Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо свиней охолоджене
Очікувана вартість
203 300,00 UAH
UA-2018-02-19-000469-c 97c447bf89f34e7fb36350cc8eb827e8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павлунь Світлана Степанівна

0523652323 sz1981@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Власівський пансіонат для ветеранів війни та праці з геріатричним відділенням
Код ЄДРПОУ: 22219526
Місцезнаходження: 27552, Україна , Кiровоградська обл., ВЛАСІВКА, селище Власівка вул. Східна 1
Контактна особа: Павлунь Світлана Степанівна
0523652323
sz1981@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2018 11:06
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 березня 2018 00:00
Початок аукціону: 07 березня 2018 15:26
Початок аукціону: 07 березня 2018 15:26
Очікувана вартість: 203 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 066,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

М'ясо свиней охолоджене (тазостегнова частина без кістки, сала і шкіри)

М'ясо свиней охолоджене (тазостегнова частина без кістки, сала і шкіри)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1900 кг.
М'ясо свиней охолоджене (тазостегнова частина без кістки, сала і шкіри)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27552, Україна, Кiровоградська область, ВЛАСІВКА, Східна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2018 11:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2018 11:04
тендерна документація м'ясо.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-19-000469-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Малик Олександр Михайлович, Код ЄДРПОУ:2618603457
Дата подання: 16 березня 2018 13:52
Невідповідність пропозиції
Пропозиція ФОП Тканова Л.В. не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
1). Відповідно додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати копію паспорта (для фізичних осіб).
В складі пропозиції Тканова Л.В. була надана копія паспорту, але не всіх сторінок з наявною інформацією. Зокрема, відсутня копія сторінки з інформацією про реєстрацію місця проживання особи.
2). Відповідно додатку 2 до тендерної документації, усі документи (за винятком оригіналів), видані іншими установами, повинні бути засвідчені підписом уповноваженої особи та печаткою учасника.
Файл «Доки», що був завантажений на періоді кваліфікації 12.03.2018 о 18 год. 21 хв. Містить копію «Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами № 32 від 07 грудня 2017 року» виданий ФОП Михайлов Олег Олександрович та завірену печаткою Тканова Олександра Васильовича, що не відповідає умовам тендерної документації і ніяким чином не стосується учасника ФОП Тканова Л.В.
3). Відповідно розділу 3 п 4 тендерної документації, тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник має право:
відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції;
погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції та наданого забезпечення тендерної пропозиції.
В складі пропозиції ФОП Тканова Л.В. не надано відповідного документа на підтвердження цього пункту тендерної документації.
4). Відповідно розділу 3 п 6 тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
В складі пропозиції ФОП Тканова Л.В. надані посвідчення (сертифікат) про якість відповідно додатку 2 до тендерної документації від
• М’ясопереробне підприємство ТМ «М’ясний майстер» ФОП Орловський Є.М. з вказаним товароотримувачем за адресою: Вінницька область, м. Немирів, вул. Горького ,117;
• Декларація виробника № 655 підприємства – виробника ФОП Сергієнко В.І. без зазначення товароотримувача.
В складі пропозиції ФОП Тканова Л.В. не були надані документи (договори), підтверджуючі господарські відносини з вказаними виробниками, що може свідчити про їх відсутність взагалі.
В складі пропозиції ФОП Тканова Л.В. не надано документа, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником в розділі 1 п. 4.2 тендерної документації, а саме: опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції.
5). В складі тендерної пропозиції Тканова Л.В. надані наступні реєстраційні документи:
• Витяг з реєстру платників єдиного податку від 04.07.2016 р. № 1611233404546;
• Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців серія АЖ № 106780 станом на 13.01.2012 р.;
• Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань станом на 12.07.2016 р. (номер, дата та час формування витягу 22085927, 12.07.2016 09 год. 34 хв. 00 сек.);
• Свідоцтво по державну реєстрацію фізичної особи – підприємця серія В01 № 498097 від 29.04.20014 р.;
• Довідка № 8 про визначення класифікаційних даних Державного комітету статистики України Головного управління статистики у Кіровоградській області видану 13.01.2012 р.
В поданих документах вказаний основний вид діяльності 46.36 Оптова торгівля цукром, шоколадом і кондитерськими виробами, а також –
46.37 Оптова торгівля кавою, чаєм, какао та прянощами;
46.38 Оптова торгівля іншими продуктами харчування, у тому числі рибою, ракоподібними та молюсками.
Однак в цих документах відсутній вид діяльності відповідно до предмету закупівлі ДК 021:2015 код 15110000-2 – «М'ясо» наприклад, 46.32 «Оптова торгівля м’ясом і м’ясними продуктами».
6). Відповідно додатку 2 до тендерної документації, учасник на підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам надає у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності обігових коштів:
Оригінал довідки (або нотаріально завірена копія) з обслуговуючого банку про наявність рахунків.
Оригінал довідки (або нотаріально завірена копія) з обслуговуючого банку про відсутність або наявність простроченої заборгованості за кредитами, яка є дійсною на час розкриття пропозицій. (якщо обслуговуючий банк один, дозволяється одна довідка з вказаними пунктами).
Відповідно до цього пункту тендерної документації в складі пропозиції ФОП Тканова Л.В. надані наступні документи:
• оригінал довідки ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК» про стан позичкової заборгованості станом на 13 год. 30 хв. 51 сек. 04.03.2018 р.;
• оригінал довідки ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК» про відкриття рахунку (довідка № 180304SU13320200 від 04.03.2018 р. 13 год 30 хв. 25 сек.).
Також в складі пропозиції ФОП Тканова Л.В. подана картка з реквізитами ПАТ «УкрСиббанк» та договір з Кіровоградським обласним комунальним медично – виробничим підприємством профілактичної дезінфекції «Раттус» № 25 від 02.03.2018 р. з вказаним розрахунковим рахунком в ПАТ «УкрСиббанк». Крім того, на фірмовому бланку ФОП Тканова Л.В. вказані реквізити ПАТ «УкрСиббанк».
Однак, в складі тендерної пропозиції ФОП Тканова Л.В. відсутня(і) відповідна(і) довідка(и) з ПАТ «УкрСиббанк», відсутнє пояснення учасника ФОП Тканова Л.В. чому така(і) довідка(и) не надається(ся) у складі тендерної пропозиції.
7). Відповідно додатку 2 до тендерної документації на підтвердження наявності обладнання та матеріально – технічної бази ФОП Тканова Л.В. на етапі кваліфікації було надано файл «Доки» із завантаженням до системи PROZORRO 12.03.2018 о 18 год. 21 хв., що містить договір суборенди нежитлового приміщення б/н від 03.03.2018 р. між ФОП Тканова Л.В. та ФОП Тканов О.В.
ФОП Тканова Л.В. надає в складі тендерної пропозиції довідку про наявність обладнання та матеріально – технічної бази в якій вказана наявність холодильної камери, а згідно доданого договору суборенди – в неї наявна в користуванні частина холодильної камери площею 7 кв.м, що являє собою невідповідність двох документів.
В складі пропозиції ФОП Тканова Л.В. відсутнє підтвердження згоди (копія договору) Орендодавця на право надання в суборенду приміщення за адресою: м. Кропивницький, вул. Кільцева, 63.
Крім того, місце проживання ФОП Тканов О.В. та ФОП Тканова Л.В., зазначені в поданому договорі суборенди нежитлового приміщення, зареєстровано за однією адресою, що може свідчити про факт пов’язаності осіб ФОП Тканова Л.В. та ФОП Тканов О.В. відповідно до Розділу 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі».
8). На періоді кваліфікації ФОП Тканова було завантажено до системи PROZORRO 13.03.2018 о 15 год. 32 хв. файл «Медкнига тканова» з інформацією про проходження медичного огляду 01.02.2018 р. з наступним обстеженням 01.08.2018 р. Однак, в оригіналі цього документа вказано найменування суб’єкта господарювання ФОП Тканов та відсутність протипоказань для виконання обов’язків експедитора на цьому ФОП.
Імовірно, це може свідчити про факт пов’язаності осіб ФОП Тканова Л.В. та ФОП Тканов відповідно до Розділу 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, враховуючи викладене, пропозиція ФОП Тканова Л.В. не повинна була визначена переможцем у відкритих торгах. Просимо Замовника виправити допущене порушення. У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися з оскарженням рішення замовника до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 березня 2018 08:50
Тендерний комітет Власівського пансіонату для ветеранів війни та праці з геріатричним відділенням на Вашу вимогу щодо невідповідності пропозиції ФОП Тканової Л.В. повідомляє наступне:
1. Відповідно додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати копію паспорта (для фізичних осіб).
ФОП Тканова Л.В. надала всю інформацію, в тому числі і сторінку з інформацією про реєстрацію місця проживання (сторінка 26 в файлі «Відповідність кваліфікаційним критеріям» від 04.03.2018 року о 14 годині 59 хвилин).
2. Відповідно додатку 2 тендерної документації, усі документи (за винятком оригіналів), видані іншими установами, повинні бути засвідченні підписом уповноваженої особи та печаткою учасника.
Файл «Доки», що був завантажений в період кваліфікації 12.03.2018 о 18 год. 21 хв. на вимогу замовника для розширення кваліфікаційних даних і тендерна документація не вимагає саме ці документи.
3. Відповідно розділу 3 п 4 тендерної документації, тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник має право: відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції; погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції та наданого забезпечення тендерної пропозиції.
В складі пропозиції ФОП Тканова Л.В. надано відповідний документ на підтвердження цього пункту тендерної документації. (див. файл «Цінова пропозиція» від 04.03.2018 р. о 14год.59хв.).
4. Відповідно розділу 3 п 6 тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
В складі пропозиції ФОП Тканова Л.В. надані посвідчення (сертифікат) про якість відповідно додатку 2 до тендерної документації від
• М’ясопереробне підприємство ТМ «М’ясний майстер» ФОП Орловський Є.М. з вказаним товароотримувачем за адресою: Вінницька область, м. Немирів, вул. Горького ,117;
• Декларація виробника № 655 підприємства – виробника ФОП Сергієнко В.І. без зазначення товароотримувача.
В складі пропозиції ФОП Тканова Л.В. не були надані документи (договори), підтверджуючі господарські відносини з вказаними виробниками, що може свідчити про їх відсутність взагалі.
В складі пропозиції ФОП Тканова Л.В. не надано документа, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником в розділі 1 п. 4.2 тендерної документації, а саме: опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції.
Згідно статі 16 частини 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством та тендерною документацією замовника для учасників не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
5. В складі тендерної пропозиції ФОП Тканова Л.В. надані наступні реєстраційні документи:
• Витяг з реєстру платників єдиного податку від 04.07.2016 р. № 1611233404546;
• Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців серія АЖ № 106780 станом на 13.01.2012 р.;
• Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань станом на 12.07.2016 р. (номер, дата та час формування витягу 22085927, 12.07.2016 09 год. 34 хв. 00 сек.);
• Свідоцтво по державну реєстрацію фізичної особи – підприємця серія В01 № 498097 від 29.04.20014 р.;
• Довідка № 8 про визначення класифікаційних даних Державного комітету статистики України Головного управління статистики у Кіровоградській області видану 13.01.2012 р.
В поданих документах вказаний основний вид діяльності 46.36 Оптова торгівля цукром, шоколадом і кондитерськими виробами, а також –
46.37 Оптова торгівля кавою, чаєм, какао та прянощами;
46.38 Оптова торгівля іншими продуктами харчування, у тому числі рибою, ракоподібними та молюсками.
Однак в цих документах відсутній вид діяльності відповідно до предмету закупівлі ДК 021:2015 код 15110000-2 – «М'ясо» наприклад, 46.32 «Оптова торгівля м’ясом і м’ясними продуктами».
Згідно статі 16 частини 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Контроль за правомірністю діяльності та кодами КВЕД не входить до компетенції тендерного комітету Власівського пансіонату і покладено на інші державні органи.

