Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 31510000-4 Електричні лампи розжарення
Очікувана вартість
1 480 000,00 UAH
UA-2018-02-16-002076-c 01db58c8a9aa4e6e8c5dd5616cf806d0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

віктор арнаутов

+380954843025 arnautov-@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНИЙ ЦИРК УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 02174618
Місцезнаходження: 01135, Україна , Київ обл., м.Київ, , ПЛОЩА ПЕРЕМОГИ, будинок 2
Контактна особа: віктор арнаутов
+380954843025
arnautov-@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 лютого 2018 15:36
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2018 15:00
Початок аукціону: 06 березня 2018 14:19
Очікувана вартість: 1 480 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,07%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 штука
світлодіодний повноповоротний прожектор SILVER STAR CYAN 12000XE MK3 або STarway SERVOCOLOR 1200
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, Київ, Київ, пл. Перемоги ,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 31510000-4 — Електричні лампи розжарення

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 лютого 2018 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 лютого 2018 15:36
Тендерна лампи doc (2) - правки (1).doc Ост (1)-доп-итог2 (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо змісту тендерної дукументації
Дата подання: 23 лютого 2018 13:39
Дата відповіді: 26 лютого 2018 10:53
Відповідно пункту 2 «інші інформація» розділу V «оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації закупівлі «ДК 021:2015 – 31510000-4 Електричні лампи розжарення (світлодіодний повноповоротний прожектор SILVER STAR CYAN 12000XE MK3 або STarway SERVOCOLOR 1200)» (далі Закупівля), зазначено, що після закінчення аукціону протягом 3 (трьох) робочих днів, учасник пропозиція якого за результатом оцінки, визначена системою найбільш економічно вигідною повинен доставити за місцезнаходженням замовника.., далі за текстом, весь обсяг товару, який пропонується учасником у складі своєї тендерної пропозиції та Закупівлі для здійснення перевірки, яка завершується шляхом складання акту . Також зазначено, що у разі, якщо в Акті буде зазначено (одна або декілька підстав з нижче перерахованих), тендерна пропозиція такого Учасника вважатиметься такою, що не відповідає умовам тендерної документації, зокрема: - не дотримання учасником строку доставки Замовнику всього обсягу товару та не доставка всього обсягу товару; - не підписання або відмови від підписання представником/представниками Учасника, який доставив товар складеного Замовником Акту або підписання Акту не за змістом того що має бути зазначено у Акті відповідно до пункту 2 «Інша інформація» розділу V Оцінка тендерних пропозицій. Відповідно ст. 1 закону України «Про публічні закупівлі» від 27.01.18р. (далі Закон), тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Відповідно ст. 22 Закону, тендерна документація повинна містити: - 1) інструкцію з підготовки тендерних пропозицій; - 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним; - 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; - 4) кількість товару та місце його поставки; - 5) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; - 6) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; - 7) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов; - 8) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота); - 9) перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ); - 10) строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій; - 11) інформацію про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції; - 12) інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції; - 13) зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій; - 14) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); - 15) розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); - 16) прізвище, ім’я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками; - 17) у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. 3. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Під поняттям «інша інформація», Закон передбачає безпосередньо інформацію, що стосується предмета закупівлі, умов проведення закупівлі, вимог то тендерної пропозиції учасників або вимог відповідності цих тендерних пропозицій учасників закупівлі правовим та економічним засадам здійснення закупівель відповідно Закону. Питання щодо поставки (доставки) товару, перевірки якості, кількості, технічних характеристик та наявності необхідної документації такого товару, повинні бути відображені безпосередньо в договорі про закупівлю, регулюватись саме ним (а ні тендерною документацією), і що більш важливо, взаємовідносини між замовником та переможцем з цих питань повинні розглядатись в площині господарських відносини, коли замовник і переможець торгів уклали між собою договір та набули статус сторін цього договору («покупець» і «постачальник»), який повинен бути ними підписаний тільки після прийняття та опублікування замовником рішення (протоколу) про намір укласти договір відповідно ст. 32 Закону. Треба зазначити, що відповідно ст. 28 Закону, критеріями оцінки тендерної пропозиції учасників є: ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, а відповідно ст. 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: - 1) учасник: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; - 2) переможець: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; - 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; - 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Отже, в Законі не має жодної норми, яка б надавала можливість замовнику стверджувати що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації на підставі того, що учасник – переможець відмовився поставити замовнику товар, або взагалі відмовився підписувати якість акти щодо якості та/або кількості та будь – які інші документи, що стосуються істотних питань договору поставки товару (ст. 36 Закону) не маючи статусу сторони (постачальника) цього договору до моменту його підписання замовником та переможцем, та до опублікування замовником рішення про намір укласти такий договір з ним (ст. 32 Закону). Більш того, Закон не містить жодної норми, яка б зобов’язувала учасника/переможця поставляти товар та підписувати будь – які акти щодо якості, кількості поставленого товару до моменту підписання договору на стадії закінчення аукціону закупівлі до опублікування замовником рішення про намір укласти договір. Таким чином, керуючись ч. 1 ст. 23 закону України «Про публічні закупівлі», Просимо: - Пункт 2 «інша інформація» розділу V «оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації закупівлі «ДК 021:2015 – 31510000-4 Електричні лампи розжарення (світлодіодний повноповоротний прожектор SILVER STAR CYAN 12000XE MK3 або STarway SERVOCOLOR 1200)», виключити з її змісту. - Тендерну документацію закупівлі «ДК 021:2015 – 31510000-4 Електричні лампи розжарення (світлодіодний повноповоротний прожектор SILVER STAR CYAN 12000XE MK3 або STarway SERVOCOLOR 1200)» викласти відповідно вимог закону України «Про публічні закупівлі» та здійснити її опублікування.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Як зазначено у Вашій вимозі «інша інформація - це інформація, у тому числі, щодо умов проведення закупівлі.
Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено обмежень або неможливість визначати в тендерній документації умови щодо перевірки в Учасника, у тому числі, на відповідність доставленого ним Замовнику товару, який запропонований таким Учасником для участі у процедурі закупівлі, окремим якісним характеристикам цього товару, до прийняття рішення про визначення переможця та про намір укласти договір.
Ураховуючи викладене, Замовник встановив у пункті 2 «Інша інформація» розділу V Тендерної документації певні умови проведення закупівлі.
При цьому, розділом V Тендерної документації передбачено, що доставлений товар після підписання Акту відразу повертається представнику Учасника, який доставив товар, у повному обсязі, про що робиться відмітка (підписи представника Замовника та Учасника) в 2 примірниках Акту.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2018 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Гало 1 363 284,00
UAH з ПДВ
1 360 281,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РИЧАГОВ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" 1 479 000,00
UAH з ПДВ
1 361 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2018 13:20
Індив. номер.pdf
05 березня 2018 13:20
Паспорт.pdf
05 березня 2018 13:20
Витяг Единий податок.pdf
05 березня 2018 13:20
Витяг з ЄДР.pdf
05 березня 2018 13:20
Проект договору.pdf
05 березня 2018 13:20
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Гало

ФОП "РИЧАГОВ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Гало
#34882604
Переможець 1 360 281,00
UAH з ПДВ
14 березня 2018 10:47

Документи

14 березня 2018 10:47
Електронний підпис
06 березня 2018 14:40
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 березня 2018 10:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Гало
#34882604
1 360 281,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 березня 2018 10:47
Електронний підпис
06 березня 2018 14:40
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 15:36
видаткова накладна.pdf укладений
03 січня 2019 15:33
Електронний підпис укладений
26 березня 2018 17:11
Договір світлове обладнання.pdf укладений
26 березня 2018 16:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 360 281,00
UAH з ПДВ