Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги комплексного прибирання електропоїздів, вагонів міжрегіональної локомотивної тяги Інтерсіті та Інтерсіті+
services of complex cleaning of electric trains, interregional locomotive traction cars Intercity and Intercity +
Очікувана вартість
17 463 596,40 UAH
UA-2018-02-19-000009-a 650d98944d554eabb096787fb56265d3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Онищенко Ольга Федорівна

+380444652622 olga_onishenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40123444
Місцезнаходження: 02096, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Привокзальна 3,
Контактна особа: Онищенко Ольга Федорівна
+380444652622
olga_onishenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: branch "Ukrainian railway speed company" of public joint stock company Ukrainian Railway"
National ID: 40123444
Contact point: Onishenko Olga
+380444652622
olga_onishenko@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 лютого 2018 08:22
Звернення за роз’ясненнями: до 02 квітня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 квітня 2018 17:00
Очікувана вартість: 17 463 596,40 UAH з ПДВ
Publication date: 19 лютого 2018 08:22
Enquiries until: 02 квітня 2018 17:00
Complaints submission until: до 08 квітня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 квітня 2018 17:00

Information

Estimated total value: 17 463 596 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement

Тендерна документація

05 квітня 2018 09:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2018 15:02
Тендерна документація на 2018 рік 4 лоти ЗІ ЗМІНАМИ.docx
03 березня 2018 15:02
Зміни до ТД клінінг.tiff
05 квітня 2018 09:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2018 08:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 березня 2018 08:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2018 08:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2018 09:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2018 08:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2018 15:02
Тендерна документація на 2018 рік 4 лоти ЗІ ЗМІНАМИ.docx
19 лютого 2018 08:19
Тендерна документація на 2018 рік 4 лоти.docx
03 березня 2018 15:02
Зміни до ТД клінінг.tiff

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-19-000009-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Благодарочка", Код ЄДРПОУ:38814103
Дата подання: 01 березня 2018 10:57
Виключення дискримінаційної вимоги
Додатком 1 в Таблиці 2 встановлено: «Сертификат на систему управліня якості відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2009 та/або ДСТУ ISO 9001:2015»
Законом України "Про стандартизацію" (далі – Закон), який набув чинності 03.01.2015 року, в національне законодавство України як держави-члена Світової організації торгівлі (далі – СОТ) імплементовані положення Угоди СОТ про технічні бар’єри в торгівлі, зокрема Кодексу доброчинної практики з розроблення, прийняття та застосування стандартів, та впроваджені міжнародні та європейські принципи стандартизації. Насамперед це стосується принципу добровільного застосування національних стандартів, який викладено у пункті 2 розділу III статті 23 Закону, в яких зазначено, що національні стандарти застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.
Таким чином, наявність у учасника сертифікату на на систему управліня якості відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2009 та/або ДСТУ ISO 9001:2015 не є його обов’язком, а отримання цього сертифікату є добровільним, а тому ця вимога є дискримінаційною вимогою, оскільки встановлює обмеження в участі для тих учасників, які не виявили бажання отримати цей сертифікат. Тому вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 березня 2018 15:18
Відповідність вимогам ISO свідчить про певний рівень надійності постачальника послуг і добротності його компанії. На сьогоднішній день, одним з найбільш затребуваних інструментів, що користується довірою у споживачів є сертифікація на відповідність міжнародному стандарту ISO.
Відповідно до вищевикладеного, вважаємо, що встановлені тендерною документацією технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі не є дискримінаційними та відповідають вимогам чинного законодавства, а, отже, Ваші вимоги щодо видалення відповідної інформації з тендерної документації є необґрунтованими.
Номер вимоги: UA-2018-02-19-000009-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Благодарочка", Код ЄДРПОУ:38814103
Дата подання: 01 березня 2018 11:12
Зміна умов тендерної документації
Додатком 1 в Таблиці 2 п. 3 встановлено: «Документ про відповідність (декларація про відповідність, протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності) (термін дії якої не менше ніж до кінця 2016 року). на витратні матеріали, які будуть використовуватись під час надання послуг.»
Вимагаємо зазначити термін дії Документу про відповідність (декларація про відповідність, протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності, дійсного на час проведення закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 березня 2018 15:19
Шановний Учаснику, Замовником розглянуто та опрацьовано Вашу вимогу та встановлено, що дійсно було допущено формальну помилку/технічну описку щодо строку дії документів про відповідність у п. 3 Таблиці № 2 Додатку № 1 Тендерної документації.
Відповідно до вищезазначеного будуть внесені відповідні зміни до умов Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2018-02-19-000009-a.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Благодарочка", Код ЄДРПОУ:38814103
Дата подання: 01 березня 2018 11:39
Виключення дискримінаційної вимоги
Пунктом 7.2 розділу ІІІ тендерної документації встановлено:
Копію документа про відповідність (декларація про відповідність, протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує якість продукції, що використовується під час виконання послуг (термін дії якої не менше ніж до кінця 2018 року). на кожну продукцію надається відповідний документ. (для упередження можливості застосування витратних матеріалів для виконання послуги сумнівного походження).
Ця вимога є дискримінаційною вимогою, оскільки Замовник не може вимагати, щоб висновок обов’язково мав термін дії до кінця 2018 року, оскільки дія висновку у разі закінчення його дії під час дії договору, укладеного за результатами тендеру, буде продовжуватись, а встановлення вимоги з конкретним кінцевим терміном дії висновку є дискримінацією учасників.
Для уникнення дискримінації учасників вимагаємо змінити цю вимогу таким чином, щоб документи, які вимагаються, були дійсними на час проведення закупівлі, а не до кінця 2018 року.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 березня 2018 15:19
Оскільки договір укладається до кінця 2018 року, Виконавець повинен забезпечити використання витратних матеріалів під час здійснення послуг, таких, які пройшли перевірку на дотримання санітарних норм до закінчення терміну його дії. Виконання умов договору безпосередньо пов’язане з обслуговуванням пасажирів, Замовник відповідно до покладених на нього обов’язків повинен надавати послуги перевезення та супутні послуги обслуговування пасажирів з дотриманням усіх санітарно-гігієнічних норм. Так як витратні матеріали, що включені до тендеру з надання послуг прибирання є невід’ємною частиною тендеру, виключення даних вимог з тендеру вважаємо порушенням прав Замовника.
Таким чином, дана вимога Замовника не порушує права та законні інтереси жодного учасника так як надання зазначених документів реально та можливо; вимога не порушує загальних принципів здійснення закупівель та не містить дискримінаційних вимог для Учасників так як не перешкоджає взяти участь у процедурі.
Номер вимоги: UA-2018-02-19-000009-a.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Благодарочка", Код ЄДРПОУ:38814103
Дата подання: 01 березня 2018 16:21
Виключення дискримінаційної вимоги
Пунктом 7.3 розділу ІІІ тендерної документації встановлено:
«Надати інформацію стосовно кількості працюючих працівників у кількості розрахованій по лотах 1-4, згідно Додатку № 5 цієї Тендерної документації для встановлення можливості реального виконання вказаною кількістю осіб замовлених Замовником послуг. Працівники з надання послуг що є предметом торгів повинні бути в штаті підприємства.
На інших залучених фахівців для надання послуг надаються документи, що підтверджують правові відносин з цими фахівцями, в тому числі договори, трудові угоди, (в разі наявності таких). Якщо послуги в повному обсязі надаються штатними працівниками – надати довідку про відсутність субпідрядних договорів або нештатних працівників за трудовими угодами. Вся кількість працівників повинна відображатись в звіті 1-ДФ, який є поданим в складі тендерної пропозиції.»

