Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вугілля кам’яне, торфобрикет
Coal is stone, peat briquettes
Coal is stone, peat briquettes
Очікувана вартість
8 366 140,00 UAH
UA-2018-02-18-000005-c ● 8433e2d7f4eb44ba98ac1b2480bb82f3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КЕВ м. Житомир |
Код ЄДРПОУ: | 08492505 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська область обл., м. Житомир, вул. АДМІРАЛА ЩАСТНОГО, 20 |
Контактна особа: |
Андрій Ільченко +380671059593 artem4uk.angel@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Ilchenko Andrey +3800412227776 artem4uk.angel@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | KEV m. Zhitomir |
National ID: | 08492505 |
Contact point: |
Ilchenko Andrey +380671059593 artem4uk.angel@ukr.net |
Additional contacts: |
Ilchenko Andrey +3800412227776 artem4uk.angel@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2018 11:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2018 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 квітня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 квітня 2018 14:00 |
Початок аукціону: | 02 травня 2018 12:58 |
Очікувана вартість: | 8 366 140,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 41 830,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 250984.2 UAH |
Publication date: | 18 лютого 2018 11:02 |
Enquiries until: | 08 квітня 2018 14:00 |
Complaints submission until: | до 14 квітня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 квітня 2018 14:00 |
Information
Estimated total value: | 8 366 140 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 41 831 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1853 тони
Вугілля кам’яне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Вітрука, 3 (гарнізонний паливний склад КЕВ м. Житомир)
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Coal is stone
CPV: 09110000-3
Період постачання:
по 30 червня 2018
160 тони
Торфобрикет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Вітрука, 3 (гарнізонний паливний склад КЕВ м. Житомир)
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Peat briquettes
CPV: 09110000-3
Період постачання:
по 30 червня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Строк поставки товарів (від дати підписання договору сторонами): | 15% |
Менше 60 днів: | 15% |
60-90 днів: | 10% |
91-120 днів: | 5% |
Більше 120 днів: | 0% |
Умови оплати (термін відстрочки платежу): | 15% |
Більше 180 днів: | 15% |
150 - 180 днів: | 10% |
120 – 149 днів: | 5% |
Менше 120 днів: | 0% |
11 квітня 2018 12:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 квітня 2018 12:07 |
Таблиця змін.pdf | |
11 квітня 2018 12:07 |
Зміни ТД_-_вугiлля_торфобрикети.doc | |
18 лютого 2018 11:02 |
ТД_-_вугiлля_торфобрикети.doc |
11 квітня 2018 12:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 квітня 2018 12:07 |
Таблиця змін.pdf
|
|||
11 квітня 2018 12:07 |
Зміни ТД_-_вугiлля_торфобрикети.doc
|
|||
18 лютого 2018 11:02 |
ТД_-_вугiлля_торфобрикети.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зміст тендерної документації
Дата подання: 02 березня 2018 14:13
Дата відповіді: 06 березня 2018 08:17
Доброго дня. В пункті 3.6.12 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації вами встановлено вимогу щодо надання інформації про рух коштів по рахунку за останні шість місяців. Така інформація відповідно до ст. ст.505,420 цивільного кодексу України та ст. 162 господарського кодексу України відноситься до комерційної таємниці.
Тому наголошуємо що встановлення такої вимоги в тендерній документації обмежує коло можливих учасників закупівлі. Просимо виключити дане положення зі змісту тендерної документації та привести умови закупівлі до положень закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.п. 3.6.12 п.6 розділу ІІІ тендерної документації, на підтвердження можливості поставки товару за даною процедурою закупівлі, Учасник повинен надати оригінал або нотаріально завірену копію довідки з обслуговуючого банку про наявність рахунку (ків) в учасника і відсутність простроченої заборгованості за кредитами та про рух грошових коштів по рахунку. Відповідає, якщо учасником надано довідку з інформацією про відкриття рахунку учасника в банківській установі із зазначенням реквізитів такого рахунку та інформації про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, що має бути видана протягом останніх 15 днів щодо дати подання пропозиції учасником, а також довідку про рух коштів по рахунку за останні 6 місяців, що має бути видана протягом останніх 15 днів щодо дати подання пропозиції учасником.
Тобто, вищевказана вимога встановлена тендерним комітетом для підтвердження можливості поставки товару Учасником та для підтвердження його фінансової спроможності.
Така вимога встановлення для відбору потенційних Учасників, які будуть спроможні здійснити поставку товару відповідно до умов Документації.
Відповідно до п.4.1 розділу IV проекту Договору, який передбачений Додатком №3, Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Постачальником рахунку на оплату товару та підписання сторонами накладної та/або акту прийому-передачі товару по мірі надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника, але не пізніше 31.12.2018 року.
Пунктом 5.1 передбачено, що Строк поставки товарів становить до 31.05.2018 року.
Постановою №611 від 09.08.1993 «Про перелік відомостей, що не становлять комерційної таємниці» передбачено,що комерційну таємницю не становлять документи про платоспроможність.
Відповідно до вимог ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Також хочемо звернути увагу, що законодавчого визначення поняття «дискримінація» не існує.
В юридичній енциклопедії міститься наступне визначення: дискримінація (лат. discriminatio – відокремлення, розділення, розрізнення) – умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб; створення умов, які ставлять яку-небудь організацію чи громадян у гірше становище порівняно з іншими.
Одним із принципів публічних закупівель є недискримінація учасників (ст. 3 Закону), а частиною 3 статті 5 Закону передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційних вимог до учасників, а тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону). Однак, Статтею 5 Закону визначено поняття недискримінації для процедур закупівель, передбачених Законом, а саме: вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом.
Замовником торгів було забезпечено вільний доступ до інформації про закупівлю всіх зацікавлених осіб (вітчизняних та іноземних), шляхом її розміщення на веб-порталі пубілчних закупівель «www.prozorro.gov.ua» відповідно до ст.10 Закону, таким чином і було реалізовано принцип недискримінації учасників в спосіб, чітко визначений Законом.
Отже, замовником торгів будь-які права потенційних учасників торгів не порушені, та ним не було встановлено жодних дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх осіб є однакові.
Тобто, вищевказана вимога встановлена тендерним комітетом для підтвердження можливості поставки товару Учасником та для підтвердження його фінансової спроможності.
Така вимога встановлення для відбору потенційних Учасників, які будуть спроможні здійснити поставку товару відповідно до умов Документації.
Відповідно до п.4.1 розділу IV проекту Договору, який передбачений Додатком №3, Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Постачальником рахунку на оплату товару та підписання сторонами накладної та/або акту прийому-передачі товару по мірі надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника, але не пізніше 31.12.2018 року.
Пунктом 5.1 передбачено, що Строк поставки товарів становить до 31.05.2018 року.
Постановою №611 від 09.08.1993 «Про перелік відомостей, що не становлять комерційної таємниці» передбачено,що комерційну таємницю не становлять документи про платоспроможність.
Відповідно до вимог ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Також хочемо звернути увагу, що законодавчого визначення поняття «дискримінація» не існує.
В юридичній енциклопедії міститься наступне визначення: дискримінація (лат. discriminatio – відокремлення, розділення, розрізнення) – умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб; створення умов, які ставлять яку-небудь організацію чи громадян у гірше становище порівняно з іншими.
Одним із принципів публічних закупівель є недискримінація учасників (ст. 3 Закону), а частиною 3 статті 5 Закону передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційних вимог до учасників, а тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону). Однак, Статтею 5 Закону визначено поняття недискримінації для процедур закупівель, передбачених Законом, а саме: вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом.
Замовником торгів було забезпечено вільний доступ до інформації про закупівлю всіх зацікавлених осіб (вітчизняних та іноземних), шляхом її розміщення на веб-порталі пубілчних закупівель «www.prozorro.gov.ua» відповідно до ст.10 Закону, таким чином і було реалізовано принцип недискримінації учасників в спосіб, чітко визначений Законом.
Отже, замовником торгів будь-які права потенційних учасників торгів не порушені, та ним не було встановлено жодних дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх осіб є однакові.
Документація
Дата подання: 02 березня 2018 14:24
Дата відповіді: 06 березня 2018 08:22
Доброго дня. В тендерній документації в п.5 частини 111"Кваліфікаційні критерії" в п.3.1 "підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів" вимагається від учасників надати в складі тендерної пропозиції не менше восьми виконаних договорів окремо по вугіллю та окремо по торфобрикету, а також в п.3.2 вимагається, щоб кількість по всіх виконаних договорах за цей період повинна бути не менше за кількість, що закуповується за даними торгами.Крім цього,досвід виконання аналогічних договорів обмежений лише 2017 роком.
Стаття 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" визначає принцип закупівлі, як наявність підтвердженого досліду виконання аналогічного договору , а не аналогічних договорів, тобто хоча б одного , а не восьми окремо по вугіллю та окремо по торфобрикету, як зазначено в тендерній документації. Вимога щодо сумарного об'єму всіх аналогічних договорів та обмеження виконання договорів лише 2017 роком, зменшує в рази коло учасників, має дискримінаційний характер та наводить на думку про виписані вимоги тендерної документації під конкретного учасника та має корупційні ознаки.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити всі дискримінаційні положення для розширення кола потенційних учасників відкритих торгів та привести документацію у відповідність до положень закону України "Про публічні закупівлі". У разі , якщо зміни не будуть внесені, ми залишаємо зп собою право звернутися з відповідною скаргою до Антимонопольного комітету в порядку статті 18 Закону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог п.п. 3.5.2 п.5 розділу ІІІ тендерної документації учасник, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» , Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку заповнена по формі відповідно до Додатку № ІІ з метою підтвердження виконання досвіду виконання аналогічних договорів за останній календарний рік разом із нотаріально завіреними копіями договорів (не менше восьми виконаних договорів окремо по вугіллю та окремо по торфобрикету) та відгуки від замовників про повне виконання вказаних у довідці договорів. Кількість поставленого товару по всіх виконаних договорах за цей період повинна бути не меншою за кількість, що закуповується замовником за даними торгами.
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
У Закону України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника досвіду виконання більше ніж 1 (одного) договору.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює кількість аналогічних договорів, що мають надаватись Учасниками у складі тендерної пропозиції.
Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів».
Також хочемо звернути увагу, що законодавчого визначення поняття «дискримінація» не існує.
В юридичній енциклопедії міститься наступне визначення: дискримінація (лат. discriminatio – відокремлення, розділення, розрізнення) – умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб; створення умов, які ставлять яку-небудь організацію чи громадян у гірше становище порівняно з іншими.
Одним із принципів публічних закупівель є недискримінація учасників (ст. 3 Закону), а частиною 3 статті 5 Закону передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційних вимог до учасників, а тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону). Однак, Статтею 5 Закону визначено поняття недискримінації для процедур закупівель, передбачених Законом, а саме: вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом.
Замовником торгів було забезпечено вільний доступ до інформації про закупівлю всіх зацікавлених осіб (вітчизняних та іноземних), шляхом її розміщення на веб-порталі пубілчних закупівель «www.prozorro.gov.ua» відповідно до ст.10 Закону, таким чином і було реалізовано принцип недискримінації учасників в спосіб, чітко визначений Законом.
Отже, замовником торгів будь-які права потенційних учасників торгів не порушені, та ним не було встановлено жодних дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх осіб є однакові.
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
У Закону України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника досвіду виконання більше ніж 1 (одного) договору.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює кількість аналогічних договорів, що мають надаватись Учасниками у складі тендерної пропозиції.
Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів».
Також хочемо звернути увагу, що законодавчого визначення поняття «дискримінація» не існує.
В юридичній енциклопедії міститься наступне визначення: дискримінація (лат. discriminatio – відокремлення, розділення, розрізнення) – умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб; створення умов, які ставлять яку-небудь організацію чи громадян у гірше становище порівняно з іншими.
Одним із принципів публічних закупівель є недискримінація учасників (ст. 3 Закону), а частиною 3 статті 5 Закону передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційних вимог до учасників, а тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону). Однак, Статтею 5 Закону визначено поняття недискримінації для процедур закупівель, передбачених Законом, а саме: вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом.
Замовником торгів було забезпечено вільний доступ до інформації про закупівлю всіх зацікавлених осіб (вітчизняних та іноземних), шляхом її розміщення на веб-порталі пубілчних закупівель «www.prozorro.gov.ua» відповідно до ст.10 Закону, таким чином і було реалізовано принцип недискримінації учасників в спосіб, чітко визначений Законом.
Отже, замовником торгів будь-які права потенційних учасників торгів не порушені, та ним не було встановлено жодних дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх осіб є однакові.
Оцінка пропозицій
Дата подання: 07 березня 2018 17:20
Дата відповіді: 13 березня 2018 19:24
Просимо Вас привести тедерну документацію у відповідність до статті 28 ЗУ "Про публічні закупівлі" в частині оцінки тендерних пропозицій за іншими критеріями ніж ціна. Також звертаємо вашу увагу на те, що для вугілля камяного та торфяних брикетів існує постійно діючий ринок.
Відповідь: Відповідно до вимог ст. 22 Закону України «»Про публічні закупівлі» (далі - Закон) нами оприлюднена тендерна документація.
Частиною 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено вимоги щодо інформації яка повинна містити тендерна документація, в тому числі один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством (п.2 ч.2 ст.22 Закону).
Також, частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Також, відповідно до ч.1 ст. 28 Закону передбачає, що у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів.
Даний перелік не є виключним, кількість таких критеріїв необмежений. Кожен критерій має числове значення, що визначає його важливість в порівнянні з ціною.
Квартирно-експлуатаційним відділом міста Житомир здійснюється закупівля товару Вугілля кам’яне, торфобрикет (код ДК 021:2015 - 09110000-3 – «Тверде паливо»), що являється спеціалізованою закупівлею, оскільки здійснюється закупівля товару для опалення приміщень військових частин та військових комісаріатів Житомирської області.
Додатково повідомляємо, що встановлення нецінових критеріїв не є дискримінаційною вимогою та підставою для відхилення. Кожен учасник може подати свою тендерну пропозицію із зазначенням строку поставки товарів та умов оплати у встановлених межах, які є одними із критеріїв оцінки разом із ціною.
Отже, Тендерний комітет Квартирно-експлуатаційного відділу міста Житомир вважає, що жодних порушень Закону ним не допущено, оскільки критерії оцінювання встановлені відповідно до вимог чинного законодавства.
Частиною 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено вимоги щодо інформації яка повинна містити тендерна документація, в тому числі один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством (п.2 ч.2 ст.22 Закону).
Також, частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Також, відповідно до ч.1 ст. 28 Закону передбачає, що у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів.
Даний перелік не є виключним, кількість таких критеріїв необмежений. Кожен критерій має числове значення, що визначає його важливість в порівнянні з ціною.
Квартирно-експлуатаційним відділом міста Житомир здійснюється закупівля товару Вугілля кам’яне, торфобрикет (код ДК 021:2015 - 09110000-3 – «Тверде паливо»), що являється спеціалізованою закупівлею, оскільки здійснюється закупівля товару для опалення приміщень військових частин та військових комісаріатів Житомирської області.
Додатково повідомляємо, що встановлення нецінових критеріїв не є дискримінаційною вимогою та підставою для відхилення. Кожен учасник може подати свою тендерну пропозицію із зазначенням строку поставки товарів та умов оплати у встановлених межах, які є одними із критеріїв оцінки разом із ціною.
Отже, Тендерний комітет Квартирно-експлуатаційного відділу міста Житомир вважає, що жодних порушень Закону ним не допущено, оскільки критерії оцінювання встановлені відповідно до вимог чинного законодавства.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-02-18-000005-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг", Код ЄДРПОУ:40220890
Дата подання: 14 березня 2018 19:29
Дата подання: 14 березня 2018 19:29
Скарга на незаконні вимоги тендерної документації
Скарга на незаконні вимоги тендерної документації
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 березня 2018 11:12
Рішення від 16.03.2018 № 2374, лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 19 березня 2018 11:12
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.04.2018 № 3056.pdf
Дата публікації: 04 квітня 2018 21:19
Рішення від 03.04.2018 № 3056.pdf
Дата публікації: 06 квітня 2018 17:26
Коментар замовника щодо усунення порушення: З рішенням АМКУ ознайомлені, внесено зміни до тендерної документації протокольним рішенням тендерного комітету № 79 від 11.04.2018 року
Дата виконання рішення замовником: 11 квітня 2018 12:31
Номер скарги: UA-2018-02-18-000005-c.c2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг", Код ЄДРПОУ:40220890
Дата подання: 12 квітня 2018 18:23
Дата подання: 12 квітня 2018 18:23
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Скарга відкликана скаржником
Причина: технічна помилка
Дата: 16 квітня 2018 12:43
Рішення від 16.04.2018 № 3523.pdf
Дата публікації: 17 квітня 2018 12:50
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 24 квітня 2018
Найменування: | КЕВ м. Житомир |
Код ЄДРПОУ: | 08492505 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна, Житомирська область обл., м. Житомир, вул. АДМІРАЛА ЩАСТНОГО, 20 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ Вуглеторфзбагачення | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ Житомироблпаливо | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "Паливна Енергетична Компанія" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 травня 2018 13:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВ Вуглеторфзбагачення |
8 267 250,00
UAH з ПДВ
|
8 267 250,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 5 787 075 | Документи |
ТОВ "Паливна Енергетична Компанія" |
8 248 720,00
UAH з ПДВ
|
8 248 720,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 5 774 104 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Паливна Енергетична Компанія" #39838193 |
Переможець |
8 248 720,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2018 11:35
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2019 15:16
|
Звіт вугілля.pdf | укладений |
01 квітня 2019 15:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 січня 2019 08:16
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
16 січня 2019 08:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2018 12:24
|
Додаткова угода 981.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2018 12:23
|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2018 09:33
|
Договір 348.pdf | укладений |
25 травня 2018 09:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 348 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 981 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 16 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 348 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |