Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заміна віконних блоків у багатоквартирному будинку
Очікувана вартість
145 000,00 UAH
UA-2018-02-19-000670-c 44d7f46a246e406180e10d83b61080ad
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Перець Олег Віталійович

+380506360550 olvit2008@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОСББ "МИРА" 105
Код ЄДРПОУ: 40590130
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр. Миру 105
Контактна особа: Перець Олег Віталійович
+380506360550
olvit2008@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2018 11:47
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2018 11:52
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 лютого 2018 11:52
Початок аукціону: 26 лютого 2018 14:19
Очікувана вартість: 145 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55%

Інформація про предмет закупівлі

Заміна віконних блоків у багатоквартирному будинку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32 шт
Заміна віконних блоків у багатоквартирному будинку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр. Миру,105
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 березня 2018  —  30 квітня 2018
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-19-000670-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ВКФ НІКС-М, Код ЄДРПОУ:41635753
Дата подання: 02 березня 2018 12:57
Оскарження
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, замовником ОСББ "МИРА" 105 було проведено закупівлю Ідентифікатор закупівлі UA-2018-02-19-000670-c ID 44d7f46a246e406180e10d83b61080ad.
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 5 учасників:
1.ТОВ ВКФ НІКС-М
2. ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович"
3. ФОП Богданова Анастасия Сергеевна
4. ТОВ "ВIКНА ВIКОНДА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
5. ТОВ "ПРОД СЕРВІС ТОРГ".
Ціна учасника ТОВ ВКФ НІКС-М була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника у зв’язку з ненаданням відповідної цінової пропозиції з переліком матеріалів та робіт за даним проектом,а саме пункт 4.Інформація про предмет закупівлі :при монтажу застосовувати паро гідроізоляційних матеріалів (паро гідроізоляційної стрічки) під час монтажу віконних блоків, включити у вартість матеріалів.
Детально ознайомившись з пропозицією, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам документації Учасник ТОВ ВКФ НІКС М надав Гарантійний лист про монтажний шов.
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.

Також детально ознайомившись з тендерною пропозицією ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович",якого визначили переможцем, зазначаємо, що в її складі відсутні наступні документи:
1) Відсутній протокол випробувань на склопакети №70-С від 22.08.2017, замість нього надали протокол випробувань на склопакет № 701 від 10.11.2017
2) Взагалі Відсутній протокол випробувань на виріб №149-С від 19.12.2016
3) Відсутня протокол випробувань на склопакет № 173 від 7.04.2017, де вказано коефіцієнт теплопередачі вироба 0,75 м2хК / Вт
4) Сертифікат на профіль OPENTECK. Протокол повинен бути №УПС 34 /190-4-17 від 30.03.2017,а надали протокол випробувань на профіль OPENTECK №УПС 140 / 1157-4-14 від 19.08.14
5)Відсутній протокол випробувань на фурнітуру 101-1/С-17 від 07.11.2017
6) Сертификат відповідності на армування відсутній. немає ніякого документального підтвердження що учасник поставить армування саме 1,5 мм та виконає умови.
7) Відсутня гарантійний лист на товар (роботи) на 5 років
8) Відсутня Довідка про захист довкілля
9) Цінова пропозиція не представлено на фірмовому бланку і не має печатки.
10)Відсутній СЕС на фурнітуру.
11) Довідка про наявність ліцензії не підтвержена підписом та печаткою.
12) Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців від 24.07.2015р., тому всі дані, які занесені до Витягу, не є дійснимим чи підтвержденими. Інформація не оновлювалась декілька років.
До тендерної документації учасник ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович" надав протоколи, які не відповідають сетифікатам відповідності!!!!!

Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».

Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Отже, пропозиція учасника ТОВ ВКФ НІКС М відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,


ПРОШУ:
1. Звернути увагу замовника на те, що учасник ТОВ ВКФ НІКС М пропонує для установки профільну систему WDS 500, а учасник ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович" пропонує профільну систему Openteck. Профільна система WDS 500 вище класом і краще, невже собі в квартиру з двох запропонованих профільних систем замовник вибрав би Openteck!? Профільна система WDS 500 дорожче і краще на ринку України. Вибирайте краще для себе за вигіднішою ціною. Шановний Замовник,Ви ж ставите вікна у СВІЙ ДІМ!!!!
2.Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович" та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ ВКФ НІКС М та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
4. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.

З повагою,
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 березня 2018 09:36
Лист до представників ТОВ "Никс-м" з наданням стислої відповіді на отриманий запит!
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-02-19-000670-c.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ВКФ НІКС-М, Код ЄДРПОУ:41635753
Дата подання: 02 березня 2018 12:59
Оскарження
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, замовником ОСББ "МИРА" 105 було проведено закупівлю Ідентифікатор закупівлі UA-2018-02-19-000670-c ID 44d7f46a246e406180e10d83b61080ad.
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 5 учасників:
1.ТОВ ВКФ НІКС-М
2. ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович"
3. ФОП Богданова Анастасия Сергеевна
4. ТОВ "ВIКНА ВIКОНДА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
5. ТОВ "ПРОД СЕРВІС ТОРГ".
Ціна учасника ТОВ ВКФ НІКС-М була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника у зв’язку з ненаданням відповідної цінової пропозиції з переліком матеріалів та робіт за даним проектом,а саме пункт 4.Інформація про предмет закупівлі :при монтажу застосовувати паро гідроізоляційних матеріалів (паро гідроізоляційної стрічки) під час монтажу віконних блоків, включити у вартість матеріалів.
Детально ознайомившись з пропозицією, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам документації Учасник ТОВ ВКФ НІКС М надав Гарантійний лист про монтажний шов.
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.

Також детально ознайомившись з тендерною пропозицією ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович",якого визначили переможцем, зазначаємо, що в її складі відсутні наступні документи:
1) Відсутній протокол випробувань на склопакети №70-С від 22.08.2017, замість нього надали протокол випробувань на склопакет № 701 від 10.11.2017
2) Взагалі Відсутній протокол випробувань на виріб №149-С від 19.12.2016
3) Відсутня протокол випробувань на склопакет № 173 від 7.04.2017, де вказано коефіцієнт теплопередачі вироба 0,75 м2хК / Вт
4) Сертифікат на профіль OPENTECK. Протокол повинен бути №УПС 34 /190-4-17 від 30.03.2017,а надали протокол випробувань на профіль OPENTECK №УПС 140 / 1157-4-14 від 19.08.14
5)Відсутній протокол випробувань на фурнітуру 101-1/С-17 від 07.11.2017
6) Сертификат відповідності на армування відсутній. немає ніякого документального підтвердження що учасник поставить армування саме 1,5 мм та виконає умови.
7) Відсутня гарантійний лист на товар (роботи) на 5 років
8) Відсутня Довідка про захист довкілля
9) Цінова пропозиція не представлено на фірмовому бланку і не має печатки.
10)Відсутній СЕС на фурнітуру.
11) Довідка про наявність ліцензії не підтвержена підписом та печаткою.
12) Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців від 24.07.2015р., тому всі дані, які занесені до Витягу, не є дійснимим чи підтвержденими. Інформація не оновлювалась декілька років.
До тендерної документації учасник ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович" надав протоколи, які не відповідають сетифікатам відповідності!!!!!

Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».

Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Отже, пропозиція учасника ТОВ ВКФ НІКС М відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,


ПРОШУ:
1. Звернути увагу замовника на те, що учасник ТОВ ВКФ НІКС М пропонує для установки профільну систему WDS 500, а учасник ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович" пропонує профільну систему Openteck. Профільна система WDS 500 вище класом і краще, невже собі в квартиру з двох запропонованих профільних систем замовник вибрав би Openteck!? Профільна система WDS 500 дорожче і краще на ринку України. Вибирайте краще для себе за вигіднішою ціною. Шановний Замовник,Ви ж ставите вікна у СВІЙ ДІМ!!!!
2.Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович" та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ ВКФ НІКС М та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
4. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.

З повагою,
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 березня 2018 09:38
Надання представників підрядної організації стислої відповіді на поставлені запитання!
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-02-19-000670-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ВКФ НІКС-М, Код ЄДРПОУ:41635753
Дата подання: 02 березня 2018 12:58
Оскарження
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, замовником ОСББ "МИРА" 105 було проведено закупівлю Ідентифікатор закупівлі UA-2018-02-19-000670-c ID 44d7f46a246e406180e10d83b61080ad.
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 5 учасників:
1.ТОВ ВКФ НІКС-М
2. ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович"
3. ФОП Богданова Анастасия Сергеевна
4. ТОВ "ВIКНА ВIКОНДА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
5. ТОВ "ПРОД СЕРВІС ТОРГ".
Ціна учасника ТОВ ВКФ НІКС-М була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника у зв’язку з ненаданням відповідної цінової пропозиції з переліком матеріалів та робіт за даним проектом,а саме пункт 4.Інформація про предмет закупівлі :при монтажу застосовувати паро гідроізоляційних матеріалів (паро гідроізоляційної стрічки) під час монтажу віконних блоків, включити у вартість матеріалів.
Детально ознайомившись з пропозицією, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам документації Учасник ТОВ ВКФ НІКС М надав Гарантійний лист про монтажний шов.
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.