Ця вимога є дискримінаційною вимогою, оскільки учасник не має необхідності на постійній основі мати у штаті велику кількість працівників, які надають послуги з прибирання. Учасник приймає у штат або укладає цивільно-правові договори на надання конкретних послуг з особами необхідної кваліфікації у разі необхідності (зокрема, у разі оголошення його переможцем закупівлі), а тому вимога щодо постійної наявності в учасників штатних співробітників відповідно до їх кількості, вказаної у тендерній документації, є необґрунтованою, а тому має бути виключена з неї. Вимагаємо змінити тендерну документацію в цій частині.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 березня 2018 15:21
Шановний Учаснику, за результатами розгляду Вашої скарги, повідомляємо наступне.
Відповідно до частини 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Послуги, що є предметом торгів, мають дуже великий об’єм та складний технологічний процес.
Замовник має бути впевнений, що учасники розуміють всю складність та відповідальність, яка буде на них покладена при виконанні умов договору.
Вимагаючи в учасників конкретну кількість співробітників, Замовник має на меті забезпечити підприємство послугами належної якості та убезпечити від втручання сумнівних недобросовісних учасників.
Слід зазначити, що ця вимога до кваліфікації учасників заявлена з метою укладання договорів з надійним учасником ринку, у якого є достатній досвід роботи в даній сфері та має необхідну кількість співробітників, оскільки на стадії проведення закупівлі неможливо встановити сумлінність та відповідальність Учасника при виконанні своїх обов’язків, а також передбачити всі заходи для уникнення можливих негативних наслідків.
Отже, дана вимога ніяким чином не дискримінує учасників та не перешкоджає брати участі у закупівлі, не порушує права та законні інтереси жодного учасника.
Номер вимоги: UA-2018-02-19-000009-a.c5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Благодарочка", Код ЄДРПОУ:38814103
Дата подання: 01 березня 2018 16:26
Виключення дискримінаційної вимоги
Пунктом 7. 4 розділу ІІІ тендерної документації встановлено:
«Копії висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на всі види витратних матеріалів, що будуть використовуватись під час надання послуг (дійсний до 31.12.2018 року). На підголівник одноразового використання надається висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріал, з якого підголівник виготовляється (дійсний до 31.12.2018 року) (по лотах 1-4).»

Ця вимога є дискримінаційною вимогою, оскільки Замовник не може вимагати, щоб висновок обов’язково мав термін дії до кінця 2018 року, оскільки дія висновку у разі закінчення його дії під час дії договору, укладеного за результатами тендеру, буде продовжуватись, а встановлення вимоги з конкретним кінцевим терміном дії висновку є дискримінацією учасників.
Для уникнення дискримінації учасників вимогаємо змінити тендерну документацію таким чином, щоб висновки, які вимагаються, були дійсними на час проведення закупівлі, а не до кінця 2018 року.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 березня 2018 15:21
Оскільки договір укладається до кінця 2018 року, Виконавець повинен забезпечити використання витратних матеріалів під час здійснення послуг, таких, які пройшли перевірку на дотримання санітарних норм до закінчення терміну його дії. Виконання умов договору безпосередньо пов’язане з обслуговуванням пасажирів, Замовник відповідно до покладених на нього обов’язків повинен надавати послуги перевезення та супутні послуги обслуговування пасажирів з дотриманням усіх санітарно-гігієнічних норм. Так як витратні матеріали, що включені до тендеру з надання послуг прибирання є невід’ємною частиною тендеру, виключення даних вимог з тендеру вважаємо порушенням прав Замовника.
Таким чином, дана вимога Замовника не порушує права та законні інтереси жодного учасника так як надання зазначених документів реально та можливо; вимога не порушує загальних принципів здійснення закупівель та не містить дискримінаційних вимог для Учасників так як не перешкоджає взяти участь у процедурі.
Номер вимоги: UA-2018-02-19-000009-a.c6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Благодарочка", Код ЄДРПОУ:38814103
Дата подання: 01 березня 2018 16:28
Виключення дискримінаційної вимоги
Пунктом 7.7 розділу ІІІ тендерної документації встановлено:
«Учасник повинен надати копію (діючого на розкриття) сертифікату на відповідність системи управління якістю згідно з чинними в Україні нормативними документами ISO 9001:2015, завірену підписом та печаткою уповноваженою особою Учасника.»

Законом України "Про стандартизацію" (далі – Закон), який набув чинності 03.01.2015 року, в національне законодавство України як держави-члена Світової організації торгівлі (далі – СОТ) імплементовані положення Угоди СОТ про технічні бар’єри в торгівлі, зокрема Кодексу доброчинної практики з розроблення, прийняття та застосування стандартів, та впроваджені міжнародні та європейські принципи стандартизації. Насамперед це стосується принципу добровільного застосування національних стандартів, який викладено у пункті 2 розділу III статті 23 Закону, в яких зазначено, що національні стандарти застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.
Таким чином, наявність у учасника сертифікату на відповідність системи управління якістю ISO 9001:2015 не є його обов’язком, а отримання цього сертифікату є добровільним, а тому ця вимога є дискримінаційною вимогою, оскільки встановлює обмеження в участі для тих учасників, які не виявили бажання отримати цей сертифікат. Тому вимагаємо змінити тендерну документацію і виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 березня 2018 15:22
Відповідність вимогам ISO свідчить про певному рівні надійності постачальника послуг і добротності його компанії. На сьогоднішній день, одним з найбільш затребуваних інструментів, що користується довірою у споживачів є сертифікація на відповідність міжнародному стандарту ISO.
Відповідно до вищевикладеного, вважаємо, що встановлені тендерною документацією технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі не є дискримінаційними та відповідають вимогам чинного законодавства, а, отже, Ваші вимоги щодо видалення відповідної інформації з тендерної документації є необґрунтованими.
Номер вимоги: UA-2018-02-19-000009-a.c7
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Благодарочка", Код ЄДРПОУ:38814103
Дата подання: 01 березня 2018 16:33
Виключення дискримінаційної вимоги
Пунктом 6.3 розділу ІІІ тендерної документації встановлено: «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у кількості розрахованій по лотах 1-4 (наведено в Додатку № 5 цієї Тендерної документації), (надати інформацію стосовно кількості працюючих згідно зі звітом форми 1-ДФ для встановлення можливості реального виконання вказаною кількістю осіб замовлених Послуг, в тому числі звіт 1 ДФ за останній звітний період з відміткою (квитанцією) Державної фіскальної служби про отримання такої звітності.). Звіт 1-ДФ є підтвердженням наявності кількості працюючих.»
Ця вимога є дискримінаційною вимогою, оскільки учасник не має необхідності на постійній основі мати у штаті велику кількість працівників, які надають послуги з прибирання. Учасник приймає у штат або укладає цивільно-правові договори на надання конкретних послуг з особами необхідної кваліфікації у разі необхідності (зокрема, у разі оголошення його переможцем закупівлі), а тому вимога щодо постійної наявності в учасників штатних співробітників відповідно до їх кількості, вказаної у тендерній документації, є необґрунтованою, а тому має бути виключена з неї. Вимагаємо змінити тендерну документацію в цій частині.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 березня 2018 15:22
Шановний Учаснику, за результатами розгляду Вашої скарги, повідомляємо наступне.
Відповідно до частини 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Послуги, що є предметом торгів, мають дуже великий об’єм та складний технологічний процес.
Замовник має бути впевнений, що учасники розуміють всю складність та відповідальність, яка буде на них покладена при виконанні умов договору.
Вимагаючи в учасників конкретну кількість співробітників, Замовник має на меті забезпечити підприємство послугами належної якості та убезпечити від втручання сумнівних недобросовісних учасників.
Слід зазначити, що ця вимога до кваліфікації учасників заявлена з метою укладання договорів з надійним учасником ринку, у якого є достатній досвід роботи в даній сфері та має необхідну кількість співробітників, оскільки на стадії проведення закупівлі неможливо встановити сумлінність та відповідальність Учасника при виконанні своїх обов’язків, а також передбачити всі заходи для уникнення можливих негативних наслідків.
Отже, дана вимога ніяким чином не дискримінує учасників та не перешкоджає брати участі у закупівлі, не порушує права та законні інтереси жодного учасника.

Документи

03 березня 2018 15:18
Відповідь 1.docx

Документи

03 березня 2018 15:19
Відповідь 2.docx

Документи

03 березня 2018 15:19
Відповідь 3.docx

Документи

03 березня 2018 15:21
Відповідь 4.docx

Документи

03 березня 2018 15:21
Відповідь 5.docx

Документи

03 березня 2018 15:22
Відповідь 6.docx

Документи

03 березня 2018 15:22
Відповідь 7.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-02-19-000009-a.c8
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Благодарочка", Код ЄДРПОУ:38814103
Дата подання: 16 березня 2018 20:06
СКАРГА
19.02.2018 тендерним комітетом Філії «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця» розпочато проведення публічних закупівель послуг комплексного прибирання електропоїздів, вагонів міжрегіональної локомотивної тяги Інтерсіті та Інтерсіті+ (процедура закупівлі UA-2018-02-19-000009-a). Протоколом засідання тендерного комітету від 03.03.2018 № 9/18 було затверджено остаточну редакцію тендерної документації. При цьому деякі з вимог тендерної документації є неправомірними та дискримінаційними по відношенню до ТОВ «Благодарочка» як до учасника, а тому мають бути виключені з тендерної документації або змінені.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 березня 2018 19:03
Рішення від 20.03.2018 № 2479.pdf
Дата публікації: 28 березня 2018 19:02
Рішення від 05.04.2018 № 3203.pdf
Дата публікації: 11 квітня 2018 21:51
Номер скарги: UA-2018-02-19-000009-a.a9
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Благодарочка", Код ЄДРПОУ:38814103
Дата подання: 18 квітня 2018 22:16
Обжалование преквалификации
Обжалование преквалификации
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 квітня 2018 18:25
Рішення від 20.04.2018 № 3731+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 квітня 2018 18:25
Рішення від 10.05.2018 № 4409.pdf
Дата публікації: 15 травня 2018 21:16
Коментар замовника щодо усунення порушення: відповідно рішення АКУ процедура закупівлі по лоту №1 відміняється
Дата виконання рішення замовником: 16 травня 2018 13:12

Документи подані скаржником

16 березня 2018 20:06
Скарга АМКУ.pdf
16 березня 2018 20:06
Довідка з банку.pdf
16 березня 2018 20:06
Уставні документи.rar

Документи Органу Оскарження

28 березня 2018 19:02
Рішення від 20.03.2018 № 2479.pdf
11 квітня 2018 21:51
Рішення від 05.04.2018 № 3203.pdf

Документи подані скаржником

18 квітня 2018 22:16
img142.pdf
18 квітня 2018 22:16
img140.pdf
18 квітня 2018 22:16
img141.pdf
18 квітня 2018 22:16
img139.pdf

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1.прибирання у 10 швидкісних електропоїздах виробництва Hyundai Rotem
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 10 990 521,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 109 905,21 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 329715.63 UAH


Title: Lot 1.cleaning in 10 high-speed electric trains produced by Hyundai Rotem
Current status: Cancelled
Estimated total value: 10 990 521,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 109 905,21 UAH including VAT
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

10 од
прибирання у 10 швидкісних електропоїздах виробництва Hyundai Rotem
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02096, Україна, Київська обл., Київ, Приколійна, 1
Дата доставки: 31 грудня 2018

cleaning in 10 high-speed electric trains produced by Hyundai Rotem
CPV: 90910000-9

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2018-02-19-000009-a.a9
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Благодарочка", Код ЄДРПОУ:38814103
Дата подання: 18 квітня 2018 22:16
Обжалование преквалификации
Обжалование преквалификации
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 квітня 2018 18:25
Рішення від 20.04.2018 № 3731+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 квітня 2018 18:25
Рішення від 10.05.2018 № 4409.pdf
Дата публікації: 15 травня 2018 21:16
Коментар замовника щодо усунення порушення: відповідно рішення АКУ процедура закупівлі по лоту №1 відміняється
Дата виконання рішення замовником: 16 травня 2018 13:12

Документи подані скаржником

18 квітня 2018 22:16
img142.pdf
18 квітня 2018 22:16
img140.pdf
18 квітня 2018 22:16
img141.pdf
18 квітня 2018 22:16
img139.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 травня 2018
UA-2018-02-19-000009-a650d98944d554eabb096787fb56265d3
Найменування: Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40123444
Місцезнаходження: 02096, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Привокзальна 3,
Учасник Документи Рішення
ТОВ Клін Тех Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "ПОЛЬЗА 52" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "Благодарочка" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ Клін Тех Документи
Рішення скасоване