6. Відповідно додатку 2 до тендерної документації, учасник на підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам надає у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності обігових коштів:
Оригінал довідки (або нотаріально завірена копія) з обслуговуючого банку про наявність рахунків.
Оригінал довідки (або нотаріально завірена копія) з обслуговуючого банку про відсутність або наявність простроченої заборгованості за кредитами, яка є дійсною на час розкриття пропозицій. (якщо обслуговуючий банк один, дозволяється одна довідка з вказаними пунктами).
Відповідно до цього пункту тендерної документації в складі пропозиції ФОП Тканова Л.В. надані наступні документи:
• оригінал довідки ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК» про стан позичкової заборгованості станом на 13 год. 30 хв. 51 сек. 04.03.2018 р.;
• оригінал довідки ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК» про відкриття рахунку (довідка № 180304SU13320200 від 04.03.2018 р. 13 год 30 хв. 25 сек.).
Також в складі пропозиції ФОП Тканова Л.В. подана картка з реквізитами ПАТ «УкрСиббанк» та договір з Кіровоградським обласним комунальним медично – виробничим підприємством профілактичної дезінфекції «Раттус» № 25 від 02.03.2018 р. з вказаним розрахунковим рахунком в ПАТ «УкрСиббанк». Крім того, на фірмовому бланку ФОП Тканова Л.В. вказані реквізити ПАТ «УкрСиббанк».
Однак, в складі тендерної пропозиції ФОП Тканова Л.В. відсутня(і) відповідна(і) довідка(и) з ПАТ «УкрСиббанк», відсутнє пояснення учасника ФОП Тканова Л.В. чому така(і) довідка(и) не надається(ся) у складі тендерної пропозиції.
На вимогу замовника ФОП Тканова Л.В. надала довідки про стан рахунків та заборгованості в обслуговуючому банку.

7. Відповідно додатку 2 до тендерної документації на підтвердження наявності обладнання та матеріально – технічної бази ФОП Тканова Л.В. на етапі кваліфікації було надано файл «Доки» із завантаженням до системи PROZORRO 12.03.2018 о 18 год. 21 хв., що містить договір суборенди нежитлового приміщення б/н від 03.03.2018 р. між ФОП Тканова Л.В. та ФОП Тканов О.В.
ФОП Тканова Л.В. надає в складі тендерної пропозиції довідку про наявність обладнання та матеріально – технічної бази в якій вказана наявність холодильної камери, а згідно доданого договору суборенди – в неї наявна в користуванні частина холодильної камери площею 7 кв.м, що являє собою невідповідність двох документів.
В складі пропозиції ФОП Тканова Л.В. відсутнє підтвердження згоди (копія договору) Орендодавця на право надання в суборенду приміщення за адресою: м. Кропивницький, вул. Кільцева, 63.
Крім того, місце проживання ФОП Тканов О.В. та ФОП Тканова Л.В., зазначені в поданому договорі суборенди нежитлового приміщення, зареєстровано за однією адресою, що може свідчити про факт пов’язаності осіб ФОП Тканова Л.В. та ФОП Тканов О.В. відповідно до Розділу 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі».
ФОП Тканов О.В. не є учасником даної тендерної закупівлі «М’ясо», тому пп.7 п.1 ст. 17 про відхилення пропозиції учасника не може бути застосований в даному випадку (факт пов’язаності не має змісту).
8. На періоді кваліфікації ФОП Тканова Л.В. було завантажено до системи PROZORRO 13.03.2018 о 15 год. 32 хв. файл «Медкнига тканова» з інформацією про проходження медичного огляду 01.02.2018 р. з наступним обстеженням 01.08.2018 р. Однак, в оригіналі цього документа вказано найменування суб’єкта господарювання ФОП Тканов та відсутність протипоказань для виконання обов’язків експедитора на цьому ФОП. Імовірно, це може свідчити про факт пов’язаності осіб ФОП Тканова Л.В. та ФОП Тканов відповідно до Розділу 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі».

ФОП Тканов О.В. не є учасником даної тендерної закупівлі «М’ясо», тому пп.7 п.1 ст. 17 про відхилення пропозиції учасника не може бути застосований в даному випадку (факт пов’язаності не має змісту).

Номер вимоги: UA-2018-02-19-000469-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Малик Олександр Михайлович, Код ЄДРПОУ:2618603457
Дата подання: 21 березня 2018 06:42
Порушення строків подання документів
Відповідно ст. 17 ч. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Повідомлення про намір укласти договір з ФОП Тканова Л.В. було оприлюднено в системі PROZORRO 14.03.2018 о 09 год. 08 хв. Зважаючи на викладене вище ФОП Тканова Л.В. мала надати (оприлюднити) в системі PROZORRO документи, передбачені ст. 17 ч. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» до 09 год. 08 хв. 19.03.2018 року. Фіксація інформації про надання документів переможця ФОП Тканова Л.В. відбулася в системі PROZORRO 19.03.2018 о 10 год. 22 хв., що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».
Просимо Замовника виправити допущене порушення. У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися з оскарженням рішення замовника до Антимонопольного комітету України.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 березня 2018 10:37
Відповідно ст. 17 ч. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Повідомлення про намір укласти договір з ФОП Тканова Л.В. було оприлюднено в системі PROZORRO 14.03.2018 о 09 год. 08 хв. Зважаючи на викладене вище ФОП Тканова Л.В. мала надати (оприлюднити) в системі PROZORRO документи, передбачені ст. 17 ч. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» до 09 год. 08 хв. 19.03.2018 року. Фіксація інформації про надання документів переможця ФОП Тканова Л.В. відбулася в системі PROZORRO 19.03.2018 о 10 год. 22 хв., що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на вище викладене тендерний комітет Власівського пансіонату приймає рішення відхилити тендерну пропозицію ФОП Тканової Л.В. згідно ст. 30 п. 1 пп. 2 абзацу 2 Закону України "Про публічні закупівлі"(не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ст. 17 в встановлений Законом термін).
Номер вимоги: UA-2018-02-19-000469-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Тканова Л.В., Код ЄДРПОУ:2471019381
Дата подання: 23 березня 2018 11:49
порушення законодавства
Голові тендерного комітету Власівського пансіонату
для ветеранів війни та праці з геріатричним відділенням
Учасника ФОП Тканова Л.В.
ОСКАРЖЕННЯ
Рішення замовника по закупівлі № UA-2018-02-19-000469-c від 07 березня 2018 М'ясо свиней охолоджене 1900 кг.
Відповідно до протоколу № 71 від 21.03.2018 року учасника ФОП Тканова Л.В. , яка приймала участь у закупівлі № UA-2018-02-19-000469-c було дискваліфіковано : «Відповідно ст. 17 ч. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Повідомлення про намір укласти договір з ФОП Тканова Л.В. було оприлюднено в системі PROZORRO 14.03.2018 о 09 год. 08 хв. Зважаючи на викладене вище ФОП Тканова Л.В. мала надати (оприлюднити) в системі PROZORRO документи, передбачені ст. 17 ч. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» до 09 год. 08 хв. 19.03.2018 року. Фіксація інформації про надання документів переможця ФОП Тканова Л.В. відбулася в системі PROZORRO 19.03.2018 о 10 год. 22 хв., що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на вище викладене тендерний комітет Власівського пансіонату приймає рішення відхилити тендерну пропозицію ФОП Тканової Л.В. згідно ст. 30 п. 1 пп. 2 абзацу 2 Закону України "Про публічні закупівлі"(не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ст. 17 в встановлений Законом термін).»
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно ст. 17 ч. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
При цьому відповідно до частини першої статті 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок, в даному випадку з 15.03.2018 року .
Закінчення строку регулюється ч 1 статті 255 Цивільного кодексу України :
«Якщо строк встановлено для вчинення дії, вона може бути вчинена до закінчення останнього дня строку. У разі, якщо ця дія має бути вчинена в установі, то строк спливає тоді, коли у цій установі за встановленими правилами припиняються відповідні операції»
Оскільки ст. 254 та 255 ЦК нічого не говорить про час закінчення строку, тобто о якій годині в останній день строку відбувається його закінчення, застосовується по аналогії правил ч. 4 ст. 87 ЦПК, у якій безпосередньо закріплюється, що останній день строку триває до 24 години. Це означає, що можна вчинити означену дію в будь-який час останнього дня строку до 24 години
Тобто ФОП Тканова Л.В. мала подати довідки, передбачені ст..17 Закону до 24.00 год 19.03.2018 року .
Фіксація інформації про надання документів переможця ФОП Тканова Л.В. відбулася в системі PROZORRO 19.03.2018 о 10 год. 22 хв.
З огляду на викладене жодних порушень Закону зі сторони учасника ФОП Тканова Л.В. не було, натомість наявні порушення зі сторони Замовника, в частині неправомірної дискваліфікації учасника ФОП Тканова Л.В.
А тому для запобігання порушення ст. 3 Закону в частині запобігання корупційним діям і зловживанням вимагаємо повернутись до кваліфікації учасника ФОП Тканова Л.В., у разі неможливості вчинити дані дії відповідно до ч1 ст 31 Закону визнати торги такими , що не відбулися через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
У разі залишення вимоги без відповідної реакції та задля усунення порушень у сфері Закону ми будемо звертатися з оскарженням рішення замовника до Антимонопольного комітету України, оскільки наявні очевидні порушення з боку Замовника – це потягне за собою значні фінансові санкції на членів тендерного комітету.

М.П. Тканова Л.В.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 березня 2018 13:43
Відповідь
на вимогу № 81194 від 23.03.2018 р. 11.49 год.

В період проведення процедури закупівлі всі дії замовника та учасників регулюються положеннями Закону України «Про публічні закупівлі».
Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно ст. 17 ч. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Повідомлення про намір укласти договір з ФОП Тканова Л.В. було оприлюднено в системі PROZORRO 14.03.2018 о 09 год. 08 хв. Зважаючи на викладене вище ФОП Тканова Л.В. мала надати (оприлюднити) в системі PROZORRO документи, передбачені ст. 17 ч. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» до 09 год. 08 хв. 19.03.2018 року. Фіксація інформації про надання документів переможця ФОП Тканова Л.В. відбулася в системі PROZORRO 19.03.2018 о 10 год. 22 хв., що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».
Витяг з Цивільного кодексу України:
Стаття 251. Поняття строку та терміну
1. Строком є певний період у часі, зі спливом якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення.
Стаття 252. Визначення строку та терміну
1. Строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами.
2. Термін визначається календарною датою або вказівкою на подію, яка має неминуче настати.
Стаття 253. Початок перебігу строку
1. Перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок.

Відповідно до вище викладених статей ЦКУ та відповідно ст. 17 ч. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерний комітет Власівського пансіонату відлік часу настання події (оприлюднення Повідомлення про намір укласти договір з ФОП Тканова Л.В.) проводив з моменту настання події, враховуючи години згідно з регламентом роботи системи PROZORRO та п. 1 ст. 252 ЦКУ.
Виходячи з вищевикладеного, у діях замовника відсутні будь-які порушення законодавства у сфері публічних закупівель.

Документи

21 березня 2018 10:37
Пр_71.pdf

Документи подані скаржником

23 березня 2018 11:49
оскарження

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 березня 2018 15:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Тканова Л.В. 185 150,00
UAH з ПДВ
129 199,99
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Скобель Олександр Володимирович 189 810,00
UAH з ПДВ
129 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Малик Олександр Михайлович 201 210,00
UAH з ПДВ
201 210,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 березня 2018 10:22
МВС ПОДАТКОВА
19 березня 2018 10:22
СТ 17
13 березня 2018 15:32
санкнига тканова.pdf
13 березня 2018 15:32
медкнига тканова.pdf
12 березня 2018 18:21
доки
04 березня 2018 14:59
право підпису.pdf
04 березня 2018 14:59
проект договору1.pdf
04 березня 2018 14:59
ст 17 Тканова.pdf
04 березня 2018 14:59
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

06 березня 2018 19:20
6. Картка (код).PDF
06 березня 2018 19:20
Реєстр.PDF
06 березня 2018 19:20
17. Лист-згода перс.дані.PDF
06 березня 2018 19:20
25. Лист - згода.PDF
06 березня 2018 19:20
5. Паспорт.PDF
06 березня 2018 19:20
10. Довідка.PDF
06 березня 2018 19:20
14. Оригінал банк.PDF
06 березня 2018 19:20
21. Довідка сан.обробка.PDF
06 березня 2018 19:20
26. Лист - пояснення.PDF
06 березня 2018 19:20
16. Гарантійний лист.PDF
06 березня 2018 19:20
23. Договір лабораторія.PDF
06 березня 2018 19:20
15. Довідка ст. 17.PDF
06 березня 2018 19:20
27. Договір з виробником.PDF
06 березня 2018 19:20
28. Декларація виробника.PDF
06 березня 2018 19:20
9. Гарантійний лист.PDF
06 березня 2018 19:20
11. Довідка працівники.PDF
06 березня 2018 19:20
1. Тендерна пропозиція.PDF
06 березня 2018 19:20
20. Довідка сан.паспорт.PDF
06 березня 2018 19:20
31. Гарантійний лист.PDF
06 березня 2018 19:20
8. Витяг єдиний податок.PDF

Публічні документи

29 березня 2018 17:02
Док. переможця.PDF
06 березня 2018 17:43
25. Довідка сан.паспорт.PDF
06 березня 2018 17:43
12. Гарантійний лист.PDF
06 березня 2018 17:43
Реєстр.PDF
06 березня 2018 17:43
30. Гарантійний лист.PDF
06 березня 2018 17:43
18. Виписка.PDF
06 березня 2018 17:43
26. Довідка сан.обробка.PDF
06 березня 2018 17:43
19. Витяг єд.податок.PDF
06 березня 2018 17:43
33. Договір з виробником.PDF
06 березня 2018 17:43
9. Довідка.PDF
06 березня 2018 17:43
20. Гарантійний лист.PDF
06 березня 2018 17:43
1. Тендерна пропозиція.PDF
06 березня 2018 17:43
4. Довідка мат.-тех.база.PDF
06 березня 2018 17:43
31. Лист - пояснення.PDF
06 березня 2018 17:43
10. ст. 17.PDF
06 березня 2018 17:43
3. Довідка працівники.PDF
06 березня 2018 17:43
6. Оригінал довідка банк.PDF
06 березня 2018 17:43
14. Інформована згода.PDF
06 березня 2018 17:43
17. Паспорт, код.PDF
06 березня 2018 17:43
11. Лист - роз'яснення.PDF
06 березня 2018 17:43
8. Декларації виробника.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Тканова Л.В.

ФОП Скобель О.В.

ФОП Малик О.М.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Тканова Л.В.
#2471019381
Рішення скасоване 129 199,99
UAH з ПДВ
21 березня 2018 10:39
ФОП Тканова Л.В.
#2471019381
Відхилено 129 199,99
UAH з ПДВ
21 березня 2018 10:51
ФОП Скобель Олександр Володимирович
#2981501198
Рішення скасоване 129 200,00
UAH з ПДВ
27 березня 2018 10:07
ФОП Скобель Олександр Володимирович
#2981501198
Відхилено 129 200,00
UAH з ПДВ
27 березня 2018 10:48
ФОП Малик Олександр Михайлович
#2618603457
Переможець 201 210,00
UAH з ПДВ
28 березня 2018 08:47

Документи

14 березня 2018 09:05
Електронний підпис
14 березня 2018 09:05
Прот_67.pdf
07 березня 2018 15:53
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

21 березня 2018 10:47
Електронний підпис
21 березня 2018 10:46
Пр_71.pdf
21 березня 2018 10:39
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

21 березня 2018 15:46
Електронний підпис
21 березня 2018 15:46
Електронний підпис
21 березня 2018 15:45
Пр_73.pdf
21 березня 2018 14:54
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

27 березня 2018 22:53
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
27 березня 2018 10:47
Електронний підпис
27 березня 2018 10:46
Пр_75.pdf

Документи

28 березня 2018 08:45
Електронний підпис
28 березня 2018 08:44
Пр_76.pdf
27 березня 2018 22:53
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 березня 2018 08:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Малик Олександр Михайлович
#2618603457
201 210,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 березня 2018 08:45
Електронний підпис
28 березня 2018 08:44
Пр_76.pdf
27 березня 2018 22:53
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 березня 2019 09:35
Електронний підпис укладений
15 березня 2019 09:30
Електронний підпис укладений
15 січня 2019 18:09
ДУ_131_4.pdf зміни до договору
15 січня 2019 18:08
Електронний підпис укладений
14 грудня 2018 09:07
ДУ_131_4.pdf зміни до договору
14 грудня 2018 09:07
Електронний підпис укладений
14 грудня 2018 09:04
Електронний підпис укладений
14 грудня 2018 09:04
ДУ_131.pdf зміни до договору
14 грудня 2018 09:03
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2018 11:46
ДУ_2_131.pdf зміни до договору
11 жовтня 2018 11:45
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2018 13:55
ДУ1 свинина.pdf зміни до договору
05 жовтня 2018 13:54
Електронний підпис укладений
13 квітня 2018 15:06
Договір 131.pdf укладений
13 квітня 2018 15:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 131
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі згідно ст. 36 ч. 4 п. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» «…зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника» та відповідно до Розділу І п. 1.4.1 договору.
Номер договору про закупівлю: 131
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зменшення суми договору на 16 778,99 грн.. Сума договору з урахуванням змін складає 160 219,81 грн.
Номер договору про закупівлю: 131
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 статті 36 «Основні вимоги до договору про закупівлю» розділу VII «Договір про закупівлю» Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 р. № 922-VIII, відповідно до якої дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищую 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, а також згідно з пунктом 1.5 Договору про закупівлю, Сторони дійшли згоди продовжити дію договору № 131 від 13.04.2018 р. (далі – Договір) на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме – до 15.03.2019 року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 131
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору з 01.01.2019 по 15.03.2019 не перевищує 20 % загальної суми договору за 2018 рік та становить 32010.00 грн.
Номер договору про закупівлю: 131
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 квітня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 192 229,81
UAH з ПДВ