Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Заміна віконних блоків у багатоквартирному будинку
Очікувана вартість
145 000,00 UAH
UA-2018-02-19-000670-c ● 44d7f46a246e406180e10d83b61080ad
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОСББ "МИРА" 105 |
Код ЄДРПОУ: | 40590130 |
Місцезнаходження: | 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр. Миру 105 |
Контактна особа: |
Перець Олег Віталійович +380506360550 olvit2008@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2018 11:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2018 11:52 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2018 11:52 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2018 14:19 |
Очікувана вартість: | 145 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,55% |
Інформація про предмет закупівлі
Заміна віконних блоків у багатоквартирному будинку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32 шт
Заміна віконних блоків у багатоквартирному будинку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр. Миру,105
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 березня 2018
—
30 квітня 2018
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2018 11:48 |
Шаблон договір куплі продажу вікна.doc |
19 лютого 2018 11:48 |
Кваліфікаційні критерії вікна двері 2.doc |
19 лютого 2018 11:48 |
ТЗ окна 2.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-02-19-000670-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ВКФ НІКС-М, Код ЄДРПОУ:41635753
Дата подання: 02 березня 2018 12:57
Оскарження
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, замовником ОСББ "МИРА" 105 було проведено закупівлю Ідентифікатор закупівлі UA-2018-02-19-000670-c ID 44d7f46a246e406180e10d83b61080ad.
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 5 учасників:
1.ТОВ ВКФ НІКС-М
2. ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович"
3. ФОП Богданова Анастасия Сергеевна
4. ТОВ "ВIКНА ВIКОНДА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
5. ТОВ "ПРОД СЕРВІС ТОРГ".
Ціна учасника ТОВ ВКФ НІКС-М була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника у зв’язку з ненаданням відповідної цінової пропозиції з переліком матеріалів та робіт за даним проектом,а саме пункт 4.Інформація про предмет закупівлі :при монтажу застосовувати паро гідроізоляційних матеріалів (паро гідроізоляційної стрічки) під час монтажу віконних блоків, включити у вартість матеріалів.
Детально ознайомившись з пропозицією, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам документації Учасник ТОВ ВКФ НІКС М надав Гарантійний лист про монтажний шов.
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Також детально ознайомившись з тендерною пропозицією ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович",якого визначили переможцем, зазначаємо, що в її складі відсутні наступні документи:
1) Відсутній протокол випробувань на склопакети №70-С від 22.08.2017, замість нього надали протокол випробувань на склопакет № 701 від 10.11.2017
2) Взагалі Відсутній протокол випробувань на виріб №149-С від 19.12.2016
3) Відсутня протокол випробувань на склопакет № 173 від 7.04.2017, де вказано коефіцієнт теплопередачі вироба 0,75 м2хК / Вт
4) Сертифікат на профіль OPENTECK. Протокол повинен бути №УПС 34 /190-4-17 від 30.03.2017,а надали протокол випробувань на профіль OPENTECK №УПС 140 / 1157-4-14 від 19.08.14
5)Відсутній протокол випробувань на фурнітуру 101-1/С-17 від 07.11.2017
6) Сертификат відповідності на армування відсутній. немає ніякого документального підтвердження що учасник поставить армування саме 1,5 мм та виконає умови.
7) Відсутня гарантійний лист на товар (роботи) на 5 років
8) Відсутня Довідка про захист довкілля
9) Цінова пропозиція не представлено на фірмовому бланку і не має печатки.
10)Відсутній СЕС на фурнітуру.
11) Довідка про наявність ліцензії не підтвержена підписом та печаткою.
12) Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців від 24.07.2015р., тому всі дані, які занесені до Витягу, не є дійснимим чи підтвержденими. Інформація не оновлювалась декілька років.
До тендерної документації учасник ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович" надав протоколи, які не відповідають сетифікатам відповідності!!!!!
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Отже, пропозиція учасника ТОВ ВКФ НІКС М відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Звернути увагу замовника на те, що учасник ТОВ ВКФ НІКС М пропонує для установки профільну систему WDS 500, а учасник ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович" пропонує профільну систему Openteck. Профільна система WDS 500 вище класом і краще, невже собі в квартиру з двох запропонованих профільних систем замовник вибрав би Openteck!? Профільна система WDS 500 дорожче і краще на ринку України. Вибирайте краще для себе за вигіднішою ціною. Шановний Замовник,Ви ж ставите вікна у СВІЙ ДІМ!!!!
2.Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович" та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ ВКФ НІКС М та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
4. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
З повагою,
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 5 учасників:
1.ТОВ ВКФ НІКС-М
2. ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович"
3. ФОП Богданова Анастасия Сергеевна
4. ТОВ "ВIКНА ВIКОНДА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
5. ТОВ "ПРОД СЕРВІС ТОРГ".
Ціна учасника ТОВ ВКФ НІКС-М була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника у зв’язку з ненаданням відповідної цінової пропозиції з переліком матеріалів та робіт за даним проектом,а саме пункт 4.Інформація про предмет закупівлі :при монтажу застосовувати паро гідроізоляційних матеріалів (паро гідроізоляційної стрічки) під час монтажу віконних блоків, включити у вартість матеріалів.
Детально ознайомившись з пропозицією, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам документації Учасник ТОВ ВКФ НІКС М надав Гарантійний лист про монтажний шов.
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Також детально ознайомившись з тендерною пропозицією ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович",якого визначили переможцем, зазначаємо, що в її складі відсутні наступні документи:
1) Відсутній протокол випробувань на склопакети №70-С від 22.08.2017, замість нього надали протокол випробувань на склопакет № 701 від 10.11.2017
2) Взагалі Відсутній протокол випробувань на виріб №149-С від 19.12.2016
3) Відсутня протокол випробувань на склопакет № 173 від 7.04.2017, де вказано коефіцієнт теплопередачі вироба 0,75 м2хК / Вт
4) Сертифікат на профіль OPENTECK. Протокол повинен бути №УПС 34 /190-4-17 від 30.03.2017,а надали протокол випробувань на профіль OPENTECK №УПС 140 / 1157-4-14 від 19.08.14
5)Відсутній протокол випробувань на фурнітуру 101-1/С-17 від 07.11.2017
6) Сертификат відповідності на армування відсутній. немає ніякого документального підтвердження що учасник поставить армування саме 1,5 мм та виконає умови.
7) Відсутня гарантійний лист на товар (роботи) на 5 років
8) Відсутня Довідка про захист довкілля
9) Цінова пропозиція не представлено на фірмовому бланку і не має печатки.
10)Відсутній СЕС на фурнітуру.
11) Довідка про наявність ліцензії не підтвержена підписом та печаткою.
12) Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців від 24.07.2015р., тому всі дані, які занесені до Витягу, не є дійснимим чи підтвержденими. Інформація не оновлювалась декілька років.
До тендерної документації учасник ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович" надав протоколи, які не відповідають сетифікатам відповідності!!!!!
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Отже, пропозиція учасника ТОВ ВКФ НІКС М відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Звернути увагу замовника на те, що учасник ТОВ ВКФ НІКС М пропонує для установки профільну систему WDS 500, а учасник ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович" пропонує профільну систему Openteck. Профільна система WDS 500 вище класом і краще, невже собі в квартиру з двох запропонованих профільних систем замовник вибрав би Openteck!? Профільна система WDS 500 дорожче і краще на ринку України. Вибирайте краще для себе за вигіднішою ціною. Шановний Замовник,Ви ж ставите вікна у СВІЙ ДІМ!!!!
2.Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович" та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ ВКФ НІКС М та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
4. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
З повагою,
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 березня 2018 09:36
Лист до представників ТОВ "Никс-м" з наданням стислої відповіді на отриманий запит!
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-02-19-000670-c.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ВКФ НІКС-М, Код ЄДРПОУ:41635753
Дата подання: 02 березня 2018 12:59
Оскарження
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, замовником ОСББ "МИРА" 105 було проведено закупівлю Ідентифікатор закупівлі UA-2018-02-19-000670-c ID 44d7f46a246e406180e10d83b61080ad.
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 5 учасників:
1.ТОВ ВКФ НІКС-М
2. ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович"
3. ФОП Богданова Анастасия Сергеевна
4. ТОВ "ВIКНА ВIКОНДА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
5. ТОВ "ПРОД СЕРВІС ТОРГ".
Ціна учасника ТОВ ВКФ НІКС-М була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника у зв’язку з ненаданням відповідної цінової пропозиції з переліком матеріалів та робіт за даним проектом,а саме пункт 4.Інформація про предмет закупівлі :при монтажу застосовувати паро гідроізоляційних матеріалів (паро гідроізоляційної стрічки) під час монтажу віконних блоків, включити у вартість матеріалів.
Детально ознайомившись з пропозицією, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам документації Учасник ТОВ ВКФ НІКС М надав Гарантійний лист про монтажний шов.
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Також детально ознайомившись з тендерною пропозицією ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович",якого визначили переможцем, зазначаємо, що в її складі відсутні наступні документи:
1) Відсутній протокол випробувань на склопакети №70-С від 22.08.2017, замість нього надали протокол випробувань на склопакет № 701 від 10.11.2017
2) Взагалі Відсутній протокол випробувань на виріб №149-С від 19.12.2016
3) Відсутня протокол випробувань на склопакет № 173 від 7.04.2017, де вказано коефіцієнт теплопередачі вироба 0,75 м2хК / Вт
4) Сертифікат на профіль OPENTECK. Протокол повинен бути №УПС 34 /190-4-17 від 30.03.2017,а надали протокол випробувань на профіль OPENTECK №УПС 140 / 1157-4-14 від 19.08.14
5)Відсутній протокол випробувань на фурнітуру 101-1/С-17 від 07.11.2017
6) Сертификат відповідності на армування відсутній. немає ніякого документального підтвердження що учасник поставить армування саме 1,5 мм та виконає умови.
7) Відсутня гарантійний лист на товар (роботи) на 5 років
8) Відсутня Довідка про захист довкілля
9) Цінова пропозиція не представлено на фірмовому бланку і не має печатки.
10)Відсутній СЕС на фурнітуру.
11) Довідка про наявність ліцензії не підтвержена підписом та печаткою.
12) Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців від 24.07.2015р., тому всі дані, які занесені до Витягу, не є дійснимим чи підтвержденими. Інформація не оновлювалась декілька років.
До тендерної документації учасник ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович" надав протоколи, які не відповідають сетифікатам відповідності!!!!!
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Отже, пропозиція учасника ТОВ ВКФ НІКС М відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Звернути увагу замовника на те, що учасник ТОВ ВКФ НІКС М пропонує для установки профільну систему WDS 500, а учасник ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович" пропонує профільну систему Openteck. Профільна система WDS 500 вище класом і краще, невже собі в квартиру з двох запропонованих профільних систем замовник вибрав би Openteck!? Профільна система WDS 500 дорожче і краще на ринку України. Вибирайте краще для себе за вигіднішою ціною. Шановний Замовник,Ви ж ставите вікна у СВІЙ ДІМ!!!!
2.Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович" та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ ВКФ НІКС М та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
4. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
З повагою,
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 5 учасників:
1.ТОВ ВКФ НІКС-М
2. ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович"
3. ФОП Богданова Анастасия Сергеевна
4. ТОВ "ВIКНА ВIКОНДА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
5. ТОВ "ПРОД СЕРВІС ТОРГ".
Ціна учасника ТОВ ВКФ НІКС-М була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника у зв’язку з ненаданням відповідної цінової пропозиції з переліком матеріалів та робіт за даним проектом,а саме пункт 4.Інформація про предмет закупівлі :при монтажу застосовувати паро гідроізоляційних матеріалів (паро гідроізоляційної стрічки) під час монтажу віконних блоків, включити у вартість матеріалів.
Детально ознайомившись з пропозицією, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам документації Учасник ТОВ ВКФ НІКС М надав Гарантійний лист про монтажний шов.
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Також детально ознайомившись з тендерною пропозицією ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович",якого визначили переможцем, зазначаємо, що в її складі відсутні наступні документи:
1) Відсутній протокол випробувань на склопакети №70-С від 22.08.2017, замість нього надали протокол випробувань на склопакет № 701 від 10.11.2017
2) Взагалі Відсутній протокол випробувань на виріб №149-С від 19.12.2016
3) Відсутня протокол випробувань на склопакет № 173 від 7.04.2017, де вказано коефіцієнт теплопередачі вироба 0,75 м2хК / Вт
4) Сертифікат на профіль OPENTECK. Протокол повинен бути №УПС 34 /190-4-17 від 30.03.2017,а надали протокол випробувань на профіль OPENTECK №УПС 140 / 1157-4-14 від 19.08.14
5)Відсутній протокол випробувань на фурнітуру 101-1/С-17 від 07.11.2017
6) Сертификат відповідності на армування відсутній. немає ніякого документального підтвердження що учасник поставить армування саме 1,5 мм та виконає умови.
7) Відсутня гарантійний лист на товар (роботи) на 5 років
8) Відсутня Довідка про захист довкілля
9) Цінова пропозиція не представлено на фірмовому бланку і не має печатки.
10)Відсутній СЕС на фурнітуру.
11) Довідка про наявність ліцензії не підтвержена підписом та печаткою.
12) Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців від 24.07.2015р., тому всі дані, які занесені до Витягу, не є дійснимим чи підтвержденими. Інформація не оновлювалась декілька років.
До тендерної документації учасник ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович" надав протоколи, які не відповідають сетифікатам відповідності!!!!!
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Отже, пропозиція учасника ТОВ ВКФ НІКС М відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Звернути увагу замовника на те, що учасник ТОВ ВКФ НІКС М пропонує для установки профільну систему WDS 500, а учасник ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович" пропонує профільну систему Openteck. Профільна система WDS 500 вище класом і краще, невже собі в квартиру з двох запропонованих профільних систем замовник вибрав би Openteck!? Профільна система WDS 500 дорожче і краще на ринку України. Вибирайте краще для себе за вигіднішою ціною. Шановний Замовник,Ви ж ставите вікна у СВІЙ ДІМ!!!!
2.Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович" та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ ВКФ НІКС М та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
4. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
З повагою,
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 березня 2018 09:38
Надання представників підрядної організації стислої відповіді на поставлені запитання!
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-02-19-000670-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ВКФ НІКС-М, Код ЄДРПОУ:41635753
Дата подання: 02 березня 2018 12:58
Оскарження
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, замовником ОСББ "МИРА" 105 було проведено закупівлю Ідентифікатор закупівлі UA-2018-02-19-000670-c ID 44d7f46a246e406180e10d83b61080ad.
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 5 учасників:
1.ТОВ ВКФ НІКС-М
2. ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович"
3. ФОП Богданова Анастасия Сергеевна
4. ТОВ "ВIКНА ВIКОНДА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
5. ТОВ "ПРОД СЕРВІС ТОРГ".
Ціна учасника ТОВ ВКФ НІКС-М була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника у зв’язку з ненаданням відповідної цінової пропозиції з переліком матеріалів та робіт за даним проектом,а саме пункт 4.Інформація про предмет закупівлі :при монтажу застосовувати паро гідроізоляційних матеріалів (паро гідроізоляційної стрічки) під час монтажу віконних блоків, включити у вартість матеріалів.
Детально ознайомившись з пропозицією, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам документації Учасник ТОВ ВКФ НІКС М надав Гарантійний лист про монтажний шов.
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Також детально ознайомившись з тендерною пропозицією ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович",якого визначили переможцем, зазначаємо, що в її складі відсутні наступні документи:
1) Відсутній протокол випробувань на склопакети №70-С від 22.08.2017, замість нього надали протокол випробувань на склопакет № 701 від 10.11.2017
2) Взагалі Відсутній протокол випробувань на виріб №149-С від 19.12.2016
3) Відсутня протокол випробувань на склопакет № 173 від 7.04.2017, де вказано коефіцієнт теплопередачі вироба 0,75 м2хК / Вт
4) Сертифікат на профіль OPENTECK. Протокол повинен бути №УПС 34 /190-4-17 від 30.03.2017,а надали протокол випробувань на профіль OPENTECK №УПС 140 / 1157-4-14 від 19.08.14
5)Відсутній протокол випробувань на фурнітуру 101-1/С-17 від 07.11.2017
6) Сертификат відповідності на армування відсутній. немає ніякого документального підтвердження що учасник поставить армування саме 1,5 мм та виконає умови.
7) Відсутня гарантійний лист на товар (роботи) на 5 років
8) Відсутня Довідка про захист довкілля
9) Цінова пропозиція не представлено на фірмовому бланку і не має печатки.
10)Відсутній СЕС на фурнітуру.
11) Довідка про наявність ліцензії не підтвержена підписом та печаткою.
12) Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців від 24.07.2015р., тому всі дані, які занесені до Витягу, не є дійснимим чи підтвержденими. Інформація не оновлювалась декілька років.
До тендерної документації учасник ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович" надав протоколи, які не відповідають сетифікатам відповідності!!!!!
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Отже, пропозиція учасника ТОВ ВКФ НІКС М відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Звернути увагу замовника на те, що учасник ТОВ ВКФ НІКС М пропонує для установки профільну систему WDS 500, а учасник ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович" пропонує профільну систему Openteck. Профільна система WDS 500 вище класом і краще, невже собі в квартиру з двох запропонованих профільних систем замовник вибрав би Openteck!? Профільна система WDS 500 дорожче і краще на ринку України. Вибирайте краще для себе за вигіднішою ціною. Шановний Замовник,Ви ж ставите вікна у СВІЙ ДІМ!!!!
2.Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович" та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ ВКФ НІКС М та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
4. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
З повагою,
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 5 учасників:
1.ТОВ ВКФ НІКС-М
2. ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович"
3. ФОП Богданова Анастасия Сергеевна
4. ТОВ "ВIКНА ВIКОНДА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
5. ТОВ "ПРОД СЕРВІС ТОРГ".
Ціна учасника ТОВ ВКФ НІКС-М була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника у зв’язку з ненаданням відповідної цінової пропозиції з переліком матеріалів та робіт за даним проектом,а саме пункт 4.Інформація про предмет закупівлі :при монтажу застосовувати паро гідроізоляційних матеріалів (паро гідроізоляційної стрічки) під час монтажу віконних блоків, включити у вартість матеріалів.
Детально ознайомившись з пропозицією, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам документації Учасник ТОВ ВКФ НІКС М надав Гарантійний лист про монтажний шов.
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Також детально ознайомившись з тендерною пропозицією ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович",якого визначили переможцем, зазначаємо, що в її складі відсутні наступні документи:
1) Відсутній протокол випробувань на склопакети №70-С від 22.08.2017, замість нього надали протокол випробувань на склопакет № 701 від 10.11.2017
2) Взагалі Відсутній протокол випробувань на виріб №149-С від 19.12.2016
3) Відсутня протокол випробувань на склопакет № 173 від 7.04.2017, де вказано коефіцієнт теплопередачі вироба 0,75 м2хК / Вт
4) Сертифікат на профіль OPENTECK. Протокол повинен бути №УПС 34 /190-4-17 від 30.03.2017,а надали протокол випробувань на профіль OPENTECK №УПС 140 / 1157-4-14 від 19.08.14
5)Відсутній протокол випробувань на фурнітуру 101-1/С-17 від 07.11.2017
6) Сертификат відповідності на армування відсутній. немає ніякого документального підтвердження що учасник поставить армування саме 1,5 мм та виконає умови.
7) Відсутня гарантійний лист на товар (роботи) на 5 років
8) Відсутня Довідка про захист довкілля
9) Цінова пропозиція не представлено на фірмовому бланку і не має печатки.
10)Відсутній СЕС на фурнітуру.
11) Довідка про наявність ліцензії не підтвержена підписом та печаткою.
12) Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців від 24.07.2015р., тому всі дані, які занесені до Витягу, не є дійснимим чи підтвержденими. Інформація не оновлювалась декілька років.
До тендерної документації учасник ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович" надав протоколи, які не відповідають сетифікатам відповідності!!!!!
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Отже, пропозиція учасника ТОВ ВКФ НІКС М відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Звернути увагу замовника на те, що учасник ТОВ ВКФ НІКС М пропонує для установки профільну систему WDS 500, а учасник ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович" пропонує профільну систему Openteck. Профільна система WDS 500 вище класом і краще, невже собі в квартиру з двох запропонованих профільних систем замовник вибрав би Openteck!? Профільна система WDS 500 дорожче і краще на ринку України. Вибирайте краще для себе за вигіднішою ціною. Шановний Замовник,Ви ж ставите вікна у СВІЙ ДІМ!!!!
2.Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович" та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ ВКФ НІКС М та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
4. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
З повагою,
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 березня 2018 09:37
Надання представників підрядної організації стислої відповіді на поставлені запитання!
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 лютого 2018 14:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ВКФ НІКС-М |
124 900,00
UAH з ПДВ
|
109 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович" |
132 000,00
UAH з ПДВ
|
109 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Богданова Анастасия Сергеевна |
135 000,00
UAH з ПДВ
|
112 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВIКНА ВIКОНДА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
128 000,00
UAH з ПДВ
|
122 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОД СЕРВІС ТОРГ" |
129 600,00
UAH з ПДВ
|
123 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ВКФ НІКС-М #41635753 |
Відхилено |
109 400,00
UAH з ПДВ
|
01 березня 2018 10:53
|
ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович" #2669808917 |
Переможець |
109 500,00
UAH з ПДВ
|
01 березня 2018 10:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2018 09:43
|
Договір купівлі-продажу | укладений |
04 квітня 2018 09:41
|
Договір купівлі-продажу | укладений |
04 квітня 2018 09:24
|