Також детально ознайомившись з тендерною пропозицією ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович",якого визначили переможцем, зазначаємо, що в її складі відсутні наступні документи:
1) Відсутній протокол випробувань на склопакети №70-С від 22.08.2017, замість нього надали протокол випробувань на склопакет № 701 від 10.11.2017
2) Взагалі Відсутній протокол випробувань на виріб №149-С від 19.12.2016
3) Відсутня протокол випробувань на склопакет № 173 від 7.04.2017, де вказано коефіцієнт теплопередачі вироба 0,75 м2хК / Вт
4) Сертифікат на профіль OPENTECK. Протокол повинен бути №УПС 34 /190-4-17 від 30.03.2017,а надали протокол випробувань на профіль OPENTECK №УПС 140 / 1157-4-14 від 19.08.14
5)Відсутній протокол випробувань на фурнітуру 101-1/С-17 від 07.11.2017
6) Сертификат відповідності на армування відсутній. немає ніякого документального підтвердження що учасник поставить армування саме 1,5 мм та виконає умови.
7) Відсутня гарантійний лист на товар (роботи) на 5 років
8) Відсутня Довідка про захист довкілля
9) Цінова пропозиція не представлено на фірмовому бланку і не має печатки.
10)Відсутній СЕС на фурнітуру.
11) Довідка про наявність ліцензії не підтвержена підписом та печаткою.
12) Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців від 24.07.2015р., тому всі дані, які занесені до Витягу, не є дійснимим чи підтвержденими. Інформація не оновлювалась декілька років.
До тендерної документації учасник ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович" надав протоколи, які не відповідають сетифікатам відповідності!!!!!

Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».

Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Отже, пропозиція учасника ТОВ ВКФ НІКС М відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,


ПРОШУ:
1. Звернути увагу замовника на те, що учасник ТОВ ВКФ НІКС М пропонує для установки профільну систему WDS 500, а учасник ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович" пропонує профільну систему Openteck. Профільна система WDS 500 вище класом і краще, невже собі в квартиру з двох запропонованих профільних систем замовник вибрав би Openteck!? Профільна система WDS 500 дорожче і краще на ринку України. Вибирайте краще для себе за вигіднішою ціною. Шановний Замовник,Ви ж ставите вікна у СВІЙ ДІМ!!!!
2.Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович" та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ ВКФ НІКС М та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
4. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.

З повагою,
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 березня 2018 09:37
Надання представників підрядної організації стислої відповіді на поставлені запитання!
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

05 березня 2018 11:50
Уточните Ваш Ответ

Документи

03 березня 2018 09:36
протокол

Документи подані скаржником

02 березня 2018 12:59
Оскарження ОСББ МИРА 105 .pdf
05 березня 2018 11:49
Уточните Ваш Ответ

Документи

03 березня 2018 09:38
протокол

Документи подані скаржником

05 березня 2018 11:49
Уточните Ваш Ответ

Документи

03 березня 2018 09:37
протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2018 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВКФ НІКС-М 124 900,00
UAH з ПДВ
109 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович" 132 000,00
UAH з ПДВ
109 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Богданова Анастасия Сергеевна 135 000,00
UAH з ПДВ
112 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВIКНА ВIКОНДА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 128 000,00
UAH з ПДВ
122 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОД СЕРВІС ТОРГ" 129 600,00
UAH з ПДВ
123 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 лютого 2018 18:02
Цінова_пропозиція (20).PDF
23 лютого 2018 18:02
Сертификаты.zip
23 лютого 2018 18:02
установчі документи.rar

Публічні документи

23 лютого 2018 14:41
ЦП Мира 105.pdf
23 лютого 2018 14:41
КП паспорт Мира 105.pdf
23 лютого 2018 14:41
Лента монтажн_СЭС_2015_1_2.pdf
23 лютого 2018 14:41
Сертификаты.rar
23 лютого 2018 14:41
Сан норми.rar
23 лютого 2018 14:41
Протоколи.rar
23 лютого 2018 14:41
Лист Подяки.pdf
23 лютого 2018 14:41
Досвід.rar
23 лютого 2018 14:41
Відстутність підстав.pdf
23 лютого 2018 14:41
Працівніки.pdf
23 лютого 2018 14:41
Мат .база.pdf

Публічні документи

23 лютого 2018 18:15
Уставні документи.pdf
23 лютого 2018 18:15
сертификаты на окна.rar

Публічні документи

24 лютого 2018 11:26
Технические условия 1.jpg
24 лютого 2018 11:26
Список работников.jpg
24 лютого 2018 11:26
Р05-11-17 стеклопакет.pdf
24 лютого 2018 11:26
№ 2888-Б от 22.06.17 Серия 500.pdf
24 лютого 2018 11:26
WDS сертификат до 18.05.2018.jpg
24 лютого 2018 11:26
Справка Банка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВКФ НІКС-М

ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович"

ФОП Богданова Анастасия Сергеевна

ТОВ "ВIКНА ВIКОНДА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ТОВ "ПРОД СЕРВІС ТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ВКФ НІКС-М
#41635753
Відхилено 109 400,00
UAH з ПДВ
01 березня 2018 10:53
ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович"
#2669808917
Переможець 109 500,00
UAH з ПДВ
01 березня 2018 10:54

Документи

01 березня 2018 10:53
протокол

Документи

01 березня 2018 10:54
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 березня 2018 10:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Абдурахманов Руслан Мухамматович"
#2669808917
109 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 березня 2018 10:54
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 квітня 2018 09:43
Договір купівлі-продажу укладений
04 квітня 2018 09:41
Договір купівлі-продажу укладений
04 квітня 2018 09:24