Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт заміна вікон в житловому будинку за адресою: бульвар Праці, 6/14
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2018-02-19-000776-b 67f2360102e046baabb08751ff5935f8
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тупічак Олександр Борисович

380675068027
zakupivli_kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"
Код ЄДРПОУ: 39606435
Місцезнаходження: 02002, Україна , Київська обл., Київ, вул.Челябінська,9-Г
Контактна особа: Тупічак Олександр Борисович
380675068027,
zakupivli_kp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2018 15:13
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2018 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2018 16:00
Початок аукціону: 27 лютого 2018 14:06
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Згідно тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт заміна вікон в житловому будинку за адресою: бульвар Праці, 6/14
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, Київська область, Київ, Челябінська, 9-г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2018 15:16
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ кап. ремонт 2018.docx
19 лютого 2018 15:16
Праці, 6-14.pdf
19 лютого 2018 15:16
Вимоги до ВІКОН.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сума закупівлі
Дата подання: 19 лютого 2018 15:51
Дата відповіді: 19 лютого 2018 16:06
У розпорядженні Дніпровської РДА № 73 від 01.02.2018 вказана сума 205 000 грн.
Відповідь: Розрахунок загальної вартості виконання робіт складається з загальної площі вікон, що підлягають заміні Х середню регіональну вартість цих робіт по м. Києву, яка ствновить 2800 грн.
Решта коштів буде перерозподялена при коригуванні розпорядження на інші обєкти, які будуть ремонтуватися у 2018 році.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 26 лютого 2018 14:56
Коментар щодо відміни: У зв язку з невірною сумою закупівлі.
Документи:
26 лютого 2018 14:56
Протокол № 25.pdf