення пропозиції з вказаної пропозиції є безпідставним та незаконним. 5) Замовник вважає, що ми не підтвердили наявність автотранспортного засобу. Однак, тендерна документація не передбачала вимоги про підтвердження наявності автотранспортного засобу. Саме тому відхилення пропозиції з вказаної пропозиції є безпідставним та незаконним. 21.03.2018 Замовником (КЗ Позаміський дитячий заклад оздоровлення та відпочинку "Супутник") визначено переможцем ФОП "РУБАН СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" Однак, визначивши переможцем ФОП "РУБАН СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ", Замовник порушив наші права як учасника торгів, на справедливий та неупереджений розгляд пропозицій учасників. Адже тендерна пропозиція ФОП "РУБАН СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" не відповідає вимогам тендерної документації та суперечить Закону України «Про публічні закупівлі», наприклад: 1) Відповідно до п. 2 розділу ІІІ тендерної документації пропозиція учасника обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції відкритих торгів, яке має бути подане у вигляді сканованої копії банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути безвідклична, безумовна, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, із зобов’язанням банку відшкодувати на рахунок: 35417092049526, 35422292049526 в ГУ ДКСУ у Полтавській області, МФО 831019 – кошти в сумі забезпечення тендерної пропозиції, які визначені в даному розділі. Банківська гарантія має містити: назву документа – «Банківська гарантія», номер, дату та місце складання. Відповідно до даної тендерної документації Електронна банківська гарантія –сканований або оцифрований документ в форматі PDF. Підпунктом 15 п. 26 постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 встановлено, що гарантія повинна містити такі реквізити: підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта. По-перше, ФОП "РУБАН СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ"в складі пропозиції надано завірену копію банківської гарантії, а не ЕЛЕКТРОННУ банківську гарантію, як вимагалось тендерною документацією. По-друге, ФОП "РУБАН СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" надано в складі пропозиції надано банківську гарантію № G0318/4140, в якій вказано, що «цю гарантію підписано з використання електронного цифрового підпису. Достовірність підпису можна перевірити на сторінці Акредитованого центру сертифікації ключів ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК» за посиланням». Однак, на поданій банківській гарантії № G0318/4140відсутній обов’язковий реквізит підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта, всупереч постанові Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Отже, переможцем не надано документ, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції відкритих торгів. 2) Відповідно до п. 6 розділу ІІІ тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Переможцем надано в складі пропозиції ІНФОРМАЦІЮ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, який містить інформацію, яка не підтверджує відповідність тендерної пропозиції. Зокрема, « Овочі мають бути вирощені в природних умовах, без перевищеного вмісту хімічних речовин, достатньої зрілості, без ознак гнилі, механічного пошкодження та пошкодження шкідниками. Зовнішній вигляд: чисті, здорові, сухі, не зів’ялі, без поверхневої вологи. Фрукти мають бути вирощені в природних умовах, без перевищеного вмісту хімічних речовин, цілими, здоровими, без ознак гнилі, однорідними за розміром та кольором, непошкоджені, доброякісні, чисті, практично вільні від шкідників та їх пошкоджень, без нетипової зовнішньої вологи, без будь-якого стороннього запаху і/або смаку, повинні бути без дефектів…» і так далі по тексту. Отже, ФОП "РУБАН СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ"не підтвердив відповідність поданої пропозиції технічним, якісним та кількісним умовам, встановлених Замовником. Керуючись викладеним, ПРОСИМО 1) Прийняти дану скаргу до розгляду. 2) Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою. 3) Визнати неправомірним та скасувати рішення тендерного комітету КЗ Позаміський дитячий заклад оздоровлення та відпочинку "Супутник" про відхилення пропозиції ФОП Мазаратій Н. І. у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом ДК 021-2015 (CPV): 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи. 4) Додатково перевірити тендерну пропозицію " ФОП "РУБАН СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом ДК 021-2015 (CPV): 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи, та визнати такою, що не відповідає технічним вимогам, встановлених тендерною документацією та Закону України «Про публічні закупівлі». 5) Визнати неправомірним та скасувати рішення тендерного комітету КЗ Позаміський дитячий заклад оздоровлення та відпочинку "Супутник" про визначення переможцем ФОП "РУБАН СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом ДК 021-2015 (CPV): 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи. Додатки: 1. Платіжне доручення у сумі 5000,00 гривень за подання скарги з відміткою про зарахування коштів в дохід бюджету.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 квітня 2018 19:45
Рішення від 02.04.2018№ 2980+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2018 19:45
рішення від 19.04.2018 № 3703.pdf
Дата публікації: 24 квітня 2018 21:44
Коментар замовника щодо усунення порушення: За результатами розгляду, постійно діюча адміністративна колегія АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, рішенням №3703-р/пк-пз від 19.04.2018 зобов’язала тендерний комітет комунального закладу «Позаміський дитячий заклад оздоровлення та відпочинку «Супутник» скасувати рішення тендерного комітету № 17 від 19.03.2018 року про відхилення тендерної пропозиції ФОП Мазаратій Н.І. щодо закупівлі код ДК 021:2015 – 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (Овочі та фрукти) та скасувати рішення тендерного комітету № 20 від 21.03.2018 року про визнання переможцем процедури закупівлі код ДК 021:2015 – 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (Овочі та фрукти) ФОП Рубана С.І.
Дата виконання рішення замовником: 25 квітня 2018 15:37

Документи подані скаржником

29 березня 2018 17:59
скарга5.pdf
29 березня 2018 17:59
супутник скарга овочі.pdf

Документи подані замовником

25 квітня 2018 15:35
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2018 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА 435 750,00
UAH з ПДВ
432 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РУБАН СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" 445 870,00
UAH з ПДВ
433 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Муравйов Дмитро Валерійович 457 537,00
UAH з ПДВ
445 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 травня 2018 13:21
Документи переможця.pdf
12 березня 2018 13:29
ціна овочі супутник.pdf
07 березня 2018 14:03
гарантыя овочы супутник.pdf

Публічні документи

23 березня 2018 22:33
Супутник.pdf
20 березня 2018 09:48
Форма Супутник.PDF
06 березня 2018 14:43
файл 2.PDF
06 березня 2018 14:43
файл 1.pdf

Публічні документи

07 березня 2018 14:23
24копія паспорту (2).jpg
07 березня 2018 14:23
24копія паспорту (3).jpg
07 березня 2018 14:23
24копія паспорту (1).jpg
07 березня 2018 14:23
22 витяг єдр (3).jpg
07 березня 2018 14:23
22 витяг єдр (2).jpg
07 березня 2018 14:23
22 витяг єдр (1).jpg
07 березня 2018 14:23
23 копія коду.jpg
07 березня 2018 14:23
22 витяг єдр (4).jpg
07 березня 2018 14:23
21 щодо підписі.jpg
07 березня 2018 14:22
1мат. база.jpg
07 березня 2018 14:22
17 довідка по статті 17.pdf
07 березня 2018 14:22
6 працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА

ФОП "РУБАН СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ"

Фізична особа-підприємець Муравйов Дмитро Валерійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА
#2707716424
Рішення скасоване 432 996,00
UAH з ПДВ
25 квітня 2018 15:37
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП "РУБАН СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ"
#3026819890
Рішення скасоване 433 000,00
UAH з ПДВ
25 квітня 2018 15:37
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА
#2707716424
Переможець 432 996,00
UAH з ПДВ
25 квітня 2018 15:40
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

19 березня 2018 15:34
Електронний підпис
19 березня 2018 15:32
Протокол
12 березня 2018 11:51
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

21 березня 2018 17:45
Електронний підпис
21 березня 2018 17:44
Протокол
19 березня 2018 15:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

25 квітня 2018 15:40
Електронний підпис
25 квітня 2018 15:39
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 квітня 2018 15:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА
#2707716424
432 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 квітня 2018 15:40
Електронний підпис
25 квітня 2018 15:39
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 травня 2018 13:06
Договір укладений
08 травня 2018 13:04