Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М’ясопродукти
Очікувана вартість
908 000,00 UAH
UA-2018-02-16-002583-c 5e0c7f5f0e6f4582ab7ed89518995be6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Папроцька

+380964778262 peremoga003@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Спеціалізований клінічний санаторій "Перемога"
Код ЄДРПОУ: 03190515
Вебсайт: http://s-peremoga.com.ua/
Місцезнаходження: 03179, Україна , Київська обл., Киев, Київ,вул.Бударіна,3
Контактна особа: Ірина Папроцька
+380964778262
peremoga003@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 лютого 2018 18:21
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2018 09:05
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2018 09:05
Початок аукціону: 06 березня 2018 13:44
Очікувана вартість: 908 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 540,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6100 кілограм
М’ясопродукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, Київ, Київ, Бударіна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 лютого 2018 18:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 лютого 2018 18:21
ТД м’ясопродукти.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

1
Дата подання: 21 лютого 2018 16:53
Дата відповіді: 23 лютого 2018 10:55
М’ясо курчати у власному соку чи можна пропонувати у з/б
Відповідь: Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведена в додатку 8 тендерної документації.
Вимоги щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі формується виключно Замовником на підставі виробничої необхідності і не може ніяким чином контролюватись будь-яким учасником.
Разом з тим, тендерною документацією визначено, що: «до всіх посилань на конкретний товар відповідно до предмета закупівлі– застосовувати вираз «або еквівалент». При цьому усі показники еквіваленту до зазначеного товару мають відповідати характеристикам товару, зазначеного у технічних вимогах та бути не гіршими (для підтвердження надати довідку про відповідність закуповуваного товару до еквіваленту в довільній формі)».
Надайте роз’яснення
Дата подання: 22 лютого 2018 10:22
Дата відповіді: 26 лютого 2018 11:25
Яка конкретно інформація має запевнити замовника, щодо наявності у учасника достатньої матеріально-технічної бази для виконання умов договору.
Відповідь: Відповідно до п.2 ст. 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям визначено в додатку 2 тендерної документації, а саме:
«п. 1.3. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази. Зазначена інформація має запевнити замовника, щодо наявності у учасника достатньої матеріально-технічної бази для виконання умов договору.
Для підтвердження учасник має надати копію технічного паспорту або свідоцтва про реєстрацію власного або орендованого транспортного засобу (засобів), яким (якими) планується здійснювати постачання продукції;
Якщо транспортний засіб орендований, то Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію договору оренди автотранспорту.
У разі не надання інформації, або надання не повної інформації Замовник може визначити тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації».
Крім того, Учасник за власним бажанням може надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним критеріям.
Отже, для правильного оформлення тендерної пропозиції учасник вивчає всі інструкції, форми та терміни наведені у тендерній документації. Неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції
Надайте роз’яснення
Дата подання: 22 лютого 2018 10:57
Дата відповіді: 23 лютого 2018 10:56
Якщо всі підстави щодо вимоги 1-9 (Додаток3 ТД у відповідності до ст17 Закону) будуть зазначені в одній довідці – ВИ ЩО БУДЕТЕ ВІДХИЛЯТИ за це????
Відповідь: Інформація, яку повинен надати учасник для підтвердження свого права на участь у процедурі закупівлі у відповідності до ст. 17 Закону та спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам визначено в додатку 3 тендерної документації Замовника.
Зокрема: «усі довідки повинні бути датовані не раніше дати публікації оголошення. Всі Документи кольорово скануються на сканері окремим електронним іменованим PDF-файлом послідовно формуються в файл (Ім'я файлу: «Документи що підтверджують відсутність підстав у відмові по ст.17.pdf») та завантажується в електронну систему закупівель безпосередньо Учасником через електронний майданчик з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій».
Виключений перелік підстав для відхилення Замовником тендерної пропозиції Учасника визначено ст30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
«1. учасник:
-не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2. переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
3. наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону:
4. тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації».
Надайте роз’яснення
Дата подання: 22 лютого 2018 11:02
Дата відповіді: 23 лютого 2018 10:57
Якщо особисті медичні книжки буде сканований оригінал, а не копія? Ви, що будете відхиляти?
Відповідь: Якщо особисті медичні книжки буде сканований оригінал, а не копія? Ви, що будете відхиляти?
Відповідь Пунктом 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції визначено в т.ч. і вимоги щодо оформлення тендерної пропозиції учасника: «якщо у вимозі щодо надання документів, які вимагаються тендерною документацією не міститься виразу «копія» або «нотаріально завірена копія», слід вважати, що учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель документ у вигляді кольорової сканованої копії оригіналу документу»
Разом з тим замовник залишає за собою право відхилити тендерну пропозицію, якщо сканкопії документів оприлюдненні в такому вигляді, що їх об’єктивно неможливо прочитати, вони будуть вважатися ненаданими, а тендерна пропозиція буде відхилена згідно ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Надайте роз’яснення
Дата подання: 22 лютого 2018 11:06
Дата відповіді: 23 лютого 2018 10:58
Якщо водій та особа, яка супроводжує товар в дорозі і виконує вантажно – розвантажувальні роботи це одна і та сама особа - треба , що робити дві особисті медичні книжки??
Відповідь: Замовником у тендерній документації встановлена вимога, щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції копії медичних книжок водіїв ТА осіб, які супроводжують товар в дорозі І виконують вантажно – розвантажувальні роботи (додаток 5 до тендерної документації). У разі виконання водієм функцій водія, особи яка супроводжує товар і особи яка виконує вантажно – розвантажувальні роботи учасником у складі тендерної пропозиції надається копія медичної книжки водія.
Обгрунтуйте будь-ласка
Дата подання: 22 лютого 2018 11:11
Дата відповіді: 23 лютого 2018 10:59
Якщо крім керівника нікому не надано право щодо підпису документів тендерної пропозиції навіщо подавати таку довідку?
Відповідь: Відповідно до п. 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції: «Повноваження щодо підпису документів та інформації тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів».
Разом з тим документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
У разі неможливості надати будь-який документ, який вимагається умовами тендерної документації Учаснику необхідно обов’язково надати пояснення щодо неможливості надання такого документу
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2018 14:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Алан 847 500,00
UAH з ПДВ
838 420,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Густі Валентина Олександрівна 902 364,00
UAH з ПДВ
842 460,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРОМІК ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ 906 580,00
UAH з ПДВ
906 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2018 15:15
Цінова пропозиція 2
06 березня 2018 15:01
Цінова оновлена
02 березня 2018 17:24
Електронний підпис
02 березня 2018 17:21
Реєстр.pdf
02 березня 2018 17:21
технічні.pdf
02 березня 2018 17:21
Додаток 7 9.pdf
02 березня 2018 17:21
Додаток 5.zip
02 березня 2018 17:21
ст 17.pdf
02 березня 2018 17:21
МТБ.zip
02 березня 2018 17:21
Довідка про працівників.pdf
02 березня 2018 17:21
Аналогічні договори.zip
02 березня 2018 17:21
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

15 березня 2018 13:29
Електронний підпис
15 березня 2018 13:26
Довідка ДФС
13 березня 2018 16:03
Електронний підпис
13 березня 2018 12:07
Тендерна пропозиція нова
13 березня 2018 12:07
Довідка МВС
13 березня 2018 12:06
Інформація переможця
03 березня 2018 12:08
Електронний підпис
02 березня 2018 18:52
Реєстр.pdf
02 березня 2018 18:52
Інші документи.rar

Публічні документи

02 березня 2018 18:23
установчі документи .pdf
02 березня 2018 18:23
склад.rar
02 березня 2018 18:23
техн.хар-ки.pdf
02 березня 2018 18:23
пропозиція.pdf
02 березня 2018 18:23
проект договору.pdf
02 березня 2018 18:23
потужності.pdf
02 березня 2018 18:23
лист-згода 2.pdf
02 березня 2018 18:23
лист-згода.pdf
02 березня 2018 18:23
довідки.pdf
02 березня 2018 18:23
довідки ст.17.pdf
02 березня 2018 18:23
автомобіль .pdf
02 березня 2018 18:23
відомості про учасника.pdf
02 березня 2018 18:23
гарант.лист.pdf
02 березня 2018 18:23
акт дезинфекції авто.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Алан

ФОП Густі Валентина Олександрівна

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРОМІК ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Алан
#24447183
Відхилено 838 420,00
UAH з ПДВ
12 березня 2018 21:49
ФОП Густі Валентина Олександрівна
#2202416922
Переможець 842 460,00
UAH з ПДВ
12 березня 2018 21:52

Документи

12 березня 2018 21:49
Електронний підпис
12 березня 2018 21:48
протокол 12.03 — 1.docx
06 березня 2018 14:11
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

12 березня 2018 21:52
Електронний підпис
12 березня 2018 21:50
протокол 12.03 — 1.docx
12 березня 2018 21:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2018 21:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Густі Валентина Олександрівна
#2202416922
842 460,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 березня 2018 21:52
Електронний підпис
12 березня 2018 21:50
протокол 12.03 — 1.docx
12 березня 2018 21:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2019 14:13
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2019 15:18
Д.У №19-19.pdf зміни до договору
21 січня 2019 15:18
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2018 14:43
ДУ № 8 від 21.12.2018 до Договору 19.pdf зміни до договору
21 грудня 2018 14:42
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2018 15:43
Д.У. № 7 від 30.11.2018 до Договору19.pdf зміни до договору
03 грудня 2018 15:42
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2018 12:16
Д.У.№ 6 від 22.10.2018 р. до Договору № 19 від 23.03.2018 р..pdf зміни до договору
23 жовтня 2018 12:16
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2018 11:58
Д.У.№ 5 від 22.10.2018 р. до Договору № 19 від 23.03.2018 р..pdf зміни до договору
23 жовтня 2018 11:57
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2018 09:04
ДУ 4 від 15.08.2018.pdf зміни до договору
16 серпня 2018 09:03
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2018 12:59
Д.У. №3 до Договору № 19 від 23.03.2018 року.pdf зміни до договору
29 травня 2018 12:59
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2018 10:22
ДУ №2 до Договору №19 від 23.03.2018.pdf зміни до договору
27 березня 2018 10:22
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2018 10:19
ДУ №1 до Договору №19 від 23.03.2018.pdf зміни до договору
27 березня 2018 10:18
Електронний підпис укладений
23 березня 2018 11:21
Договір № 19 від 23.03.18.pdf укладений
23 березня 2018 11:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів учасика
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% без збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, без збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, без збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 19/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 696 210,47
UAH з ПДВ