Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання
Очікувана вартість
173 000,00 UAH
UA-2018-02-16-002625-c 981841936c08489cbfd050c6ffd3fda9
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ася Мансурова

+380442814296 a.mansurova@prozorro.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "ПРОЗОРРО"
Код ЄДРПОУ: 02426097
Вебсайт: https://prozorro.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул Бульваро-Кудрявська (Воровського), 22
Контактна особа: Ася Мансурова
+380442814296
a.mansurova@prozorro.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 лютого 2018 19:12
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2018 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2018 17:00
Початок аукціону: 28 лютого 2018 11:51
Очікувана вартість: 173 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 730,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з комплексного прибирання приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київська область, Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 березня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 лютого 2018 19:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 лютого 2018 19:12
Оголошення-прибирання.doc
16 лютого 2018 19:12
Додаток 1-прибирання.doc
16 лютого 2018 19:12
Додаток 2-прибирання.docx
16 лютого 2018 19:12
ДОДАТОК 3-прибирання.docx
16 лютого 2018 19:12
Проект договору-прибирання.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-16-002625-c.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП "Бецун Віктор Миколайович", Код ЄДРПОУ:2134913836
Дата подання: 12 березня 2018 21:27
Оскарження переможця
Відповідно до додатку №3 ТОВ Лотіс Груп, не надано наступних документів:1).Пункт №2 Свідоцтво платника ПДВ на додану вартість.2).Пункт №9. Акти аналогічних договорів,що підтверджує їх виконання.3). Відсутній проект договору,наданий Замовником для заповнення.Дод №4. 4). Відповідно до пункту 7 (довідка про працівників) відсутній перелік працівників, які будуть виконувати послуги за завданням Замовника. ВІДПОВІДНО ДО ДОДАТКУ №3,ТА ПРОПИСАНИМИ ВИМОГАМ "ЗАМОВНИКА",а саме:(Документи повинні бути надані в електронному вигляді(скановані або оцифровані) та містити розбірливі зображення ДО КІНЦЕВОГО СТРОКУ ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЙ В ЕЛЕКТРОННОМУ ВИГЛЯДІ.
"Замовник" не міг не помітити, що документи, які відсутні в тендерній пропозиції, додавалися відповідно
06.03.2018р. та останні 12.03.2018р., Що суперечить вимогам "тендерної документації", та дескридутує
порядність "ЗАМОВНИКА" при принятті рішення про переможця. Склалося враження, що "Переможець"
коригує свої документи під вимогу "Замовника",за консультацією "Замовника" - відповідно:- надання
останніх документів 12.03.2018р.,рішення про переможця 12.03.208р.!!!!! ЧУДЕСА ТА Й ГОДІ.....
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2018-02-16-002625-c.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "СТАНДАРТ ФАСІЛІТІ МЕНЕДЖМЕНТ", Код ЄДРПОУ:37655983
Дата подання: 13 березня 2018 15:55
скарга
28-го лютого 2018 о 12:24 завершився електронний аукціон по відкритим торгам на закупівлю код за ДК 021:2015 – 90910000-9- послуги з прибирання (послуги з комплексного прибирання приміщень) ДП «ПРОЗОРРО" (ідентифікатор закупівлі UA-2018-02-16-002625-c).
У результаті проведення електронного аукціону відкритих торгів найбільш економічно вигідною пропозицією електронною системою визначена тендерна пропозиція: ТОВ «Лотіс Груп» на суму 109 900,00 грн.
Згідно із правилами платформи "ПРОЗОРРО", кожен учасник торгів має право розглянути пропозиції інших учасників, що приймали участь у торгах. Так, ТОВ "СТАНДАРТ ФАСІЛІТІ МЕНЕДЖМЕНТ" розглянуло подану пропозицію, визначеного системою переможця.
За результатами розгляду цінової пропозиції виявлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Лотіс Груп» вимогам тендерної документації, встановлених Замовником.
Так, відповідно до п.9 Оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, встановлено кінцеву дату та час закінчення подання пропозицій: 27.02.2018 17:00.
Проте, Учасником, у порушення встановленого строку, 06.03.2018 о 16:11 було додатково дозавантажено витяг ПДВ та акти 19, 63, 188, 189, 209, 215, 236, 256, 286, 269, які відповідно до п.9 Додатку №3 повинні бути надані в електронному вигляді (скановані або оцифровані) та містити розбірливі зображення до кінцевого строку подання пропозицій в електронному вигляді.
Також, в порушення строків, встановлених в додатку №3, відповідно до якого Учасник, з мінімальною ціною після проведення електронного аукціону, повторно протягом 2 робочих днів після закінчення аукціону в електронному вигляді через електронну систему надає замовнику оновлену ЦІНОВУ ПРОПОЗИЦІЮ (згідно Додатку № 2) – приведену у відповідність до вартості за результатами проведеного аукціону.
ТОВ «Лотіс Груп» оновлену цінову пропозицію було завантажено лише на 4 робочий день після закінчення аукціону.
Вважаємо, протокольне рішення засідання тендерного комітету Державного підприємства «ПРОЗОРРО» щодо визначення результатів проведення електронних закупівель та визначення переможця закупівлі ТОВ «Лотіс Груп» від 12.03.18 №12/03-едз незаконним та безпідставним, та таким, що підлягає скасуванню.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами як: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Виходячи із вищевикладеного, просимо скасувати протокольне рішення про визначення переможця ТОВ «Лотіс Груп».



Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

13 березня 2018 15:55
додатки Прозорро.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2018 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Лотіс Груп 154 261,20
UAH з ПДВ
109 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТАНДАРТ ФАСІЛІТІ МЕНЕДЖМЕНТ" 155 000,00
UAH з ПДВ
110 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Бецун Віктор Миколайович" 158 820,00
UAH з ПДВ
140 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДЕНІКОМ" 169 000,00
UAH з ПДВ
169 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 березня 2018 11:48
Акт 269
12 березня 2018 11:48
Акт 286
12 березня 2018 11:47
Акт 256
12 березня 2018 11:46
Акт 236
12 березня 2018 11:45
Акт 215
12 березня 2018 11:44
Акт 209
12 березня 2018 11:42
Акт 189
12 березня 2018 11:40
Акт 188
12 березня 2018 11:37
Акт 63
12 березня 2018 11:36
Акт 19
06 березня 2018 16:11
витяг ПДВ
27 лютого 2018 13:44
Відомості ЄДРПОУ.pdf
27 лютого 2018 13:44
Статут новый 10 стр.pdf
27 лютого 2018 13:44
Новий Статут 11-20.pdf
27 лютого 2018 13:44
Статут.pdf
27 лютого 2018 13:44
Витяг з ЄДР.pdf
27 лютого 2018 13:44
Лист Київпастранс.jpg
27 лютого 2018 13:44
Контактна інформація.pdf

Публічні документи

23 лютого 2018 15:37
уставні документи.pdf
23 лютого 2018 15:37
сертиф 3.pdf
23 лютого 2018 15:37
сертиф 2.pdf
23 лютого 2018 15:37
сертиф 1.pdf
23 лютого 2018 15:37
реком.листи 6.pdf
23 лютого 2018 15:37
проект договору.pdf
23 лютого 2018 15:37
паспорт.pdf
23 лютого 2018 15:37
додатки до договору.pdf
23 лютого 2018 15:37
довідки.pdf
23 лютого 2018 15:37
гарантійний лист.pdf
23 лютого 2018 15:37
аналогічн договір№3.pdf
23 лютого 2018 15:37
аналогічн договір№2.pdf
23 лютого 2018 15:37
аналлогічн догвір№1.pdf
23 лютого 2018 15:37
акти2 до договору№3.pdf
23 лютого 2018 15:37
акт2 до договору№2.pdf
23 лютого 2018 15:37
акт2 до договору№1.pdf
23 лютого 2018 15:37
акт 1 до договору№3.pdf
23 лютого 2018 15:37
акт 1 до договору№1.pdf
23 лютого 2018 15:37
акт 1 до догвору№2.pdf

Публічні документи

27 лютого 2018 09:05
Тех._вимоги (33).PDF
27 лютого 2018 09:05
Статут Заверен.pdf
27 лютого 2018 09:05
Протокол Завер..pdf
27 лютого 2018 09:05
пропозиция.pdf
27 лютого 2018 09:05
Наказ завер.pdf
27 лютого 2018 09:05
Лист-відгук Слов'янськ.pdf
27 лютого 2018 09:05
Лист-відгук Мирноград.pdf
27 лютого 2018 09:05
Лист_згода_до_умов (31).PDF
27 лютого 2018 09:05
Загальні_відомості. (3).PDF
27 лютого 2018 09:05
Довідка_працівникі (19).PDF
27 лютого 2018 09:05
довідка_досвід (37).PDF
27 лютого 2018 09:05
витяг ЄДРПОУ.pdf
27 лютого 2018 09:05
Витяг єд.податок.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Лотіс Груп

ТОВ "СТАНДАРТ ФАСІЛІТІ МЕНЕДЖМЕНТ"

ФОП "Бецун Віктор Миколайович"

ТОВ "ДЕНІКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Лотіс Груп
#39593746
Переможець 109 900,00
UAH з ПДВ
12 березня 2018 15:34

Документи

12 березня 2018 15:34
Електронний підпис
12 березня 2018 15:33
12-03-едз.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2018 15:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Лотіс Груп
#39593746
109 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 березня 2018 15:34
Електронний підпис
12 березня 2018 15:33
12-03-едз.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 15 березня 2018 18:13
Коментар щодо відміни: Відмінити закупівлю у зв’язку з необхідністю збільшення терміну надання послуг
Документи:
15 березня 2018 18:13
Електронний підпис
15 березня 2018 18:12
15-03-едз.pdf