Документи

13 квітня 2018 13:14
Електронний підпис

Публічні документи

27 березня 2018 21:43
Фото спецодягу.pdf
27 березня 2018 21:43
Статут.pdf
27 березня 2018 21:43
Сертифікат ISO.pdf
27 березня 2018 21:43
Поліс страхування.pdf
27 березня 2018 21:43
ПДВ.pdf
27 березня 2018 21:43
Довідка з статистики.pdf
27 березня 2018 21:43
Витяг.pdf
27 березня 2018 21:43
Аналогічні договори.pdf
27 березня 2018 21:43
1 ДФ.pdf
27 березня 2018 21:42
Додаток 3 Лот 1.pdf
27 березня 2018 21:42
Додаткові матеріали.pdf
27 березня 2018 21:42
Тендерна пропозиція.pdf
27 березня 2018 21:42
Довідка ст 17.pdf
27 березня 2018 21:42
Калькуляції.pdf
27 березня 2018 21:42
Довіреність.pdf

Документи

13 квітня 2018 13:15
Електронний підпис

Публічні документи

12 квітня 2018 15:24
ФОТО спецодягу.pdf
12 квітня 2018 15:24
Форма 1 ДФ.pdf
12 квітня 2018 15:24
Тендерна пропозиція.pdf
12 квітня 2018 15:24
Статут.pdf
12 квітня 2018 15:24
Пункт 9 ч 1 ст 17.pdf
12 квітня 2018 15:24
Пункт 8 ч 1 ст 17.pdf
12 квітня 2018 15:24
Пункт 5 ч 1 ст 17 .pdf
12 квітня 2018 15:24
ПУНКТ 4 Ч 1 СТ 17.pdf
12 квітня 2018 15:24
пУНКТ 3 Ч 1 СТ 17.pdf
12 квітня 2018 15:24
Пункт 2 ч 1 ст 17.pdf
12 квітня 2018 15:24
Пункт 1 ч 2 ст 17.pdf
12 квітня 2018 15:24
протокол.pdf
12 квітня 2018 15:24
Паспорт+Код.pdf
12 квітня 2018 15:24
Копія сертифіката ISO.pdf
12 квітня 2018 15:24
Калькуляції.pdf
12 квітня 2018 15:24
ЄДРПОУ.pdf
12 квітня 2018 15:23
Договір оренди.pdf
12 квітня 2018 15:23
Довіреність.pdf
12 квітня 2018 15:23
Відсутність санкцій.pdf
11 квітня 2018 23:10
ФОТО спецодягу.pdf
11 квітня 2018 23:10
Форма 1 ДФ.pdf
11 квітня 2018 23:10
Статут.pdf
11 квітня 2018 23:10
Паспорт+Код.pdf
11 квітня 2018 23:10
Копія сертифіката ISO.pdf
11 квітня 2018 23:10
ЄДРПОУ.pdf
11 квітня 2018 23:10
Договір оренди.pdf
11 квітня 2018 23:10
Технічне завдання.pdf

Документи

13 квітня 2018 13:16
Електронний підпис

Публічні документи

12 квітня 2018 14:05
Уставні документи.rar

Публічні документи

27 березня 2018 21:43
Фото спецодягу.pdf
27 березня 2018 21:43
Статут.pdf
27 березня 2018 21:43
Сертифікат ISO.pdf
27 березня 2018 21:43
Поліс страхування.pdf
27 березня 2018 21:43
ПДВ.pdf
27 березня 2018 21:43
Довідка з статистики.pdf
27 березня 2018 21:43
Витяг.pdf
27 березня 2018 21:43
Аналогічні договори.pdf
27 березня 2018 21:43
1 ДФ.pdf
27 березня 2018 21:42
Додаток 3 Лот 1.pdf
27 березня 2018 21:42
Додаткові матеріали.pdf
27 березня 2018 21:42
Тендерна пропозиція.pdf
27 березня 2018 21:42
Довідка ст 17.pdf
27 березня 2018 21:42
Калькуляції.pdf
27 березня 2018 21:42
Довіреність.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Клін Тех

ТОВ "ПОЛЬЗА 52"

ТОВ "Благодарочка"

ТОВ Клін Тех

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 17 травня 2018 14:27
Коментар щодо відміни: за рішенням АКУ № 4409-р/пк-пз від 10.05.2018
Документи:
17 травня 2018 14:27
ВІДМІНА ТОРГІВ в частині ЛОТУ № 1.doc
Дата відміни
17 травня 2018 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій