Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

облаштування 5 автоматизованих робочих місць для оформлення та видачі паспортних документів, взяття біометричних даних і реєстрації місць проживання
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2018-02-19-000551-b 538705a906c64309907f54f77e108fb4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Корчак Тетяна Станіславівна

380679288225
ekon_mr@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Тернопільська міська рада
Код ЄДРПОУ: 34334305
Вебсайт: http://rada.te.ua
Місцезнаходження: 46000, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Листопадова, 5
Контактна особа: Корчак Тетяна Станіславівна
380679288225,
ekon_mr@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2018 14:05
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 березня 2018 09:00
Початок аукціону: 12 березня 2018 14:58
Очікувана вартість: 1 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

облаштування 5 автоматизованих робочих місць для оформлення та видачі паспортних документів, взяття біометричних даних і реєстрації місць проживання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 Одиниця
облаштування автоматизованих робочих місць для оформлення та видачі паспортних документів, взяття біометричних даних і реєстрації місць проживання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул.Острозького,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 лютого 2018 20:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2018 13:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2018 13:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2018 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2018 13:31
додаток №4 технічна специфікація до лот1.doc
19 лютого 2018 14:05
додаток №4 технічна специфікація до лот1.doc
22 лютого 2018 13:30
проект договору.doc
19 лютого 2018 14:06
проект договору.doc
22 лютого 2018 13:28
додаток №3 підтвердження відсутності підстав для відмови переможцю ст17.docx
19 лютого 2018 14:05
додаток №3 підтвердження відсутності підстав для відмови переможцю ст17.docx
22 лютого 2018 13:27
додаток №1 тендерна пропозиція.docx
19 лютого 2018 14:05
додаток №1 тендерна пропозиція.docx
22 лютого 2018 13:27
додаток №2 підтвердження відсутності підстав для відмови учаснику ст.17.docx
19 лютого 2018 14:05
додаток №2 підтвердження відсутності підстав для відмови учаснику ст.17.docx
22 лютого 2018 13:27
протокол №4.PDF
22 лютого 2018 13:25
тендерна докуметація 2018 зміни.doc
19 лютого 2018 14:07
тендерна докуметація 2018.doc
19 лютого 2018 14:05
тендерна докуметація 2018.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

помилки в документації
Дата подання: 21 лютого 2018 13:56
Дата відповіді: 22 лютого 2018 13:36
Доброго дня! При ознайомленні з документацією були знайдені неточності та помилки. Просимо перевірити і при потребі виправити. А саме : 1. У пункті 5.5. Проекту договору виключити слово «безкоштовну». Оскільки витрати на транспортування Товару включено в вартість договору (п. 3.2 Договору), а «безкоштовна доставка товару» суперечить даному пункту. 2. У п. 1.3.10 Технічних вимог до Робочих станцій (Додаток 4 Тендерної документації) фразу «оптичний дозвіл: до 9600не менше 600 x 9600600 точок на дюйм» замінити на «оптичний дозвіл: не менше 600 x 600 точок на дюйм». 3. У п. V Технічних вимог до Робочих станцій речення «Відновлення працездатності або заміна несправних блоків здійснюється протягом чотирьох робочих днів» замінити реченням наступного змісту: «Відновлення працездатності або заміна несправних блоків здійснюється протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів з дати отримання Обладнання Виконавцем».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду запитань (підготовлено за рішенням тендерного комітету протокол № 4 від 22.02.2018 року)
По пункту 1
в пункт 5.5 Проекту Договору зміни не внесено, так як даний пункт не суперечить пункту 3.2., а лише акцентує не необхідності безкоштовної доставки з подальшою перевіркою комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень в присутності представників замовника.
По пункту 2
враховуючи технічну помилку внесено зміни в ТД, а саме в пункт 1.3.10 додатку 4 «Технічні вимоги» та замінено фразу «оптичний дозвіл: до 9600 не менше 600 x 9600600 точок на дюйм» на «оптичний дозвіл: не менше 600 x 600 точок на дюйм»
По пункту 3
зміни в пункт V Технічних вимог не внесено так як термін чотири робочі дні для відновлення працездатності або заміни несправних блоків визначено з метою організації безперебійного процесу видачі /оформленні документів та враховуючи очікувану кількість звернень мешканців за документами.
Щодо документів, що підтверджують повноваження посадової особи
Дата подання: 22 лютого 2018 15:29
Дата відповіді: 26 лютого 2018 20:29
У п. 1 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції повинно підтверджуватись крім виписки з протоколу засновників / копією протоколу засновників або наказом про призначення / копією наказу про призначення або довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендеру також копіями паспорту (сторінки 1 – 6 або ID-картки) та довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру. Шановний замовник, але ж Примірною тендерною документацією для процедури закупівлі – відкриті торги, затвердженої наказом Мінекономрозвитку України від 13 квітня 2016 р. № 680, визначено, що "повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів (замовником зазначається відповідний документ)". Проте, паспорт та довідка про присвоєння ідентифікаційного номеру посадової особи НІЯК НЕ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі. Паспорт та довідка про присвоєння ідентифікаційного номеру лише ідентифікують таку особу. Ці документи містять персональні дані щодо посадової особи. Вимагання від учасника подання у складі тендерної пропозиції копій таких документів не передбачено Законом України "Про публічні закупівлі". Зауважуємо, що вимагання та розміщення копій, що містять персональні дані особи, в електронній системі закупівель без виконання відповідних вимог Закону України "Про захист персональних даних" Є ПОРУШЕННЯМ ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ! Крім того, Тернопільська міська рада не має законодавчо визначених повноважень щодо ідентифікації осіб. До відома, Законом України "Про захист персональних даних" визначено, що згода (дозвіл) на обробку персональних даних надається суб'єктом персональних даних (фізичною особою – представником учасника торгів) ВІДПОВІДНО ДО СФОРМУЛЬОВАНОЇ МЕТИ ЇХ ОБРОБКИ (стаття 1), цю мету встановлює володілець персональних даних (замовник торгів) разом зі СКЛАДОМ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ та процедурою їх оброблення (стаття 1). При цьому, згідно зі статтею 6 Закону України "Про захист персональних даних" МЕТА ОБРОБКИ персональних даних МАЄ БУТИ СФОРМУЛЬОВАНА В ЗАКОНАХ, інших нормативно-правових актах, положеннях, установчих чи інших документах, які регулюють діяльність володільця персональних даних, та відповідати законодавству про захист персональних даних. У свою чергу, ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або МОЖЕ БУТИ КОНКРЕТНО ІДЕНТИФІКОВАНА (стаття 1). Ґрунтуючись на зазначених вимогах Закону України "Про захист персональних даних" та за результатом аналізу змісту (вимог) тендерної документації, відмічаємо, що в тендерній документації НЕ ВИЗНАЧЕНО ні склад персональних даних представників учасників торгів, ні мету їх обробки та спосіб їх оброблення замовником. Зазначені вимоги законодавства не надають замовнику права вимагати персональні дані особи з паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру навіть з метою отримання замовником інформації про пов’язану особу, про притягнення згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення, про загальну сума володіння часткою у статутному капіталі учасника процедури закупівлі, визначення обсягу корпоративних прав, що сукупно належать такій фізичній особі, членам її сім’ї та юридичним особам, які контролюються такою фізичною особою або членами її сім’ї тощо. Для таких цілей замовник повинен (!) користуватись виключно відкритими єдиними державними реєстрами, доступ до яких є вільним (частина третя статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі") та задовольнятись отриманим з них обсягом інформації. Крім того, п. 1 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що "документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, про що, такий учасник повинен зазначити у своїй тендерній пропозиції, включаючи обґрунтування та причини неподання документів та інформації". Таким чином, тендерна документація містить положення, які одне одного виключає. Вимагаємо виключити вимоги щодо надання у складі тендерної пропозиції копій паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру як такі, що суперечить законодавству України. Шановний замовник, не перевищуйте свої повноваження та поважайте закони України!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація підготовлена відповідно до Закону України Про публічні закупівлі (надалі Закон) та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 Про затвердження примірної тендерної документації
Стаття 22 пункт 3 Закону визначає що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Вимога щодо надання копії паспорту та копії довідки про присвоєння ідентифікаційного номера прописана з метою визначення відсутності причин відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, зокрема по пункту 7 статті 17 Закону.
Дану інформацію учасник може визначити як конфіденційну відповідно до статті 27 Закону.
Щодо проекту договору та листа погодження з ним
Дата подання: 22 лютого 2018 15:31
Дата відповіді: 26 лютого 2018 20:30
Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації (далі – ТД) зазначено, що учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен подати проект договору та лист щодо погодження з ним. Шановний замовник, повідомляємо, що згідно з частиною першою статті 36 Закону "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Виходячи з цього, порядок укладання договору визначений ВИКЛЮЧНО кодексами України. Відповідно до статей 627, 628, 638 Цивільного кодексу України, статей 179, 180 Господарського кодексу України сторони можуть визначати зміст договору на основі ВІЛЬНОГО ВОЛЕВИЯВЛЕННЯ, МАЮТЬ ПРАВО ПОГОДЖУВАТИ НА СВІЙ РОЗСУД БУДЬ-ЯКІ УМОВИ ДОГОВОРУ, ЩО НЕ СУПЕРЕЧАТЬ ЗАКОНОДАВСТВУ, з урахуванням вимог актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. ДОГОВІР ВВАЖАЄТЬСЯ УКЛАДЕНИМ, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі ДОСЯГНУТО ЗГОДИ ЩОДО УСІХ ЙОГО ІСТОТНИХ УМОВ (підкреслюємо, що й істотні умови договору, зазначені в тендерній документації, згідно з кодексами України не є остаточними). У разі наявності заперечень щодо окремих умов договору, кодексами України передбачена чітка процедура досягнення сторонами згоди щодо умов ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ та внесення сторонами до нього змін. Таким чином, вимагання від учасника згоди з ПРОЕКТОМ договору, зміст якого відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України остаточно повинен визначатись під час укладання договору за результатом аукціону, є законодавчо безпідставним, оскільки примушує учасника до вчинення односторонніх дій стосовно предмету закупівлі. Також слід зауважити, що апелювання у Вашій відповіді до вимог частини четвертої статті 36 Закону щодо відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі не є обґрунтуванням того, що ПРОЕКТ договору та істотні умови договору мають бути погоджені на етапі подання тендерної пропозиції. Нагадуємо, що статтею 19 Конституції України встановлено, що НІХТО НЕ МОЖЕ БУТИ ПРИМУШЕНИЙ РОБИТИ ТЕ, ЩО НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО ЗАКОНОДАВСТВОМ! А вимоги замовника, зазначені вище, не передбачені законодавством. Крім того, наприкінці проекту договору ТД зазначено "умови договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів". Таким чином, вимога щодо погодження учасником з проектом договору та відомості щодо неостаточності и невичерпності цього проекту суперечать одна одній. Вимагаємо виключити вимоги щодо надання у складі тендерної пропозиції проекту договору про закупівлю та листа щодо погодження з ним, як такі, що суперечить законодавству України, а саме – кодексам України. Шановний замовник, поважайте закони України!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Проект договору має бути заповнений належним чином Учасником для цілосності Тендерної пропозиції, а лист погодження дасть змогу замовнику визначити серйозність намірів Учасника в частині дотримання Істотних умов договору , які можуть бути змінені лише відповідно до статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо копій сторінок статуту
Дата подання: 22 лютого 2018 15:45
Дата відповіді: 26 лютого 2018 20:30
Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації (далі – ТД) зазначено, що учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен подати копію сторінок статуту, де зазначена інформація стосовно вкладів учасників, статутного капіталу (статутного фонду), фондів. На цей час за результатом здійснення реєстраційних дій юридичною особою відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" статут такої особи в електронному вигляді розміщується на веб-ресурсі Міністерства юстиції України. Ознайомитись зі статутом юридичної особи можна через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch за наданим цією особою кодом доступу до результатів розгляду документів. Додатково інформуємо, що ознайомитись з відомостями стосовно розміру внесків засновників (учасників) юридичної особи, розміру статутного капіталу, як й з іншою достовірною інформацією про будь-яку юридичну особу в Україні можна в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР). Відповідно до частини сьомої статті 11 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" органи місцевого самоврядування та їх посадові особи БЕЗОПЛАТНО отримують відомості з ЄДР з метою здійснення ними повноважень, визначених законом, ВИКЛЮЧНО В ЕЛЕКТРОННІЙ ФОРМІ ЧЕРЕЗ ПОРТАЛ ЕЛЕКТРОННИХ СЕРВІСІВ (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) у порядку, визначеному Міністерством юстиції України в Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру. Таким чином, достатньо отримати від учасника відомості щодо коду доступу до результатів розгляду документів при реєстраційних діях. Шановний замовник, спрощуйте Ваші вимоги, керуючись принципами закупівель (стаття 3 Закону України "Про публічні закупівлі").
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація підготовлена відповідно до Закону України Про публічні закупівлі (надалі Закон) та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 Про затвердження примірної тендерної документації
Стаття 22 пункт 3 Закону визначає що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Вимога щодо надання копії сторінок статуту , де зазначена інформація стосовно вкладів учасників, статутного капіталу ……прописана з метою визначення відсутності причин відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, зокрема по пункту 7 статті 17 Закону.
Щодо форми "тендерна пропозиція"
Дата подання: 22 лютого 2018 16:01
Дата відповіді: 26 лютого 2018 20:31
У наведеній в тендерній документації формі "тендерна пропозиція" зазначено: "4. Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо ПОВНУ, БЕЗУМОВНУ І БЕЗЗАПЕРЕЧНУ ЗГОДУ з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації". Шановний замовник, ми в демократичній державі і, зокрема, Законом України "Про публічні закупівлі" учасникам надано право не погоджуватись як зі змістом тендерної документації, так і з діями замовника у разі їх протизаконності, а також ставити запитання та звертатись за роз'ясненнями. Учасник, як і замовник, зобов'язані виконувати вимоги Закону(ів), а також виконувати вимоги тендерної документації замовника (за умови наявності в ній вимог, які ґрунтуються виключно на законодавчих, нормативно-правових та нормативних актах). Навіщо такі диктаторські вимоги: " ПОВНУ, БЕЗУМОВНУ І БЕЗЗАПЕРЕЧНУ ЗГОДУ"?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно ст.3 Закону України жодного з принципів здійснення закупівель не було порушено.
Щодо технічних вимог до робочих станцій
Дата подання: 22 лютого 2018 18:01
Дата відповіді: 26 лютого 2018 20:31
По-перше, слід зауважити, що технічні вимоги (ТВ) до робочих станцій, наведені в додатку 4 до тендерної документації, є, по суті, лише (!) технічними вимогами до апаратної компоненти робочої станції, тобто лише вимогами до обладнання робочої станції. В п. 1.2. ТВ зазначено, що "РС представляє програмно-технічний комплекс на базі персонального комп'ютера з встановленим загальним програмним забезпеченням, комплектом обладнання (з відповідними технічними характеристиками) для взяття біометричних даних (параметрів) особи під час оформлення та видачі їй документів". Слід заначити, що "розробник" цих ТВ умисно виключив з цього визначення встановлене спеціалізоване програмне забезпечення (СПЗ), яке тепер не є предметом закупівлі. А комплект "набір залізяк", перелічених в ТВ, разом з загальним програмним забезпеченням не виконає функції робочої станції за її призначенням "щодо надання послуг з оформлення документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, взяття їх біометричних даних (параметрів), а також реєстрації/зняття з реєстрації місць проживання/перебування громадян України, іноземців та осіб без громадянства Виходячи з цього жоден учасник не зможе надати послугу з "налаштування" робочої станції як в цілому, так і окремо її складових частин (крім персонального комп'ютеру), про яку зазначено у складі ціни, оскільки без СПЗ це зробити НЕМОЖЛИВО! По-друге, про яке технічне обслуговування та підтримку на рік йдеться? До відома: ГАРАНТІЙНИЙ СТРОК - строк, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг (Закон України "Про захист прав споживачів" від 12.05.1991 № 1023-XII); ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ полягає у тому, що виробник (продавець, виконавець) протягом гарантійного терміну зобов'язується організувати, якщо це передбачено експлуатаційним документом, роботи із спеціальної установки (підключення) товару чи його складання (далі — введення в експлуатацію) та технічного обслуговування. (Постанова Кабінету Міністрів України від 11.04.2002 № 506 "Про затвердження Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів"); ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ - комплекс робіт з підтримки роботоздатності обладнання в період його використання (визначається множиною відомчих нормативно-правових актів). Таким чином, переможець забезпечуватиме лише ГАРАНТІЮ на обладнання на визначений період (12 календарних місяців), протягом яких він візьме на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідного обладнання у зв'язку з виходом його з експлуатації через поломки. Технічне обслуговування (комплекс робіт з підтримки роботоздатності обладнання в період його використання) буде здйснювати замовник самостійно або за окремим договором з особою господарювання, з якою про це домовится. Оскільки СПЗ не є предметом закупівлі, то ніякої технічної підтримки (а саме стосовно СПЗ технічна підтримка надавалась до березня 2017 року) переможець не зможе надавати через відсутність предмету цієї підтримки. По-третє, які керівництва по використанню на українській або російській мові замовник хоче? До відома, робоча станція не є самостійним окремим виробом, а є програмно-технічний комплекс на базі персонального комп'ютера, комплектом обладнання (з відповідними технічними характеристиками) для взяття біометричних даних (параметрів) особи під час оформлення та видачі їй документів. Тобто, складається з окремих самостійних технічних виробів. Виходячи з цього, "керівництва по використанню" для "всіх пристроїв" робочої станції надати переможцю є неможливим, крім інструкції до багатофункціонального пристрою та фотоапарату (на інсталяційних дисках або в Інтернеті на сайтах виробників). Існують лише інструкції ДМС України для операторів робочих станцій щодо порядку їх дій при виконанні ними певних операцій за призначенням (за допомогою зчитувачів документів, відбитків пальців, планшету підпису). Тому не варто вимагати документи, перелічені у ТВ, оскільки вони відсутні як токові. По-четверте, необхідний комплект драйверів міститься у Microsoft Windows 10 Pro, яка буде інстальована переможцем, та у СПЗ, яке не є предметом закупівлі. По-п’яте, ніякої "фірмової гарантії виробника пристрою, дійсна в Україні" надано жодним постачальником не буде. Постачальник або надасть гарантійні документи українського виробника / офіційного представника іноземного виробника в Україні, або власну гарантію. Ваша вимога є такою, що не підлягає виконанню. По-шосте, відновлення працездатності або заміна несправних блоків не здійсненна "протягом чотирьох робочих днів" через знаходження постачальників в Києві, а також особливостям технологічного процесу заміни обладнання. Вам пропонували замінити цей строк на 14 робочих днів з дати отримання несправного обладнання виробником. Реальний мінімальний строк заміни – 10 календарних днів з дати отримання несправного обладнання постачальником. Пропонуємо проконсультуватись у колег з ЦНАП м. Рівне, м. Івано-Франківськ та інших. Якщо ваша вимога залишиться 4 дні, її ніхто не виконає в реалії. Нажаль ні всі "примхи" замовників можливо реалізувати, оскільки вони не співпадають з реальністю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічні вимоги до предмету закупівлі сформовані на основі вимог Державної міграційної служби України.
Вимоги щодо налаштуванням робочої станції (перевірки роботоздатності, взаємодії складових між собою), технічного обслуговування, надання інструкцій по експлуатації, гарантії виробника прописані з метою отримання якісного товару .
Для організації проведення відновлення робото здатності обладнання протягом 4 робочих днів Переможець може укласти договір сервісного обслуговування з будь якою фірмою, яка знаходиться за місцем знаходження Замовника.
Якщо якийсь із документів не може бути надано, Учасник подає довідку в довільній формі, обґрунтовуючи причини неподання документів та інформації з посиланням на відповідні норми законодавства України .
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-19-000551-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІНТЕСИС", Код ЄДРПОУ:37356947
Дата подання: 14 березня 2018 16:27
Щодо інформації за пунктом 7 частини першої статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" та обрання переможця торгів
Виходячи з кваліфікаційних вимог тендерної документації, в яких звертає увагу не обов'язковість надання учасниками документів щодо підтвердження наявного досвіду саме стосовно робочих станцій з оформлення паспортних документів (а в даному випадку важливий досвід не з постачання, а саме з встановлення, підключення та налаштування таких робочих станцій), з результатів вивчення змісту поданих тендерних пропозицій ФОП Лубяницька Наталя Геннадіївна та ТОВ "Торговий будинок "Конрад", а також намірів замовника торгів при оцінці пропозицій учасників приділити особливу увагу інформації за пунктом 7 частини першої статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" (щодо пов'язаних осіб) не можна зауважити замовнику торгів на застосування з цією метою ресурсу https://clarity-project.info/tenders.
Зазначений ресурс стосовно даного тендеру дає наступну інформацію щодо зазначених учасників, яка додається (файл: Ternopil2018.jpg). Не взяти її до уваги не можна.
Також неможливо не звернути увагу на дивний збіг у стилях оформлення та змісті деяких документів тендерних пропозицій зазначених двох учасників.
Беручи до уваги особливість призначення обладнання робочих станцій, що закуповується, привертає увагу у поданих цим учасниками комплектах документів про відповідність запропонованого обладнання (сертифікатів, декларацій) відсутність відповідних документів саме стосовно зчитувачів паспортних документів, відбитків пальців особи та планшетів для підпису особи. Це зумовлене тим, що зазначені учасники не володіють інформацією стосовно саме особливостей побудови та функціонування робочих станцій з оформлення паспортних документів. При цьому не викликає сумніву необхідність та важливість постачання ними комп'ютерного, електронного обладнання для використання в дошкільних та загальноосвітніх учбових закладах за призначенням (https://clarity-project.info/tenders).
Враховуючи запропоновану ФОП Лубяницька Наталя Геннадіївна ціну саме для "облаштування 5 автоматизованих робочих місць для оформлення та видачі паспортних документів, взяття біометричних даних і реєстрації місць проживання" та зазначене вище, а також ґрунтуючись на практичному досвіді з встановлення, підключення та налаштування робочих станцій, можна впевнено стверджувати про неможливість цим "переможцем" здійснити реалізацію предмету закупівлі. А виходячи зі способів обрання переможців у закупівлях UA-2017-10-13-002320-a, UA-2017-11-24-001382-c, де спостерігались саме такі ж збіги, висновок про очікуваного переможця торгів стає очікуваним заздалегідь.
Таким чином, відповідно до вимог законодавства з публічних закупівель (стаття 3 Закону України "Про публічні закупівлі") вимагаємо від замовника об’єктивності та неупередженості в оцінці поданих тендерних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 березня 2018 12:48
інформація викладена у Вимозі буде врахована при розгляді тендерних пропозицій
на відповідність вимогам тендерної документації
Номер вимоги: UA-2018-02-19-000551-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Торговий будинок "Конрад", Код ЄДРПОУ:40054486
Дата подання: 19 березня 2018 15:37
Коментар-відповідь Учасника ТОВ «Торговий бунок «Конрад» на вимогу Учасника ТОВ «ІНТЕСИС» від 14.03.2018р.
Учасник, який подав вимогу, наклепом звинуватив ТОВ «Торговий будинок «Конрад» та ФОП Лубяницьку Н.Г. в тому що це по’вязані особи. Зазначене не відповідає дійсності. Засновником, власником та єдиним учасником ТОВ «Торговий будинок «Конрад» є Галюк Марина Євгенівна, яка не є пов’язаною особою з ТОВ Лубяницька Н.Г. за жодних умов. Посилання, яке надав Учасник на якийсь сайт, взагалі поза межами норм законодавства, у тому числі поза межами норм Закону України «Про публічні закупівлі».
Якщо йти за логікою учасника який подав вимогу, то є як мінімум 14 закупівель, в якої мінялись переможці між ТОВ "ІНТЕСИС" код #37356947 та ТОВ "АСТЕРЛЮКС" код #40942351, про що це може говорить?!. Окрім того, ці два товариства зареєстровані за однією адресою.
Що до наклепу: «Беручи до уваги особливість призначення обладнання робочих станцій, що закуповується, привертає увагу - у поданих цими учасниками комплектах документів про відповідність запропонованого обладнання (сертифікатів, декларацій) відсутність відповідних документів саме стосовно зчитувачів паспортних документів, відбитків пальців особи та планшетів для підпису особи. Це зумовлене тим, що зазначені учасники не володіють інформацією стосовно саме особливостей побудови та функціонування робочих станцій з оформлення паспортних документів. При цьому не викликає сумніву необхідність та важливість постачання ними комп'ютерного, електронного обладнання для використання в дошкільних та загальноосвітніх учбових закладах за призначенням (https://clarity-project.info/tenders).».
Замовник відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» вимагав від учасника підтвердження тих кваліфікаційних критеріїв, які вважав за потрібне. Замовник не вимагав надання документів на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
Якщо говорити по суті, то встановлення, підключення та налаштування- це досить нескладна процедура, особливо для суб’єктів господарювання, які є постійними учасниками зазначеного ринку. ТОВ «Торговий будинок «Конрад» є саме таким учасником. Цю частину вимоги можна назвати тиском на замовника.
Окрім того, учаснику який подав вимогу не варто забувати про принцип максимальної економії публічних коштів, яким має керуватися Замовник при прийнятті рішення, та про відповідальність за наклеп та ділову репутацію ТОВ «Торговий будинок «Конрад». Виходячи з вищевикладеного, радимо учаснику, який подав необґрунтовану вимогу, відкликати її.

З повагою,
Директор
ТОВ «Торговий будинок «Конрад» М.Є.Галюк
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 березня 2018 10:17
Вимога не містить інформації щодо виявлених порушень в процедурі закупівлі, що в свою чергу вказує на відсутність наявних підстав для її задоволення
Номер вимоги: UA-2018-02-19-000551-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІНТЕСИС", Код ЄДРПОУ:37356947
Дата подання: 19 березня 2018 20:16
Щодо обрання нового переможця торгів та коментаря-відповіді учасника
Рішення Замовника від 19.03.2018 про обрання нового переможця торгів було передбачувано (про що зазначалось раніше). ФОП Лубяницька Наталя Геннадіївна листом № 13-03-1 від 13.03.2018 повідомила Замовнику про збільшення закупівельної ціни на предмет закупівлі та неможливість поставити обладнання за запропонованою нею ціною. Мабуть реальні закупівельні ціни були не відомі Наталі Геннадіївні при підготовці нею до торгів!
Також з'ясувалось, що пропозиція ФОП Лубяницька Н.Г. не відповідає вимогам тендерної документації (очікувано), зокрема: відсутність інформації щодо періоду гарантійного обслуговування (Замовнику до відома: не "гарантійного обслуговування", а "гарантії" – суть зовсім дві різні речи, дивись нормативне визначення термінів) та щодо можливості відновлення працездатності або заміни несправних блоків здійснюється протягом чотирьох робочих днів (Замовнику вже неодноразово пояснювали, що замінити спеціальне обладнання робочої станції (комп'ютер та його стандартна периферія до спеціальне обладнання не відноситься), а саме: зчитувач документів, зчитувач відбитків пальців, планшет для підпису за 4 дні НЕМОЖЛИВО без наявності у постачальника їх у резерві, а їх наявність у резерві для постачальника достатньо дороге задоволення).
Замовник також не помітив, що ТОВ "Торговий будинок "Конрад" стає переможцем "на зазначеному ринку" саме у такий спосіб, як і у даних "торгах" (закупівлі UA-2017-10-13-002320-a, UA-2017-11-24-001382-c). Нажаль законодавство України таке не забороняє!
Здається саме тому досвід постачання робочих станцій стосовно паспортних документів для Замовника не є важливим кваліфікаційним критерієм для учасників. Встановити, підключити та налаштувати – це ж досить нескладна процедура, беззаперечно. Важливим "на зазначеному ринку" є підтверджені досвідом знання(!) про те, як встановити, як підключити, як налаштувати обладнання саме з метою, щоб створити робочу станцію для паспортних документів. А постачання комп'ютерів з їх встановленням, підключенням таналаштуванням значних зусиль не потребує.
Бажаємо Замовнику з шостої(!) спроби досягнути бажаного результату саме з "облаштування автоматизованих робочих місць" для оформлення та видачі паспортних документів, взяття біометричних даних і реєстрації місць проживання.
Стосовно коментаря-відповіді ТОВ "Торговий будинок "Конрад" зазначимо:
по-перше, потрібно бути обережним у застосуванні епітетів "наклеп", "звинувачення", "тиск на замовника" тощо;
по-друге, якщо коментувати, то коментувати всі інформаційні аспекти вимоги, а не лише ті, які є зручними;
по-третє, крім максимальної економії "публічних коштів" (яких це?) є важливий принцип публічних закупівель наряду з іншими - ефективність(!), оскільки прагнення дешевизни не завжди приводить до бажаного результату, а навіть навпаки - до кінцевої дороговизни (мудрість народу з цього приводу різноманітна), в даному випадку як ніколи набуває актуальності принцип неупередженості в оцінці пропозицій;
по-четверте, законодавство України не обмежує місця реєстрації суб'єктів господарювання, а система Прозорро для того й існує, щоб сприяти добросовісній(!) конкуренції серед учасників, якими є не тільки вказані ТОВ.
Оскільки надавати "ради" іншим не притаманно нам на відміну від всебічного обґрунтування інформації та констатації фактів, побажаємо учаснику, який готував коментар-відповідь, змінити "стиліста" документів, а також позитивного досвіду у добросовісній конкуренції серед учасників.
Шановний Замовник, відповіді стосовно цієї ремарки не вимагаємо. Бажаємо успіхів в облаштуванні!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 березня 2018 10:13
Вимога не містить інформації щодо виявлених порушень в процедурі закупівлі, що в свою чергу вказує на відсутність наявних підстав для її задоволення

Документи подані скаржником

14 березня 2018 16:27
Ternopil-18_vimoga.pdf
14 березня 2018 16:27
Ternopil2018.jpg

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

19 березня 2018 20:16
Ternopil-18_remarka.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2018 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Лубяницька Наталя Геннадіївна 879 000,00
UAH з ПДВ
879 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Торговий будинок "Конрад" 1 239 999,00
UAH з ПДВ
1 239 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕСИС" 1 498 970,00
UAH з ПДВ
1 498 970,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АСТЕРЛЮКС" 1 500 000,00
UAH з ПДВ
1 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2018 11:47
відмова UA-2018-02-19-000551-b.pdf
07 березня 2018 08:54
Електронний підпис
07 березня 2018 08:28
Лист про ліцензії.pdf
07 березня 2018 08:28
Лист про Статут.pdf
07 березня 2018 08:28
Ведомости участника.pdf
07 березня 2018 08:28
Технична специфікація.pdf
07 березня 2018 08:28
Сертифікати.pdf
07 березня 2018 08:28
Лист-гарантія ст.17.pdf

Публічні документи

23 березня 2018 13:17
Електронний підпис
23 березня 2018 10:56
2018.03.05 МВД 18061459430280094868.PDF
20 березня 2018 09:03
Електронний підпис
20 березня 2018 08:51
+1_Тендерна пропозиція.pdf
07 березня 2018 08:11
Електронний підпис

Публічні документи

06 березня 2018 13:20
Електронний підпис
06 березня 2018 13:19
IS_Ternopil_09_dov-proekt-dogovir.pdf
06 березня 2018 13:19
IS_Ternopil_08_proekt!-dogovoru.pdf
06 березня 2018 13:19
IS_Ternopil_07_dov-garantija-sankcii.pdf
06 березня 2018 13:19
IS_Ternopil_06_dov-dozvil-gospodar-dijaln.pdf
06 березня 2018 13:19
IS_06_dov-statut.pdf
06 березня 2018 13:19
IS_Ternopil_05_storinki-Statut.pdf
06 березня 2018 13:19
IS_05_dov-vidom-zagal.pdf
06 березня 2018 13:19
IS_Ternopil_04_dov-pidtverdg-povnovazh.pdf
06 березня 2018 13:19
IS_08_nak-povnovazh.pdf
06 березня 2018 13:19
IS_Ternopil_03_sertifikati-vidpovidnosti.pdf
06 березня 2018 13:19
IS_Ternopil_02_list-avtorizacija.pdf
06 березня 2018 13:19
IS_Ternopil_01_teh-vimogi-nw-vidpovidnist.pdf
06 березня 2018 13:19
IS_03-3_dogov-vidguk3.pdf
06 березня 2018 13:19
IS_03-2_dogov-vidguk2.jpg
06 березня 2018 13:19
IS_03-1_dogov-vidguk1.jpg
06 березня 2018 13:19
IS_03_dov-analog-dog.pdf
06 березня 2018 13:19
IS_02_dov-pracivniki.pdf
06 березня 2018 13:19
IS_01_dov-mat-teh-basa.pdf

Публічні документи

05 березня 2018 14:54
Аст 5 Проект договору.pdf
05 березня 2018 14:54
Аст 4 Копія паспорту.pdf
05 березня 2018 14:54
Аст 1 Квалифікація Ст17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа - підприємець Лубяницька Наталя Геннадіївна

ТОВ "Торговий будинок "Конрад"

ТОВ "ІНТЕСИС"

ТОВ "АСТЕРЛЮКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець Лубяницька Наталя Геннадіївна
#3051721482
Відхилено 879 000,00
UAH з ПДВ
16 березня 2018 16:25
ТОВ "Торговий будинок "Конрад"
#40054486
Переможець 1 239 999,00
UAH з ПДВ
19 березня 2018 17:02

Документи

16 березня 2018 16:24
Електронний підпис
16 березня 2018 16:15
протокол по формі.PDF
16 березня 2018 16:15
протокол розгяду.PDF
12 березня 2018 15:31
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2018 17:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Торговий будинок "Конрад"
#40054486
1 239 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 серпня 2018 10:18
протокол зміни до договору.PDF зміни до договору
22 серпня 2018 10:15
Дод.угода№ 1 від 21.08.18 до дог№100 від 05.04.18.PDF зміни до договору
22 серпня 2018 10:15
повідомлення про внесення змін.PDF зміни до договору
22 серпня 2018 10:15
Електронний підпис укладений
05 квітня 2018 10:08
додатки до договору.PDF укладений
05 квітня 2018 10:05
Договір.PDF укладений
05 квітня 2018 10:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна терміну виконання зобов'язань -постачання товару перенесено з 31.07.2018 на 31.10.2018
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 100
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 квітня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 239 999,00
UAH