Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Масло вершкове селянське
Очікувана вартість
842 780,00 UAH
UA-2018-02-19-000760-b ● d9736fe45dbd4dd392c8225c97eaccba
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 08571340 |
Місцезнаходження: | 79007, Україна , Львівська обл., Львів, м. Львів, вул. Клепарівська, 35 |
Контактна особа: |
Заяць Наталія +380962199186 natalya-zayaz@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2018 15:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 12 березня 2018 15:51 |
Очікувана вартість: | 842 780,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 213,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4667 кг
Масло вершкове селянське
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79007, Україна, Львівська обл., Львів, Клепарівська ,35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2018 15:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2018 15:09 |
Тендерна документація Масло.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-02-19-000760-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ІНЗАРГО", Код ЄДРПОУ:38501167
Дата подання: 15 березня 2018 17:16
Скасування рішення щодо визначення переможця
Доброго дня!
Додаємо скаргу з обгрунтуванням неправомірності визначення переможцем по цій закупівлі ТзОВ "Укрпродуктсервіс". Просимо, скасувати рішення щодо визначення переможцем №17 від 14 березня 2017 року та визначити переможця по цій закупівлі з дотриманням норм законодавства України.
Додаємо скаргу з обгрунтуванням неправомірності визначення переможцем по цій закупівлі ТзОВ "Укрпродуктсервіс". Просимо, скасувати рішення щодо визначення переможцем №17 від 14 березня 2017 року та визначити переможця по цій закупівлі з дотриманням норм законодавства України.
Скасована
Дата: 15 березня 2018 17:22
Причина: не прикріпили скаргу
Номер вимоги: UA-2018-02-19-000760-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІНЗАРГО", Код ЄДРПОУ:38501167
Дата подання: 15 березня 2018 17:21
Скасування рішення щодо визначення переможця
Доброго дня!
Додаємо скаргу з обгрунтуванням неправомірності визначення переможцем по цій закупівлі ТзОВ "Укрпродуктсервіс". Просимо, скасувати рішення щодо визначення переможцем №17 від 14 березня 2017 року та визначити переможця по цій закупівлі з дотриманням норм законодавства України.
Додаємо скаргу з обгрунтуванням неправомірності визначення переможцем по цій закупівлі ТзОВ "Укрпродуктсервіс". Просимо, скасувати рішення щодо визначення переможцем №17 від 14 березня 2017 року та визначити переможця по цій закупівлі з дотриманням норм законодавства України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 березня 2018 16:51
Тендерний комітет Львівського державного університету безпеки життєдіяльності не скасовує рішення щодо визачення переможцем учасника ТзОВ "Укрпродуктсервіс.
Відповідь щодо розгляду вимоги ТзОВ "Інзарго" надається.
Відповідь щодо розгляду вимоги ТзОВ "Інзарго" надається.
Номер вимоги: UA-2018-02-19-000760-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІНЗАРГО", Код ЄДРПОУ:38501167
Дата подання: 19 березня 2018 17:30
Скасування Протоколу про визначення Переможцем ТзОВ "Укрпродуктсервіс"
Ознайомившись з Вашою відповіддю, на нашу скаргу, ми не згодні з наступним.
Ви вказуєте, що «Державними санітарними нормами та правилами, транспортування продовольчої продукції, передбачено, що експедитор, вантажники та інші особи, що причетні до перевезення, повинні мати при собі особисту медичну книжку встановленого зразка, працювати в спецодязі, дотримуватися правил особистої гігієни, забезпечувати схоронність, якість, безпеку і виконання правил транспортування (завантаження) продовольчої продукції», проте в Тендерній документації стосовно цього предмету закупівлі вказано, що Учасник подає: «Відомості у довільній формі про працівників, які будуть здійснювати поставку товару. Для підтвердження інформації подається копії особистих медичних книжок водіїв, експедиторів, або водіїв-експедиторів (копії медичних книжок повинні бути дійсними на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій) у кількості відповідно до одиниць спеціалізованого автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі».
Аналізуючи вищенаведене, можна зробити висновок, про те що наявність копії особистої медичної книжки водіїв, експедиторів або водіїв-експедиторів є обов’язковими документами в тендерній пропозиції Учасника (не інших осіб, а саме тих осіб, які зазначені в Тендерній документації Замовником), тому вважаємо, що ПРОПОЗИЦІЯ Учасника ТзОВ «Укрпродуктсервіс» НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Окрім цього, Ви посилаєтесь на Державні санітарні нормами та правилами, транспортування продовольчої продукції, на які не передбачені Тендерною документацією, проте зазначаєте, що «Тендерною документацією Замовника не передбачено завірення копій документів відповідно до Національного стандарту України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації «Вимоги до оформлення документів» (ДСТУ 4163- 2003)», відповідаючи на другий пункт нашої скарги.
Розгорнути
Згорнути
Ви вказуєте, що «Державними санітарними нормами та правилами, транспортування продовольчої продукції, передбачено, що експедитор, вантажники та інші особи, що причетні до перевезення, повинні мати при собі особисту медичну книжку встановленого зразка, працювати в спецодязі, дотримуватися правил особистої гігієни, забезпечувати схоронність, якість, безпеку і виконання правил транспортування (завантаження) продовольчої продукції», проте в Тендерній документації стосовно цього предмету закупівлі вказано, що Учасник подає: «Відомості у довільній формі про працівників, які будуть здійснювати поставку товару. Для підтвердження інформації подається копії особистих медичних книжок водіїв, експедиторів, або водіїв-експедиторів (копії медичних книжок повинні бути дійсними на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій) у кількості відповідно до одиниць спеціалізованого автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі».
Аналізуючи вищенаведене, можна зробити висновок, про те що наявність копії особистої медичної книжки водіїв, експедиторів або водіїв-експедиторів є обов’язковими документами в тендерній пропозиції Учасника (не інших осіб, а саме тих осіб, які зазначені в Тендерній документації Замовником), тому вважаємо, що ПРОПОЗИЦІЯ Учасника ТзОВ «Укрпродуктсервіс» НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Окрім цього, Ви посилаєтесь на Державні санітарні нормами та правилами, транспортування продовольчої продукції, на які не передбачені Тендерною документацією, проте зазначаєте, що «Тендерною документацією Замовника не передбачено завірення копій документів відповідно до Національного стандарту України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації «Вимоги до оформлення документів» (ДСТУ 4163- 2003)», відповідаючи на другий пункт нашої скарги.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 березня 2018 12:44
Ознайомившись з вимогою хочемо повідомити наступне. Тендерний комітет Львівського державного університету безпеки життєдіяльності не погоджується з Вашою вимогою та вважає визначення переможця аукціону Учасника №3 правомірним, а подана пропозиція Учасника №3 такою, що відповідає вимогам тендерної документації Замовника з таких причин:
Учасник №3, на підтвердження відомостей про осіб, які мають право здійснювати поставку товару, подав скан-копію медичної книжки дійсної на момент подання пропозиції на особу Конопаду О.М. Основною вимогою до особи, яка здійснює поставку товарів, згідно тендерної документації Учасника є наявність належно оформленої медичної книжки дійсної на дату подачі пропозиції.
п.5 Додатку №2 Тендерної документації Замовника передбачено, що "працівники Учасника, які будуть пов'язані з постачанням предмета закупівлі, водій транспорту, а також особи, що супроводжують продукти у дорозі повинні мати особисті медичні книжки, з відмітками результатів медичного огляду, дійсних на дату постачання", тому основною вимогою тендерної документації до осіб, які здійснюють поставку товару є наявність медичної книжки, а не посади, яку ці особи займають.
Дотримання правил транспортування продуктів харчування є запорукою безпеки та якості харчових продуктів і є обов'язковим для суб'єктів господарювання, які займаються постачанням продуктів харчування.
З огляду на це, Замовник не деталізував правила транспортування у своїй тендерній документації, а лише вказав, що усі товари повинні відповідати встановленим санітарно-гігієнічним нормам, нормам стандартизації і сертифікації (п.3 Додатку №2 Тендерної документації), а правила транспортування безпосередньо пов'язані з безпекою та якістю харчових продуктів та є обов'язковими для осіб, які здійснюють поставку товару.
Учасник №3, на підтвердження відомостей про осіб, які мають право здійснювати поставку товару, подав скан-копію медичної книжки дійсної на момент подання пропозиції на особу Конопаду О.М. Основною вимогою до особи, яка здійснює поставку товарів, згідно тендерної документації Учасника є наявність належно оформленої медичної книжки дійсної на дату подачі пропозиції.
п.5 Додатку №2 Тендерної документації Замовника передбачено, що "працівники Учасника, які будуть пов'язані з постачанням предмета закупівлі, водій транспорту, а також особи, що супроводжують продукти у дорозі повинні мати особисті медичні книжки, з відмітками результатів медичного огляду, дійсних на дату постачання", тому основною вимогою тендерної документації до осіб, які здійснюють поставку товару є наявність медичної книжки, а не посади, яку ці особи займають.
Дотримання правил транспортування продуктів харчування є запорукою безпеки та якості харчових продуктів і є обов'язковим для суб'єктів господарювання, які займаються постачанням продуктів харчування.
З огляду на це, Замовник не деталізував правила транспортування у своїй тендерній документації, а лише вказав, що усі товари повинні відповідати встановленим санітарно-гігієнічним нормам, нормам стандартизації і сертифікації (п.3 Додатку №2 Тендерної документації), а правила транспортування безпосередньо пов'язані з безпекою та якістю харчових продуктів та є обов'язковими для осіб, які здійснюють поставку товару.
Номер вимоги: UA-2018-02-19-000760-b.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Боярчук Ольга Петрівна, Код ЄДРПОУ:3108304367
Дата подання: 22 березня 2018 18:20
Скарга на рішення тендерного комітету
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Львівським державним університетом безпеки життєдіяльності було оголошено відкриті торги на закупівлю за № у ЦБД UA-2018-02-19-000760-b ДК 021:2015 «15530000-2 Вершкове масло» (масло вершкове селянське 72,5-79,9 % , моноліт)
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь п»ять учасників:
1. ФОП Боярчук Ольга Петрівна
2. Товариство з обмеженою відповідальністю «Інзарго»
3. ТОВ Укрпродуктсервіс
4. Приватне підприємство «Еко-дари»
5. ФОП Наливайко Олена Петрівна
За результатами розгляду Тендерних пропозицій, Замовник визнав переможцем ТОВ Укрпродуктсервіс , цінова пропозиція якого на думку Замовника відповідала вимогам тендерної документації.
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією ТОВ Укрпродуктсервіс, зазначаю, що вона не відповідає умовам тендерної документації, а учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям,та вважаю дії Замовника такими,що порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Стосовно невідповідності пропозиції ТОВ Укрпродуктсервіс повідомляю наступне:
Згідно п.2,підпункту 2,1 Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації Учасник процедури закупівлі повинен надати Відомості у довільній формі про працівників, які будуть здійснювати поставку товару. Для підтвердження інформації подається копії особистих медичних книжок водіїв, експедиторів, або водіїв-експедиторів (копії медичних книжок повиння бути дійсними на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій) у кількості відповідно до одиниць спеціалізованого автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі. Учасник ТОВ Укрпродуктсервіс надав довідку про працівників, в якій не вказано відомості про особу, яка буде здійснювати поставку продукції, та надав медичну книжку директора. Наявність копії особистої медичної книжки водіїв, експедиторів або водіїв-експедиторів є обов’язковими документами в тендерній пропозиції учасника.
Згідно п.3, підпункту 3,1 Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації. Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію по договору, підготовлену відповідно до зразку тендерної документації*, та копії договорів з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації ( не менше двох за період 2015-2017рр.) з підтверджуючими документами (копії видаткових накладних та оригінали листів-відгуків контрагента). Учасник ТОВ Укрпродуктсервіс надав Договір поставки №9 з Львівським професійним коледжем готельно-туристичного та ресторанного сервісу, в якому вказано в пункті 2,1, що Асортимент Товару визначається у специфікації, яка є невід’ємною частиною договору. Специфікацію до договору не долучено. Договір №9 не є дійсний без специфікації.
Вважаю, що дані порушення є підставою згідно ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ Укрпродуктсервіс.
На підставі вищевикладеного вважаю, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ Укрпродуктсервіс , адже така пропозиція не відповідає встановленим Замовником вимогам у тендерній документації.
Прошу прийняти скаргу до розгляду та відхилити учасника ТОВ Укрпродуктсервіс Також залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України та користуючись прийняттям законопроекту №4738-д, який суттєво розширив повноваження Державної аудиторської служби України у сфері публічних закупівель, будемо змушені звернутися до державної аудиторської служби України,щоб інспектори ДАСУ перевірили дану закупівлю.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь п»ять учасників:
1. ФОП Боярчук Ольга Петрівна
2. Товариство з обмеженою відповідальністю «Інзарго»
3. ТОВ Укрпродуктсервіс
4. Приватне підприємство «Еко-дари»
5. ФОП Наливайко Олена Петрівна
За результатами розгляду Тендерних пропозицій, Замовник визнав переможцем ТОВ Укрпродуктсервіс , цінова пропозиція якого на думку Замовника відповідала вимогам тендерної документації.
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією ТОВ Укрпродуктсервіс, зазначаю, що вона не відповідає умовам тендерної документації, а учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям,та вважаю дії Замовника такими,що порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Стосовно невідповідності пропозиції ТОВ Укрпродуктсервіс повідомляю наступне:
Згідно п.2,підпункту 2,1 Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації Учасник процедури закупівлі повинен надати Відомості у довільній формі про працівників, які будуть здійснювати поставку товару. Для підтвердження інформації подається копії особистих медичних книжок водіїв, експедиторів, або водіїв-експедиторів (копії медичних книжок повиння бути дійсними на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій) у кількості відповідно до одиниць спеціалізованого автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі. Учасник ТОВ Укрпродуктсервіс надав довідку про працівників, в якій не вказано відомості про особу, яка буде здійснювати поставку продукції, та надав медичну книжку директора. Наявність копії особистої медичної книжки водіїв, експедиторів або водіїв-експедиторів є обов’язковими документами в тендерній пропозиції учасника.
Згідно п.3, підпункту 3,1 Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації. Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію по договору, підготовлену відповідно до зразку тендерної документації*, та копії договорів з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації ( не менше двох за період 2015-2017рр.) з підтверджуючими документами (копії видаткових накладних та оригінали листів-відгуків контрагента). Учасник ТОВ Укрпродуктсервіс надав Договір поставки №9 з Львівським професійним коледжем готельно-туристичного та ресторанного сервісу, в якому вказано в пункті 2,1, що Асортимент Товару визначається у специфікації, яка є невід’ємною частиною договору. Специфікацію до договору не долучено. Договір №9 не є дійсний без специфікації.
Вважаю, що дані порушення є підставою згідно ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ Укрпродуктсервіс.
На підставі вищевикладеного вважаю, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ Укрпродуктсервіс , адже така пропозиція не відповідає встановленим Замовником вимогам у тендерній документації.
Прошу прийняти скаргу до розгляду та відхилити учасника ТОВ Укрпродуктсервіс Також залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України та користуючись прийняттям законопроекту №4738-д, який суттєво розширив повноваження Державної аудиторської служби України у сфері публічних закупівель, будемо змушені звернутися до державної аудиторської служби України,щоб інспектори ДАСУ перевірили дану закупівлю.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 березня 2018 15:35
Тендерний комітет Львівського державного університету безпеки життєдіяльності не погоджується з вимогою Учасника №1 - ФОП Боярчук О.П.
Обгрунтована відповідь прикріплена.
Обгрунтована відповідь прикріплена.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2018 16:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Боярчук Ольга Петрівна |
555 373,00
UAH з ПДВ
|
419 983,33
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНЗАРГО" |
509 636,40
UAH з ПДВ
|
439 104,43
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Укрпродуктсервіс |
536 705,00
UAH з ПДВ
|
439 150,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
приватне підприємство "Еко-дари" |
651 046,50
UAH з ПДВ
|
508 703,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Наливайко Олена Петрівна |
526 437,60
UAH з ПДВ
|
509 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Боярчук Ольга Петрівна #3108304367 |
Відхилено |
419 983,33
UAH з ПДВ
|
14 березня 2018 15:10
|
ТОВ "ІНЗАРГО" #38501167 |
Відхилено |
439 104,43
UAH з ПДВ
|
14 березня 2018 15:12
|
ТОВ Укрпродуктсервіс #30052791 |
Переможець |
439 150,10
UAH з ПДВ
|
14 березня 2018 15:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2018 11:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 жовтня 2018 15:05
|
ДУ №5 Масло.pdf | укладений |
22 жовтня 2018 15:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 вересня 2018 16:41
|
ДУ№4 Масло.pdf | укладений |
11 вересня 2018 16:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 серпня 2018 11:57
|
ДУ №3 Масло.pdf | укладений |
23 серпня 2018 11:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 липня 2018 13:03
|
ДОДАТКОВА УГОДА № 2 МАСЛО (1).pdf | зміни до договору |
30 липня 2018 13:02
|
ДОДАТКОВА УГОДА № 2 МАСЛО.pdf | укладений |
30 липня 2018 13:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 липня 2018 10:13
|
Протокол зміни ціни за одиницю товару (1).pdf | зміни до договору |
11 липня 2018 10:12
|
ДУ №1 збільшення на 10 % Масло.pdf | укладений |
11 липня 2018 10:12
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2018 11:48
|
Договір Масло.pdf | укладений |
02 квітня 2018 11:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 11 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із зміною кон'юктури ринку та підвищенням роздрібних цін у торгівельній мережі Львівської області на вершкове масло, керуючись п.2 частини 4 статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" Сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару (кг) на 10 % без збільшення заагльної суми Договору. |
Номер договору про закупівлю: | МВ/07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | МВ/07 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із зміною кон'юктури ринку та підвищенням роздрібних цін у торговій мережі Львівської області на масло, керуючись п.2 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", Сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару на 10 відсотків без збільшенн загальної суми Договору. |
Номер договору про закупівлю: | МВ/07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | МВ/07 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 серпня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 23 серпня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із зміною кон'юктури ринку та підвищенням роздрібних цін у торігвельній мережі Львівської області на масло, керуючись пп.2 частини 4 статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" Сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару (кг) на 10 % без збільшення заагльної суми Договору. |
Номер договору про закупівлю: | МВ/07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | МВ/07 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 вересня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 11 вересня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із зміною кон'юктури ринку та підвищенням роздрібних цін у торгівельній мережі Львівської області на масло, керуючись п.2 частини 4 статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" Сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару (кг) на 10% без збільшення суми Договору. |
Номер договору про закупівлю: | МВ/07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | МВ/07 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із зміною кон'юктури ринку та підвищенням роздрібних цін у торгівельній мережі Львівської області на масло, керуючись пп.2 частини 4 статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі", Сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару (кг) на 10 % без збільшення загальної суми Договору. |
Номер договору про закупівлю: | МВ/07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | МВ/07 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |