45233221-4 Нанесення дорожньої розмітки (роботи з нанесення дорожньої розмітки)
Очікувана вартість
4 124 128,32 UAH
UA-2018-02-16-002096-c 1d692ff62b5a4ca49c36859e70fc3bf9
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40467658
Місцезнаходження замовника: 69037, Україна, Запорізька обл., м. Запоріжжя, ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ, 214
Контактна особа замовника: Анастасія Подгорна
+380617171888
tend2016@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2018 16:00
Початок аукціону: 07 березня 2018 13:51
Очікувана вартість: 4 124 128,32 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12 372,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 620,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
45233221-4 Нанесення дорожньої розмітки (роботи з нанесення дорожньої розмітки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, райони
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 березня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45233221-4 — Нанесення дорожньої розмітки

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

26 лютого 2018 16:24
Електронний цифровий підпис
16 лютого 2018 15:40
Електронний цифровий підпис
26 лютого 2018 16:24
додаток 3 нова редакція.doc
16 лютого 2018 15:40
додаток 3.doc
26 лютого 2018 16:24
ТД-Нова редакція.docx
16 лютого 2018 15:40
тд.docx
26 лютого 2018 16:24
перелік змін.pdf
16 лютого 2018 15:40
додаток 1 ст.17.docx
16 лютого 2018 15:40
додаток 2.docx
16 лютого 2018 15:40
додаток 4 тендерна пропозиція.docx
16 лютого 2018 15:40
додаток 5 гарантійний лист.docx
16 лютого 2018 15:40
додаток 6 довідка, що містить відомості про учасника.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Гарантійні строки
Дата подання: 20 лютого 2018 17:02
Дата відповіді: 23 лютого 2018 13:51
Відповідно яких нормативних документів прийнятий гарантійний термін розмітки фарбою 12 місяців?
Відповідь: Дякуємо за зауваження. Замовником було встановлено гарантійний термін на надання послуг з нанесення дорожньої розмітки фарбою з врахуванням вимог Національного стандарту України ДСТУ 2587:2010 Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги. Методи контролювання. Правила застосування , а саме п. 5.3.4, який передбачає використання матеріалів з терміном зносостійкості не менше ніж шість місяців для фарб, а також з урахуванням вимог ПОР 218-148:2011 Порядку контролю якості дорожньої розмітки, затверджений наказом Державної служби автомобільних доріг України від24.10.2011 р. №372, а саме п. 4.6.2 щодо функціональної довговічності розмітки, яка повинна становити не менше 8 місяців.
Таким чином, Замовником під час складання тендерної документації та вимог до надання послуг були враховані вимоги вищезазначених нормативних актів з дотриманням мінімального гарантійного терміну на надання послуг з нанесення дорожньої розмітки.
Основною метою встановлення гарантійного терміну в 1 рік було використання високоякісних фарб і застосування сучасних сертифікованих матеріалів під час нанесення дорожньої розмітки.
Проект договору
Дата подання: 21 лютого 2018 10:05
Дата відповіді: 23 лютого 2018 08:55
1) Розрахунок проводиться протягом 7 банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок. - Як це можна розуміти? Якщо кошти у вас є, але це не на ці потреби? 2)Замовник не підписує Акт КБ-2в, затримує оплату неякісно наданих послуг Підряднику до усунення дефектів, а також має право вимагати повернення раніше сплачених Підряднику сум, які Підрядник зобов'язаний повернути протягом трьох банківських днів з моменту отримання вимоги Замовника. Усунення недоліків неякісно наданих послуг проводиться Підрядником за свій рахунок, в терміни і на умовах обумовлених Сторонами в акті. - повернути які саме раніше сплачені суми? 3)Замовник не підписує Акт КБ-2в, затримує оплату неякісно наданих послуг Підряднику до усунення дефектів, а також має право вимагати повернення раніше сплачених Підряднику сум, які Підрядник зобов'язаний повернути протягом трьох банківських днів з моменту отримання вимоги Замовника. Усунення недоліків неякісно наданих послуг проводиться Підрядником за свій рахунок, в терміни і на умовах обумовлених Сторонами в акті. - Як визначається неякісно нанесенна розмітка? Якість визначає дорякість чи ЗАМОВНИК сам на свою думку дивиться чи якісно чи ні? 4) Забезпечити, у разі наявності, вивіз сміття, яке утворюється при наданні послуг. - Яке сміття після розмітки? Чи це мається на увазі що перед нанесенням потрібно прибрати вулицю від сміття?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради на Ваши запитання повідомляє наступне:
Послуга стосовно якої оприлюднена інформація про початок проведення закупівлі за кодом: «45233221-4 Нанесення дорожньої розмітки (роботи з нанесення дорожньої розмітки)» є державним замовленням, яке формується на договірній (контрактній основі) складу та обсягів послуги необхідної для пріоритетної державної потреби.
Державний контракт-це договір, укладений державним замовником від імені держави з суб’єктом господарювання, виконавцем державного замовлення, в якому визначаються економічні та правові зобов’язання сторін і регулюються їх господарські відносини.
Оскільки тендер це конкурентна форма розміщення замовлення на закупівлю послуги «45233221-4 Нанесення дорожньої розмітки (роботи з нанесення дорожньої розмітки)», відповідно до наперед визначених у документації та у проекті договору(контракту) умов в узгоджені терміни на принципах змагальності, справедливості й ефективності, учасник який має намір приймати участь у конкурсі дає згоду на умови визначені тендерною документацією та проектом договору.
Договір (контракт) укладається з переможцем тендеру — учасником, який подав пропозицію, що відповідає документації і в якій надані найкращі умови.
У разі відмови переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладання договору про закупівлю, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
На питання стосовно визначення неякісно нанесеної розмітки повідомляємо:
Нанесення розмітки здійснюється згідно ДСТУ 2587:2010 «Розмітка дорожня Загальні технічні вимоги. Методи контролювання. Правила застосування» та затверджених схем організації дорожнього руху управлінням патрульної поліції в м. Запоріжжя. Порушення вищезазначених норм вважаються неякісно наданою послугою.
П. 5.3.8. Проекту договору передбачено забезпечення виконавцем, у разі наявності, вивіз сміття, яке утворюється при наданні послуг. Витрати які пов’язані з вивезенням та утилізацією сміття мають бути включені до технічного завдання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 березня 2018 14:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "СМЕП "Символ"" 3 986 947,20
UAH з ПДВ
3 986 947,20
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП" 4 068 894,48
UAH з ПДВ
4 068 894,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 березня 2018 18:01
sign.p7s
21 березня 2018 17:57
тендерна пропозиція
14 березня 2018 13:33
sign.p7s
14 березня 2018 13:31
Щодо технічного огляду
14 березня 2018 13:31
Запит
12 березня 2018 15:17
sign.p7s
12 березня 2018 15:15
Підсумкова відомість
12 березня 2018 15:15
Пояснювальна записка
12 березня 2018 14:56
sign.p7s
12 березня 2018 14:55
Підсумкова відомість
12 березня 2018 14:55
Пояснювальна записка
06 березня 2018 13:13
sign.p7s
06 березня 2018 13:09
Підписаний_gar4159.pdf
06 березня 2018 13:09
Гарантійний лист.pdf
06 березня 2018 13:09
Сканкопія Статуту.pdf
06 березня 2018 13:09
Локальний кошторис.pdf
06 березня 2018 13:09
Договірна ціна.pdf
06 березня 2018 13:09
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

06 березня 2018 15:24
sign.p7s
06 березня 2018 15:20
Витяг з реєстру ПДВ.PDF
06 березня 2018 15:19
Відомості про учасника.PDF
06 березня 2018 15:19
Гарантия Запорожье.zip
06 березня 2018 15:19
Гарантійний лист.PDF
06 березня 2018 15:18
Повноваження.PDF
06 березня 2018 15:18
Проект договору.PDF
06 березня 2018 15:16
Реєстр документів.PDF
06 березня 2018 15:16
Статут.PDF
06 березня 2018 15:13
Технічне завдання.PDF
06 березня 2018 15:12
Кваліфікація ч.4.pdf
06 березня 2018 15:10
Кваліфікація ч.3.pdf
06 березня 2018 15:09
Кваліфікація ч.2.pdf
06 березня 2018 15:07
Кваліфікація ч. 1.pdf
06 березня 2018 15:04
Тендерна пропозиція.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "СМЕП "Символ""
#20503714
Переможець 3 986 947,20
UAH з ПДВ
16 березня 2018 14:21

Документи

16 березня 2018 14:21
sign.p7s
07 березня 2018 14:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2018 14:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "СМЕП "Символ""
#20503714
3 986 947,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 березня 2018 14:21
sign.p7s
07 березня 2018 14:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
29 березня 2018 16:32
додаток 3 графік договору 14.18.pdf укладений
29 березня 2018 16:31
додаток 2 кошторис договору 14.18.pdf укладений
29 березня 2018 16:31
додаток 1 договірна ціна договору 14.18.pdf укладений
29 березня 2018 16:31
договір 14.18 нанесення дорожнбої розмітки.pdf укладений
29 березня 2018 16:31
sign.p7s зміни до договору
26 квітня 2018 09:04
додаткова угода 1 на розірвання договору 14,18.pdf укладений
26 квітня 2018 09:03
sign.p7s зміни до договору
26 квітня 2018 08:53
додаткова угода 1 на розірвання договору 14,18.pdf зміни до договору
26 квітня 2018 08:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дострокове розірвання договору
Номер договору про закупівлю: 14/18
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №1 до договору 14/18 від 29.03.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Дострокове розірвання на підставі листа ПАТ "СМЕП"СИМВОЛ" № 26-9-П-142

Актуальні тендери

До пошуку