Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
45233221-4 Нанесення дорожньої розмітки (роботи з нанесення дорожньої розмітки)
Очікувана вартість
4 124 128,32 UAH
UA-2018-02-16-002096-c ● 1d692ff62b5a4ca49c36859e70fc3bf9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40467658 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ, 214 |
Контактна особа: |
Анастасія Подгорна +380617171888 tend2016@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2018 15:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2018 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2018 16:00 |
Початок аукціону: | 07 березня 2018 13:51 |
Очікувана вартість: | 4 124 128,32 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 620,64 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 12372 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
45233221-4 Нанесення дорожньої розмітки (роботи з нанесення дорожньої розмітки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, райони
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 березня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45233221-4 — Нанесення дорожньої розмітки
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2018 16:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2018 16:24 |
додаток 3 нова редакція.doc | |
26 лютого 2018 16:24 |
ТД-Нова редакція.docx | |
26 лютого 2018 16:24 |
перелік змін.pdf | |
16 лютого 2018 15:40 |
додаток 1 ст.17.docx | |
16 лютого 2018 15:40 |
додаток 2.docx | |
16 лютого 2018 15:40 |
додаток 4 тендерна пропозиція.docx | |
16 лютого 2018 15:40 |
додаток 5 гарантійний лист.docx | |
16 лютого 2018 15:40 |
додаток 6 довідка, що містить відомості про учасника.docx |
26 лютого 2018 16:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 лютого 2018 16:24 |
додаток 3 нова редакція.doc
|
|||
26 лютого 2018 16:24 |
ТД-Нова редакція.docx
|
|||
26 лютого 2018 16:24 |
перелік змін.pdf
|
|||
16 лютого 2018 15:40 |
додаток 1 ст.17.docx
|
|||
16 лютого 2018 15:40 |
додаток 2.docx
|
|||
16 лютого 2018 15:40 |
додаток 4 тендерна пропозиція.docx
|
|||
16 лютого 2018 15:40 |
додаток 5 гарантійний лист.docx
|
|||
16 лютого 2018 15:40 |
додаток 6 довідка, що містить відомості про учасника.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Гарантійні строки
Дата подання: 20 лютого 2018 17:02
Дата відповіді: 23 лютого 2018 13:51
Відповідно яких нормативних документів прийнятий гарантійний термін розмітки фарбою 12 місяців?
Відповідь: Дякуємо за зауваження. Замовником було встановлено гарантійний термін на надання послуг з нанесення дорожньої розмітки фарбою з врахуванням вимог Національного стандарту України ДСТУ 2587:2010 Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги. Методи контролювання. Правила застосування , а саме п. 5.3.4, який передбачає використання матеріалів з терміном зносостійкості не менше ніж шість місяців для фарб, а також з урахуванням вимог ПОР 218-148:2011 Порядку контролю якості дорожньої розмітки, затверджений наказом Державної служби автомобільних доріг України від24.10.2011 р. №372, а саме п. 4.6.2 щодо функціональної довговічності розмітки, яка повинна становити не менше 8 місяців.
Таким чином, Замовником під час складання тендерної документації та вимог до надання послуг були враховані вимоги вищезазначених нормативних актів з дотриманням мінімального гарантійного терміну на надання послуг з нанесення дорожньої розмітки.
Основною метою встановлення гарантійного терміну в 1 рік було використання високоякісних фарб і застосування сучасних сертифікованих матеріалів під час нанесення дорожньої розмітки.
Таким чином, Замовником під час складання тендерної документації та вимог до надання послуг були враховані вимоги вищезазначених нормативних актів з дотриманням мінімального гарантійного терміну на надання послуг з нанесення дорожньої розмітки.
Основною метою встановлення гарантійного терміну в 1 рік було використання високоякісних фарб і застосування сучасних сертифікованих матеріалів під час нанесення дорожньої розмітки.
Проект договору
Дата подання: 21 лютого 2018 10:05
Дата відповіді: 23 лютого 2018 08:55
1) Розрахунок проводиться протягом 7 банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок. - Як це можна розуміти? Якщо кошти у вас є, але це не на ці потреби?
2)Замовник не підписує Акт КБ-2в, затримує оплату неякісно наданих послуг Підряднику до усунення дефектів, а також має право вимагати повернення раніше сплачених Підряднику сум, які Підрядник зобов'язаний повернути протягом трьох банківських днів з моменту отримання вимоги Замовника. Усунення недоліків неякісно наданих послуг проводиться Підрядником за свій рахунок, в терміни і на умовах обумовлених Сторонами в акті. - повернути які саме раніше сплачені суми?
3)Замовник не підписує Акт КБ-2в, затримує оплату неякісно наданих послуг Підряднику до усунення дефектів, а також має право вимагати повернення раніше сплачених Підряднику сум, які Підрядник зобов'язаний повернути протягом трьох банківських днів з моменту отримання вимоги Замовника. Усунення недоліків неякісно наданих послуг проводиться Підрядником за свій рахунок, в терміни і на умовах обумовлених Сторонами в акті. - Як визначається неякісно нанесенна розмітка? Якість визначає дорякість чи ЗАМОВНИК сам на свою думку дивиться чи якісно чи ні?
4) Забезпечити, у разі наявності, вивіз сміття, яке утворюється при наданні послуг. - Яке сміття після розмітки? Чи це мається на увазі що перед нанесенням потрібно прибрати вулицю від сміття?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради на Ваши запитання повідомляє наступне:
Послуга стосовно якої оприлюднена інформація про початок проведення закупівлі за кодом: «45233221-4 Нанесення дорожньої розмітки (роботи з нанесення дорожньої розмітки)» є державним замовленням, яке формується на договірній (контрактній основі) складу та обсягів послуги необхідної для пріоритетної державної потреби.
Державний контракт-це договір, укладений державним замовником від імені держави з суб’єктом господарювання, виконавцем державного замовлення, в якому визначаються економічні та правові зобов’язання сторін і регулюються їх господарські відносини.
Оскільки тендер це конкурентна форма розміщення замовлення на закупівлю послуги «45233221-4 Нанесення дорожньої розмітки (роботи з нанесення дорожньої розмітки)», відповідно до наперед визначених у документації та у проекті договору(контракту) умов в узгоджені терміни на принципах змагальності, справедливості й ефективності, учасник який має намір приймати участь у конкурсі дає згоду на умови визначені тендерною документацією та проектом договору.
Договір (контракт) укладається з переможцем тендеру — учасником, який подав пропозицію, що відповідає документації і в якій надані найкращі умови.
У разі відмови переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладання договору про закупівлю, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
На питання стосовно визначення неякісно нанесеної розмітки повідомляємо:
Нанесення розмітки здійснюється згідно ДСТУ 2587:2010 «Розмітка дорожня Загальні технічні вимоги. Методи контролювання. Правила застосування» та затверджених схем організації дорожнього руху управлінням патрульної поліції в м. Запоріжжя. Порушення вищезазначених норм вважаються неякісно наданою послугою.
П. 5.3.8. Проекту договору передбачено забезпечення виконавцем, у разі наявності, вивіз сміття, яке утворюється при наданні послуг. Витрати які пов’язані з вивезенням та утилізацією сміття мають бути включені до технічного завдання.
Послуга стосовно якої оприлюднена інформація про початок проведення закупівлі за кодом: «45233221-4 Нанесення дорожньої розмітки (роботи з нанесення дорожньої розмітки)» є державним замовленням, яке формується на договірній (контрактній основі) складу та обсягів послуги необхідної для пріоритетної державної потреби.
Державний контракт-це договір, укладений державним замовником від імені держави з суб’єктом господарювання, виконавцем державного замовлення, в якому визначаються економічні та правові зобов’язання сторін і регулюються їх господарські відносини.
Оскільки тендер це конкурентна форма розміщення замовлення на закупівлю послуги «45233221-4 Нанесення дорожньої розмітки (роботи з нанесення дорожньої розмітки)», відповідно до наперед визначених у документації та у проекті договору(контракту) умов в узгоджені терміни на принципах змагальності, справедливості й ефективності, учасник який має намір приймати участь у конкурсі дає згоду на умови визначені тендерною документацією та проектом договору.
Договір (контракт) укладається з переможцем тендеру — учасником, який подав пропозицію, що відповідає документації і в якій надані найкращі умови.
У разі відмови переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладання договору про закупівлю, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
На питання стосовно визначення неякісно нанесеної розмітки повідомляємо:
Нанесення розмітки здійснюється згідно ДСТУ 2587:2010 «Розмітка дорожня Загальні технічні вимоги. Методи контролювання. Правила застосування» та затверджених схем організації дорожнього руху управлінням патрульної поліції в м. Запоріжжя. Порушення вищезазначених норм вважаються неякісно наданою послугою.
П. 5.3.8. Проекту договору передбачено забезпечення виконавцем, у разі наявності, вивіз сміття, яке утворюється при наданні послуг. Витрати які пов’язані з вивезенням та утилізацією сміття мають бути включені до технічного завдання.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 березня 2018 14:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПрАТ "СМЕП "Символ"" |
3 986 947,20
UAH з ПДВ
|
3 986 947,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП" |
4 068 894,48
UAH з ПДВ
|
4 068 894,48
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "СМЕП "Символ"" #20503714 |
Переможець |
3 986 947,20
UAH з ПДВ
|
16 березня 2018 14:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2018 09:04
|
додаткова угода 1 на розірвання договору 14,18.pdf | укладений |
26 квітня 2018 09:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 квітня 2018 08:53
|
додаткова угода 1 на розірвання договору 14,18.pdf | зміни до договору |
26 квітня 2018 08:51
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2018 16:32
|
додаток 3 графік договору 14.18.pdf | укладений |
29 березня 2018 16:31
|
додаток 2 кошторис договору 14.18.pdf | укладений |
29 березня 2018 16:31
|
додаток 1 договірна ціна договору 14.18.pdf | укладений |
29 березня 2018 16:31
|
договір 14.18 нанесення дорожнбої розмітки.pdf | укладений |
29 березня 2018 16:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 26 квітня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дострокове розірвання договору |
Номер договору про закупівлю: | 14/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №1 до договору 14/18 від 29.03.2018 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |