Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) – Ковель – Чернівці - Теребляче (на м.Бухарест) під'їзд до м. Луцька км 0+000 - км 5+200 (45233142-6 Ремонт доріг)
GBN G.1-218-182: 2011 Current average repair public road of national importance M-19 Domanove (on the city of Brest) - Kovel - Chernivtsi - Tereblyacho (in Bucharest) entrance to the city of Lutsk km 0 + 000 - km 5 + 200 (45233142-6 road repairs)
Очікувана вартість
84 029 655,00 UAH
UA-2018-02-19-000584-b 5fb4844863b24aee9e1b0e07c7fadc97
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилипчук Руслан Володимирович

380507833341 sadtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Волинській області
Код ЄДРПОУ: 25908960
Місцезнаходження: 43000, Україна , Волинська область обл., Луцьк, Вул. Рівненська, будинок 52-Б
Контактна особа: Пилипчук Руслан Володимирович
380507833341
sadtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Roads Service in Volyn Region
National ID: 25908960
Contact point: Pilipchuk Ruslan
380507833341
sadtender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 лютого 2018 14:15
Звернення за роз’ясненнями: до 13 березня 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 березня 2018 09:00
Початок аукціону: 29 березня 2018 14:29
Очікувана вартість: 84 029 655,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 840 297,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2100741 UAH
Publication date: 19 лютого 2018 14:15
Enquiries until: 13 березня 2018 09:00
Complaints submission until: до 19 березня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 березня 2018 09:00

Information

Estimated total value: 84 029 655 UAH including VAT
Minimal lowering step: 840 297 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) – Ковель – Чернівці - Теребляче (на м.Бухарест) під'їзд до м. Луцька км 0+000 - км 5+200 (45233142-6 Ремонт доріг)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5200 метри
ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) – Ковель – Чернівці - Теребляче (на м.Бухарест) під'їзд до м. Луцька км 0+000 - км 5+200 (45233142-6 Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43020, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Рівненська 52б (послуги надаються на автомобільній дорозі державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) – Ковель – Чернівці - Теребляче (на м.Бухарест) під'їзд до м. Луцька км 0+000 - км 5+200)
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

GBN G.1-218-182: 2011 Current average repair public road of national importance
M-19 Domanove (on the city of Brest) - Kovel - Chernivtsi - Tereblyacho (in Bucharest) entrance to the city of Lutsk km 0 + 000 - km 5 + 200 (45233142-6 road repairs)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-19-000584-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: Открытое акционерное общество "Дорожно-строительный трест № 4 г.Брест", Код ЄДРПОУ:200274482
Дата подання: 06 березня 2018 10:29
надмірні та дискримінаційні кваліфікаційні вимоги до субпідрядних організацій
Відповідно до ч. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовник вимагає від учасника надати інформацію про субпідрядника, якщо такий буде ним залучатись до надання послуг у обсязі не менше ніж 20% вартості договору про закупівлю. При цьому, у тендерній документації встановлені кваліфікаційні вимоги до субпідрядника, які аналогічні кваліфікаційним вимогам до учасника.
Зокрема, Замовник вимагає документальне підтвердження про відповідність субпідрядних організацій таким кваліфікаційним критеріям, як «…. наявність в субпідрядника та місце розташування власного/орендованого асфальтобетонного заводу, що буде залучений при наданні послуг чи про можливість постачання субпідряднику асфальтобетонної суміші в потрібній кількості….; про виконаний/-і аналогічний/-і* договір/-ори субпідрядником. *Поняття аналогічного договору визначене у пункті 4 Додатку №2 до тендерної документації.».
У п. 4 додатку 2 до тендерної документації зазначено, що Аналогічним(-и) договором(-ами) вважається(-ються) завершений (-ні) договір(-ори) на надання послуг (виконання робіт) з поточного середнього ремонту, капітального ремонту, будівництва та реконструкції автомобільних доріг державного значення загального користування в Україні, Білорусії, Албанії, Македонії, Сербії, Чорногорії, Туреччини, Ізраїлі, країнах Близького Сходу та Середньої Азії, учасників країн членів СОТ, країнах ЄС та інших країнах протягом останніх п’яти років, що передбачають роботи з влаштування асфальтобетонних покриттів у відповідності до вимог ДБН А.3.1.-5:2009 та ДБН В.2.3-4:2015 з конструкцією дорожнього одягу, передбаченою предметом закупівлі, протяжністю не менше, ніж передбачена предметом закупівлі, виконані в рамках одного чи декількох договорів протягом одного календарного (з 1 січня по 31 грудня) року
В той же час, в технічному завданні, окрім основних видів робіт (влаштування дорожнього одягу), перебачено також інші види робіт, на виконання яких планується залучити відповідну субпідрядну організацію (наприклад, виконання зовнішнього освітлення, влаштування дорожньої розмітки, дорожніх знаків та ін.).
Оскільки роботи із зовнішнього освітлення (як і нанесення дорожньої розмітки) та роботи з улаштування дорожнього одягу є різними за своїм характером та окремими один від одного, і такі роботи виконуються, як правило, різними будівельними організаціями за напрямками та специфікою діяльності, у субпідрядника, який виконуватиме субпідрядні роботи, відсутній досвід виконання аналогічного предмету закупівлі договору - а саме на роботи з влаштування асфальтобетонних покриттів у відповідності до вимог ДБН А.3.1.-5:2009 та ДБН В.2.3-4:2015 з конструкцією дорожнього одягу, передбаченою предметом закупівлі, протяжністю не менше, ніж передбачена предметом закупівлі, виконані в рамках одного чи декількох договорів протягом одного календарного (з 1 січня по 31 грудня) року, оскільки такого досвіду в електромонтажній організації, чи організації яка наносить дорожню розмітку, і не може бути.
Так само, у таких субпідрядників не може бути і АБЗ, оскільки для виконання окремих субпідрядних робіт асфальтобетонні суміші не потрібні.
В той же час, не надавши у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження субпідрядника встановленим кваліфікаційним вимогам, така пропозиція може бути відхилена Замовником як невідповідна.
Просимо внести зміни до тендерної документації та усунути такі вимоги до субпідрядних організацій.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 березня 2018 10:25
Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, а саме необхідності (у випадку залучення до надання послуг субпідрядних організацій у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю) надання учасником довідки, що повинна містити види послуг, які передбачається доручити субпідрядній організації з орієнтованою вартістю послуг у відсотках до ціни пропозиції, та підтверджуючої інформації про відповідність субпідрядних організацій таким кваліфікаційним критеріям, як наявність в субпідрядника обладнання та матеріально-технічної бази, в т.ч. і власного/орендованого асфальтобетонного заводу, кількість та кваліфікацію фахівців субпідрядника, про виконаний/-і аналогічний/-і договір/-ори субпідрядником.
На думку Замовника, дана вимога щодо надання учасником ряду документів по субпідрядній організації, яку планує залучити в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, не є дискримінаційною, оскільки вона визначена Замовником в рамках повноважень, наданих йому Законом, і є цілком обгрунтованою, особливо в умовах, коли основні роботи при наданні послуг з поточного ремонту автомобільної дороги передбачають влаштування дорожнього одягу. Надання документів по субпідряднику для підтвердження кваліфікації субпідрядника є необхідною умовою, зважаючи на значну вартість закупівлі. Залучення до надання послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення субпідрядника у обсязі більше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, який немає досвіду виконання аналогічного договору, відповідної матеріально-технічної бази та фахівців, є ризикованим та неприйнятним, оскільки в подальшому може призвести до невиконання послуг згідно предмету закупівлі.
Для виконання робіт із влаштування зовнішнього освітлення, встановлення дорожніх знаків та нанесення дорожньої розмітки під час надання послуг з поточного середнього ремонту доріг виникає необхідність залучення субпідрядних організацій. Однак загальна вартість таких робіт з інженерного облаштування автомобільної дороги в рамках даної закупівлі не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю і відповідно учасник закупівлі повинен обмежитися лише наданням довідки з інформацією про наміри надання послуг із залученням сторонніх суб’єктів господарювання у обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на подану вимогу
Номер вимоги: UA-2018-02-19-000584-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: Открытое акционерное общество "Дорожно-строительный трест № 4 г.Брест", Код ЄДРПОУ:200274482
Дата подання: 06 березня 2018 10:35
дискримінаційні умови тендерної документації в частині визначення поняття "аналогічний договір"
У тендерній документації Замовник, надаючи визначення поняттю «аналогічний договір» встановив дискримінаційні умови щодо участі в закупівлі учасників, зокрема, у тендерній документації встановлено, що Аналогічним(-и) договором(-ами) вважається(-ються) завершений (-ні) договір(-ори) на надання послуг (виконання робіт) з поточного середнього ремонту, капітального ремонту, будівництва та реконструкції автомобільних доріг державного значення загального користування в Україні, Білорусії, Албанії, Македонії, Сербії, Чорногорії, Туреччини, Ізраїлі, країнах Близького Сходу та Середньої Азії, учасників країн членів СОТ, країнах ЄС та інших країнах протягом останніх п’яти років, що передбачають роботи з влаштування асфальтобетонних покриттів у відповідності до вимог ДБН А.3.1.-5:2009 та ДБН В.2.3-4:2015…»
Однак, виконання робіт з поточного середнього ремонту, капітального ремонту, будівництва та реконструкції автомобільних доріг державного значення загального користування в інших країнах не виконуються у відповідності до вимог ДБН А.3.1.-5:2009 та ДБН В.2.3-4:2015, оскілки такі будівельні норми діють лише на території України, і учасник, який має успішний досвід виконання робіт з ремонту, будівництва, реконструкції автомобільних доріг державного значення загального користування в інших країнах, подавши тендерну пропозицію з документальним підтвердженням виконання аналогічних робіт на території інших держав, не відповідатиме встановленому кваліфікаційному критерію та може бути відхилений замовником.
Просимо внести зміни та виключити таку помилкову невідповідність.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 березня 2018 10:28
П.4 Додатку №2 до тендерної документації Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям" передбачено, що документальним підтвердженням виконання аналогічного договору є оригінали/завірені учасником копії: аналогічного(-их) договору(-ів) з усіма додатками, акт(-и) звірки взаємних розрахунків та позитивного (-их) листа(ів)-відгуку (-ів) від Замовника (-ів) щодо виконання кожного зазначеного учасником в Таблиці аналогічного договору з обов’язковою інформацією про якість та своєчасність виконання робіт (надання послуг).
Для тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Волинській області підтвердженням того, що роботи з влаштування асфальтобетонних покриттів були виконані учасником у відповідності до вимог ДБН А.3.1.-5:2009 та ДБН В.2.3-4:2015, є позитивний лист-відгук від Замовника (не обовязково резидента України) щодо виконання зазначеного учасником аналогічного договору з обов’язковою інформацією про якість та своєчасність надання послуг.
У разі, якщо учасник не надасть позитивного відгука від Замовника щодо виконання аналогічного договору або наданий відгук не буде містити інформацію про якість наданих послуг, така тендерна пропозиція буде відхилена Замовником.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на подану вимогу
Номер вимоги: UA-2018-02-19-000584-b.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: Открытое акционерное общество "Дорожно-строительный трест № 4 г.Брест", Код ЄДРПОУ:200274482
Дата подання: 06 березня 2018 10:44
2. дискримінаційні умови тендерної документації в частині визначення поняття "аналогічний договір"
