Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Масло вершкове селянське
Очікувана вартість
842 780,00 UAH
UA-2018-02-19-000760-b d9736fe45dbd4dd392c8225c97eaccba
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Заяць Наталія

+380962199186 natalya-zayaz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛЬВІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
Код ЄДРПОУ: 08571340
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська обл., Львів, м. Львів, вул. Клепарівська, 35
Контактна особа: Заяць Наталія
+380962199186
natalya-zayaz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2018 15:12
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 березня 2018 10:00
Початок аукціону: 12 березня 2018 15:51
Очікувана вартість: 842 780,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 213,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4667 кг
Масло вершкове селянське
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79007, Україна, Львівська обл., Львів, Клепарівська ,35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2018 15:10
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2018 15:09
Тендерна документація Масло.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-19-000760-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ІНЗАРГО", Код ЄДРПОУ:38501167
Дата подання: 15 березня 2018 17:16
Скасування рішення щодо визначення переможця
Доброго дня!
Додаємо скаргу з обгрунтуванням неправомірності визначення переможцем по цій закупівлі ТзОВ "Укрпродуктсервіс". Просимо, скасувати рішення щодо визначення переможцем №17 від 14 березня 2017 року та визначити переможця по цій закупівлі з дотриманням норм законодавства України.
Скасована
Дата: 15 березня 2018 17:22
Причина: не прикріпили скаргу
Номер вимоги: UA-2018-02-19-000760-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІНЗАРГО", Код ЄДРПОУ:38501167
Дата подання: 15 березня 2018 17:21
Скасування рішення щодо визначення переможця
Доброго дня!
Додаємо скаргу з обгрунтуванням неправомірності визначення переможцем по цій закупівлі ТзОВ "Укрпродуктсервіс". Просимо, скасувати рішення щодо визначення переможцем №17 від 14 березня 2017 року та визначити переможця по цій закупівлі з дотриманням норм законодавства України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 березня 2018 16:51
Тендерний комітет Львівського державного університету безпеки життєдіяльності не скасовує рішення щодо визачення переможцем учасника ТзОВ "Укрпродуктсервіс.
Відповідь щодо розгляду вимоги ТзОВ "Інзарго" надається.
Номер вимоги: UA-2018-02-19-000760-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІНЗАРГО", Код ЄДРПОУ:38501167
Дата подання: 19 березня 2018 17:30
Скасування Протоколу про визначення Переможцем ТзОВ "Укрпродуктсервіс"
Ознайомившись з Вашою відповіддю, на нашу скаргу, ми не згодні з наступним.
Ви вказуєте, що «Державними санітарними нормами та правилами, транспортування продовольчої продукції, передбачено, що експедитор, вантажники та інші особи, що причетні до перевезення, повинні мати при собі особисту медичну книжку встановленого зразка, працювати в спецодязі, дотримуватися правил особистої гігієни, забезпечувати схоронність, якість, безпеку і виконання правил транспортування (завантаження) продовольчої продукції», проте в Тендерній документації стосовно цього предмету закупівлі вказано, що Учасник подає: «Відомості у довільній формі про працівників, які будуть здійснювати поставку товару. Для підтвердження інформації подається копії особистих медичних книжок водіїв, експедиторів, або водіїв-експедиторів (копії медичних книжок повинні бути дійсними на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій) у кількості відповідно до одиниць спеціалізованого автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі».
Аналізуючи вищенаведене, можна зробити висновок, про те що наявність копії особистої медичної книжки водіїв, експедиторів або водіїв-експедиторів є обов’язковими документами в тендерній пропозиції Учасника (не інших осіб, а саме тих осіб, які зазначені в Тендерній документації Замовником), тому вважаємо, що ПРОПОЗИЦІЯ Учасника ТзОВ «Укрпродуктсервіс» НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Окрім цього, Ви посилаєтесь на Державні санітарні нормами та правилами, транспортування продовольчої продукції, на які не передбачені Тендерною документацією, проте зазначаєте, що «Тендерною документацією Замовника не передбачено завірення копій документів відповідно до Національного стандарту України Державної уніфікованої системи документації, Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації «Вимоги до оформлення документів» (ДСТУ 4163- 2003)», відповідаючи на другий пункт нашої скарги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 березня 2018 12:44
Ознайомившись з вимогою хочемо повідомити наступне. Тендерний комітет Львівського державного університету безпеки життєдіяльності не погоджується з Вашою вимогою та вважає визначення переможця аукціону Учасника №3 правомірним, а подана пропозиція Учасника №3 такою, що відповідає вимогам тендерної документації Замовника з таких причин:
Учасник №3, на підтвердження відомостей про осіб, які мають право здійснювати поставку товару, подав скан-копію медичної книжки дійсної на момент подання пропозиції на особу Конопаду О.М. Основною вимогою до особи, яка здійснює поставку товарів, згідно тендерної документації Учасника є наявність належно оформленої медичної книжки дійсної на дату подачі пропозиції.
п.5 Додатку №2 Тендерної документації Замовника передбачено, що "працівники Учасника, які будуть пов'язані з постачанням предмета закупівлі, водій транспорту, а також особи, що супроводжують продукти у дорозі повинні мати особисті медичні книжки, з відмітками результатів медичного огляду, дійсних на дату постачання", тому основною вимогою тендерної документації до осіб, які здійснюють поставку товару є наявність медичної книжки, а не посади, яку ці особи займають.
Дотримання правил транспортування продуктів харчування є запорукою безпеки та якості харчових продуктів і є обов'язковим для суб'єктів господарювання, які займаються постачанням продуктів харчування.
З огляду на це, Замовник не деталізував правила транспортування у своїй тендерній документації, а лише вказав, що усі товари повинні відповідати встановленим санітарно-гігієнічним нормам, нормам стандартизації і сертифікації (п.3 Додатку №2 Тендерної документації), а правила транспортування безпосередньо пов'язані з безпекою та якістю харчових продуктів та є обов'язковими для осіб, які здійснюють поставку товару.
Номер вимоги: UA-2018-02-19-000760-b.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Боярчук Ольга Петрівна, Код ЄДРПОУ:3108304367
Дата подання: 22 березня 2018 18:20
Скарга на рішення тендерного комітету
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Львівським державним університетом безпеки життєдіяльності було оголошено відкриті торги на закупівлю за № у ЦБД UA-2018-02-19-000760-b ДК 021:2015 «15530000-2 Вершкове масло» (масло вершкове селянське 72,5-79,9 % , моноліт)
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь п»ять учасників:
1. ФОП Боярчук Ольга Петрівна
2. Товариство з обмеженою відповідальністю «Інзарго»
3. ТОВ Укрпродуктсервіс
4. Приватне підприємство «Еко-дари»
5. ФОП Наливайко Олена Петрівна

За результатами розгляду Тендерних пропозицій, Замовник визнав переможцем ТОВ Укрпродуктсервіс , цінова пропозиція якого на думку Замовника відповідала вимогам тендерної документації.
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією ТОВ Укрпродуктсервіс, зазначаю, що вона не відповідає умовам тендерної документації, а учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям,та вважаю дії Замовника такими,що порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Стосовно невідповідності пропозиції ТОВ Укрпродуктсервіс повідомляю наступне:
Згідно п.2,підпункту 2,1 Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації Учасник процедури закупівлі повинен надати Відомості у довільній формі про працівників, які будуть здійснювати поставку товару. Для підтвердження інформації подається копії особистих медичних книжок водіїв, експедиторів, або водіїв-експедиторів (копії медичних книжок повиння бути дійсними на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій) у кількості відповідно до одиниць спеціалізованого автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі. Учасник ТОВ Укрпродуктсервіс надав довідку про працівників, в якій не вказано відомості про особу, яка буде здійснювати поставку продукції, та надав медичну книжку директора. Наявність копії особистої медичної книжки водіїв, експедиторів або водіїв-експедиторів є обов’язковими документами в тендерній пропозиції учасника.
Згідно п.3, підпункту 3,1 Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації. Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію по договору, підготовлену відповідно до зразку тендерної документації*, та копії договорів з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації ( не менше двох за період 2015-2017рр.) з підтверджуючими документами (копії видаткових накладних та оригінали листів-відгуків контрагента). Учасник ТОВ Укрпродуктсервіс надав Договір поставки №9 з Львівським професійним коледжем готельно-туристичного та ресторанного сервісу, в якому вказано в пункті 2,1, що Асортимент Товару визначається у специфікації, яка є невід’ємною частиною договору. Специфікацію до договору не долучено. Договір №9 не є дійсний без специфікації.
Вважаю, що дані порушення є підставою згідно ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ Укрпродуктсервіс.
На підставі вищевикладеного вважаю, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ Укрпродуктсервіс , адже така пропозиція не відповідає встановленим Замовником вимогам у тендерній документації.
Прошу прийняти скаргу до розгляду та відхилити учасника ТОВ Укрпродуктсервіс Також залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України та користуючись прийняттям законопроекту №4738-д, який суттєво розширив повноваження Державної аудиторської служби України у сфері публічних закупівель, будемо змушені звернутися до державної аудиторської служби України,щоб інспектори ДАСУ перевірили дану закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 березня 2018 15:35
Тендерний комітет Львівського державного університету безпеки життєдіяльності не погоджується з вимогою Учасника №1 - ФОП Боярчук О.П.
Обгрунтована відповідь прикріплена.

Документи подані скаржником

Документи

Документи подані скаржником

22 березня 2018 18:20
скарга ч.1
22 березня 2018 18:20
скарга ч.2

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2018 16:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Боярчук Ольга Петрівна 555 373,00
UAH з ПДВ
419 983,33
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНЗАРГО" 509 636,40
UAH з ПДВ
439 104,43
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Укрпродуктсервіс 536 705,00
UAH з ПДВ
439 150,10
UAH з ПДВ
Документи
приватне підприємство "Еко-дари" 651 046,50
UAH з ПДВ
508 703,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Наливайко Олена Петрівна 526 437,60
UAH з ПДВ
509 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2018 16:54
Проект договору.PDF
06 березня 2018 16:54
Паспорт.PDF
06 березня 2018 16:54
ІНП.PDF
06 березня 2018 16:54
Довідки.PDF
06 березня 2018 16:54
Витяг платника.PDF
06 березня 2018 16:54
Витяг з ЄДР.PDF

Публічні документи

06 березня 2018 13:01
25) експертний висновок.pdf
06 березня 2018 13:01
22) технічне.pdf
06 березня 2018 13:01
21) проект договору масло.pdf
06 березня 2018 13:01
20) обробка даних.pdf
06 березня 2018 13:01
19) довкілля.pdf
06 березня 2018 13:01
18) витяг пдв.pdf
06 березня 2018 13:01
17) відомості.pdf
06 березня 2018 13:01
16) витяг ЄДРПОУ.pdf
06 березня 2018 13:01
15) статут.pdf
06 березня 2018 13:01
14) право підпису (2).pdf
06 березня 2018 13:01
13) ст 17.pdf
06 березня 2018 13:01
9) Відгук.pdf
06 березня 2018 13:01
8) Договір аналогічний 2.pdf
06 березня 2018 13:01
7) договір 1.pdf
06 березня 2018 13:01
2) довідка про мтб.pdf

Публічні документи

19 березня 2018 19:10
Довідка з ДФС
19 березня 2018 16:38
пропозиція
19 березня 2018 16:38
Довідка з ДФС
06 березня 2018 16:40
Додаток 4.rar
06 березня 2018 16:40
Додаток 3.rar
06 березня 2018 16:40
Додаток 2.rar
06 березня 2018 16:40
Додаток 1.rar

Публічні документи

07 березня 2018 09:29
Цінова масло.PDF
07 березня 2018 09:28
техпаспорт merc.PDF
07 березня 2018 09:28
Технічні вимоги.PDF
07 березня 2018 09:28
Проект договору.PDF
07 березня 2018 09:28
Лист гарантія.PDF
07 березня 2018 09:28
Лист відгук.PDF
07 березня 2018 09:28
лист відгук 2.PDF
07 березня 2018 09:28
Копія статуту.PDF
07 березня 2018 09:28
Копія наказ на роботу.pdf
07 березня 2018 09:28
копія Витягу з ЄДРПОУ.PDF
07 березня 2018 09:28
Копія витяг з реєтру ПДВ.pdf
07 березня 2018 09:28
Довідки дезобробки авто.PDF
07 березня 2018 09:28
довідка про працівників.PDF
07 березня 2018 09:28
Довідка про мат.тех базу.PDF
07 березня 2018 09:28
Довідка про аналогічні.PDF
07 березня 2018 09:28
Декларація виробника.PDF
07 березня 2018 09:28
Довідка до ст 17.PDF
07 березня 2018 09:28
Відомості про Учасника.PDF

Публічні документи

07 березня 2018 09:51
Документ_ЄДР_1003715638.zip
07 березня 2018 09:51
Мед книжка Н.О.jpg
06 березня 2018 20:05
договори.rar
06 березня 2018 20:05
Відомості та довідки.rar
06 березня 2018 20:05
форма пропозиція масло.pdf
06 березня 2018 20:05
проект договору масло.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Боярчук Ольга Петрівна

ТОВ "ІНЗАРГО"

ТОВ Укрпродуктсервіс

приватне підприємство "Еко-дари"

ФОП Наливайко Олена Петрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Боярчук Ольга Петрівна
#3108304367
Відхилено 419 983,33
UAH з ПДВ
14 березня 2018 15:10
ТОВ "ІНЗАРГО"
#38501167
Відхилено 439 104,43
UAH з ПДВ
14 березня 2018 15:12
ТОВ Укрпродуктсервіс
#30052791
Переможець 439 150,10
UAH з ПДВ
14 березня 2018 15:21

Документи

14 березня 2018 15:10
Електронний підпис
14 березня 2018 15:01
Електронний підпис
12 березня 2018 16:30
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

14 березня 2018 15:12
Електронний підпис
14 березня 2018 15:10
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

14 березня 2018 15:20
Електронний підпис
14 березня 2018 15:14
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 березня 2018 15:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Укрпродуктсервіс
#30052791
439 150,10
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 березня 2018 15:20
Електронний підпис
14 березня 2018 15:14
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 грудня 2018 11:15
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2018 15:05
ДУ №5 Масло.pdf укладений
22 жовтня 2018 15:05
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2018 16:41
ДУ№4 Масло.pdf укладений
11 вересня 2018 16:40
Електронний підпис зміни до договору
23 серпня 2018 11:57
ДУ №3 Масло.pdf укладений
23 серпня 2018 11:57
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2018 13:03
ДОДАТКОВА УГОДА № 2 МАСЛО (1).pdf зміни до договору
30 липня 2018 13:02
ДОДАТКОВА УГОДА № 2 МАСЛО.pdf укладений
30 липня 2018 13:01
Електронний підпис зміни до договору
11 липня 2018 10:13
Протокол зміни ціни за одиницю товару (1).pdf зміни до договору
11 липня 2018 10:12
ДУ №1 збільшення на 10 % Масло.pdf укладений
11 липня 2018 10:12
Електронний підпис укладений
02 квітня 2018 11:48
Договір Масло.pdf укладений
02 квітня 2018 11:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зміною кон'юктури ринку та підвищенням роздрібних цін у торгівельній мережі Львівської області на вершкове масло, керуючись п.2 частини 4 статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" Сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару (кг) на 10 % без збільшення заагльної суми Договору.
Номер договору про закупівлю: МВ/07
Договір:
Номер додаткової угоди: МВ/07
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зміною кон'юктури ринку та підвищенням роздрібних цін у торговій мережі Львівської області на масло, керуючись п.2 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", Сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару на 10 відсотків без збільшенн загальної суми Договору.
Номер договору про закупівлю: МВ/07
Договір:
Номер додаткової угоди: МВ/07
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зміною кон'юктури ринку та підвищенням роздрібних цін у торігвельній мережі Львівської області на масло, керуючись пп.2 частини 4 статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" Сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару (кг) на 10 % без збільшення заагльної суми Договору.
Номер договору про закупівлю: МВ/07
Договір:
Номер додаткової угоди: МВ/07
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зміною кон'юктури ринку та підвищенням роздрібних цін у торгівельній мережі Львівської області на масло, керуючись п.2 частини 4 статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" Сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару (кг) на 10% без збільшення суми Договору.
Номер договору про закупівлю: МВ/07
Договір:
Номер додаткової угоди: МВ/07
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зміною кон'юктури ринку та підвищенням роздрібних цін у торгівельній мережі Львівської області на масло, керуючись пп.2 частини 4 статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі", Сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару (кг) на 10 % без збільшення загальної суми Договору.
Номер договору про закупівлю: МВ/07
Договір:
Номер додаткової угоди: МВ/07
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 квітня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 439 150,10
UAH з ПДВ