Даючи визначення поняттю «аналогічний договір», у тендерній документації замовник зазначив, що аналогічний договір має передбачати роботи з влаштування асфальтобетонних покриттів ….. з конструкцією дорожнього одягу, передбаченою предметом закупівлі.
Також, на підтвердження відповідності такому кваліфікаційному критерію як «досвід виконання аналогічного договору» учасник має надати довіку довільної форми, із зазначенням, зокрема, найменування та обсяги (кількість та площа) фактично виконаних (наданих) робіт (послуг) по кожному шару дорожнього одягу окремо.
Фактично, такі вимоги означають, що в учасника має бути наявним досвід виконання не аналогічних, а ідентичних робіт, оскільки дорожня конструкція, передбачена у предметі закупівлі, розроблена проектною організацією за окремим проектом, і саме такої конструкції дорожнього одягу, як передбачена предметом закупівлі, більше ніде немає.
Так, відповідно до ДСТУ Б А.1.1-100:2013:
Дорожня конструкція – інженерна споруда автомобільної дороги, що поєднує дорожній одяг та робочу зону земляного полотна (п.4.6.10)
Дорожній одяг – одно або багатошарова контрукція проїзної частини автомобільної дороги, яка сприймає навантаження від транспортних засобів і передає його на грунт земляного полотна ( п. 4.1.11).
Відповідно до п. 2.1.1 ВБН В.2.3-218-186-2004 «Дорожній одяг нежорсткого типу», проектування дорожнього одягу нежорсткого типу являє собою єдиний процес конструювання й розрахунку дорожньої конструкції (системи дорожній одяг плюс робочий шар земляного полотна) на міцність, морозостійкість і осушення з техніко-економічним обґрунтуванням варіантів з метою вибору найбільш економічного за даних умов.
Відповідно до п. 1.3 цього ж ВБН, при конструюванні дорожнього одягу нежорсткого типу належить визначати оптимальні дорожньо-будівельні матеріали і призначати раціональне розміщення шарів у комплексі із земляним полотном.
Відповідно до п. 2.1.3. ВБН В.2.3-218-186-2004, при конструюванні дорожнього одягу нежорсткого типу необхідно керуватися наступними принципами …б) конструкція одягу може бути прийнята типовою чи розроблена індивідуально для кожної ділянки або ряду ділянок дороги, що характеризуються подібними природними умовами (ґрунт робочого шару земляного полотна, умови його зволоження, клімат, забезпеченість місцевими дорожньо-будівельними матеріалами і т. ін.) з однаковими розрахунковими навантаженнями. При виборі конструкції дорожнього одягу для даних умов перевагу варто віддавати перевіреній на практиці в даних умовах типовій конструкції.
Відповідно до п. 2.1.2 ВБН В.2.3-218-186-2004, задачами конструювання дорожнього одягу нежорсткого типу, зокрема, є:
- вибір типу покриття;
- призначення кількості конструктивних шарів основи (додаткової основи;)
- розміщення шарів у конструкції і попереднє призначення їх товщин.
Таким чином, конструкція дорожнього одягу включає в себе усі шари дорожнього одягу, їх кількість, товщину, послідовність розміщення шарів, тип покриття, матеріал для влаштування шарів дорожнього одягу.
Технологічно, влаштування конструкції дорожнього одягу при виконанні робіт з поточного середнього ремонту, капітального ремонту, будівництва та реконструкції автомобільних доріг не відрізняються, відрізняється лише сама конструкція ( кількість шарів, їх товщина та матеріал влаштування шарів дорожнього одягу), яка визначається проектною організацією залежно від умов будівництва та стану дороги.
Як правило, роботи з поточного середнього ремонту, капітального ремонту, будівництва та реконструкції автомобільних доріг включають в себе такі етапи:
1) фрезерування асфальтобетонного покриття із застосуванням фрези
2) влаштування основи дорожнього одягу (за ГБН Г. 1-218-182:2011 для поточного середнього ремонту не передбачено) - конструктивна частина дорожнього одягу, призначена для зниження тиску на додаткові шари дорожнього одягу та ґрунт земляного полотна, шляхом перерозподілу зусилля від автомобільних коліс на більшу площу
3) влаштування вирівнюючого шару (один або декілька) – ( шар дорожнього одягу змінної товщини, що влаштовується, як правило, між покриттям і основою для забезпечення технологічних і конструктивних параметрів дорожнього покриття при їхньому влаштуванні сучасною технікою, п. 3.1.31 ДБН В.2.3-4:2015 )
4) влаштування верхнього шару дорожнього одягу, (шар, який безпосередньо сприймає навантаження від транспортних засобів і перерозподіляє їх на шари, що знаходяться нижче, та земляне полотно).
У технічному завданні передбачені такі шари дорожнього одягу:
Тип 1:
1) Укладання вирівнюючого шару з щебеневої суміші СЩ 40 укріпленої цементом, М 20 середньою товщиною шару 15 см асфальтоукладальником Vogele Super 2100, при ширині укладання 4,5 м;
2) влаштування вирівнювального шару із гарячої щільної крупнозернистої асфальтобетонної суміші типу А марки 1 асфальтоукладальником VOGELE SUPER 2100, при ширині укладання 4,5 м;
3) влаштування верхнього шару покриття товщиною 5 см із щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші типу ЩМА-20 асфальтоукладальником VOGELE SUPER 2100, при ширині укладання 4,5 м

Тип 2:
1) влаштування вирівнювального шару із гарячої щільної крупнозернистої асфальтобетонної суміші типу А марки 1 асфальтоукладальником VOGELE SUPER 2100, при ширині укладання 4,5 м;
2) влаштування верхнього шару покриття товщиною 5 см із щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші типу ЩМА-20 асфальтоукладальником VOGELE SUPER 2100, при ширині укладання 4,5 м
Таким чином, відповідно до умов тендерної документації, у складі документів, що подаються учасником на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, повинні бути надані договори, які передбачають виконання саме такої конструкції дорожнього одягу, яка визначена у технічному завданні до предмету закупівлі, а досвід учасника з улаштування асфальтобетонних покриттів, але з конструкцією, яка відрізняється від технічного завдання за предметом закупівлі, може бути не прийнятий замовником.
Конструкція дорожнього одягу, яка визначена замовником у технічному завданні до закупівлі, відрізняється від інших конструкцій лише кількістю шарів дорожнього одягу, їх товщиною та матеріалами влаштування, а тому дорожня будівельна компанія, яка має досвід капітального ремонту, будівництва і реконструкції автомобільних доріг, за якими влаштовувалось дорожнє покриття з а/б сумішей, має повну можливість надати послуги за предметом закупівлі, адже технологічно влаштування дорожнього одягу нічим не відрізняється (укладаються шари дорожнього одягу із асфальтобетонних сумішей асфальтоукладальником, за допомогою якого забезпечуються проектні товщини шару, що укладається, які потім ущільняються котками).
Таким чином, вимога документації щодо виконання аналогічних договорів за наявністю ідентичного конструктиву є такою, що істотно звужує коло учасників за територіальним принципом (виконання робіт на певній території за певних кліматичних умов), тоді як технологічно не має жодної різниці, улаштовуватиметься шар покриття із асфальтобетону товщиною 8 або 10 або 15 см та з якого матеріалу він буде.
Враховуючи вищенаведене, просимо внести зміни у тендерну документацію та виключити дискримінаційну вимогу про те, що за аналогічним договором мають бути виконані роботи з улаштування з влаштування асфальтобетонних покриттів з конструкцією дорожнього одягу, передбаченою предметом закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 березня 2018 10:31
Дана вимога жодним чином не звужує коло учасників за територіальним принципом. Підрядник повинен підтвердити можливість надання послуг з поточного середнього ремонту, капітального ремонту, будівництва та реконструкції автомобільних доріг з влаштуванням наступної конструкції дорожнього одягу: 1) влаштування основи дорожнього одягу, 2) влаштування вирівнюючого шару із асфальтобетонної суміші та 3) влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші, незалежно від товщини шарів, що влаштовуються.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на подану вимогу
Номер вимоги: UA-2018-02-19-000584-b.c4
Статус:
Відхилено
Учасник: Открытое акционерное общество "Дорожно-строительный трест № 4 г.Брест", Код ЄДРПОУ:200274482
Дата подання: 06 березня 2018 10:46
2. дискримінаційні умови тендерної документації в частині визначення поняття "аналогічний договір"
У п. 4 додатку 2 до тендерної документації, Замовник встановив, ,що Аналогічним(-и) договором(-ами) вважається(-ються) завершений (-ні) договір(-ори) на …. роботи з влаштування асфальтобетонних покриттів… протяжністю не менше, ніж передбачена предметом закупівлі, виконані в рамках одного чи декількох договорів протягом одного календарного (з 1 січня по 31 грудня) року.
Враховуючи, що надання послуг (виконання робіт) з поточного середнього ремонту, капітального ремонту, будівництва та реконструкції автомобільних доріг державного значення загального користування здійснюється (як правило) за рахунок бюджетний коштів, і фінансування відбувається неритмічно, виконання договору часто переноситься замовниками на наступні роки у відповідності до наявності бюджетних призначень.
У такому разі, учасник, яким протягом одного календарного року виконано роботи з улаштування покриття із асфальтобетонних сумішей протяжністю не менше, ніж за предметом закупівлі, але частина робіт з улаштування а/б покриття перенеслась на наступний рік у зв’язку з відсутністю бюджетного фінансування, і договір, відповідно, був виконаний не протягом одного календарного року, а, наприклад, протягом двох, може бути відхилений Замовником як невідповідний.
Враховуючи, що ряд замовників закуповують аналогічні послуги/роботи з терміном їх виконання на два або більше календарні роки, учасник, який виконує такі договори, не може взяти участь у оголошеній закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни у тендерну документацію та виключити вимогу про виконання аналогічного договору протягом одного календарного (з 1 січня по 31 грудня) року.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 березня 2018 10:35
П.4 Додатку №2 до тендерної документації Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям" передбачено, що аналогічним(-и) договором(-ами) вважається(-ються) завершений (-ні) договір(-ори) на …. роботи з влаштування асфальтобетонних покриттів… протяжністю не менше, ніж передбачена предметом закупівлі, виконані в рамках одного чи декількох договорів протягом одного календарного (з 1 січня по 31 грудня) року.
Тобто наданий учасником договір(-ори) на підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт повинен (-ні) бути обовязково завершений(-ні) та виконаний (-ні) протягом одного календарного (з 1 січня по 31 грудня) року.
На думку Замовника, дана вимога не є дискримінаційною, оскільки вона визначена Замовником в рамках повноважень, наданих йому Законом, і є цілком обгрунтованою, особливо в умовах, коли надання послуг згідно предмету закупівлі та їх фінансування передбачено на 2018 календарний (бюджетний) рік.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на подану вимогу

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 23 березня 2018
UA-2018-02-19-000584-b5fb4844863b24aee9e1b0e07c7fadc97
Найменування: Служба автомобільних доріг у Волинській області
Код ЄДРПОУ: 25908960
Місцезнаходження: 43000, Україна, Волинська область обл., Луцьк, Вул. Рівненська, будинок 52-Б
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "Луцькавтодор-сервіс" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

23 березня 2018 09:00
Звіт з ЄДР (припинено)
23 березня 2018 09:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
23 березня 2018 15:01
Електронний підпис

Публічні документи

22 березня 2018 13:08
ДЦ та розрахунки М 19 0_5.rar
22 березня 2018 13:08
БН 0192-14809.rar

Документи

23 березня 2018 09:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
23 березня 2018 15:01
Електронний підпис

Публічні документи

23 березня 2018 08:33
Електронний підпис
22 березня 2018 19:44
Електронний підпис
22 березня 2018 19:41
9. Банківська гарантія.7z
22 березня 2018 19:41
1. Гарантійний лист.pdf
22 березня 2018 19:41
19.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Луцькавтодор-сервіс"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 березня 2018 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Луцькавтодор-сервіс" 83 887 836,00
UAH з ПДВ
83 887 836,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 83 998 747,00
UAH з ПДВ
83 998 747,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 березня 2018 13:08
ДЦ та розрахунки М 19 0_5.rar
22 березня 2018 13:08
БН 0192-14809.rar

Публічні документи

23 березня 2018 08:33
Електронний підпис
22 березня 2018 19:44
Електронний підпис
22 березня 2018 19:41
9. Банківська гарантія.7z
22 березня 2018 19:41
1. Гарантійний лист.pdf
22 березня 2018 19:41
19.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Луцькавтодор-сервіс"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Луцькавтодор-сервіс"
#23251561
Переможець 83 887 836,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2018 14:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2018 14:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Луцькавтодор-сервіс"
#23251561
83 887 836,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2018 16:00
Додаток №2 План фінансування.pdf зміни до договору
22 жовтня 2018 16:00
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2018 11:09
Додаток №2 План фінансування.pdf зміни до договору
30 липня 2018 11:09
Електронний підпис зміни до договору
25 квітня 2018 16:28
Додаток №2 План фінансування.pdf зміни до договору
25 квітня 2018 16:26
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2018 11:49
Додаткова угода 27 18.pdf зміни до договору
23 квітня 2018 11:47
Електронний підпис укладений
20 квітня 2018 11:07
Договір №01.3 1 18.pdf укладений
20 квітня 2018 11:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в п.4.8 договору щодо здійснення попередньої оплати на підставі не лише форми №КБ-2, але й форми №КБ-3.
Номер договору про закупівлю: №01.3/1/18
Договір:
Номер додаткової угоди: №01.3/1/18, додаткова угода №27/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в додаток №2 до договору "ПЛАН ФІНАНСУВАННЯ"
Номер договору про закупівлю: №01.3/1/18
Договір:
Номер додаткової угоди: №01.3/1/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у Додаток №2 до Договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: №01.3/1/18
Договір:
Номер додаткової угоди: №01.3/1/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток №2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: №01.3/1/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 01.3/1/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML